Verrassende Neymar-wending: Hij voelt zich gelukkig en is volop gemotiveerd

    Verrassende Neymar-wending: "Hij voelt zich gelukkig en is volop gemotiveerd"

    dinsdag 13 maart 2018 om 20:15

    Neymar speelt volgend seizoen gewoon bij Paris-Saint Germain, heeft zijn vader verklaard. De momenteel zwaar geblesseerde superster zou ontevreden zijn in de Franse hoofdstad en wordt bovendien gelinkt aan een megatransfer naar Real Madrid, maar die geruchten zijn door Neymar senior ontkracht.

    De man van 222 miljoen euro revalideert in Brazilië van zijn blessure en werd daar bezocht door PSG-voorzitter Nasser Al-Khelaifi en technisch directeur Antero Henrique. Die ontmoeting heeft de onderlinge betrekkingen blijkbaar goed gedaan. "Neymar heeft niet alleen een heden bij PSG, maar ook een toekomst", laat hij zich ontvallen tijdens een persconferentie met Al-Khelaifi, geciteerd door AS.

    De PSG-voorzitter sluit zich aan bij de woorden van Neymar senior en verzekert dat er geen enkel probleem is tussen beide partijen. "Neymar blijft tweeduizend procent zeker. Hij voelt zich gelukkig en is volop gemotiveerd om zo snel mogelijk terug te keren."

    Lees ook: 'Boze Neymar wil weg': 'Kom naar competitie zonder traditie en ze fluiten me uit'

    Lees ook: 'Bizarre Neymar-transfer dichterbij door plan van Nike: bijdragen aan transfersom'

    Poll

    Denk jij dat Neymar blijft?

    (2966 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 20:17
    Eerst zien dan geloven
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18517
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:18
    2000% he? Dan moet het wel
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10558
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:28
    syntax error
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34826
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:36
    Op een schaal van 100.000%
    Vind ik leuk
    power +4836
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:23
    Ik lees veel artikelen over Neymar, weet niet meer wat is waar, wat niet
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:18
    Ik hoor ook vaak dingen over anders spelers
    Vind ik leuk
    power +4836
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:27
    Laatste tijd lees ik gek veel over Neymar,
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:31
    Ja daar heb je gelijk in. Maar hij mag van mij naar real komen meer hoef ik er eigenlijk niet over te horen haha
    Vind ik leuk
    power +4836
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:38
    Ik denk enige kans bestaat dat hij naar Real gaat, dan nergens anders, ik denk hij kan niet langer dan 1of2 jaar volhouden bij PSG,
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:40
    Of hij komt deze zomer of de zomer daarop. Psg gaat de champions league nooit winnen
    Vind ik leuk
    power +4836
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:46
    Ben mee eens met jou, PSG gaat nooit CL winnen dit jaar was beste kans omdat Real had mindere seizoen achter de rug, ze hebben beste grote spelers binnen gehaald als nog geen CL kan winnen. om CL winnen je hebt die mentaliteit nodig PSG heeft dat niet vind ik.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2693
    woensdag 14 maart 2018 om 10:31
    Maar deze soap stopt echt niet, dan is hij ongelukkig in Parijs, dan wil hij terug naar Barcelona, want hij mist zijn vrienden, die hij daar echt had , dan weer naar Real, nu zou hij in Brazilië weer gezegd hebben dat hij in Parijs zou blijven want dat hij daar zijn toekomst heeft en extra gemotiveerd zou zijn , ook de oude Neymar bevestigd dit , morgen vervolg aflevering 1008!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 16:10
    Wat we zien is dat hij gelukkig is... wat roddelbladen schrijven is niet...

    Dus bedoel je dat je hem ongelukkig wil zien eerst?
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2140
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:18
    Het zal mij een zorg zijn waar hij speelt
    Vind ik leuk
    buddha +7679
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:20
    ben benieuwd van wie die schoen is . en of die een rode kaart heeft gehad voor gevaarlijk spel ?
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:21
    De media heeft de afgelopen tijd echt belachelijk uit hun nek zitten lullen dus, over Neymar. Soap dit, soap dat. Blijkt gewoon geen ene moer van waar te zijn.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8149
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:21
    En morgen gaat ie weer voor 500 miljoen naar Real. Als er niks rond is gewoon geen aandacht aan besteden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:22
    Zo gaat dat met Ronaldo ook waarvan al 9 jaar wordt beweerd dat die bij Real vertrekt....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:24
    Ik zei al dat hij zou blijven, zie nu dat maar 29% dat dacht :)
    Maarja het is nog afwachten, dus kan nog makkelijk ongelijk krijgen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:03
    Jou moeten we niet te serieus nemen, jij bent keihard op je hoofd gevallen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:57
    Oh was het zelfs deze reactie, soms weet ik niet welke naar mij bedoeld zijn.

    Wat is er dan met mij? Leg uit, hoor het graag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:12
    Je maakt mij zwart tegen iedereen die mij in een kwaad daglicht probeer te ze zetten. Je vergeet dat ik het ook gewoon kan lezen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:44
    Je bent niet goed wijs, waar maak ik jou zwart tegen nog wel 'iedereen'.? Laat dat eens zien graag.
    Ook vrij grappig dat jij denkt dat iemand anders denkt dat je niet kunt lezen.. Hoe kom je daar nou bij?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:59
    Jij bent niet goed wijs. Ik denk serieus dat jij verstandelijk gehandicapt ben ofzo. Anders kan ik het niet verklaren. Niks mis mee, maar als je het zelf niet zeker weet zou ik je maar is na laten kijken
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:08
    Jij kunt niet een simpele vraag beantwoorden, wie is er niet goed wijs?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:09
    Ben jij diezelfde gast van vorige keer? Die samen met een nec supporter mij aan het lastig vallen waren?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:13
    Ik val nooit iemand lastig, ik praat tegen wie ik wil.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:17
    Ja dus. En genoeg gekken die duimpjes geven, voor welke club zijn die gasten?
    Zie het morgen wel, mijn begeleiding zegt dat ik nog maar 5 min mag internetten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:18
    Slechte begeleiding heb jij. Ze moeten jou van deze site weg houden. Tegen jou zelf in bescherming nemen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:20
    Denk dat zij heel slecht zijn, heb het gevoel dat ik heel de dag kan internetten, haha, ben veel te slim voor hun.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:25
    Ah na 5 min ben ik er nog, zei toch al. Denk dat die mensen ontdekt hebben dat jij losloopt, dat lijkt mij ook prioriteit nr1, ben ik nu op niveau aan het praten?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:30
    Jij heb geen niveau dus kan je daar ook niet op praten
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:33
    Oke klein kind, ik stop ermee, was weer leuk voor de komende maand.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:37
    Natuurlijk.

    De VP alen glibberen allemaal achter elkaar aan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:02
    Jij bent de grootste aal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:55
    Alleen maar omdat ik dat denk hij bij psg zou blijven?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:56
    Nee om elke reactie die je schrijft. Jij en 035 lijken wel broers te zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:58
    Je bent dus lekker onzin aan het lullen, zonde van mijn vorige comment, had mijn tijd beter kunnen besteden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:40
    Ik wil hier blijven tot wanneer ik klaar ben met mijn toekomst.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:42
    Wat een circus toch altijd om die clown...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21441
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:44
    Lees: PSG laat Neymar niet gaan en houdt hem aan zijn contract
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +155
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:47
    Typisch een voorbeeld van hoe gek de media je maken.
    De ene week ongelukkig , gefrustreerd , geen motivatie , negatieve sfeer , kan met niemand door een deur en noem maar op.
    Volgende week dolgelukkig , positief en gemotiveerd.

    Is de media zo gek of zijn wij zo gek door maar te blijven reageren..
    Vind ik leuk
    Butsbal +11569
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:02
    Jullie
    Vind ik leuk
    Sanders +3277
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:58
    dit laat toch mooi weer zien dat we alle artikelen over neymar tot de transfermarkt weer opent kunnen negeren omdat iedereen toch maar wat lult voor clicks.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:59
    Hoe verrassend nou toch. Ik ben helemaal van’t padje na het vernemen van dit nieuws. Paf zoals ik nog nooit paf heb gestaan. Het verrassingseffect is zo ongeveer nul komma nul. Niente, nada oftewel noppes. Maar ach, het hoeft niet altijd onvoorspelbaar nieuws te zijn of enorm verrassend nieuws.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11569
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:01
    Poll: "Interesseert het jou ene ruk of Neymar bij PSG blijft ?"
    Vind ik leuk
    SimonSays +3515
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:05
    Vader Neymar heeft een ontzettend dik geldbedrag gekregen om zijn zoon naar PSG te brengen en dat geld laat hij zich natuurlijk niet afnemen! Nee, zoonlief is gelukkig.
    Vind ik leuk
    berwi +423
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:33
    goede tijden slechte tijden is er niets bij
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1503
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:39
    En dat zeg ze vader de zakkenvuller tuurlijk gaat die naar real Madrid als ze 400 miljoen betalen en genoeg teken geld in ze zak ken stoppen en ze vader ook een aantal miljoenen bij ken schrijven ... als is het een vervelend ventje zie hem toch wel graag bij real spelen
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:39
    papa heeft zeker weer een extra bonus gekregen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:40
    En ze leefden nog lang en gelukkig.
    Vind ik leuk
    Verratti +1485
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:24
    Neymar heeft nog een contract van ruim 4½ jaar. De sjeik zal hem verkopen als het echt noodzakelijk is. Het aantal clubs dat hem kan kopen is beperkt (Real Madrid, Engelse teams en Barca (hij zal echt niet teruggaan naar Barca)). Die sportjournalisten schrijven er maar op los en VP neemt daarvan nogal wat over. En zal dat blijven doen want de reacties blijven niet uit. Het gaat om steeds vage geruchten met meestal dezelfde foto.
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6150
    woensdag 14 maart 2018 om 07:22
    Die hebben ze even met de dood bedreigd.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 09:05
    Heeft het verwende pikkie er wat miljoentjes bijgekregen? En een nieuwe trainer en lieve medespelers? Om te kotsen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verrassende Neymar-wending: "Hij voelt zich gelukkig en is volop gemotiveerd"