Heerenveen-ster op de radar bij Italiaanse topclubs: Blij met dit nieuws

    Heerenveen-ster op de radar bij Italiaanse topclubs: "Blij met dit nieuws"

    zondag 13 mei 2018 om 10:28

    Arber Zeneli is gevleid door de transfergeruchten rond zijn persoon. De vleugelaanvaller van sc Heerenveen werd eerder deze week door Zweedse media gelinkt aan een overstap naar de Serie A. SSC Napoli en Fiorentina schijnen Zeneli (23) nauwlettend in de gaten te houden. 

    "Zelf heb ik nog niets gehoord. Natuurlijk ben ik blij met dit nieuws. Napoli en Fiorentina zijn grote clubs", reageert hij in gesprek met de Leeuwarder Courant. "Daarom denk ik dat ze heel veel spelers in de gaten houden."

    Het contract van de international van Kosovo loopt door tot medio 2019. Er ligt een optie voor nog een extra jaar. "Als er deze zomer iets moois voorbijkomt, gaan we in gesprek. De transfermarkt is echter nog niet geopend."

    Voor Heerenveen zit het seizoen er sinds zaterdagavond op. De Friese formatie werd in de halve finale van de play-offs uitgeschakeld door FC Utrecht. Zeneli kwam deze jaargang tot vier goals en negen assists in 24 Eredivisie-duels. 

    Poll

    Is Zeneli goed genoeg voor de Serie A?

    (660 stemmen)

    Plaats een reactie

    STRIJDERS +80
    zondag 13 mei 2018 om 10:32
    Kan beter nog even blijven bij Heerenveen.
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    zondag 13 mei 2018 om 11:25
    Trouppee zou ook wel graag naar de Serie A willen.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 12:26
    Oh, heb je hem gesproken.
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    zondag 13 mei 2018 om 13:57
    Ja, ik ken hem persoonlijk. We zijn jeugdvrienden.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2260
    zondag 13 mei 2018 om 12:39
    Sowieso! En als ik het zo allemaal moet geloven heeft Napoli volgend seizoen een selectie van 100 man. Die lijken geïnteresseerd in iedereen die tegen een bal kan schoppen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11321
    zondag 13 mei 2018 om 10:33
    Al 23, nog wisselvallig, misschien na zijn vakantie (in Kos of zo) stabieler.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    zondag 13 mei 2018 om 10:38
    Kunnen ze beter voor Jahanbakhsh gaan, kost wat meer maar dan heb je echt een goede speler die meteen mee kan draaien..
    Vind ik leuk
    mason +1872
    zondag 13 mei 2018 om 10:48
    Ik denk dat zeneli een 5 miljoen moet kosten in tegenstelling tot jahanbaksh die waarschijnlijk niet voor minder dan 18 miljoen weg gaat. Dus dan is het het risico wel waard denk ik.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    zondag 13 mei 2018 om 10:54
    Voor dat geld wel, maar vind Napoli op dit moment nog wel wat te hoog gegrepen voor hem..
    Ik zou dan echt de portemonnaie trekken en Jahanbakhsh halen, lijkt me ook een goede combi met Milik..
    Vind ik leuk
    mason +1872
    zondag 13 mei 2018 om 11:55
    Ja dat denk ik ook wel.
    Vind ik leuk
    Kuip +7426
    zondag 13 mei 2018 om 11:37
    Hoeveel spelers uit de eredivisie slagen in het buitenland? Als je het niet erg vindt om op de bank te zitten maar wel flink de zakken te vullen moet je direct gaan.
    Ik heb wel het idee dat veel jongens zichzelf erg goed vinden, maar in het buitenland komen ze er achter dat ze er niet zoveel van kunnen. Zeneli is een leuke speler voor het niveau Heerenveen. Daarmee is alles gezegd.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    zondag 13 mei 2018 om 11:39
    kobiyashi vind ik stuk beter.die zou niet misstaan bij elke subtopper in het buitenland.goede drive en super pass
    Vind ik leuk
    remakil +5672
    zondag 13 mei 2018 om 11:58
    Hoop beweging, hoop dreiging, maar meestal is het een blaffende hond die niet bijt..
    Vind ik leuk
    psv1996psv +128
    zondag 13 mei 2018 om 12:00
    Nou een stap naar Fiorentina zou die best wel eens kunnen redden. Denk dat Heerenveen op 7/8 miljoen mikt.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4067
    zondag 13 mei 2018 om 21:20
    10 miljoen. Ik gun hem deze transfer. Ärber alvast bedankt en suc6.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:59
    hallo Als Tadic niet haalbaar is voor Ajax? Dan moeten ze gaan voor jahanbakhsh? Geef hem een niet te weigeren handgeld! en het top salaris die de toppers bij Ajax verdienen (dan ben je van dat gezeur af) En je hebt dan gelijk een topper in huis! mvg ritje
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Heerenveen-ster op de radar bij Italiaanse topclubs: "Blij met dit nieuws"