'PSG opent offensief voor wereldkampioen: Barcelona kan bericht verwachten'

    'PSG opent offensief voor wereldkampioen: Barcelona kan bericht verwachten'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:11

    Paris Saint-Germain onderzoekt de mogelijkheid om Ousmane Dembélé over te nemen van FC Barcelona. Dat meldt Paris United. Antero Henrique, technisch directeur van de Franse kampioen, zou deze week een eerste stap in de goede richting hebben gezet.

    Het is volgens Paris United nog te vroeg om te spreken van een naderend akkoord, maar het staat vast dat PSG bovengemiddeld geïnteresseerd is in Dembélé. De ambitie van de grootmacht uit Parijs is simpel: de beste Franse voetballers contracteren. Dat lukte niet bij N'Golo Kanté (Chelsea), maar Dembélé maakt mogelijk wél de overstap. Henrique heeft inmiddels contact met de entourage van Dembélé.

    PSG heeft in de onderhandelingen een belangrijk ijzer in het vuur: met Thomas Tuchel staat er een goede bekende van Dembélé aan het roer. De twee werkten succesvol samen bij Borussia Dortmund. Het lijkt een kwestie van tijd voordat PSG een bod neerlegt in Barcelona. Het contract van Dembélé loopt medio 2022 af. Op de laatste dag van de Engelse transferperiode zou Arsenal nog een ultieme poging hebben gedaan.

    Plaats een reactie

    Darter 876 +411
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:14
    Wat moet hij kosten dan??
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:43
    120 miljoen volgens de geruchten.
    Vind ik leuk
    PRICE +26054
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:00
    Schijntje tegenwoordig 100 miljoen
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5797
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:54
    Van alle beschikbare foto's kiest VP deze foto.
    Walgelijk al dat gespuug...
    Vraag maar aan Frank Rijkaard en Rudi Voller!!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10452
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:00
    Locadia en Dumfries niet te vergeten 😆
    Vind ik leuk
    Spekholz +172
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:15
    Meteen van de hand doen bij een goed bod, heeft het net niet voor Barcelona..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:17
    Ook niet voor PSG.
    Vind ik leuk
    Spekholz +172
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:28
    Misschien kan die in eigen land wel imponeren..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:16
    Dembele zit goed bij Barca, ze gaan hem echt wel speeltijd geven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:17
    Ja, op de training.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:20
    oke.
    Vind ik leuk
    Spekholz +172
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:28
    En op de bank hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:16
    Like als je apollo haat
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:17
    Ben idd meer fan van de godin Artemis
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:48
    Donder is op met die onzin.
    Graag inhoudelijk of in ieder geval nog over voetbal ipv likes verzamelen met die onzin
    Vind ik leuk
    Objectief +3036
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:16
    Zou een prima aankoop voor PSG zijn. Bij Barca komt deze jongen toch niet uit de verf; hij past daar niet in het systeem.
    Overigens zou deze jongen veel beter de stap kunnen maken naar de Engelse competitie, waar hij veel beter meer kan groeien dan in de Fransen comp. Aan de andere kant kan hij daar zijn carrière weer nieuw leven inblazen en na 1-2 seizoenen alsnog de stap naar Engeland maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:21
    Hij mist vooral technische verfijndheid en gevoel voor de combinatie.
    Komt echt veel tekort voor Barcelona en bij een dominante ploeg als PSG zie ik hem ook niet veel potten breken met zijn turbootje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:19
    In de franse media wordt gesproken over een eerste bod van 82 miljoen Euro!
    Meteen doen als je Barcelona bent.
    Te vaak geblesseerd, te duur, te weinig technische baggage, en veel te weinig effectief.
    Zijn waarde zal alleen maar meer zakken naarmate clubs hem beter leren kennen.
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +186
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:19
    Die foto is niet heel flatteus....

    Ja, totaal niet voetbalgerelateerd, ik ga volledig mee in de vibe van deze site.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:21
    Lekker verhuren aan Valencia
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1154
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:23
    Wie moet hij uit de basis spelen dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:24
    Ze zouden gewoon door heel europa de transferperiodes gelijk moeten trekken... Nu hebben clubs in sommige landen voordeel
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:42
    Raak er steeds meer van overtuigd dat het hele kopen en verkopen van spelers tussen een select aantal clubs, gewoon 1 grote geld witwasserij is.


    Vind ik leuk
    Jopi1982 +186
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:18
    Hoe zit het met de Fin. Fairplay van PSG?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:41
    Mooi om te zien dat mensen spelers weer oordelen op basis van een seizoen. Dembele had een nare debuutseizoen, vooral door die 2 blessures. Maar op het eind werd hij wel steeds beter en beter. Zijn zelfvertrouwen begon terug te komen. Hij heeft de dribbel en enorme snelheid. Alleen moet die wat sterker in zijn schoenen staan en zijn acties sneller maken. Af en toe twijfelt die nog te lang. Nu Malcom er is, heeft die wel een hele sterke conccurent erbij. Malcom kan het echt geweldig doen. Vorig jaar was het vaak Coutinho die op rechts startte en Iniesta op links. Nu gaat coutinho gewoon altijd vanaf links beginnen. Dembele heeft wel al aangegeven dat die bij Barca blijft, dus ben benieuwd of dit überhaupt klopt
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:43]
    Vind ik leuk
    Luka123 +100
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:29
    Ik wil niet lullig doen hoor, maar wat moet PSG met hem! Dan heb je op de rechterflank al Mbappe staan of gaan ze die verhuren aan Real? Slaat weer helemaal nergens op dit topic.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSG opent offensief voor wereldkampioen: Barcelona kan bericht verwachten'