'Arsenal verrast en legt megabod van 100 miljoen euro neer in Barcelona'

    'Arsenal verrast en legt megabod van 100 miljoen euro neer in Barcelona'

    donderdag 9 augustus 2018 om 15:42

    Het is niet uitgesloten dat Arsenal op de slotdag van de Engelse transferperiode nog een konijn uit de hoge hoed tovert. De Londenaren hebben een bod uitgebracht op FC Barcelona-aanvaller Ousmane Dembélé.

    Althans, dat meldt El Confidencial. Arsenal zou bereid zijn 100 miljoen euro te betalen voor Dembélé. De Franse aanvaller is volgens Spaanse medium niet gelukkig in Barcelona en werd vorige week op de foto gezet met een aantal Arsenal-spelers, waaronder Pierre-Emerick Aubameyang en Alexandre Lacazette.

    Of Arsenal kans maakt op Dembélé moet in de komende uren blijken. Haast is geboden, want de transfermarkt sluit in Engeland om 18.00 uur. Barcelona wil naar verluidt alléén meewerken aan een last minute-deal als Dembélé een transferverzoek indient, maar dat ligt niet voor de hand.

    De geruchten rond Dembélé komen niet volledig uit de lucht vallen. El Mundo Deportivo meldde deze week ook al dat Arsenal belangstelling heeft. Dembélé speelt pas één seizoen bij Barcelona, dat een basisbedrag van 115 miljoen euro voor hem betaalde aan Borussia Dortmund.

    Mis geen enkele deal op deadline day in Engeland in ons liveblog! 

    Poll

    Zou Dembélé bij Arsenal passen?

    (2274 stemmen)

    Plaats een reactie

    snorrepof +366
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:46
    Wegwezen daar Ousmane
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17688
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:50
    Het waren 2 fantastische wedstrijden
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:57
    En dan noemen ze mij Aad Afkoopsom.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:46
    Meer zijn niveau denk ik. Goede versterking voor Arsenal
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:58
    Het word niks, die scoort er dus 20 in zijn eerste 5 wedstrijden
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:46
    Transfercoup is wel een hip woord tegenwoordig op VP.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18519
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:47
    Nog zo'n Barca afdankertje. Hopelijk leest Frenkie de Jong mee. Dit staat hem straks ook te wachten. Als Mina en Dembele het al niet redden. De eredivisie ia zo slecht nog niet.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 17:05]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:54
    Duur afdankertje haha! Wist mij op het WK ook weer niet te overtuigen trouwens.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2250
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:43
    niet erg dan is hij al mooi binnen en de clubs waar hij da heen kan betalen ook nog dik
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2354
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:47
    Hopelijk gaat dat hem niet worden vond dembele heerlijk spelen met FIFA.
    Vind ik leuk
    oke dan +4102
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:49
    Kansloos van Arsenal. Waarom zou Barcelona 15 miljoen verlies op Dembélé ooit accepteren.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:55
    Omdat het over 3 jaar 50 miljoen verlies is.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:07
    Je bedoelt 100 miljoen verlies!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:18
    Haha, zover zou ik niet gaan.. Maar ik vind hem persoonlijk niet beter dan een Memphis.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21355
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:02
    Dat wordt voor 18:00 uur nog wel 119 miljoen of daaromtrent, we noemen dit niet voor niets onderhandelen.
    Vind ik leuk
    oke dan +4102
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:06
    Dit noemen we geen onderhandelen. Dan hadden ze dat bod vorige week moeten doen ipv 2 uur voor de markt sluit. Nu kunnen ze tegen hun supporters zeggen, we hebben geprobeerd om Dembélé te halen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21355
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:15
    Dat is helemaal juist, vorige week was beter geweest. Maar dat jet geen onderhandelen zou zijn is dan weer niet juist. Een deadline opzoeken in onderhandelingen is juist een ijzersterke strategie. Ik zou zeggen: lees eens wat managementboeken, daar staan best nuttige dingen in.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:22
    Als de verkopende partij geen keuze heeft wel.. Dat lijkt me hier niet het geval. Voor Barca is het geen noodzaak om hem te verkopen, dan kunnen ze juist als Arsenal last-minute een deal wil sluiten de hoofdprijs vragen.
    Vind ik leuk
    LIO7 +701
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:52
    Leuke foto uitgezocht VP
    Vind ik leuk
    Cookee +9621
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:11
    Rookt die jongen een pijp?
    Vind ik leuk
    thierryer +1235
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:52
    Ranzige foto!
    Vind ik leuk
    mcmodd +21355
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:03
    Heeft ie nu een pijp in zijn mond? Getver.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12539
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:58
    Een bod van 100 miljoen van Arsenal??
    Vind ik leuk
    SvL +201
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:06
    Verlies accepteren. Heeft niks bewezen daar.
    Vind ik leuk
    Robby G +634
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:13
    Die blijft, 100 accepteren ze niet..
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3812
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:13
    Als Barcelona 70% van dat bedrag investeert in Frenkie, ik denk dat dan de kans groot is dat Ajax zal toehappen.
    Vind ik leuk
    Cookee +9621
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:13
    Als Barca Frenkie echt wil... dan is de nieuwe reklame van Specsavers al zelf geschreven... ik lach me rot, vind hem niet eens een meerwaarde voor Ajax.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3812
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:38
    Ben je dan al bij Specsavers geweest?
    Vind ik leuk
    Cookee +9621
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:58
    haha, die is leuk.

    Nou met mijn opmerking gaan ze eerst extra glas bestellen om mij te voorzien vrees ik. Ik kan tegen een geintje.
    Maar ik vind Frenkie echt nog niet klaar voor Ajax 1.
    Daar moet een goede individuele trainer mee gaan werken, hij maakt zo ontzettend veel foute keuzes dat ik tenenkrommend zit te kijken.
    Na mijn nieuwe bril krijg je een update oke?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:14
    100 miljoen en dan krijg je een foto met een fluim!
    Vind ik leuk
    torinofc +102
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:16
    100 miljoen voor de grootste flop van afgelopen seizoen, gelijk verkopen dus
    Vind ik leuk
    Cookee +9621
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:01
    Zulke bedragen in Spanje, wat kost een biertje dan?
    10 miljoen?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:18
    Mooi,zo'n spugende foto
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:24
    15 miljoen verlies voor 1 schot in de kruising...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 16:24]
    Vind ik leuk
    Spekholz +112
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:41
    Leuke move zou dat zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:01
    Wat is me dan altijd afvraag... waarom pas op de allerlaatste transferdag...?!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 17:02]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:01
    Beste optie voor alle 3 de partijen. Dembele heeft voldoende talent maar blinkt uit in aspecten die niet tot zijn recht komen in de speelwijze van Barcelona.
    Vind ik leuk
    SjakieNYC +87
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:30
    Ah altijd mooi: de typische last minute Arsenal poging om een topper te halen...om daarna te falen en aan de fans te tonen dat ze het echt geprobeerd hebben....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:30
    Broodje aap verhaal ... Arsenal schermt met een megabod maar Dembélé moet een transferverzoek indienen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 17:34]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:33
    Nog langer wachten 🙄
    Vind ik leuk
    Luka123 +98
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:40
    Zou wel een goede aankoop voor Arsenal geweest zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Arsenal verrast en legt megabod van 100 miljoen euro neer in Barcelona'