Van Persie: 'Trainingen minimaal even hoog niveau als Arsenal en Man United'

    Van Persie: 'Trainingen minimaal even hoog niveau als Arsenal en Man United'

    woensdag 15 augustus 2018 om 21:52

    Robin van Persie wil in aanloop naar de Europa League-return tegen AS Trencin vooral positief zijn. De aanvaller stelt dat Feyenoord even in een mindere fase zit, maar dat er verder weinig aan de hand is.

    "We zijn met zijn allen heel positief bezig. We hebben er een goede trainingsweek op zitten, geen goede wedstrijdweek zoals jullie weten. Als ik kijk naar hoe we trainen, als ik kijk naar pass- en trapvormen dan is dat minimaal van even hoog niveau als Arsenal of Manchester United", aldus Van Persie op de persconferentie.

    De aanvaller vertelt verder dat hij van Alex Ferguson leerde met teleurstelling om te gaan. "In mijn eerdere jaren had ik heel veel moeite om teleurstelling een plekje te geven, maar dat is niet de oplossing. Je moet juist positief zijn, je moet juist leren van wat er is gebeurd", stelt de aanvaller. Hij benadrukt dat Feyenoord in de afgelopen drie jaar vijf prijzen heeft gewonnen. "Nu hebben we 2 keer verloren. Dat is vervelend, maar we moeten het ook niet groter maken dan het is."

    Plaats een reactie

    Heer Bommel +5732
    woensdag 15 augustus 2018 om 21:57
    Van Persie: 'Trainingen minimaal even hoog niveau als Arsenal en Man United'

    Een "leugentje" om bestwil Robin?!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 22:15]
    Vind ik leuk
    Koeroe +12568
    woensdag 15 augustus 2018 om 21:59
    De pass en trapvormen. Waarom zou dat niet kunnen? Waarom zou hij er over liegen ook
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5732
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:00
    ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:06
    Ja idd, want Toornstra heeft net zo'n goede pass als Özil en Boëtius net zo'n goede trap als Sánchez...
    Vind ik leuk
    Koeroe +12568
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:11
    Hij zal vooral doelen op de snelheid en zuiverheid van passen. Dat ligt exht niet zo ver uit elkaar
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:16
    Kom op man! En een tweetje tussen Lukaku en Martial, Özil en Auba, Sánchez en Lingard, Lacazette en Ramsay etc etc gaat toch veel sneller dan tussen Clasie en Ambrabat of Boëtius en Toornstra of Verdonk en Jan-Arie? En vele malen zuiverder!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27223
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:11
    Vind jij het waarschijnlijk klinken?
    Ik spreek hem niet tegen, maar ik kan het me moeilijk voorstellen.
    Minimaal zegt hij ook, dus even goed of beter.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12568
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:12
    Beetje passen en trappen. Laat ik voorop stellen dat ze niet in de buurt komen van t niveau maar t heeft voor hem geen enkele waarde om dit soort uitspraken te doen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27223
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:15
    Nee, het lijkt me ook gek om erover te liegen. Het verschil tussen die teams en de top3 zal hem in alle andere onderdelen zitten :p
    Alleen vind ik het toch gek klinken, maar zoals ik zei, ik spreek het niet tegen. Ik heb alle drie de ploegen nooit zien trainen dus wat weet ik dan :p
    Vind ik leuk
    plein19 +1704
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:51
    Hij vindt ook dat er niet veel aan de hand is en de meeste spelers waren stukken negatiever
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:07
    Fysiek lopen we erg achter
    Vind ik leuk
    plein19 +1704
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:49
    De vorm wel. De uitvoering niet
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 21:58
    Robin Ratelband! Positiviteit siert hem maar niveau Arsenal en Man Utd hebben we in NL al lang niet meer gezien. Dan maar tijdens de wedstrijd doen of het een training is?
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:07
    Ik denk dat het ook meende leeftijd te maken heeft. Nu heeft hij net zover moeite om aan te haken als in zijn topjaren bij Arsenal en Manchester.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:11
    Ja nou je mag best wat positiefs zeggen maar als je dit soort dingen roept wordt het ongeloofwaardig en dan wordt het sneu. Je gunt hem een mooi einde van zijn carrière maar dat wordt hem niet zo.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:15
    Ik snap hem ook wel. Hij probeert enigszins de rust te bewaren. Maar ik denk ook dat het eerder aan de spelersgroep ligt.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:34
    Ja ben benieuwd of hij diep in zijn hart toch een beetje spijt heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:12
    van Persie moeite met aanhaken bij Arsenal en United ????
    of jij hebt nog nooit een wedstrijd van deze clubs gezien , of je geeft gewoon expres een dom antwoord omdat van Persie een Feyenoorder is
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:18
    Nee zo bedoel ik dat niet. Ik bedoel meer dat hij in de periode dat hij superfit was net zoveel moeite had om het allemaal bij te benen als nu met zijn oude lichaam bij Feyenoord. Met andere woorden: zijn lichaam wordt ouder dus voelt het nu net zoals het toen bij Arsenal en manchester voetbalde. Niet dat hij destijds moeite had om het bij te benen.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12255
    woensdag 15 augustus 2018 om 21:58
    Robin is op visite geweest bij dirk. Deze doet ook serieus mee voor de open deuren bingo..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25485
    woensdag 15 augustus 2018 om 21:58
    Nou, Robin.. nu hebben we je toch betrapt op bullshit.

    De nood is hoog in Rotterdam Zuid!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:33
    Het is crisis in Rotterdam ja....maar er zijn meer clubs die ondermaats gepresteerd hebben, maarja Feyenoord 2x...
    Vind ik leuk
    lemon9 +831
    woensdag 15 augustus 2018 om 21:59
    Wel positief
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6556
    woensdag 15 augustus 2018 om 21:59
    Hahahahahahaha

    Van het niveau Arsenal en United 😂

    Volgens mij is van Persie het een beetje kwijt aan het raken of zo....
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:00
    Jezus, hij heeft nog een jaar met Scholes getraind, dat maakt alleen al dat het niveau bij United 10x zo hoog lag destijds als nu bij Feyenoord, zeker als je het over pass- en trapvormen hebt, haha.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:02
    Ambrabat doet niks onder aan de Scholes van toen... Haha!
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:00
    'Als ik kijk naar hoe we trainen, als ik kijk naar pass- en trapvormen dan is dat minimaal van even hoog niveau als Arsenal of Manchester United'

    Haha nou dan is het een wonder dan Arsenal en MUN niet allang in de vierde divisie van Engeland zitten.
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +228
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:00
    Trainingen op niveau Man United en Arsenal? En dat moet ik geloven. Misschien als Feyenoord morgen alsnog doorgaat.
    Vind ik leuk
    Sparks +275
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:00
    Dat is prachtig nieuws Robin maar wanneer gaan we dat eindelijk eens terugzien in de wedstrijden dan?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29876
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:01
    Als ik kijk naar hoe we trainen, als ik kijk naar pass- en trapvormen dan is dat minimaal van even hoog niveau als Arsenal of Manchester United", aldus Van Persie.

    Omg robin.
    Vind ik leuk
    Ties020 +7
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:05
    Katten in het nauw maken rare sprongen
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:06
    Robin, geen woorden maar...

    Gewoon de komende 10 wedstrijden op het veld laten zien dat de pass- en trapvormen zo goed zijn.
    Vind ik leuk
    Marco S +4267
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:06
    Joh je kan best eens verliezen van trencin.. gewoon 5 nul winnen en er is niets meer aan de hand..
    Vind ik leuk
    Hatejama +17
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:54
    Hahahaha, dit meen je echt?
    Vind ik leuk
    Marco S +4267
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:07
    Wat zou pierretje trouwens vinden van Robin zijn opmerkingen..
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:22
    Ja. Lekker boeiend. Nooit begrepen, die fittie tussen hen. Twee alfa mannetjes. En dus?
    Vind ik leuk
    ElStylisto +428
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:07
    Leuk en aardig Robin. Maar jullie gaan het niet redden. Jullie zijn geen Barca of Man City die een achterstand van 4 goals even komen recht zetten
    Vind ik leuk
    rinirat +2222
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:08
    Wat moet hij anders zeggen... we trainen niet scherp...
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +228
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:13
    Is misschien wel geloofwaardiger. 😉
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:37
    Jij snapt het!
    Vind ik leuk
    Marco S +4267
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:08
    Arsenal en manU zijn trouwens al jaren geen kampioen geworden..
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:09
    Als je Van De Heijden & Botteghin achter een schilpad aan laat lopen dan raken ze de schilpad nog kwijt ! En dan ook nog zeggen dat het nivo van de trainingen gelijk is aan dat van Man u & arsenal
    Vind ik leuk
    Nbl +546
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:10
    Spelen alleen dramatisch 🤔 hoe kan dat dan ?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12099
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:10
    Haha, ja hoor..
    Vind ik leuk
    El Cazador +5804
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:11
    Robin waarvan akte
    Vind ik leuk
    Floaz +972
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:15
    Zegt ie nou dat de spelers slecht zijn, als de trainingen van dezelfde kwaliteit zijn als arsenal en united?
    Vind ik leuk
    Mr. O +956
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:17
    Hij traint ook meestal apart.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 22:17]
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5185
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:18
    Dus aan de trainingen ligt het niet, dat Trencin straks Feyenoord uitschakeld.
    Vind ik leuk
    Johan_D +3473
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:21
    Van Persie vergeet er alleen bij te vermelden dat ze in Engeland veel meer wedstrijden spelen dan hier.

    Je kan dan helemaal niet intensief trainen tussen de wedstrijden door.

    Het niveau ligt in Engeland heel wat stapjes hoger dan hier.
    Die gasten gaan 90min lang in de hoogste versnelling.
    Feyenoord kwam tegen AS Trencin en de Graafschap niet verder dan de eerste versnelling... of stond hij juist nog in neutraal stand ...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8913
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:01
    In de achteruit stond ie!
    Vind ik leuk
    Johan_D +3473
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:18
    Is best lastig lopen in zn achteruit ;-)
    Vind ik leuk
    broedkip +1553
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:21
    Gezien uit de Euromast wel.
    Vind ik leuk
    Bert +341
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:25
    Jazeker Robin slijm slijm slijm wat moet je anders zeggen tegen de supporters
    Vind ik leuk
    Wilkie58 +202
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:26
    Hoogte stage gehad. Nu weer met beide benen op de grond.
    Vind ik leuk
    janssen +100
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:32
    Logisch dat v Persie dit zegt, hij wil natuurlijk proberen een goed gevoel te creëren na zo’n belabberde week. Echter weet ook iedereen dat het onzinnige uitspraken zijn.

    Het niveau is niet al te hoog en de prijzen verbloemen veel. Net als de periode bij Ajax onder Frank de Boer waarin het voetbal matig was.
    Ik vrees dat Vilhena nog wil vertrekken richting Frankfurt en dan is het te hopen dat v Geel financiële mogelijkheden heeft om Feyenoord te versterken, anders wordt het niet meer dan een ‘tussenjaar’.
    Vind ik leuk
    Sparks +275
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:40
    Ik ben bang dat het zelfs met Vilhena ook een tussenjaar gaat worden.
    Vind ik leuk
    janssen +100
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:46
    Ja kun je wel eens gelijk in hebben. Het is een hardwerkende speler maar ook niet iemand die de rest Qua niveau optilt of waar een elftal beter van gaat voetballen.
    Vind ik leuk
    Iliohan +20
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:07
    Van Persie heeft zoals je kunt lezen in zijn carriere geleerd dat je niet in paniek moet raken na een mindere periode. Blijf positief. That’s all
    Vind ik leuk
    barry m +189
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:32
    Van Persie is denk ik iets te positief hahaha
    zeggen dat feyenoord het zelfde niveau haalt als Arsenal en Man United op trainingen.
    dan word feyenoord dus kamioen dit jaar? ( op trainingen hahah)
    psv en ajax zijn in mijn ogen toch minder dan die 2 teams uit engeland maar wel veel sterker dan feyenoord.

    ik laat me verassen dit jaar


    Vind ik leuk
    Bennie498 +1460
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:34
    Beste Robin
    Wat is het systeem ?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1645
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:34
    Ge bent gvd afgesmienkt in Europa.
    Exit dit cumt ni meer goed.
    Helaas. 😐
    [Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 22:34]
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:35
    De mooiste en grootste club van nederland komt nog altijd uit rotterdam.

    En dat die loser als een van de eersten reageert op een feyenoord topic zegt al genoeg!.

    Ik begrijp die jongen wel hoor,als je cluppie 4 jaar geheel droog staat en de mooiste club van nederland met een veel kleiner budget in die periode maar liefst 5!!!! prijzen binnen haalt.

    Het mag nu ff minder lopen maar dat komt wel goed hoor.

    Niets is sterker dan dat ene woord : Feyenoord!.
    Vind ik leuk
    NickA +58
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:48
    👍
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8913
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:02
    Waarom altijd ajax erbij betrekken?
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:04
    Tsjaa dat moet je aan de ajax-fans vragen, die hier direct lopen te trollen.

    Die gasten met account nummer 50 en een iq van 10.
    Vind ik leuk
    035 +5077
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:38
    Misschien eens jouw eigenIQ laten testen en dan weer verder praten?
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:40
    Kan jij al praten dan?.
    Vind ik leuk
    035 +5077
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:48
    Als jij mijn opmerking niet begrijpt zegt dat genoeg.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1944
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:07
    Hahaha en dan dat kinder liedje op het einde.. dat maakt het inderdaad helemaal af! Het blijft bij dat ene woord want het ziet er steeds meer naar uit dat feyenoord de nummer 4 van Nederland wordt ipv nummer 3.. AZ is met goed beleid en dankzij slecht beleid van feyenoord hard op weg om het gat te dichten.. en dan die hou vast over 5 prijzen.. om te huilen van het lachen dat feyenoorders behalve de titel houvast hebben aan de overige troostprijzen.. bij PSV hebben ze het over titels en tellen ze nooit bekers en dat soort onzin mee.. maar ik geef toe, het verbaast me wel dat er een feyenoorder is die tot 5 kan tellen en niet steeds over 010 of 020 begint.. daarmee krijg jij van mij nog best een beetje respect!
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:11
    Joh al zou feyenoord 7e worden.
    Succes-supportertjes die moet je bij ajax zoeken.

    Als daar geen succes word behaald zit het stadion vol met stoelen,
    De kuip zit altijd vol : Win or lose!.
    Vind ik leuk
    Hatejama +17
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:47
    Meestal loose...
    Vind ik leuk
    Hatejama +17
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:49
    Mooiste en grootste club. Lol. Wakker worden en vooral morgenavond.
    Vind ik leuk
    Steven77 +204
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:41
    Leuk om te horen, we kopen er alleen geen flikker voor. Ik wil goed voetbal en punten Robin. Jij met al je ervaring moet toch zien waar t aan schort? Help Gio aub, hij heeft t nodig
    Vind ik leuk
    danny9874 +1589
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:02
    Als je mooi voetbal wilt zien, juich je denk ik voor de verkeerde club.....
    Vind ik leuk
    Steven77 +204
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:59
    Makkelijk lullen na gisteravond.. Maar ook in de arena ben je niet verzekerd van goed voetbal. Of vond je het spel afgelopen zaterdag goed?
    Vind ik leuk
    danny9874 +1589
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:27
    Ik zit je maar wat te stangen, joh...:)
    Vind ik leuk
    NickA +58
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:47
    1 wedstrijd onderweg en dan zoveel gebral. Ajax was zondag niks en gisteten top. Nu ineens is Ajax weer kandidaat nr 1 . Opportunisme puur sang. Wij komen terug . Fey!!!!!
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8913
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:54
    Even hoog niveau als... 🤣🤣🤣🤣🤣
    [Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 22:54]
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1944
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:59
    Je zou juist zeggen dat hij bij Arsenal en feyenoord om leerde gaan met teleurstellingen :)
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2033
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:00
    van Persie is zijn pilletje vergeten volgens mij.
    Vind ik leuk
    danny9874 +1589
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:01
    Joh, Feyenoord is ff kut begonnen en (waarschijnlijk) geen Europees voetbal.... So what.....Die eindigen echt wel 3e of 4e.... Niet flauw bedoeld maar ik denk dat ze vergeleken met PSV en Ajax veel te weinig kwaliteit hebben..... (Zo, die open deur heb ik ff snoeihard dicht getrapt)
    Vind ik leuk
    Iliohan +20
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:04
    Lachwekkend die reacties. Zoals van Persie schrijft 5 prijzen in 3 jaar!!! Waarom allemaal die negativiteit?
    En ja -idd 2 dramatische wedstrijden- maar laten we eerst maar eens even afwachten
    Vind ik leuk
    Hast57 +762
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:39
    Wat lachwekkend is, is dat geleuter dat de trainingen van het zelfde niveau zijn als bij Arsenal en Man U. Dat is onmogelijk met spelers die een paar klasse minder zijn in kwaliteit.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 00:20]
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:11
    Heeft ie gezopen ofzoiets?

    Nee zonder gekheid.. dit is natuurlijk onzin..

    Hoop dat Feyenoord wel door gaat morgen!
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:15
    Minimaal even hoog nog wel.
    Dan vraag ik mij af wat er zo gruwelijk mis gaat wanneer ze van het trainingsveld aflopen op weg naar de Kuip??!
    Vind ik leuk
    Bocajuun +277
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:40
    Haha
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1597
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:03
    Nu maak je jezelf belachelijk Van Persie..
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:03
    We hebben allemaal die rondo van United kunnen zien, was inderdaad dramatisch.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:03
    De trainingen net zo goed als Arsenal?

    Dan gaat het goed komen morgen. Want Arsenal zou met 80-0 winnen van Trencin. Ik ben al blij met de helft morgen.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:40
    Haha
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 05:55
    We houden ons maar vast aan de wedstrijd tegen Luhansk van een paar jaar geleden. 1-1 en 4-3 ... dat maakt te samen 5-4.

    Net genoeg. Met in de 93e minuut, een briljante ingeving van Larsson, dan nu maar.

    Waarom zou dat niet 1 keer mogelijk zijn. Manu kon het ook toen.
    1 keertje kan toch wel?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 05:58]
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:47
    Ik hoop met je mee!!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:08
    wat een flauwekul: als de trainingen van een minimaal even hoog niveau zijn dan zouden de spelers ook van minimaal hetzelfde niveau moeten zijn. in dat geval zouden ze jaar in jaar uit lachend kampioen worden en altijd cl spelen
    Vind ik leuk
    Patje41 +555
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:12
    haha ik kopieer je mening, wilde hetzelfde zeggen
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:27
    Tijdens de wedstrijd zijn ze bang. En dan lukt niks.
    Vind ik leuk
    Patje41 +555
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:11
    wat een flauwekul: als de trainingen van een minimaal even hoog niveau zijn dan zouden de spelers ook van minimaal hetzelfde niveau moeten zijn. in dat geval zouden ze jaar in jaar uit lachend kampioen worden en altijd cl spelen
    Vind ik leuk
    Pds010 +848
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:14
    Feyenoord is gewoon weg te afhankelijk van Nicolai... die mis je heel erg..
    Wordt snel tijd dat die lange weer terug komt.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:41
    Ja die missen we echt
    Vind ik leuk
    Hatejama +17
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:45
    Hou op aub....
    Vind ik leuk
    orion73 +1359
    donderdag 16 augustus 2018 om 03:25
    Alleen de wedstrijden zijn van een ander (bedroevig) niveau.
    Vind ik leuk
    Krav +38
    donderdag 16 augustus 2018 om 03:48
    De kritiek is op het veldspel. De training is nooit van hrt niveau als die van arsenal.

    Pass en trapvormen zijn leuk. Maar worden ze ook uitgevoerd in wedstrijd gerichte oefeningen. Met de juiste looplijnen als bijv de rechtback de bal heeft?
    Vind ik leuk
    bergjordy +107
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:04
    Feyenoord en PSV gaan zoals ieder jaar weer vechten voor de prijzen. Ajax denkt wederom weer makkelijk kampioen te worden en de beker te pakken, maar pakken niks. Cl wordt ook een lastig verhaal voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +200
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:02
    Gewoon kampioen
    Europees: boeiend
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 08:02]
    Vind ik leuk
    Bartho +241
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:25
    Van Persie maakt zichzelf compleet belachelijk! Hopelijk gebeurd er trouwens ook nog iets met het mentale aspect.. Je hebt geen goede spelers Van Persie. Je kunt alleen winnen door te knokken en als team te spelen. Stop dus met slap te ouwehoeren!!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:45
    Supporters van Feijenoord blijven ook in slechte tijden achter hun club staan.
    Ik heb een andere club hun beste speler horen uitfluiten .
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1530
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:05
    Bij Feyenoord hoor ik ze ook wel eens eigen spelers uitfluiten hoor. Bilal recent nog bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    Just Nuts +210
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:47
    Geef mij PSV senario van vorig seizoen maar zij werden vroeg uitgeschakeld toen en eerste weken van competitie was ook niet best Cocu moest weg werd er geroepem selectie was niet veel maar uiteindelijk was PSV het die de schaal had.
    Vind ik leuk
    JuDeCh +46
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:47
    Van z’n grote gewaardeerde voetballer had je toch niet z’n domme uitspraak verwacht..


    Hoe kan het niveau nou zo hoog zijn, als meer dan de helft van de spelers niet eens normaal een bal kan raken!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:03
    Ah, dus daar gaat alle enrgie in zitten.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1530
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:04
    Zou hij dat serieus menen? "minimaal even hoog niveau als Arsenal of Manchester United".. En dan met 4-0 en 2-0 verliezen van Trencin en De Graafschap? Dat gebeurt Arsenal of MU niet hoor.

    Maak er vanavond maar een "training" van dan. Succes!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:06]
    Vind ik leuk
    Patje41 +555
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:37
    Door dat soort slappe verhalen neemt je meer serieus Robin, je gaat die visser uit katwijk achterna. Kamertje en dwangbuis zijn al gereserveerd
    Vind ik leuk
    Cookee +9987
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:07
    Als je blijft zeggen dat het niveau zo hoog is,
    blijf je dan nog geloofwaardig Robin?
    Of trainen jullie zo hard dat de brandstof op is in de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    ficusje +1932
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:32
    Dan ligt het dus niet aan gio,de trainingen zijn goed.
    Vind ik leuk
    Cookee +9987
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:39
    Of te zware trainingen dat ze daarom zo moe zijn en dat er daarom zoveel blessures zijn al 2 jaar lang.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:21
    RvP probeert iedereen vertrouwen aan te praten maar hij had er gisteren beter gewoon een paar in kunnen schieten. Ik vrees voor een roemloos einde van de carriere van RvP. De lijdensweg is nu al ingezet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Persie: 'Trainingen minimaal even hoog niveau als Arsenal en Man United'