'Feyenoord mist half dozijn spelers tegen Trencin, Malacia terug in de basis'

'Feyenoord mist half dozijn spelers tegen Trencin, Malacia terug in de basis'

Gepubliceerd: donderdag 16 augustus 2018 om 06:59do 16-08-2018 om 06:59

Feyenoord moet zes spelers missen tijdens het Europa League-duel met AS Trencin van donderdagavond. De regerend KNVB Beker-winnaar moet na de 4-0 nederlaag in Slowakije een voetbalmirakel zien te realiseren.

Nicolai Jörgensen, Yassin Ayoub, Ridgeciano Haps en Renato Tapia zijn al langere tijd geblesseerd, terwijl Jerry St. Juste inmiddels aan dat lijstje is toegevoegd. De rechtsback moest al verstek gaan voor de heenwedstrijd, maakte tegen De Graafschap zijn rentree, maar moest zich op De Vijverberg al na één helft weer laten vervangen. Jean-Paul Boëtius pakte op De Vijverberg een rode kaart, is disciplinair geschorst door de club en mag een nieuwe werkgever gaan zoeken.

Bart Nieuwkoop en Sam Larsson nemen volgens het Algemeen Dagblad de plaatsen van St. Juste en Boëtius over. Trainer Giovanni van Bronckhorst lijkt bovendien een basisplek in te ruimen voor linksback Tyrell Malacia, die in de voorbereiding nog de concurrentiestrijd van Calvin Verdonk verloor. In de as van het elftal zullen naar verwachting geen wijzigingen plaatsvinden.

Feyenoord en AS Trencin trappen donderdagavond om 20.30 uur af in De Kuip.

De vermoedelijke opstelling: Bijlow; Nieuwkoop, Botteghin, Van der Heijden, Malacia; Clasie, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Van Persie, Larsson.

Poll

Wat verwacht jij van Feyenoord-AS Trencin?

(4373 stemmen)

Plaats een reactie

Gutierres14 +1445
donderdag 16 augustus 2018 om 07:06
Kansloos verhaal. Zeer matig elftal met alles en iedereen hopeloos uit vorm. Waarom is er eigenlijk geen geld in Rotterdam? 1,5 jaar geleden cl inkomsten, ze waren uit de rode cijfers en kochten spelers als Haps en Larson voor een hoop centjes .. daarbij zie ik geen 1 speler met een hogere marktwaarde dan 10miljoen ( ook geen Jorgensen meer, gemiste kans )? gek beleid van meneer van geel.
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 07:09
Ik weet niet hoor maar Vilhena is zeker 15 tot 20 miljoen waard. International, speler met Europese ervaring en speelde al 220 wedstrijden op Eredivisie niveau.
Vind ik leuk
Enden +5026
donderdag 16 augustus 2018 om 07:14
Gaat Max 9 miljoen opleveren
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2180
donderdag 16 augustus 2018 om 07:21
Hahaha net onder de 10 he
Vind ik leuk
Enden +5026
donderdag 16 augustus 2018 om 07:59
10 klonk inderdaad te veel
Vind ik leuk
Elledoet +1018
donderdag 16 augustus 2018 om 07:20
Weer.een excuus in de maak voor het verlies van de wedstrijd van vanavond. Het maakt niet uit wie er speelt want Gio is al 2 seizoenen de weg kwijt. Wil Feyenoord verder dan zullen de supporters moeten eisen dat v.Geel en Gio oprotten om hun club weer de weg omhoog te laten vinden. Zolang dat niet gebeurt verdienen jullie elkaar en geen medelijden. Jullie zullen weer falen zoals vorig jaar en dit jaar Tercin en de Graafschap!!
Vind ik leuk
Bengelino +14536
donderdag 16 augustus 2018 om 07:31
Kap is met je Tercin overal, dat is geen voetbalclub
Vind ik leuk
fr1963 +4621
donderdag 16 augustus 2018 om 08:26
Vorig jaar pech met 6 blessures bij de start. De hele verdediging plus Jorgensen!!
Na de winterstop met RvP zag je duidelijk verbetering, werd een serie van 9 overwinningen neergezet, PSV uit de beker gegooid met 3-1 en de beker gewonnen......knap herstel dus ipv gefaald.
Alleen zou je verwachten dat die draad nu verder zou worden opgepakt en dat gebeurt niet. Lijkt wel of er slaapzaad door het eten wordt gedaan bij alle spelers....na de 5-0!tegen Basel van een paar weekjes geleden nog maar...
5-0? Dat zou mooi zijn vanavond!
Vind ik leuk
Mionel Lessi +2953
donderdag 16 augustus 2018 om 08:54
Al heb je 6 blessure's, een club als Feyenoord hoort gewoon zijn positie's evengoed dubbel bezet te hebben.
Vind ik leuk
fr1963 +4621
donderdag 16 augustus 2018 om 10:22
Dat heeft in NL geen enkele club. Een Ziyech, Tadic, de Ligt, Neres, Huntelaar...zet die er eens een paar weken naast, moet je kijken wat er gebeurt...
Vind ik leuk
Gutierres14 +1445
donderdag 16 augustus 2018 om 07:23
Absoluut niet. Clubs als eintracht betalen dan niet, en zeker niet voor Vilhena.
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 08:13
Dan blijft vilhena gewoon in de kuip.ook prima hoor.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1445
donderdag 16 augustus 2018 om 08:40
Precies. Al zou fer een prima vervanger zijn plus wat extra centjes over ...
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 08:42
Ik zie ook liever fer komen ipv vilhena , maar spelers bijna weggeven moet maar eens afgelopen zijn in de kuip.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1445
donderdag 16 augustus 2018 om 09:17
Denk dat ze daar mee moeten leren leven ( helaas )
Vind ik leuk
Mionel Lessi +2953
donderdag 16 augustus 2018 om 08:55
Waarom Fer halen als je al: Amrabat, Ayoub, Tapia, Burger en Wehrmann op die positie hebt, koop dan eerder een goede linksbuiten of een versterking voor in de achterhoede.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 08:55]
Vind ik leuk
Gutierres14 +1445
donderdag 16 augustus 2018 om 09:15
Omdat dat allemaal middelmaat is zonder ervaring!
Vind ik leuk
Mionel Lessi +2953
donderdag 16 augustus 2018 om 09:18
Wanbeleid dus.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1445
donderdag 16 augustus 2018 om 09:33
Yep!
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 09:16
Ik hoop het wel, maar ik denk het niet. Je mag de handjes dichtknijpen bij 10 miljoen. Feyenoord heeft geen stok om mee te slaan, dus valt er weinig te eisen.
Vind ik leuk
rotterdammm +1637
donderdag 16 augustus 2018 om 08:12
Dat geld is in de nieuwe trainingsaccomodatie en jeugdcomplex gestoken. Prima investering als je het mij vraagt. Nu zijn we op dat gebied weer met de tijd mee. Nu het stadion nog graag..... en dan wel een grondinge verbouwing (zie O. Marseille) en geen nieuw veeeeels te duur en risicovol stadion.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1445
donderdag 16 augustus 2018 om 09:34
Zijn ze daar nog steeds niet uit?
Vind ik leuk
rotterdammm +1637
donderdag 16 augustus 2018 om 12:47
Het nieuwe stadionplan is al tot zover doorgevoerd dat het bijna niet meer te stoppen is, ondanks alle negatieve berichten van onjuiste raming van de kosten etc.
Vind ik leuk
Farmer +14893
donderdag 16 augustus 2018 om 15:18
Dat is ook gewoon een corrupte trend. Op het moment dat het stadion bv voor 40% gebouwd is, raakt het geld op door 'onvoorziene kosten', en moet dr flink bijgelapt worden, de investeerders zítten dan al voor 450M in het schip, en hebben daar niks voor(een bouwput), dús die 'moeten' wel bijlappen, anders zijn ze alles zga kwijt...

Het is een simpel truukje, vaak toegepast door de grotere bouwondernemingen, bij grote(overheids)bouwprojecten.

Reden? Simpel toch?
Vind ik leuk
Sigma +2865
donderdag 16 augustus 2018 om 07:24
van Persie had eigenlijk na hun kampioenschap moet stoppen....ben bang dat hij nu roemloos ten ondergaat...
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 07:27]
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 07:48
ff serieus.......praat geen onzin man.....van Persie speelde niet eens bij Feyenoord toen ze kampioen werden.....
Vind ik leuk
Sigma +2865
donderdag 16 augustus 2018 om 07:51
O wacht...sorry neem me niet kwalijk...dat was Kuyt...
mijn excuus..
Vind ik leuk
Tafkaz +4786
donderdag 16 augustus 2018 om 07:25
Ayoub niet fit?
Gister stond er nog op VP dat hij inzetbaar was. Bovendien van de week met Feyenoord 2 gespeeld tegen Excelsior dacht ik?
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 07:28
Van Persie zegt dat ze op het zelfde niveau trainen als M U en Arsenal. Dus dat komt helemaal goed vanavond!!😅😅
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2180
donderdag 16 augustus 2018 om 07:46
Nou wat een onzin he .. feyenoord traint zelfde nivo als arsenal , bergkamp , henry , pires , viera trainen dus zelfde nivo als jorgenson , larsson , berghuis, vilhena ????? Zeer vreemde uitspraak
Vind ik leuk
Mionel Lessi +2953
donderdag 16 augustus 2018 om 08:57
Het is inderdaad net zo wanhopig als hoe Arsenal er nu voorstaat.
Vind ik leuk
fr1963 +4621
donderdag 16 augustus 2018 om 12:41
Ja, 3 meter boven N.A.P.
Dan heb je de overeenkomst ongeveer te pakken...
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 07:28
Volgens Advocaat red Feyenoord het, daarom zet ik geld op Feyenoord...
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2180
donderdag 16 augustus 2018 om 07:47
Ja heel raar heb echt gevoel dat feyenoord het gaat redden maar dacht vorige week ook dat feyenoord terug zou kimen toen het 3-0 stond , dus zegt niet heel veel
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 07:38
Als Feyenoord vanavond met 7 - 0 voor staat dan zet ik de tv maar af......;-)
Vind ik leuk
Onderkan +265
donderdag 16 augustus 2018 om 08:12
Zou ik niet doen. Bij 7-3 liggen ze nog eruit:)
Vind ik leuk
pinkelman +4473
donderdag 16 augustus 2018 om 07:53
Geen paniek, Feijenoord is een topclub en hebben wereldspeler van Persie en begenadigde talenten als Vilhena en Sam Larsson rondlopen. Dat Trecin, dat hun begroting nauwelijks het jaarsalaris van v. Persie ontstijgt, wordt helemaal dol gespeeld met al dat geweld wat Feyenoord op de mat kan leggen.
Vind ik leuk
Connie Veren +5760
donderdag 16 augustus 2018 om 07:54
AL was iedereen fit, dan nog is het een kansloos verhaal. Dat Trencin gaat gewoon lekker voetballen en die scoren echt wel een keer.
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 08:17
Met een fitte selectie was de uitwedstrijd ook niet verloren.
Feyenoord heeft nu eenmaal niet zo n brede selectie.

Maar dat ze thuis gaan winnen lijkt me duidelijk.
Het enige wat kansloos is ,is jou reactie!.
Vind ik leuk
Connie Veren +5760
donderdag 16 augustus 2018 om 08:23
het meest trieste is je nick jongetje
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 08:25
Jongetje? Haal die veer uit je reet Connie ,die hoort daar niet te zitten ,met jou domme bijdrage.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 08:28]
Vind ik leuk
Connie Veren +5760
donderdag 16 augustus 2018 om 08:29
als er maar eentje zou zitten ok. Maar er is geen beginnen aan.
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 08:32
Ik heb het over veren,,,,,,,hoeveel dildo s jij gebruikt moet je zelf weten :)
Vind ik leuk
Connie Veren +5760
donderdag 16 augustus 2018 om 21:45
ben ik nu zo slim, of ben jij nu zo dom? Ik zei het toch. Ik heb bijna altijd gelijk. Helaas nu ook.
Vind ik leuk
pinkelman +4473
donderdag 16 augustus 2018 om 08:55
Je begrijpt toch wel dat ik hier een beetje chargeer.
Je kunt het beter 80% omkeren.
Vind ik leuk
Het Brein +4891
donderdag 16 augustus 2018 om 08:07
Een zwaar bevochten 1-1 denk ik, waarna alle fans dit gaan vieren in de fontein..
Vind ik leuk
rotterdammm +1637
donderdag 16 augustus 2018 om 08:14
Hey wat een leukerttt op de vroege morgen
Vind ik leuk
Het Brein +4891
donderdag 16 augustus 2018 om 08:30
Ja, je moet de dag goed beginnen
Vind ik leuk
Floaz +899
donderdag 16 augustus 2018 om 09:16
Of hele wedstrijd 0-1 achter, dan 90ste minuut eigen doelpunt Trencin en in blessuretijd een onterechte penalty binnen harken en dan juichen alsof de champions league binnen is....
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 08:16
Een wonder zou leuk zijn, maar al halen we de volgende fase dan wordt Feyenoord alsnog uitgeschakeld en vernederd. Helaas, het niveau is slecht en als je dan de (op papier) betere basis spelers moet missen hoef je geen expert te zijn. En weet je dat het over is voor Feyenoord.
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 09:24
Dat denk ik ook. Leuk al deze commotie, welke ook wel terecht is hoor, maar orecies wat jij zegt. Uitstel van executie.
Vind ik leuk
Barry10 +1373
donderdag 16 augustus 2018 om 08:22
Uitspraak van Sjaakkie Polak is richting Trencin wel van toepassing voor vanavond:

"GEWOON BROEK NAAR BENEDEN EN MET DE PLATTE HAND EROP!"
Vind ik leuk
dezink +1163
donderdag 16 augustus 2018 om 08:29
Succes vandaag Feyenoorders !
Vind ik leuk
Shelbourne +6165
donderdag 16 augustus 2018 om 08:33
Wordt een kansloos verhaal natuurlijk, ik snap het optimisme niet zo goed. Feyenoord werd vorige op alle vlakken afgetroefd. Het is was geen pech, maar Trencin was simpelweg beter.
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 09:38
Ze speelden die pot alsof het een vriendschappelijk potje was, totale onderschatting.
Mag toch aannemen dat ze er vanaf minuut 1 erin knallen voor eigen publiek en hun laatste kans.
Maar dan nog .. 5 doelpunten zonder tegengoal wordt een lastig verhaal.
Vind ik leuk
fr1963 +4621
donderdag 16 augustus 2018 om 12:44
Zeker met v Beek en vd Heijden. 3e klas amateurniveau vorige week.
Vind ik leuk
Romo +1567
donderdag 16 augustus 2018 om 08:58
2e jaar achter elkaar zoveel blessures....
Dan mag de technische staf zich toch wel eens af gaan vragen of er wel goed getraind word
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 09:31
Is al langer dan 2 jaar.
Kongolo, Karsdorp, V Beek waren ook al vaak geblesseerd.
Om nog maar te zwijgen van types als Goossens enz.
Vind ik leuk
rinirat +4012
donderdag 16 augustus 2018 om 09:08
Feyenoord traint verkeerd anders heb je niet elk jaar zoveel blessures.
Dat ligt aan de trainer die er niks van kan en ook nog eens Boetius passeerd.
Met dit elftal verliezen ze weer.
Nieuwkoop Botteghin vd Heyden Toornstra allen niet goed genoeg-
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 10:00
Voor een trainer die er niets van kan heeft hij toch aardig wat prijzen gewonnen:
1x Kampioen, 2x de Beker, 2x JC schaal
Vind ik leuk
rinirat +4012
donderdag 16 augustus 2018 om 11:05
Dit heeft Feyenoord aan zijn toekomstige trainer te danken.
Ik hoop dat je dat begrijpt.
Ze werden kampioen door Elia en Kuyt.
Niet meer niet minder
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 11:07]
Vind ik leuk
Romo +1567
donderdag 16 augustus 2018 om 11:39
Juist!
1e jaar moest Advocaat Gio redden
2e jaar Kuyt
3 jaar Drama ... (en dat maakt een beker echt niet goed )
Nu weer n heel.slecht begin
Vind ik leuk
Hesses +1256
donderdag 16 augustus 2018 om 09:11
Word 5-0 2x v persie 2x berghuis 1x jan scharie
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 23:22
hahahahahahahaha
Vind ik leuk
ritje +740
donderdag 16 augustus 2018 om 09:14
Hallo Feyenoord! Als je niet van de Graafschap kan winnen Gianni? dan is het duidelijk dat jij niet geschikt bent voor, een grote club als Feyenoord! Met alle respect ? hopelijk redden de spelers jou vanavond tegen Trencin? mvg ritje
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 09:27
Liever Vermeer in de goal vanavond.
En waar blijft Jorgenssen ? Die is ook echt vaak geblesseerd.
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 09:35
Ze moeten ook maar eens straftrainingen instellen voor dode spelmomenten.
Die corners zijn al 2 jaar ruk.
Als je De Ligt dan uit een corner ziet scoren en je hebt koppers als Botteghin en Heijden zou je daar toch een extra wapen mee hebben.
Hetzelfde geld voor vrije trappen, is er volgens mij ook al 2 jaar geen 1 ingegaan.
Vind ik leuk
fr1963 +4621
donderdag 16 augustus 2018 om 13:08
Bijna alle inworpen gaan direct naar een tegenstander..
Gio faalt op veel fronten helaas. Wordt tijd voor vernieuwing.
Fitte selectie kan zeker om plek 1-3 meestrijden, ondanks de laatste week.
Paar weken terug werd Basel met 5-0 afgedroogd, nadat Feyenoord eerst met 0-3 van Young Boys had verloren. Toen Fenerbahçe: binnen een halfuur met 3-0 achter...in de laatste 10 minuten toch 3x scoren.
Feyenoord kan van het ene op het andere moment pieken en weer door de ondergrens zakken.
Tijd voor een piek vanavond, lijkt mij. Doe maar een Baseltje...
Vind ik leuk
flater +92
donderdag 16 augustus 2018 om 15:03
Denk niet dat je een oefen wedstrijd als voorbeeld moet nemen.
Als Feyenoord snel scoort zie ik het wel goed komen.
Maar hoe langer een Doelpunt uitblijft,des te sneller gaan de koppies hangen.
Ik hoop echt dat ze het gewoon gaan redden.
Goed voor het Nederlandse voetbal.
ook voor mezelf.
Liever donderdags naar Nederlandse club kijken dan naar een paar buitenlandse clubs.
Vind ik leuk
El Cazador +9345
donderdag 16 augustus 2018 om 09:44
Wat ik persoonlijk raar vind is dat een zwalkend elftal een betrouwbare keeper nodig heeft, ik zou Vermeer enige tijd erop zetten en dat heeft verder niets met de kwaliteiten van Bijlow te maken. Routine heb je nu eenmaal niet 1-2-3
Vind ik leuk
La Luz +581
donderdag 16 augustus 2018 om 09:44
F'noord en Vitesse gaan het helaas niet halen ben ik bang. Zo, dan weet iedereen dat. Had jullie graag wat anders voorspelt, maar het is zoals het is, sorry.
Vind ik leuk
Appie53 +189
donderdag 16 augustus 2018 om 09:44
Thuis, echt gras, 12e man, betere condities als uit! Ik heb nog hoop.
Vind ik leuk
rinirat +4012
donderdag 16 augustus 2018 om 11:06
De 12e maan blijft massaal thuis helaas
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 09:58
Hopen op een "Mirakel aan de Maas"!
Vind ik leuk
Come on Utreg +30134
donderdag 16 augustus 2018 om 10:06
Niets is onmogelijk, maar Feyenoord mist teveel basisspelers.. Ik hoop in ieder geval dat Feyenoord vanavond wint voor de gemoedsrust in Rotterdam Zuid.
Vind ik leuk
Der Monarch +2186
donderdag 16 augustus 2018 om 10:11
Loopt er niemand in de jeugd rond? Larsson kan namelijk echt niet. Toornstra zou ik daar neer zetten, maar dan moet je weer met Amrabat op het middenveld en dat is ook helemaal niets. Kan die Colombiaan niet ff op links gezet worden?
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 16:47
Toornstra op links ? dat nooit meer
Amrabat in de basis ? dat nooit meer

Ben wel benieuwd naar die Colombiaan inderdaad
Vind ik leuk
Donnygo +6037
donderdag 16 augustus 2018 om 11:13
Hoop op wonder maar verwacht winst maar uitgeschakeld.
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 12:47
Zoals tegen Ajax in 1979 wint Feyenoord vandaag met 4-0 in de eigen Kuip. Zoals dit seizoen tegen PSV wint Feyenoord de na de verlenning op volgende strafschoppen serie (die niet in het ABBA systeem zullen worden gehouden). Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen.
Vind ik leuk
Jopi1982 +890
donderdag 16 augustus 2018 om 12:56
Mr. Visser heet geen Henk bij mijn weten! Maar ik zou zeggen, klap met die hamer erop!
Vind ik leuk
Jopi1982 +890
donderdag 16 augustus 2018 om 12:54
Tja, middelmaat word aangeduid met 13 uit een dozijn, moet je nagaan als het nu al een half dozijn word genoemd. We gaan het zien vanavond, heb wel zin in een avondje collectief chagrijn! :)
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 13:00
Ik hoop op een wonder, maar verwacht een 1-1 gelijkspel ofz..
Vind ik leuk
Cookee +12898
donderdag 16 augustus 2018 om 13:35
Als de weg ruw wordt dan staan de bikkels op.
Maar hier is ook st Juste zwak ziek en misselijk,
want je loopt kans de boeken in te gaan bij dit debacle.
Ik zou juist willen spelen om dit recht te zetten!!!
Maar voor je me gaat bellen Gio, ben niet helemaal fit.
Vind ik leuk
Founder +258
donderdag 16 augustus 2018 om 15:22
Tocjh ongelofelijk dat vriend Gio die Bijlow laat staan. Zelfs met 1 hand en op krukken is Vermeer nog beter dan deze jongen.
Vind ik leuk
wimpert +145
donderdag 16 augustus 2018 om 18:27
Nog maar eens goed kijken vriend, Bijlow is 3x beter!
Vind ik leuk
wimpert +145
donderdag 16 augustus 2018 om 18:25
Hij ging met rood van het veld en wordt ook vanavond niet gebeld, de belhamel pur sang had te weinig daden drang nu alle ballen dus op Sam die geeft ze dan wel even voor en gaat vanavond in de boeken als het wonder van Rotjeknor en ging ons Feyenoord lekker door, ondanks het ondankbaar kinderachtig gedoe van die rebel, zoek maar een club jong het liefst heel snel!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws