Misère voor Nederlandse voetbalfans op vliegveld: ook Boskamp mist Barça-PSV

    Misère voor Nederlandse voetbalfans op vliegveld: ook Boskamp mist Barça-PSV

    dinsdag 18 september 2018 om 18:02

    Net als tientallen andere Nederlanders is ook Jan Boskamp niet in staat om dinsdagavond aanwezig te zijn bij de Champions League-clash tussen FC Barcelona en PSV in Camp Nou. De vlucht van de populaire analist werd geannuleerd. 

    Door noodweer boven de Pyreneeën werd er op diverse vliegvelden in België dinsdag een streep gezet door vluchten naar Spanje. Volgens het Eindhovens Dagblad zijn er ongeveer vijftig voetballiefhebbers gedupeerd. Boskamp is er daar een van. Hij pakt tal van keren per seizoen het vliegtuig naar Barcelona om wedstrijden bij te wonen in Camp Nou. 

    De wedstrijd tussen Barcelona en PSV begint om 18.55 uur. Inmiddels is bekend dat trainer Mark van Bommel voor zijn 'vaste' elf kiest. Ten opzichte van het competitieduel met ADO Den Haag (0-7 winst) heeft de coach geen wijzigingen doorgevoerd. Barça treedt eveneens in z'n sterkste opstelling aan. Alle ontwikkelingen rondom de wedstrijd zijn te volgen in ons liveblog

    Lees ook: Gedupeerde PSV-fans op vliegveld: 'Verschrikkelijk, ik ben er kapot van'

    Plaats een reactie

    Strijp +11963
    dinsdag 18 september 2018 om 18:05
    Jammer dat dit gebeurd. Kijk je toch naar uit en het heeft veel geld gekost.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10633
    dinsdag 18 september 2018 om 18:05
    Goedkoop is duurkoop, hadden ze maar een ticket geboekt via de KLM, dan zaten ze nu in Camp Nou :D
    Vind ik leuk
    Dezeun +4565
    dinsdag 18 september 2018 om 18:06
    Onzin natuurlijk
    Vind ik leuk
    Florian87 +10633
    dinsdag 18 september 2018 om 18:07
    Nee hoor, KLM vloog gewoon vandaag :D
    Vind ik leuk
    Dezeun +4565
    dinsdag 18 september 2018 om 18:11
    Die gaat ook 364x per jaar door dus gewoon dikke pech
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    dinsdag 18 september 2018 om 18:10
    Ryan-Air had toch met vertraging kunnen vliegen, of zie ik het verkeerd?
    Helemaal als andere maatschappijen wel naar Barcelona vliegen..
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5768
    dinsdag 18 september 2018 om 18:25
    Precies, ze kunnen extra peut meenemen en iets omvliegen of iets later vertrekken maar bij noodweer hoeven ze geloof ik niet uit te betalen. Dat loopt via je eigen verzekering eventueel misschien.
    Ryanair loopt wat klanten mis zo maar daar letten ze al jaren niet op en dit is helaas het risico van vliegen met Ryanair.
    Sommige zouden nog naar Dusseldorf of Keulen kunnen rijden maar de meeste hebben pech
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    dinsdag 18 september 2018 om 18:42
    Het lijkt er nu gewoon op dat Ryanair zichzelf er makkelijk vanaf maakt en zo snel geld wil verdienen zonder écht moeite te doen om een oplossing te vinden.

    Ik heb nog nooit met hen gevlogen en ga dat nu ook zeker nooit doen.
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3169
    dinsdag 18 september 2018 om 19:47
    Ik heb in het verleden met ze gevlogenaar al jaren niet meer.
    Wil graag zeker weten dat ik weer thuiskom ma vakantie, bij Ryanair cancelen ze vluchten om elke scheet.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    dinsdag 18 september 2018 om 19:54
    Ik hoor en lees vaak klachten over Ryanair, vandaar dat het nooit bij mij opgekomen is om daar een vlucht te boeken.
    Vind ik leuk
    Thobar +4303
    dinsdag 18 september 2018 om 18:34
    Vertraging omvliegen of passagiers via een andere luchthaven en een shuttle naar Barcalona brengen kost extra geld, met annuleren op grond van overmacht wegens noodweer verwachten ze die knaken in de zak te houden (ook omdat veel passagiers afgebluft worden of het traject om hun geld terug te krijgen niet volhouden)
    Schone taak voor de supportersvereniging om dit (juridisch) te begeleiden
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    dinsdag 18 september 2018 om 18:45
    Ze maken zichzelf er nu makkelijk vanaf lijkt het, flut maatschappij dus.
    Andere maatschappijen vliegen wel gewoon op Barcelona.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 19:16
    https://www.youtube.com/watch?v=A22x-7nSDwM
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:05
    Ach dat vliegtuig was anders toch niet van de grond gekomen met Boskamp erin.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 18:17]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:07
    Hahahaha geniale reactie.
    Vind ik leuk
    base +2192
    dinsdag 18 september 2018 om 18:25
    Whahahahaha een dikkertje grap over iemand die meer sportman geweest is dan jij ooit zal zijn.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14343
    dinsdag 18 september 2018 om 18:47
    Wel heerlijk als je zo kan besluiten een wedstrijdje in Barcelona mee te pikken en ook echt te kunnen gaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:51
    Ja dat had ik ook wel gewild, helaas heb ik niet zo'n grote portemonnee.
    Vind ik leuk
    Thobar +4303
    dinsdag 18 september 2018 om 18:57
    Jan Boskamp heeft zijn met voetbal verdiende centjes vooral belegd in Brussels vastgoed en verdient daar jaarlijks een godsvermogen mee.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 19:00
    Dat zal best, bovendien zullen al die tv-optredens hem ook geen windeieren leggen.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4565
    dinsdag 18 september 2018 om 18:06
    Spijtig voor al die supporters
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8933
    dinsdag 18 september 2018 om 18:06
    Is verder gegaan met de auto.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16548
    dinsdag 18 september 2018 om 18:07
    Ben je dan even zuur zeg!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 18:12]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8933
    dinsdag 18 september 2018 om 18:12
    Komen ze na de wedstrijd aan
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:16
    Omdat Ryan Air maar 1 vlucht per dag heeft (waarschijnlijk). En net dat ene vliegtuig uit bijvoorbeeld Bilbao komt. Staat daar dus nog aan de grond. En dat de volgende vlucht misschien wel Barcelona -Birmingham is waardoor dat vliegtuig later van Bilbao leeg naar Barcelona vertrekt om het schema intact te houden. Probleem met Ryan Air is dat ze geen lijn dienst hebben die bijvoorbeeld Antwerpen - Barcelona heen en weer vliegt. Het is een variant van een charter vlucht. Aldus iemand die wekelijks in het vliegtuig zit.
    Vind ik leuk
    Thobar +4303
    dinsdag 18 september 2018 om 19:09
    Denk je dat dat voor de KLM niet opgaat.
    Probleem bij Ryan Air is hetzelfde als waarvoor de buschauffeurs staakten. In het schema is geen ruimte meer voor vertragingen, omwegen e.d. en ze werken met niemand samen dus omboeken of vervangende vlucht is vaak (te) moeilijk. Bekend is ook het fenomeen dat ze relatief weinig brandstof hebben waardoor ze niet lang in de wacht kunnen worden gezet (dwz extra rondjes cirkelen) bij calamiteiten waardoor ze voor hun beurt naar beneden moeten.
    Vind ik leuk
    Einstein71 +508
    dinsdag 18 september 2018 om 19:01
    Wel klote dit. Catering had extra bamiballen ingeslagen... kunnen ook weg nu.. :-(
    Vind ik leuk
    Pimman +3879
    dinsdag 18 september 2018 om 22:03
    Dan heb je wel mooi live die 4-0 nederlaag gemist ;)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Misère voor Nederlandse voetbalfans op vliegveld: ook Boskamp mist Barça-PSV