'Henry geeft Villa nul op rekest en tekent bij Champions League-deelnemer'

    'Henry geeft Villa nul op rekest en tekent bij Champions League-deelnemer'

    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:13

    Het gonst van de geruchten rond Thierry Henry. De Arsenal-legende wordt in Engeland nadrukkelijk in verband gebracht met Aston Villa, maar in Frankrijk zijn ze ervan overtuigd dat hij als trainer van AS Monaco aan de slag gaat.

    De Monegasken willen na de dramatische start van het seizoen ingrijpen. Coach Leonardo Jardim moet daarom plaatsmaken voor Henry, meldt het lokale Nice Matin. Jardim wist dit seizoen met Monaco pas één keer te winnen in negen wedstrijden. Daarmee staat de club op de achttiende plek in de Ligue 1. Dat gaat de Portugees, die Monaco in 2016/'17 nog verrassend naar de titel loodste, nu dus de kop kosten.

    Henry is op dit moment assistent-bondscoach bij België en staat ook op het lijstje van Aston Villa, maar hij lijkt te twijfelen over die aanbieding. Monaco wil de 41-jarige Fransman graag terughalen. Tussen 1992 en 1999 brak Henry als speler door in het vorstendom. De 123-voudig international speelde later in zijn loopbaan nog voor Arsenal en FC Barcelona.

    Als Henry daadwerkelijk aan de slag gaat bij Monaco, wacht hem ook in de Champions League een hels karwei. Monaco verloor al van Borussia Dortmund en Atlético Madrid en heeft net als Club Brugge nog nul punten.

    Plaats een reactie

    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:18
    Wil hem wel eens aan het werk zien. Een topspeler is niet altijd een toptrainer.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 19:19]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:24
    Klopt, want daar hebben wij momenteel helaas ervaring mee.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:26
    Ja het zit niet mee bij jullie. Echter vind ik wel dat er meer gekeken moet worden naar Van Geel. Hij heeft qua selectie er echt een puinhoop van gemaakt bij jullie.

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 19:59]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:29
    Een puinhoop is nog voorzichtig gezegd. Er moet veel geld geïnvesteerd worden willen ze later een team krijgen dat ook veel geld op kan leveren. Niet dat er nu veel spelers zijn die niks opleveren, maar het moeten er veel meer zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:30
    Okee, allebei dan..
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:33
    Er kan niet naar van Geel gekeken worden want het laatste interview wat hij gaf was op 18 juli op RTV Rijnmond en daarna is er uit z,n mond nooit meer iets vernomen.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4839
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:07
    I wonder why..

    Hij heeft wel gewoon gelijk..

    Van Geel heeft geen netwerk en creativiteit.

    Hij “scout” alleen spelers in Nederland als ze net hun kruin boven de rest uitsteken bij hun club een paar potjes of als hij een buitenlandse naam opvangt in de wandelgangen zoals die Sinisterra die door zowel Ajax als PSV niet goed genoeg gevonden werd..

    Gio moet vervolgens van dat soepje iets maken en voorlopig staan ze nog 3e.

    Noem mij eens spelers die Gio beter zou moeten kunnen laten spelen dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:33
    Er zijn geen spelers die Gio beter kan laten voetballen omdat hij er de kwaliteiten als trainer er niet voor heeft.
    Maar als je eenmaal goed bevriend bent met Gio dan moet je het wel heel bont maken wil hij je niet meer in de basis opstellen.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:01
    Heerlijk zulke zelfreflectie, zouden er meer moeten kunnen.

    Maar hey, het kan altijd erger. Die van ons heeft het zelfs tot bondscoach geschopt. En zelf toen hij dat verprutste kwamen we nog niet van hem af.

    😜

    (weer Ajax die Feyenoord aftroeft. Om niet meteen al te "gezellige vrienden" te worden) 😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:32
    Daar weet Marco van Basten alles van
    Vind ik leuk
    M477Y +1015
    dinsdag 9 oktober 2018 om 20:29
    Wenger zag hem toch altijd als zijn opvolger dacht ik?
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:17
    dat klopt en daar heb je 'n punt maar ik denk dat hij best wel voor 'n verrassing kan gaan zorgen want kijk maar naar de afgelopen WK wat die samen met trainer van België heeft klaar gespeeld en dat als assistent dat is toch best wel een presentatie maar we zullen zien ik zie hem zelf liever 'n trainer van M.United als trainer dat M,United maar snel die Mourinho op straat zet

    en Henry aanstelt als de nieuwe trainer van M.United want zeg nu eens eerlijk die hele Mourinho vind ik nu niet echt goed bezig is met M.United en als je volgens de geruchten hoord zijn er ook somige speler niet tevreden met Mourinho zo wie zo niet zijn er al 10 spelers van M.United niet blij met Mourinho want asl je de geruchten hoor als Mourinho aan blijf bij M,United dan willen die tien speler volgend etransfer weg/vertrekken bij Maorinho
    Vind ik leuk
    Martyynho +1304
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:25
    Kan geen kwaad om eerst nog wat ervaring op te doen als assistent, lijkt me, zijn kans komt nog wel
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1942
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:38
    Bij Monaco op dit moment aan de slag gaan doe je als werkloze coach echt uit clubliefde, geldnood of pure wanhoop. Die hebben echt alles verkocht waar nog een beetje kwaliteit in zat en er bijna niks voor teruggehaald. Zou al razendknap zijn als ze Europees voetbal halen voor volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:41
    John Terry is momenteel favoriet bij de bookmakers om de manager van Villa te worden, wat uiteraard niets garandeert, maar toch wel een interessante ontwikkeling is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 20:17
    Monaco?? Dan moet je toch ook nog rekening houden dat Wenger terug zou kunnen komen daaro
    Vind ik leuk
    Analyse075 +894
    dinsdag 9 oktober 2018 om 20:17
    Ik wil hem wel eens aan het werk zien als trainer. Als voetballer een genot om naar te kijken. Wat een scoringsdrift had deze topper.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 20:57
    Kan beter beginnen met een club in Frankrijk. Als die het daar een tijdje goed doet kan die altijd nog naar Engeland.
    Vind ik leuk
    Hesses +977
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:13
    Henry met Wenger als assistent.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws