'Paris Saint-Germain erkent probleem achter de schermen en denkt aan Wenger'

    'Paris Saint-Germain erkent probleem achter de schermen en denkt aan Wenger'

    Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 11:28vr 12-10-2018 om 11:28

    Arsene Wenger staat in de nadrukkelijke belangstelling van Paris Saint-Germain, zo meldt RMC. De Arsenal-legende (68) moet bij de club uit Parijs de rol van technisch directeur op zich gaan nemen.

    Op het veld gaat tot nu toe alles crescendo voor Paris Saint-Germain. Nadat Thomas Tuchel de taken overnam van Unai Emery, die Wenger verving bij Arsenal, werden in de Ligue 1 negen wedstrijden achter elkaar in winst omgezet. Toch loopt niet alles perfect binnen de club. Het probleem ligt achter de schermen, aldus RMC.

    Tuchel en sportief directeur Antero Henrique zouden niet door één deur kunnen, terwijl Henrique er ook niet goed opstaat bij de spelersgroep. Tuchel hoopte op de komst van wereldkampioen N'Golo Kanté (Chelsea), maar een concreet bod bleef tot ongenoegen van de Duitse PSG-trainer uit.

    Wenger wordt als de ideale tussenpersoon gezien om dat probleem op te lossen en kan zich bezig gaan houden met transfers en andere bestuurszaken, zodat Tuchel zich volledig op de prestaties op het veld kan gaan richten. Het is niet bekend of Wenger openstaat voor de de job.

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:33
    Een hele goede keuze
    Vind ik leuk
    ruuddevil +3006
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:03
    Volgens mij heeft Wenger bij Arsenal juist laten zien dat hij niet in staat is topspelers te halen.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1420
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:37
    Lag dat aan hem of aan de club.
    Als je maar 100 miljoen mag besteden. Wat haal je dan?


    Ik denk dat hij zich daar mag/ kan bewijzen
    Vind ik leuk
    Prof(.) +268
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:59
    Dat N'Golo Kanté niet is gekomen heeft waarschijnlijk alles te maken met de financiën. Welliswaar niet het gebrek eraan maar toch!
    Vind ik leuk
    Benniewies +1420
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:00
    Zeg jij het?
    Ik weet het niet
    Vind ik leuk
    Prof(.) +268
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:02
    Vanwege het FFP dat de UEFA heeft doorgevoerd, ik kan uiteraard mis zitten maar dacht dat hierdoor de grote versterkingen achter bleven dit jaar.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2804
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:37
    Mooi voor Wenger om toch nog met een gegarandeerde prijs af te sluiten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:38
    Zeer correcte man. Precies wat ze nodig hebben bij PSG. Iemand met voetballend inzicht en oog voor talent.
    Dat geld smijten is inmiddels wel mooi geweest.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3804
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:02
    Hij zou idd een perfecte keuze zijn voor PSG
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5649
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:36
    Wenger is alleen correct als hij wint.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:43
    Arsenal legende?
    Van 1996 - 2018 trainer van Arsenal geweest.

    Engels landskampioenschap: 1997/98, 2001/02, 2003/04
    FA Cup: 1997/98, 2001/02, 2002/03, 2004/05, 2013/14, 2014/15, 2016/17

    Weet niet of je als je 22 jaar trainer van Arsenal bent geweest en bovenstaande prijzen hebt gewonnen kan spreken over een legende.
    Vergeleken met b.v. Alex Ferguson vind ik hem nou eigenlijk geen legende.

    Vind ik leuk
    Smithsonian +34698
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:48
    100 %mee eens.

    Mooi voetbal is lang niet alles.

    Je speelt toch wel.om de prijzen.
    Vind ik leuk
    COYG +6869
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:54
    Totaal niet mee eens. Ten eerste heeft hij Arsenal helemaal veranderd. Eerst was het een typisch Engels kick and rush team. Nu weet iedereen de stijl van Arsenal. Dankzij Wenger. Hij heeft misschien niet de prijzen gewonnen die je zou verwachten, maar kijk eerst maar eens hoe vaak hij in de top 2 is geëindigd in Engeland.
    En ten tweede heeft hij ervoor gezorgd dat het een van de rijkste teams ter wereld is zonder het geld te gebruiken van de eigenaren. Die alleen dividend vangen.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2684
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:56
    Je was me net voor 😂
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2684
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:56
    Nou ik vind het wel zeker een legende.

    Hij heeft Arsenal eigenhandig gerenoveerd naar de club wat het nu is. Van Boring Arsenal naar de invincibels en sexy Arsenal. Ja hij heeft niet elk jaar een prijs verdiend maar wat Wenger heeft betekend voor Arsenal dan hij is wel een legende.

    Net zoals Steven Gerrard voor Liverpool is ook al heeft hij nooit een landstitel gewonnen.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1420
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:39
    Wat jij vind, moet je terug brengen naar de oorspronkelijke eigenaar

    @ Feyenoord fan voor altijd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 12:51]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:50
    Je 1e opmerking kan ik begrijpen en is eigenlijk nog leuk ook.

    Maar je 2e opmerking slaat nergens op.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1420
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:52
    Mee eens.

    Ik ging te ver!!!

    Heb het aangepast en bied bij deze mijn excuses aan!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:00
    Sportief van je.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1420
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:01
    Ik ben geen hater....
    Ik bedoelde het anders.

    Maar nogmaals sorry!

    Vind ik leuk
    Shelbourne +5007
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:45
    Ze zijn niet echt van het geduld in Parijs. Kutclub
    Vind ik leuk
    Bizzy +21460
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:46
    PSG gaat CL winnen. Ze zijn echt goed
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:54
    Niet normaal he...

    Als Wenger daar de touwtjes in handen krijgt kunnen ze alleen maar beter worden!
    Vind ik leuk
    Bizzy +21460
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:30
    PSG - Rode Ster (6-1)....Wenger zou een prima keuze zijn.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1420
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:41
    Ik had op van Gaal gehoopt
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:02
    Die kans zit er ook in maar er zij meerdere kandidaten😆
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:43
    Daarom wint ajax bijvoorbeeld al jaren niets meer. Mooi voetbal, maar winnen niets. Dan zal ik zo wel weer commentaar krijgen, maar zeg nu zelf? Bij PSV is het niet altijd even mooi, maar wel effectief en dus win je.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:29
    Het 1 sluit het ander niet uit toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:54
    Idd, het lijkt me raar om te zeggen van kom heel lelijk voetbal spelen zodat we effectief zijn. Elke trainer heeft zijn eigen inzicht op het voetbal en niemand kiest er bewust voor om mooi voetbal te spelen. Ze willen allemaal zo effectief mogelijk zijn. Guardiola laat al jaren zijn teams het mooist voetballen, maar hij heeft altijd gezegd dat die de tiki taka spel haat. Enige reden dat zijn teams tiki taka voetbal spelen, is omdat hij vindt dat het heel effectief is en daarmee dus punten kan winnen
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:52
    Wenger blijft bij Arsenal komen tot hij niet meer kan lopen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11292
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:49
    Wenger moet weer als trainer, die man laat ons genieten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws