'Ik zou geen geld op ons inzetten. En dat zouden de fans ook niet moeten doen'

    'Ik zou geen geld op ons inzetten. En dat zouden de fans ook niet moeten doen'

    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:24

    Cardiff City-manager Neil Warnock vindt het niet bepaald verrassend dat zijn ploeg onderaan de Premier League staat. De promovendus uit Wales heeft twee punten behaald in de eerste acht competitiewedstrijden van het seizoen.

    De 69-jarige promotiekoning - met Cardiff City beleefde hij de achtste (!) promotie uit zijn carrière - zou dan ook niet gokken op handhaving van zijn ploeg. "Nee, ik zou geen geld inzetten op ons", laat hij weten aan de BBC. "En ik zou de supporters ook willen aanraden om hun centen gewoon op zak te houden. Doe niet zo raar."

    "Maar ik zou vorig seizoen ook geen geld ingezet hebben op een promotie", vervolgt Warnock. De manager houdt de moed er dan ook in. "Sommige gokkers hebben vorig seizoen belachelijk veel geld gewonnen. En misschien zijn er gokkers die dit seizoen ook belachelijk veel geld gaan winnen."

    Plaats een reactie

    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:26
    Er gaat niks boven een club die alles verliest. Ik zou juist op de tegenstander inzetten waar Cardiff tegen moet spelen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 16:28]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:27
    Je wou een punt maken?
    Vind ik leuk
    AlecBlc +946
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:27
    Die gaat zijn comment aanpassen zodat hij bovenaan staat, maar leuke opmerking.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +3000
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:03
    Ik zou er niet zo punt van maken
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:29
    Goed gegokt!
    Vind ik leuk
    AlecBlc +946
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:32
    Hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:21
    Geen punt bij Karwei
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:27
    Flauwe grap in 3.2.1.

    Edit: en ja hoor het is weer een kutopmerking
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 16:29]
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3245
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:27
    :
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zaterdag 20 oktober 2018 om 01:02
    Gefeliciteerd nog met de pot
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3245
    zaterdag 20 oktober 2018 om 01:18
    Bedankt!
    Vind ik leuk
    013Tilburg +338
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:05
    Volgens mij gaat er heel veel boven een club die alles verliest....
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:26
    Bedankt,ik boek het gelijk terug
    Vind ik leuk
    AlecBlc +946
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:27
    Als Cardiff nog in de premier league blijft, dan krijgen zo zoveel geld erbij dat ze er sowieso in blijven.
    Vind ik leuk
    COYG +6133
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:28
    Ze hebben dan ook niet zo geïnvesteerd als de andere promovendi. Geen schande dus als ze degraderen.
    Vind ik leuk
    AlecBlc +946
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:34
    Cardiff heeft simpelweg niet genoeg geld om bepalende investeringen te maken. Fullham en Wolves hadden zoveel geld ter beschikking dat ze erg goede spelers er van konden kopen die blijven daardoor ook 100% zeker in de premier league.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:37
    Met Fulham gaat het niet bepaald denderend, met name in defensief opzicht is het zeer pover en dan kom je altijd in de problemen (ze hebben niet voor niets pas 5 punten na 8 wedstrijden). Wolves is van een hele andere orde en die hebben zelfs een hele aardige kans om in het linkerrijtje te eindigen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 16:38]
    Vind ik leuk
    AlecBlc +946
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:39
    Klopt wat je zegt, maar ik schat fullham toch nog dermate goed dat ze zich staande houden in de premier league.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:44
    Fulham moet inderdaad ook nog op gang komen, dat gaat de laatste wedstrijden wel ietsje beter maar ze zijn er nog niet. Denk dat Fulham wel een maatje minder is dan Wolverhampton, maar verwacht (en hoop ook) dat ze beiden in de Premier League blijven. Zou ook mooi zijn als Leeds weer promoveert.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 16:44]
    Vind ik leuk
    AlecBlc +946
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:46
    Zeker, Leeds is een mooie club. Ik hoop ook dat zij promoveren. Fullham is inderdaad nog niet echt op dreef. Fullham en Leeds zijn beide erg mooie clubs dus ik wens ze het beste.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:46
    Als je eenmaal in de onderste regionen staat en de druk neemt toe en het zit allemaal net wat tegen, kan het zomaar mis gaan, maar ze hebben i.i.g. een redelijke kans om zich te handhaven, bij Cardiff is het allemaal nog uitzichtlozer.

    Verder moet je echt ophouden om Fulham als 'fullham' te typen. ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 16:48]
    Vind ik leuk
    AlecBlc +946
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:48
    Dat zeker. Ik blijf hopen dat fullham in de PL blijft. Cardiff heb ik niet erg veel mee, ik hoop persoonlijk dat Leeds of Nottingham Forest voor Cardiff in de PL komen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:58
    Ach een volle ham is toch ook lekker ;)
    Vind ik leuk
    COYG +6133
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:39
    Nuja relatief gezien kregen ze natuurlijk wel allemaal ongeveer evenveel geld door de promotie. Maar ik snap je punt. Bij Fulham en the Wolves zit er nog een investeerder achter.
    Vind ik leuk
    AlecBlc +946
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:41
    Cardiff kreeg inderdaad belachelijk veel geld maar in vergelijking met de andere promovendi niet zo veel. Toch had Cardiff flink kunnen investeren met het geld dat ze kregen en dat hebben ze (helaas?) niet gedaan.
    Vind ik leuk
    COYG +6133
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:56
    Tja misschien wilde de eigenaar, die toch al vrij weinig geld investeert, het geld zelf houden? Geen idee wat hij anders heeft gedaan. Maar goed ik volg Cardiff niet zo, dus ik heb verder geen idee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:31
    Ze gaan degraderen en dat gun ik met name die Maleisische clown, de eigenaar, van harte.
    Vind ik leuk
    NvC +4238
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:53
    Waarom? Volg het niet zo maar wat heeft die Maleisische eigenaar gedaan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:00
    De clubkleur van Cardiff City (The Bluebirds) was al ruim 100 jaar blauw en dat heeft hij veranderd naar rood en ook het logo totaal verneukt, dan ben je wat mij betreft een gevaarlijke gek die er helemaal niets van snapt en ook niet thuishoort in het voetbal. Na vele protesten konden ze bijna niet anders dan dat na een paar jaar terugdraaien, maar het feit dat je zoiets alleen al in je hoofd haalt, vind ik veelzeggend. En ook op andere manieren laat hij zien totaal geen feeling met de materie te hebben.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 17:06]
    Vind ik leuk
    NvC +4238
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:45
    Ja dag is ook wel gewoon dom. Dan weet je dat je de supporters tegen je ga krijgen. Maar zo te zien is dat verleden tijd dus dan moet het nu toch goed liggen met hem? Of heeft hij naast de kleuren/logo nog andere fratsen uitgehaald?
    Overigens is rood een gelukskleur in Azie dus wellicht heeft hij dat gedaan om de Aziatische kijker te trekken, wat dan wel ten nadelen gaat aan de echte Cardiff fans die altijd blauw gewend zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:33
    Hij heeft een hele hoop onvoorstelbare dingen gedaan, hij heeft bijvoorbeeld ook de hoofdscout ontslagen en hem vervangen door de 23-jarige schilder en zoon van een vriend die geen enkele relevante achtergrond heeft in de voetballerij en om het nog treuriger te maken kon hij een paar maanden laten alweer opzouten omdat er allerlei problemen waren met zijn werkvergunning.. Er zijn zoveel dingen die aantonen dat de man helemaal niets begrijpt van de materie en met zulke zaken maak je de club ook gewoon belachelijk.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 18:49]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:37
    De PL vind ik persoonlijk de mooiste en spannenste competitie die er is. Ik kijk dan ook elke wedstrijd die Ziggo uitzend van de PL, mits Feyenoord niet speelt natuurlijk.
    Vind ik leuk
    AlecBlc +946
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:44
    Dan ben je toch veel voetbal aan het kijken😂 hoe heb jij daar de tijd voor?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:49
    Simpel, niks meer te doen in mijn leven door prive omstandigheden.
    Vind ik leuk
    NvC +4238
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:55
    Wel slim, verwachtingen dempen en wellicht zullen tegenstanders zijn team onderschatten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws