Kerkhofjes kraken 'dramatisch' PSV: 'Eigenlijk hebben we vier punten verloren'

Kerkhofjes kraken 'dramatisch' PSV: 'Eigenlijk hebben we vier punten verloren'

Gepubliceerd: maandag 3 december 2018 om 10:05ma 03-12-2018 om 10:05

PSV-criticasters René en Willy van de Kerkhofd zijn zondag geschrokken van het optreden van de Eredivisie-koploper in De Kuip. Op bezoek bij Feyenoord ging PSV met 2-1 onderuit. Met name in de eerste helft kwamen de Eindhovenaren onthutsend zwak voor de dag, vond de bekende voetbaltweeling. 

"We hebben eigenlijk vier punten verloren dit weekend, want qua doelsaldo staan we ook bijna gelijk met Ajax. Het was dramatisch", aldus Willy bij Omroep Brabant"Een dramatische start van een heel zwak PSV. Ze hervonden zich wel weer en gingen daarna wat beter spelen. Maar je weet dat je in Rotterdam vanaf seconde één scherp moet zijn."

Ook René schrok van het optreden in Rotterdam-Zuid. "Het was een beetje een onwaardig PSV. Een terechte nederlaag. We staan nu weer wat dichter bij Ajax, dus de competitie blijft zo spannend. PSV heeft het aan zichzelf te danken. Ik heb me er wel aan geërgerd dat PSV zo slecht speelde de eerste helft."

Gaston Pereiro gaf niet thuis in De Kuip, zag Willy. "Pereiro is een heel aparte speler die goed speelt in een elftal dat goed draait. Maar als er gebikkeld moet worden, geeft hij vaak niet thuis. Dan kun je er beter een andere speler in zetten die wel kan bikkelen. Als je geen duels kunt winnen, dan win je ook geen wedstrijden."

Plaats een reactie

#SchaalNr34 +1225
maandag 3 december 2018 om 10:07
Nu Sjaak nog en we hebben ze allemaal weer gehad op deze mooie maandag ochtend.
Vind ik leuk
The Iceman +18209
maandag 3 december 2018 om 10:12
Sjaak die ‘Hand in hand’ zingt graag.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:26
Ik zing alleen liedjes over agrariers.
Vind ik leuk
The Iceman +18209
maandag 3 december 2018 om 10:27
‘Hand in hand, aspergestekers’ dan?
Vind ik leuk
JanTa48 +9497
maandag 3 december 2018 om 11:34
Wat moet Sjaak nou verklaren, dat Ajax met de handrem erop ADO van de mat speelde? Dat is alleen maar bevestigen van wat we al gezien hebben.
Vind ik leuk
JCJWZ +15103
maandag 3 december 2018 om 12:14
Wel apart dat vBommel een hele andere wedstrijd heeft gezien. Ik hoor hem na een verliespartij eigenlijk altijd hetzelfde zeggen, het heeft nooit aan hem gelegen. Zonder het vermogen om tot zelfreflectie te komen is hij rijp voor de slacht.
Vind ik leuk
zwollie +9942
maandag 3 december 2018 om 13:53
Jut en Jul hebben dit keer gelijk.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:07
Goh Goh doe rustig, geen paniek... pannekoeken!
Vind ik leuk
pico323 +7898
maandag 3 december 2018 om 10:08
Wat zijn ze realistisch knap en ze hebben nog gelijk ook.
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 10:08]
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:10
Hahaha,zie je? Psv gaf zich niet thuis,Pereiro was niet te zien,hij wou niet bikkelen. Kom op zeg, niks lukte omdat Feyenoord goed speelde. Als malacia schuin afdekt dan kan bergwijn er niet eens langs. Dat moet onze toppertje nog even leren,gelukkig heeft hij daar nog genoeg tijd voor.


Psv gaat zeker niet winnen in Amsterdam dus ik durf wel te concluderen dat zij hier in Rotterdam zuid het echt hebben verloren in de strijd om de titel. Ajax gaat er alles aan doen voor revanche
Vind ik leuk
Dee79 +2706
maandag 3 december 2018 om 10:26
Zo gaat dat idd altijd bij hun, prima overwinning en prima vechtlust gisteren van jouw club.
Jammer dat Nico geblesseerd raakte (zag er niet best uit) net nu hij weer begint te scoren.
Denk dat beide clubs nog wel een puntje hier of daar laten liggen maar mocht Ajax kampioen worden hebben we dat mede te danken aan jullie vechtlust en de arrogantie dat ze het wel even zouden doen.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:48
Ondanks dat Feyenoord weer een goede opleving had speelde PSV wel erg slecht.

Mocht PSV ook zo spelen in Amsterdam dan wordt de kans op het kampioenschap erg klein voor de Eindhovenaren.

Fijn voor je dat je gisteren zo ongeveer voor het eerst dit seizoen hebt mogen genieten van je favoriete team. Pas wel op dat je niet door slaat, laat ze het eerst maar eens een aantal wedstrijden op rij zien.

Gefeliciteerd, fijn seizoen toegewenst, moge de beste kampioen worden en hopelijk voor mij blijkt dit mijn Eindhovense clubje te zijn! ;)
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 11:09
Ja, op maandag terug kijken naar een verlies partij van jou favoriete clubje is niet leuk. Begrijp ook wel dat jij gefrustreerd bent
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 11:12
Het is altijd een beetje kip ei verhaal, waren wij zo goed en zij zo slecht? of zou het toch een beetje met elkaar te maken hebben?
Vind ik leuk
JCJWZ +15103
maandag 3 december 2018 om 12:20
En dan zingt heel Nederland in koor: "Helemaal niets in Eindhoven" en komt er hopelijk een club die Nederland wel met trots en verve wil vertegenwoordigen in Europa.
Vind ik leuk
Stranger +7054
maandag 3 december 2018 om 11:01
Ook dat is weer een andere wedstrijd.
En om heel eerlijk te zijn onze Amsterdamse vrienden speelde in Eindhoven nu ook niet de sterren van de hemel. Die laten ook nog wel punten liggen .
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 12:59
Ach wel nee man, jullie hadden gewoon meer strijd en felheid. Kwalitatief zijn de PSV spelers allemaal beter dan dan van jullie maar als je geen inzet en felheid toont kan je van De Graafschap nog verliezen. Jullie speelde alsof dit jullie laatste kans was en dat zag je terug in het spel. Nu zijn jullie nog net zo kansloos wat betreft te titel als daarvoor dus maak je geen ilusies. Feyenoord heeft gewonnen op inzet en meer eigenlijk niet.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 13:26
Hahaha lekker blijven huilen. Ook voetballend deden we het beter. Je moet vandaag alleen nog je psv brilletje af doen.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 13:36
Ja dat zagen we in de 2e helft. Toen waren de rotterdammerts moe en toen kwam het op kwaliteit aan. Het is dat PSV er te licht over dacht, op kwaliteit mag je verslagen worden naar nooit naar dan ook nooit mag je verslagen worden op felheid, inzet en strijd. Had niet veel gescheeld of het was 2-2 geworden en als de wedstrijd ook maar iets langer duurde dan was die goal gevallen.
Vind ik leuk
Strijp +14026
maandag 3 december 2018 om 10:10
De wedstrijd tegen inter is een mooie voor van Bommel om een keer te wisselen op het middenveld.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19413
maandag 3 december 2018 om 10:13
Niet al vrijdag tegen Excelsior? Hoe eerder hoe beter zou je zeggen.
Vind ik leuk
Always PSV +17392
maandag 3 december 2018 om 10:44
Kan me vaak niet vinden in je reacties Roeptoeter, maar nu wel!
Vind ik leuk
Strijp +14026
maandag 3 december 2018 om 11:06
Ah niet gezien op het schema :-)
Vind ik leuk
Mirkoff! +859
maandag 3 december 2018 om 10:22
Dat mag die al vanaf vrijdag doen. Denk dat het over is voor Pereiro. Die is zijn basis plaats kwijt en beter dat die verkocht wordt. Zijn verwachtingen nooit waar kunnen maken jammer genoeg.
Vind ik leuk
pico323 +7898
maandag 3 december 2018 om 10:10
Volgens vele was PSV al kampioen met hun voorsprong en beter doelsaldo. Daar is niet wel meer van over, Ajax heeft de betere spelers en staat op het eind bovenaan.
Vind ik leuk
Mirkoff! +859
maandag 3 december 2018 om 10:24
Dat is precies hetzelfde als wat jij nu zegt in je laatste zin. Slaat dus nergens op.
Vind ik leuk
Always PSV +17392
maandag 3 december 2018 om 10:46
Leg uit?
Vind ik leuk
2-1 +1640
maandag 3 december 2018 om 10:49
Heerlijk zo'n helderziende....
Vind ik leuk
JCJWZ +15103
maandag 3 december 2018 om 12:21
En dat terwijl ze in Eindhoven beweren niets van arrogantie te moeten hebben...
Vind ik leuk
guusje +1666
maandag 3 december 2018 om 10:12
Misschien dat als Luukkie huilebalk met zijn verongelijkte geziggie en Hirval Lozano wel mee hadden gedaan ze voor een resultaat hadden kunnen zorgen. ehh... o wacht....,
Vind ik leuk
Roeptoeter +19413
maandag 3 december 2018 om 10:12
Wat een realiteit opeens bij die 2.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:14
Nee hoor. Ik zag dit al lang aankomen en vergeet vooral niet dat PSV wedstrijden met veel geluk won zoals uit tegen Groningen. In Eindhoven dacht men al met een vinger in de neus kampioen te worden maar kijk....de achterstand op Ajax en Feyenoord is al behoorlijk ingelopen.
Gisteren werd PSV totaal overklast door Feyenoord en als Jorgensen kort na de 2-0 van Larsson de 3-0 had gemaakt was een 10-0 overwinning zeker voor de hand liggend. Iedereen heeft lof over Toornstra (speelde goed) maar de leider gisteren was toch Vilhena. Zo rustig aan de bal en het spel verdelend.....een aanwinst voor iedere club.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8228
maandag 3 december 2018 om 10:44
Overdrijven is ook een kunst.
10-0.
Als Bergwijn 2-2 had gemaakt dan was die 2de bal ook overbodig geweest.

Feyenoord heeft verdiend gewonnen op basis van de 1ste helft.
2de helft vond ik meer op en neer gaan.
Moet ik erbij vertellen dat ik 's middags een sinterklaas feestje had dus niet live kon volgen en 's avonds de samenvattingen zag.
En achterovergeleund, met m'n bord op schoot, objectief de wedstrijd bekeek.
Vind ik leuk
Always PSV +17392
maandag 3 december 2018 om 10:52
Feyenoord was beter gisteren, maar PSV is niet overklast. Na de wissels Pereiro/Hendrix voor Malen/Guti was PSV gewoon sterker. Met die elf moet gewoon begonnen worden.
Vind ik leuk
JoeyC +4444
maandag 3 december 2018 om 10:15
Realistisch. Geen randzaken de schuld geven. Zo kan het dus ook. Ik sta dan ook volledig achter deze uitspraken van de broertjes. Al speelde Feyenoord in de eerste helft ook wel heel erg goed, dat mag ook benadrukt worden.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:26
Kut middenveld, Pereiro brengt niks en Hendrix kan het niveau niet aan...
Vind ik leuk
Deck010 +10214
maandag 3 december 2018 om 10:37
Beetje kort door de bocht. Als Pereiro er net als vorig seizoen weer een in had geknald van een metertje of dertig is ie de held, en Hendrix kan het niveau echt wel aan hoor.
Ik denk dat Feyenoord op basis van wilskracht heeft gewonnen. Ze speelde erg fysiek en soms zelfs op het randje en daar kon PSV niets tegenin brengen. Neemt niet weg dat de selectie van PSV aanzienlijk beter is dan die van Feyenoord.
Je kunt wel blijven zeiken over een verloren wedstrijd, maar het is pas het eerste puntverlies. Als je dat doet tegen Feyenoord is dat toch niet meteen een schande? Ik begrijp dat het "the day after" misschien zo voelt, maar morgen wordt het gevoel al minder.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:45
Dat is juist kort door de bocht.
Had Pereiro een goal gescoord had hij nog een onvoldoende gekregen. Mijn reactie ging over dit seizoen, niet over gisteren. Ga jij maar lekker genieten van gisteren...
Vind ik leuk
Deck010 +10214
maandag 3 december 2018 om 10:50
Genieten van gisteren was voor mij de tweede helft al afgelopen hoor. Ik ben blij met de overwinning maar ik maak me nu alweer zorgen over donderdag. Mijn club is namelijk nogal wisselvallig. Die kunnen na een goede wedstrijd zomaar weer een zeperd oplopen tegen VVV donderdag.
Vind ik leuk
Kaar +4439
maandag 3 december 2018 om 12:34
Hee was jij degene die deze week zei dat PSV met 2 vingers in de neus van Feyenoord zou gaan winnen?
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 14:31
Hoe kan een mens zich vergissen... 😅
Vind ik leuk
Kaar +4439
maandag 3 december 2018 om 15:26
Haha schijnt menselijk te zijn 😉
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1413
maandag 3 december 2018 om 10:50
Het eerste puntverlies in de ED, maar ook de JC schaal verloren en alle topwedstrijden in Europa. Feitelijk heeft PSV maar 1 topwedstrijd gewonnen dit seizoen, terwijl Ajax er nu juist maar 1 heeft verloren. Misschien een off-day van Ajax? Ik denk dat je onderhand wel kunt concluderen dat PSV kwalitatief zwaar tekort komt.
Vind ik leuk
JoeyC +4444
maandag 3 december 2018 om 12:44
Tekort voor de CL poule wel, maar voor de Eredivisie... Dat is wel een erg overhaaste conclusie.
Vind ik leuk
Mirkoff! +859
maandag 3 december 2018 om 10:15
Pereiro gaat vanaf nu banken, kan niet anders. Bommel had geen reden om hem te wisselen, omdat je nooit een winnend elftal moet omgooien. Hendrix mag ook op gaan passen.
Vind ik leuk
Hast57 +563
maandag 3 december 2018 om 10:51
Hendrix passen??? Die wordt al maanden vanuit Eindhoven het Nederlands elftal in geschreven (geëist).
Vind ik leuk
Peter Hofman +1048
maandag 3 december 2018 om 11:05
Zul je zien, lopen ze volgende week met een ajax sjaal😂😂
Vind ik leuk
Mirkoff! +859
maandag 3 december 2018 om 14:13
Daar hoort die (nog) niet.
Vind ik leuk
Hast57 +563
maandag 3 december 2018 om 15:07
Gaat er nooit komen ook.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:18
Hebben deze 2 heren dan eindelijk het licht gezien?
Vind ik leuk
pietprecies +12603
maandag 3 december 2018 om 11:09
Toch gek nu pas, terwijl ze zeggen dat in Brabant nog licht brand.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 15:35
Ik denk dat het vooral komt door de nieuwe veldbelichting van de Kuip!
Vind ik leuk
2cents +64881
maandag 3 december 2018 om 10:19
Op zich wel grappig dat lange tijd de 5 punten achter voor Ajax al als een onmogelijke opgave werd gezien en nu in ene doet Feyenoord weer mee om de titel. Dat terwijl ze op 1 ploeg 7 verliespunten achterstaan en op een ander 5. Zo zie je maar, het seizoen duurt nog enorm lang.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:20
Waren allemaal onzichtbaar! Lozano, Luuk, Malen, zelfs Diepvries kreeg geen poot aan de trekker. Dit is geen reclame voor PSV. Boontje komt op zo'n loontje...
Vind ik leuk
pico323 +7898
maandag 3 december 2018 om 10:23
Diepvries 😂😂😂😂 en maar tegen ander tekeer gaan op het veld. Inderdaad die matennaaier niet gezien.
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 10:25]
Vind ik leuk
NikosMachlas +1968
maandag 3 december 2018 om 13:43
Hahaha hij heeft minstens net zo vierkante hoofd ook... Diepvries 😂 daar had ie voor deze wedstrijd nog ff in gelegen ook denk ik, man man was echt super slecht gisteren.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:23
Iedereen vergeet psv - Vitesse. Die speelde meer dan 45 min met een man minder. Psv had daar ook heel lang moeilijk mee, puur omdat psv niet met druk kan spelen. Zij kunnen alleen spelen als andere ploegen ontzag voor hen hebben.

Laten we het over van Bommel maar niet hebben,dat kan wel de tweeling broertje zijn van Luuk de jong. Wat een huilie huilie langs de zijn lijn
Vind ik leuk
zwollie +9942
maandag 3 december 2018 om 14:03
En maar aan die vierde man hangen
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 14:27
Als hij zich zelf terug kijkt zou je toch haast denken : doe even normaal de volgende keer.

Als je af en toe vraagt aan de vierde man, was dat wel goed gezien oke, maar hij hangt daar net of hij met zn beste vriend achter het geranium koffie aan het drinken is
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:25
Eindelijk komt er iets zinnigs uit bij de brabantse tweeling. Hoewel ik pereiro graag zie spelen is hij alleen goed als de ploeg goed draait en veel balbezit heeft. Maar een trainer zou dit moeten weten en zo'n jongen niet laten spelen maar rouleren is moeilijk met de 2e keus die psv heeft.
Vind ik leuk
Smithsonian +45314
maandag 3 december 2018 om 10:26
Ah gut toch...
Vind ik leuk
Friend +406
maandag 3 december 2018 om 10:34
Tellen kunnen ze ook niet die twee , gelukkig zijn er geen vier v d Kerkhofjes !
Vind ik leuk
Lucky Kes +8228
maandag 3 december 2018 om 10:49
Maar ze hebben wel gelijk.
Doelsaldo van PSV was beter en bij een gelijke stand hadden ze dus
voorsprong, net zoiets als een extra punt.
Maar dat doelsaldo zijn ze nu ook kwijt, dus die drie punten met zoiets als die extra punt maakt vier.
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 10:49]
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 13:40
Er gaat maar 1 goal effectief af vh doelsaldo na gisteren. Alleen Ajax scoort makkelijk. Daar kan PSV niets aan veranderen.Zelfs bij 0-1 winst had Ajax qua doelsaldo ingelopen. Beetje overtrokken
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 13:41]
Vind ik leuk
Lucky Kes +8228
maandag 3 december 2018 om 13:48
Ik geloof dat jij een beetje abuis bent.
PSV had een beter doelsaldo.
Nu nog steeds maar is nu gereduceerd naar 1.
Verwaarloosbaar dus, omdat als PSV een punt verspeeld en Ajax wint ze minimaal op gelijke hoogte komen.
Echter had PSV +6 ten opzichte van Ajax.
Als ze dan gelijk speelden had Ajax minimaal met 6 goals verschil moeten winnen.
Maar dat is nu dus weg dat voordeel van PSV.
En daar wordt hier op gedoeld.

Hoe jij met maar 1 goal effectief af van het doelsaldo van gisteren komt snap ik niet helemaal.
PSV krijgt -1 en Ajax +4 is dus 5 goals wat effectief eraf gaat.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 14:50
Nee hoor. Ga uit nu van PSV kant gezien. -1

Aan Ajax +4 kan PSV niets doen. Zo bedoel ik hem.
Snap ook dat Ajax inloopt.
Bedoelen hetzelfde op andere manier geschreven
Vind ik leuk
Lucky Kes +8228
maandag 3 december 2018 om 15:17
Aah oke ik snap je.
PSV heeft geen invloed op de uitslag van Ajax.
Oke......we win
;-)
Vind ik leuk
Korm +40100
maandag 3 december 2018 om 10:42
Ik mag hopen dat die Guti eens de kans gaat krijgen, die gozer brengt zo veel meer voetbal in de ploeg
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:44
Leuke ploeg PSV, mensen vergeten vaak dat deze jongens al een tijdje bij mekaar zijn en in de eredivisie spelen.
Toch wel raar dat er nooit serieuze interesse komt zoals bij Ajax spelers.
Pereiro Hendrickx spelen al jaren eredivisie verwacht dan ook veel meer van ze.
Nee het is Frenkie de Jong die beide passeerd die maar net 2jr eredivisie speelt.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:46
Goh wat een heerlijke maandag ochtend is dit zeg! Hoef niet uit te leggen waarom, denk ik zo!
Vind ik leuk
Hast57 +563
maandag 3 december 2018 om 10:47
Ze hebben dus ook nog weleens heldere momenten, jammer dat het er zo weinig zijn.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:50
Kunnen deze 2 clowns met hun ervaring niet eens wijzen op het gebrek aan creativiteit bij PSV op het middenveld en ook voorin?
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:51
PSV speelde gisteren het eerste halfuur dramatisch slecht en liet zich afbluffen door de strijdlust van Feyenoord. Dit gebeurde de afgelopen jaren wel vaker in de Kuip. Van de laatste 9 edities wist PSV slechts 2 maal te winnen in de Kuip. Kuipvrees! Een aantal PSV-spelers vielen door de mand. Nadat van Bommel Gutti erin had gebracht begon PSV beter te spelen en had het zelfs nog kans op een gelijkspel. Ik mag toch hopen en aannemen dat van Bommel nu Pereiro, die altijd een winterdip heeft, of Hendrikx gaat slachtofferen voor Gutti.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 10:55
Heerlijk met beide benen weer aan de grond!
Vind ik leuk
Argento8523 +7462
maandag 3 december 2018 om 10:58
Sodemieter toch een keer er eind op met deze gasten

Als het goed gaat dan kan van Bommel naar Bayern München en als ze een pot verliezen dan kunnen ze niks meer

Psv heeft een hele indrukwekkende reeks afgeleverd en nu gaat het een keer mis en dan zijn Kerkhof en co er als de kippen bij om te jammeren hoe slecht het allemaal wel niet was

Uitgerangeerd zijn deze gasten

Tijd voor een enkeltje achter de geraniums
Vind ik leuk
Phiron +439
maandag 3 december 2018 om 11:00
Is eigenlijk ook geen verrassing... PSV heeft inmiddels 7 uitwedstrijden gespeeld... tegen de huidige nummer 18, 17, 16, 14, 13, 10 en 3 van de eredivisie.

Het is allemaal erg broos bij PSV hoor. Je zag gisteren duidelijk dat PSV in uitwedstrijden tegen een ploeg uit het linkerrijtje niks had in te brengen tot het moment dat Feyenoord het wel goed vond. #Mooiomtezien
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 11:02
Lekker hoor haha
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 11:07
Ach ach ach.je weet toch dat het in een topper alles kanten op kan gaan?veel spelers.hadden waarschijnlijk hun dag niet of ze hebben feijenoord onderschat.dan hemelen ze spelers op en als ze verliezen bakken ze er schijnbaar niets van.wat dachten ze?dat psv alle wedstrijden evenjes zouden winnen?op naar de volgende wedstrijd!!!
Vind ik leuk
rinirat +4235
maandag 3 december 2018 om 11:09
Verdedigend ook heel zwak dat PSV
Vind ik leuk
semi1946 +411
maandag 3 december 2018 om 11:12
Psv uit is erg kwetsbaar ze hadden al mazzel tegen ,pec,fortuna,nac,en groningen , ook thuis tegen heereveen en vitesse beide met 10 niet bijzonder begrijp die hype niet van veel spelers hoe goed ze wel niet zijn
Vind ik leuk
Sigma +2892
maandag 3 december 2018 om 11:16
psv was niet slecht de eerste helft feyenoord was gewoon goed...
Vind ik leuk
Martinnat +983
maandag 3 december 2018 om 11:36
Je zou ook kunnen zeggen dat Feyenoord het goed gedaan heeft
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 11:48
Wen er maar aan heren.
Vind ik leuk
Maauwert +809
maandag 3 december 2018 om 11:52
Het zal de beslissende factor zijn in de titelstrijd. Wie blijft voldpende gemotiveerd ? Alleen met zo'n instelling als PSV zondag kan zowel PSV als Ajax puntverlies lijden (en in de arena nog). Met Ajax nog actief in Europa hoop ik dat we ze voorblijven.
Vind ik leuk
Chebaisit +1413
maandag 3 december 2018 om 12:16
The Muppets weer wakker?
Vind ik leuk
Mari +13596
maandag 3 december 2018 om 12:39
Nog een bikkelaar erin jongens?
Hebben jullie dan niet gezien wat er gebeurde nadat Malen en Gutierrez eruit gingen.
Dat is nu net de makke van PSV in Europees verband.
Te verdedigend denken. Man, jullie hebben goede aanvallers, gebruik ze.
Nu moet alles van Bergwijn komen.
Het verdedigen wordt een stuk lastiger als je Malen, Lozano en Bergwijn tegenover je hebt
Vind ik leuk
Benniewies +6183
maandag 3 december 2018 om 13:10
Bergwijn verzaakt nog wel eens. Zeker bij jong en oranje
Vind ik leuk
El Cazador +9358
maandag 3 december 2018 om 12:44
Voor het eerst lees ik "iets" zinnigs van de Eindhovense Muppets.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 12:55
Bah, wat arrogant weer, Feyenoord was gewoon veel beter en vooral de 1e helft waren ze heer en meester.
Vind ik leuk
Benniewies +6183
maandag 3 december 2018 om 13:09
Pereira, Lozano Hendrikx.

Die 2 Kerkhoffjes.... Worden steeds ouder en zemelen maar wat
Vind ik leuk
hantayo +1272
maandag 3 december 2018 om 17:53
wat een gezeik, de eerste verliespunten............en ze hebben al eerder wat mazzel gehad, winnen zonder er echt recht op te hebben, ze leefden wat boven hun stand............en die Feyenoorders en dat publiek, die gingen helemaal los, dat kan alleen in Rotterdam (zegt deze Ajax man).........trainer van Bommel had zijn ploeg wel wat in bescherming kunnen nemen.....
Vind ik leuk
Markus80 +3095
dinsdag 4 december 2018 om 07:04
Ow dat zien ze dan toch wel weer. Wat een duo is dat joh, ga lekker carnavalsliedjes zingen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws