Kerkhofjes kraken 'dramatisch' PSV: 'Eigenlijk hebben we vier punten verloren'

    Kerkhofjes kraken 'dramatisch' PSV: 'Eigenlijk hebben we vier punten verloren'

    Gepubliceerd: maandag 3 december 2018 om 10:05ma 03-12-2018 om 10:05

    PSV-criticasters René en Willy van de Kerkhofd zijn zondag geschrokken van het optreden van de Eredivisie-koploper in De Kuip. Op bezoek bij Feyenoord ging PSV met 2-1 onderuit. Met name in de eerste helft kwamen de Eindhovenaren onthutsend zwak voor de dag, vond de bekende voetbaltweeling. 

    "We hebben eigenlijk vier punten verloren dit weekend, want qua doelsaldo staan we ook bijna gelijk met Ajax. Het was dramatisch", aldus Willy bij Omroep Brabant"Een dramatische start van een heel zwak PSV. Ze hervonden zich wel weer en gingen daarna wat beter spelen. Maar je weet dat je in Rotterdam vanaf seconde één scherp moet zijn."

    Ook René schrok van het optreden in Rotterdam-Zuid. "Het was een beetje een onwaardig PSV. Een terechte nederlaag. We staan nu weer wat dichter bij Ajax, dus de competitie blijft zo spannend. PSV heeft het aan zichzelf te danken. Ik heb me er wel aan geërgerd dat PSV zo slecht speelde de eerste helft."

    Gaston Pereiro gaf niet thuis in De Kuip, zag Willy. "Pereiro is een heel aparte speler die goed speelt in een elftal dat goed draait. Maar als er gebikkeld moet worden, geeft hij vaak niet thuis. Dan kun je er beter een andere speler in zetten die wel kan bikkelen. Als je geen duels kunt winnen, dan win je ook geen wedstrijden."

    Plaats een reactie

    maandag 3 december 2018 om 10:07
    Nu Sjaak nog en we hebben ze allemaal weer gehad op deze mooie maandag ochtend.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:09
    Ik pak de popcorn er vast bij! Valt me wel op dat er erg weinig psv’rs actief zijn sinds gister. Vooral diegenen die al het hele seizoen roepen dat psv eigenlijk al kampioen is!
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:12
    Psv ers roepen al veel langer dat pereiro naar de bank moet
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:14
    En wat heeft dat precies met mijn comment te maken?
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:27
    Dat er genoeg psvers zijn die dit al hebben zien aankomen..
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    maandag 3 december 2018 om 10:47
    Exact. We roepen al weken dat Pereiro naar de bank moet, maar Bommel heeft zowel in de CL als in de competitie te lang vastgehouden aan Pereiro. Hij was gister ook weer zoooo zwak. Komende wedstrijd echt starten met Guti, Rosario (ook al was hij ook matig) en Malen (achter Luuk). Dan zit er veel meer voetballend vermogen en veel meer felheid op het middenveld.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9693
    maandag 3 december 2018 om 10:50
    Sorry maar je gaat Malen toch niet op het middenveld zetten he? Dat is onze toekomstige spits van Oranje samen met Depay en later Redan.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    maandag 3 december 2018 om 11:01
    Ik zeg niet dat hij structureel op het middenveld moet gaan spelen, maar PSV speelt anders. Als hij rondom Luuk kan spelen, dan kan Luuk meer verdedigend werk op zich nemen, zoals hij nu ook telkens al doet. Malen kan dan met zijn snelheid de counter op zich nemen samen met Lozano en Bergwijn.

    Malen is beter dan Pereiro of Hendrix, dan maar iets anders gaan spelen...
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 11:39
    Maar zou ie et doen omdat ie perreiro daar de beste vindt of omdat ze nooit 8 miljoen gaan krijgen voor een bankzitter?
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 12:11
    Luuk op het middenveld? Dat hebben we gisteren gezien bij de 2-0.
    Die kan niet voetballen, zover mogelijk van eigen goal af.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +508
    maandag 3 december 2018 om 13:20
    Wat je eigenlijk zegt is dat Luuk dus op 10 moet want dat is wat er gebeurde toen Malen in het veld kwam. Ik zie Bommeltje dat niet zomaar doen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 13:20]
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    maandag 3 december 2018 om 13:24
    Malen is wel een leuke voetballer, maar hij zal altijd de eindpass moeten verzorgen. Scoren kan hij niet en dat hij het dan toch probeert is zonder van de doelpunten die je misloopt.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 11:45
    Onze toekomstige spits? Ik vind Malen een speler met potentie maar de spits van oranje moet ik nog maar zien.

    Malen moet leren rustig aan de bal te worden. Schiet gister 3x wild en uitrichting over. Dit is zeker niet de eerste keer dit seizoen.

    Geef lammers maar eens een kans volgend seizoen, ik vind hem een betere (potentiële) vervanger voor Luuk dan malen..
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 11:56
    Ik zou Bergwijn op 10 zetten, Malen op de plek van Bergwijn. Denk dat dit weleens goed kan uitpakken. Bergwijn is enorm creatief. De vraag is dan of je Guti voor Hendrix dan nog moet brengen. Maar dan heb je wel een enorm voetballend middenveld.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 12:12
    Tja, waarom die Hendrix nog speelt is voor iedereen een vraag.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14603
    maandag 3 december 2018 om 12:16
    Beetje overdreven, een verliespartij en Pereiro en Hendrikx worden ineens afgebrand en Luuk kan ineens niet meer voetballen (dat kon hij hiervoor ook al niet hoor).

    Begin van het einde in Eindhoven?
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    maandag 3 december 2018 om 12:59
    Wie moet er buiten Pereiro nog meer uit dan als je zowel Malen als Guti wil laten spelen?
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 12:14
    Pereiro naar de bank? Zet Hendrix maar eens een paar weekjes op de bank en zet Gutti in de rug van Pereiro, dan zul je zien dat hij ook beter tot zijn recht komt.

    Hendrix is al weken onthutsend zwak in bal bezit en steeds te laat bij balverlies. Iedere bal die hij aan zijn voeten krijgt gaat terug naar achteren of naar de tegenstander.

    Dus nee, niet alle PSVers roepen dat Pereiro naar de bank moet?

    Malen is absoluut geen 10 en hoort daar ook niet te spelen, iedereen die kan dat zien ...
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14603
    maandag 3 december 2018 om 12:16
    Ik denk dat Guti dat wel lekker vind in de rug van Pereiro...
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:14
    Het halve PSV korps is gister gebanned omdat ze zich niet konden gedragen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 10:14]
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 11:34
    Mooi , dan zijn we van dat gejank af hier , nu nog de Ajacieden een ban, die zich net zo misdragen als de PSV-ers , en alles komt goed hier .
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14603
    maandag 3 december 2018 om 12:17
    Dat is maar een enkeling;)
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 12:20
    Hahaha , alleen jammer dat die enkeling meer dan 100 accounts heeft ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:31
    Klopt en dat roep ik nog steeds. Ons PSV wordt kampioen!
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:40
    Hahahahahah, lachwekkende naam heb jij zeg!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 12:35
    En internationaal ook nog steeds lekker op schema...….
    Vind ik leuk
    zwollie +8370
    maandag 3 december 2018 om 13:56
    Ons psv? Niets van mij bij.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 14:06
    Whahahahaha!!!!
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    maandag 3 december 2018 om 10:42
    Ik loop er niet voor weg vriend! Nogmaals, gisteren terecht verloren, vooral op felheid. De Kerkhofjes zijn ook kritisch. Pereiro moet naar de bank, en dat roep ik ook al langer. Guti voor Hendrix, hoewel Hendrix wel altijd hard werkt.
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +115
    maandag 3 december 2018 om 10:45
    Mauro voor Pereiro 👍🏻
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    maandag 3 december 2018 om 10:48
    Mag ook, voor Mauro heb ik een zwak. Als Pereiro maar er uit is.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 11:08
    De eerste sliding van psv van Viergever was meteen geel.er was maar een team dat mocht bikkelen en dat was Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1129
    maandag 3 december 2018 om 12:05
    Klopt, dat heb je meerdere malen gezegd. Maar laten wij wel wezen, het was niet maar één speler die niet optimaal leek te draaien en we mogen ook niet vergeten dat Feyenoord erg goed stond te ballen. Persoonlijk zag ik een verlies partij voor PSV de laatste weken al aankomen, het geluk dat het dubbeltje de goede kant op valt houdt een keer op. Ajax wint de wedstrijden steeds makkelijker en PSV vaak net aan en zijn al een keer of 5 minder dan de tegenstander en dan komt die verlies partij vanzelf. Nu maar hopen voor de PSV supporters dat PSV niet in een dip komt of blijkt dat ze al een tijdje boven hun kunnen hebben gepresenteerd (voor dat laatste ben ik bang).
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    maandag 3 december 2018 om 12:15
    Gisteren gingen ze te slap de wedstrijd in. Als dan een Pereiro en Hendrix heel slecht staan te ballen op het middenveld wordt je gewoonweg overlopen. Hendrix speelt overigens over het algemeen goed maar denk zelf dat Guti veel beter is. Dat je uit bij Feyenoord verliest is geen schande en daar verspeel je de titel echt niet. Last het een wake up call zijn voor de spelers maar vooral ook voor de staf. Ben tevreden met van Bommel. Hij wisselde 2 keer prima wat de wedstrijd deed kantelen. Hij weet verrekte goed waar de pijnpunten zitten, nu er ook iets mee doen.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1129
    maandag 3 december 2018 om 12:37
    Ja ben ik wel met je eens. Het kan gebeuren bij Feyenoord, maar ik denk ook niet dat PSV hier de titel verliest, ze gaan tegen de kleinere clubs ook nog punten verliezen verwacht ik. De reden van mijn verwachting baseer ik op eerdere wedstrijden waar het dubbeltje net voor PSV de goede kant op viel en dat zijn er heel wat waar ze absoluut niet de betere waren inmiddels.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    maandag 3 december 2018 om 12:45
    We zullen het zien!
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 14:13
    Hey sleutelhanger, waar is nou dat opper EI genaamd stratum van jullie gebleven?

    🤢🤮
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14603
    maandag 3 december 2018 om 12:17
    Nou voetballend vond ik Feijenoord ook vele malen beter.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    maandag 3 december 2018 om 12:24
    Eerste helft zeer zeker, na de wissels ook?
    Vind ik leuk
    chicken +11751
    maandag 3 december 2018 om 12:34
    Na de wissels was het middenveld weg...

    1e helft werd psv ondersteboven gelopen.
    Te slap beginnen ja, maar de focus zal verleden week op barca zijn gericht en je dan in een paar dagen mentaal opladen voor een nieuwe kraker valt niet mee. Maar het hoort bij het leerproces zullen we maar zeggen.

    Kneep hem gisteren nog goed eerlijk gezegd. Na de 2-1...
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    maandag 3 december 2018 om 12:36
    Waardeer je eerlijke reactie, heb ik nog niet veel gezien hier.
    Vind ik leuk
    chicken +11751
    maandag 3 december 2018 om 12:37
    Gisteren was ff plagen na alle euforie;)

    Vandaag bekijken we alles weer realistisch.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    maandag 3 december 2018 om 12:46
    Geef je groot gelijk, zou ik ook doen. Hoort er bij, uitdelen en incasseren.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 14:07
    Wat een goofy ben jij, je lult gewoon je televisie na man!
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    dinsdag 4 december 2018 om 00:37
    Kun je ook een zinnige en normale reactie geven, makker?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:36
    Moest je dat nog even vragen voor te slapen gaan?

    Mag je nog blij zijn met deze reactie.

    Doei he.
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    dinsdag 4 december 2018 om 15:53
    Wat een sukkel hè, die “liefhebber”
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    dinsdag 4 december 2018 om 17:17
    Komt alleen maar trollen.
    Vind ik leuk
    2-1 +733
    maandag 3 december 2018 om 10:47
    Ach, misschien je ogen een keer open doen. Zie hier tientallen PSV'ers maar je moet ze wel willen zien...
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    maandag 3 december 2018 om 10:56
    Mwaaahh.. ik kan het redelijk relativeren.. gewoon erg slap begonnen. Tot de rust had Feyenoord 5 keer kunnen scoren, na rust had psv ook 5 keer kunnen scoren. Jammer van deze drie punten, maar niet onterecht. Kop omhoog en aan een nieuwe reeks beginnen. We staan nog bovenaan! 😊
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 11:10
    Na rust PSV 5 x ? ok dat is mooi gerelativeerd haha. Nu had Feyenoord na de rust natuurlijk ook geen enkele kans meer...........
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    maandag 3 december 2018 om 16:13
    Ja dat is gerelativeerd ja. Ik geef aan dat feyenoord voor rust beter was, psv na rust en dat de overwinning niet onterecht was. Wat wil je nog meer horen? Wijsneus! Zeg maar wat er niet klopt!
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:11
    Wat er niet klopt?

    Je klets gewoon perez na man whahahaha!! Gerelativeerd..zeker met een fles whiskey erbij.
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    dinsdag 4 december 2018 om 11:55
    Ik luister niet naar perez! Ook voor jou geldt: zeg dan wat er niet klopt!
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 13:47
    Hahahaha nou, qua niveau met betrekking tot begrijpend lezen klopt het al niet bij je. Je hebt niet eens een eigen visie en vertelt in andermans woorden wat JIJ van de wedstrijd vond. Gek he, dat sommige mensen dan in de lach schieten..

    Dag professor voetbal.
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    dinsdag 4 december 2018 om 15:43
    Mentaal gehandicapten vinden het al gauw grappig. Ik vertel wat ik gezien heb. Maar ik zal me aanpassen aan jou hoor. Psv slecht boeehhh. Triest mannetje
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +2176
    maandag 3 december 2018 om 10:59
    Ik ben er
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 12:11
    Nu ben jij ook een van de weinige normale hier van wat ik me kan heugen. Ajacieden worden vaak verweten arrogant te zijn, maar de meeste psv supporters doen het hele seizoen al alsof alles al binnen is. Uitgeschakeld in de beker, in Europa en de titel is zeker na gister alles behalve beslist. Vandaar mijn opmerking. Nu hoor je mij zeker niet roepen dat Ajax nu wel even kampioen gaat worden want dat is totaal nog niet te zeggen. Zeker niet nu Ajax nog wel op drie fronten mee doet wat zijn tol kan gaan eisen. We gaan het zien!
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 11:20
    Even een wake-up call voor PSV. En nu weer vlammen
    Vind ik leuk
    Ron83 +338
    maandag 3 december 2018 om 11:29
    Ik ben PSV’er👋🏻. Eerste helft was om te janken zo slecht🙈😭 Feyenoord op basis van de eerste helft verdient gewonnen💪🏻
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 11:40
    Het ligt toch ook wel een beetje aan jullie trainer dit verlies en ook alle nederlagen in de cl .
    Gisteren greep ie weer veel te laat in , als Guiterez erin komt , laat ie bijna altijd iets zien .
    Gisteren zag heel Nederland dat PSV compleet overlopen werd , toch brengt ie Guiterez er pas na 66 minuten in .
    Guiterez is de beste middenvelder die er in Eindhoven rondloopt , toch blijft van Bommel vasthouden aan Hendrix en Pereiro .
    Die eigenwijsheid van jullie trainer , gaat jullie het kampioenschap kosten .
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 12:32
    Gek he, Stratumpje ook niet uit zijn holletje te krijgen.....
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 12:37
    Daar moet ik het toch opnemen voor stratum. Zowel tijdens als na de wedstrijd was hij meermaals aanwezig.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:19
    Oh ja Joh?
    En hij strooide volop met complimenten naar Feyenoord, omdat ze zelf zwaar kloten speelden?
    Tsjonge, zal ie het licht gezien hebben>
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:22
    Ach neem niet iedereen hier toch even serieus joh. Hij kan wat zuigen maar scheld tenminste niet. Beetje doorheen kijken joh.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 19:34
    Kan wat zuigen???
    Hij doet niet anders, het hatertje......
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 19:41
    Ach hij is gewoon jaloers op onze mooie club ;)
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 19:47
    Dat kun je zeggen, ja.....
    (lichtelijk) psychisch gestoord, komt ook in de buurt.....
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 14:11
    Echt he! Die ligt natuurlijk plat op de bank met een gigantische kater.

    Hekel aan die vent met zijn grote smoel en nu is die nergens te bekennen.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 12:54
    Ja het eerste puntverlies van jullie is al geweest he ;) boeie niemand wint ze alle 34 in de competitie. Vrijdag zetten we Pereiro er naast en guti er in en dan gaan we verder met winnen tegen Excelsior.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 12:59
    Zou van Bommel het nu eindelijk snappen? Zou me niks verbazen als Guti weer mag banken.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 13:04
    Als dat gebeurt.. dan ga ik persoonlijk naar de training om Mark dat te vertellen. Zal ik ongetwijfeld door de beveiliging worden verwijderd maar dan weet Mark er iig van. Sws pereiroout.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:16
    Hahaha en eerst verhalen dat psv wel even ongeslagen zou blijven.

    Ik zal aan je denken wanneer v bommel gewoon weer start met Pereiro en guti de 75e minuut mag invallen 🤪
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 12:13
    Tuurlijk bleven ze niet ongeslagen, ajax gaat en die hebben al punten verspeeld dus wij hebben het goed volgehouden. Nou als hij Pereiro vrijdag weer opsteld dan krijgt onze Mark wel even een deel van de supporters tegen zich voor een tijdje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 13:44
    Hahaha succes daarmee dan. Kan je nu al vertellen dat v bommel eigenwijs is en dat de selectie niet breed genoeg is. Ga je straks nog een kampioenschap verspelen door de onkunde van een onervaren trainer.

    Lekker man.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 14:10
    Gewoon wel nog steeds 3-0 gewonnen van jullie, lekker man. Door diezelfde Pereiro. Je hebt vaak weinig aan hem maar dan is hij goud waard. We hebben Romero en Malen nog en als Guti er in staat hebben we gewoon een beest elftal. Uit in de kuip kan je verliezen alhoewel die klootzakken zich op inzet lieten kloppen. Dat mag nooit de reden zijn van een nederlaag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:10
    Whahaha nog steeds?

    Romero komt net kijken is totaal geen garantie voor wat dan ook.

    Malen kan niet eens een bal op doel schieten maar is gewoon snel. Gewoon bankspeler dus.

    Guti is zo geweldig dat hij tot nu toe alleen mag invallen.

    Jij mag niet meer mee doen. Ga maar tennis kijken.

    En ik weet niet hoor, maar geklopt op inzet? Dus psv probeerde zich niet beter in te zetten? Of is het gewoon dat Feyenoord het niet toe heeft gestaan ;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 15:12]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 22:33
    Jij hebt overal wel een dom antwoord op he. Ga jij even lekker naar je eigen bank kijken met je Wöber en Sinkgraven. Guti voor Pereiro en het komt helemaal goed. Stel je voor dat Guti ook nog is wedstrijdritme krijgt dan word het helemaal een feest. Je hebt toch zelf de wedstrijd gezien? Feyenoord was gewoon feller en meer niet! Veel verstand heb je niet van het spelletje maar dat is normaal gezien de stad waar je vandaan komt ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:57
    WHAHAHAAHAH!!!

    waar jij vandaan komt staan ze dope te koken in de schuur. Dus ga niet beginnen met de stad waar jij vandaan komt Whahahahah!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:29
    WHAHAHAHAHA hoe oud ben je? Kleine baby.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:54
    Whahahahahahahah!

    Hoe oud ben jij? Heb je niks beters te doen dan de hele dag hier hangen 🤣!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 12:55]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:11
    Haha moet jij nodig zeggen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:06
    Ik begrijp je houding.. het is ook spannend allemaal he pakjes avond!

    Nog even goed gedragen en je hebt de hotweels racebaan binnen!

    Veel plezier.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 17:16
    Ja misschien kan jij een dosis voetbalverstand aan de sint vragen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:52
    Ja want jij hebt een heleboel verstand van voetbal! De voetbalhoofdstad?🤡

    Whahahaha!!

    Daag Eric Mijers
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:03
    Jij stond toch op zo'n boot? 1x per jaar op een boot die door de grachten van 020 vaart. Daar heb jij wel verstand van met zo'n regenboogvlag in je knuistje haha.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:30
    Zei ik toch, binnen 5 minuten reageer jij op elk bericht.. en maar "lachen" om je eigen uitspraken.

    Ik ga even veder als je t niet erg vind goed...

    Doei he.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +508
    maandag 3 december 2018 om 13:18
    Dat zijn we ook! 😋
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1190
    maandag 3 december 2018 om 13:29
    duurt weekje langer nu, sooo what??
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 13:31
    Haha, praatjes praatjes. Des te harder komt de klap straks.
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1190
    maandag 3 december 2018 om 13:45
    welke klap, wat lul je nou...Feyenoord uit kan je best verliezen, jullie moeten nog naar De Graafschap uit...voorlaatste wedstrijd... ooops... dat zijn pas klapjes...
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 13:51
    Ach jochie toch
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1190
    maandag 3 december 2018 om 14:10
    ja?....
    Vind ik leuk
    zwollie +8370
    maandag 3 december 2018 om 13:59
    Wat dacht je van die tik door RKC voor de beker.
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1190
    maandag 3 december 2018 om 14:11
    jaaaaa... dreun bedoel je... , btw blijven jullie erin met kneuzenclubje?
    Vind ik leuk
    zwollie +8370
    maandag 3 december 2018 om 15:20
    In mei weten we het.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 15:28
    Niet verder reageren op die droeftoeter
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    maandag 3 december 2018 om 10:12
    Sjaak die ‘Hand in hand’ zingt graag.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:26
    Ik zing alleen liedjes over agrariers.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    maandag 3 december 2018 om 10:27
    ‘Hand in hand, aspergestekers’ dan?
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    maandag 3 december 2018 om 10:18
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 10:21]
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6110
    maandag 3 december 2018 om 11:34
    Wat moet Sjaak nou verklaren, dat Ajax met de handrem erop ADO van de mat speelde? Dat is alleen maar bevestigen van wat we al gezien hebben.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14603
    maandag 3 december 2018 om 12:14
    Wel apart dat vBommel een hele andere wedstrijd heeft gezien. Ik hoor hem na een verliespartij eigenlijk altijd hetzelfde zeggen, het heeft nooit aan hem gelegen. Zonder het vermogen om tot zelfreflectie te komen is hij rijp voor de slacht.
    Vind ik leuk
    zwollie +8370
    maandag 3 december 2018 om 13:53
    Jut en Jul hebben dit keer gelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:07
    Goh Goh doe rustig, geen paniek... pannekoeken!
    Vind ik leuk
    Andre As +3017
    maandag 3 december 2018 om 10:08
    'Eigenlijk hebben we vier punten verloren'

    Twee per persoon. Want ik ben Willy en gij Rene.
    Vind ik leuk
    pico323 +6496
    maandag 3 december 2018 om 10:08
    Wat zijn ze realistisch knap en ze hebben nog gelijk ook.
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 10:08]
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:10
    Hahaha,zie je? Psv gaf zich niet thuis,Pereiro was niet te zien,hij wou niet bikkelen. Kom op zeg, niks lukte omdat Feyenoord goed speelde. Als malacia schuin afdekt dan kan bergwijn er niet eens langs. Dat moet onze toppertje nog even leren,gelukkig heeft hij daar nog genoeg tijd voor.


    Psv gaat zeker niet winnen in Amsterdam dus ik durf wel te concluderen dat zij hier in Rotterdam zuid het echt hebben verloren in de strijd om de titel. Ajax gaat er alles aan doen voor revanche
    Vind ik leuk
    Dee79 +2387
    maandag 3 december 2018 om 10:26
    Zo gaat dat idd altijd bij hun, prima overwinning en prima vechtlust gisteren van jouw club.
    Jammer dat Nico geblesseerd raakte (zag er niet best uit) net nu hij weer begint te scoren.
    Denk dat beide clubs nog wel een puntje hier of daar laten liggen maar mocht Ajax kampioen worden hebben we dat mede te danken aan jullie vechtlust en de arrogantie dat ze het wel even zouden doen.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:48
    Ondanks dat Feyenoord weer een goede opleving had speelde PSV wel erg slecht.

    Mocht PSV ook zo spelen in Amsterdam dan wordt de kans op het kampioenschap erg klein voor de Eindhovenaren.

    Fijn voor je dat je gisteren zo ongeveer voor het eerst dit seizoen hebt mogen genieten van je favoriete team. Pas wel op dat je niet door slaat, laat ze het eerst maar eens een aantal wedstrijden op rij zien.

    Gefeliciteerd, fijn seizoen toegewenst, moge de beste kampioen worden en hopelijk voor mij blijkt dit mijn Eindhovense clubje te zijn! ;)
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 11:09
    Ja, op maandag terug kijken naar een verlies partij van jou favoriete clubje is niet leuk. Begrijp ook wel dat jij gefrustreerd bent
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 11:12
    Het is altijd een beetje kip ei verhaal, waren wij zo goed en zij zo slecht? of zou het toch een beetje met elkaar te maken hebben?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14603
    maandag 3 december 2018 om 12:20
    En dan zingt heel Nederland in koor: "Helemaal niets in Eindhoven" en komt er hopelijk een club die Nederland wel met trots en verve wil vertegenwoordigen in Europa.
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    maandag 3 december 2018 om 11:01
    Ook dat is weer een andere wedstrijd.
    En om heel eerlijk te zijn onze Amsterdamse vrienden speelde in Eindhoven nu ook niet de sterren van de hemel. Die laten ook nog wel punten liggen .
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 12:59
    Ach wel nee man, jullie hadden gewoon meer strijd en felheid. Kwalitatief zijn de PSV spelers allemaal beter dan dan van jullie maar als je geen inzet en felheid toont kan je van De Graafschap nog verliezen. Jullie speelde alsof dit jullie laatste kans was en dat zag je terug in het spel. Nu zijn jullie nog net zo kansloos wat betreft te titel als daarvoor dus maak je geen ilusies. Feyenoord heeft gewonnen op inzet en meer eigenlijk niet.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 13:26
    Hahaha lekker blijven huilen. Ook voetballend deden we het beter. Je moet vandaag alleen nog je psv brilletje af doen.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 13:36
    Ja dat zagen we in de 2e helft. Toen waren de rotterdammerts moe en toen kwam het op kwaliteit aan. Het is dat PSV er te licht over dacht, op kwaliteit mag je verslagen worden naar nooit naar dan ook nooit mag je verslagen worden op felheid, inzet en strijd. Had niet veel gescheeld of het was 2-2 geworden en als de wedstrijd ook maar iets langer duurde dan was die goal gevallen.
    Vind ik leuk
    Strijp +14015
    maandag 3 december 2018 om 10:10
    De wedstrijd tegen inter is een mooie voor van Bommel om een keer te wisselen op het middenveld.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    maandag 3 december 2018 om 10:13
    Niet al vrijdag tegen Excelsior? Hoe eerder hoe beter zou je zeggen.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    maandag 3 december 2018 om 10:44
    Kan me vaak niet vinden in je reacties Roeptoeter, maar nu wel!
    Vind ik leuk
    Strijp +14015
    maandag 3 december 2018 om 11:06
    Ah niet gezien op het schema :-)
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +115
    maandag 3 december 2018 om 10:22
    Dat mag die al vanaf vrijdag doen. Denk dat het over is voor Pereiro. Die is zijn basis plaats kwijt en beter dat die verkocht wordt. Zijn verwachtingen nooit waar kunnen maken jammer genoeg.
    Vind ik leuk
    pico323 +6496
    maandag 3 december 2018 om 10:10
    Volgens vele was PSV al kampioen met hun voorsprong en beter doelsaldo. Daar is niet wel meer van over, Ajax heeft de betere spelers en staat op het eind bovenaan.
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +115
    maandag 3 december 2018 om 10:24
    Dat is precies hetzelfde als wat jij nu zegt in je laatste zin. Slaat dus nergens op.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    maandag 3 december 2018 om 10:46
    Leg uit?
    Vind ik leuk
    2-1 +733
    maandag 3 december 2018 om 10:49
    Heerlijk zo'n helderziende....
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14603
    maandag 3 december 2018 om 12:21
    En dat terwijl ze in Eindhoven beweren niets van arrogantie te moeten hebben...
    Vind ik leuk
    guusje +1197
    maandag 3 december 2018 om 10:12
    Misschien dat als Luukkie huilebalk met zijn verongelijkte geziggie en Hirval Lozano wel mee hadden gedaan ze voor een resultaat hadden kunnen zorgen. ehh... o wacht....,
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    maandag 3 december 2018 om 10:12
    Wat een realiteit opeens bij die 2.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:14
    Nee hoor. Ik zag dit al lang aankomen en vergeet vooral niet dat PSV wedstrijden met veel geluk won zoals uit tegen Groningen. In Eindhoven dacht men al met een vinger in de neus kampioen te worden maar kijk....de achterstand op Ajax en Feyenoord is al behoorlijk ingelopen.
    Gisteren werd PSV totaal overklast door Feyenoord en als Jorgensen kort na de 2-0 van Larsson de 3-0 had gemaakt was een 10-0 overwinning zeker voor de hand liggend. Iedereen heeft lof over Toornstra (speelde goed) maar de leider gisteren was toch Vilhena. Zo rustig aan de bal en het spel verdelend.....een aanwinst voor iedere club.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4630
    maandag 3 december 2018 om 10:44
    Overdrijven is ook een kunst.
    10-0.
    Als Bergwijn 2-2 had gemaakt dan was die 2de bal ook overbodig geweest.

    Feyenoord heeft verdiend gewonnen op basis van de 1ste helft.
    2de helft vond ik meer op en neer gaan.
    Moet ik erbij vertellen dat ik 's middags een sinterklaas feestje had dus niet live kon volgen en 's avonds de samenvattingen zag.
    En achterovergeleund, met m'n bord op schoot, objectief de wedstrijd bekeek.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    maandag 3 december 2018 om 10:52
    Feyenoord was beter gisteren, maar PSV is niet overklast. Na de wissels Pereiro/Hendrix voor Malen/Guti was PSV gewoon sterker. Met die elf moet gewoon begonnen worden.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2842
    maandag 3 december 2018 om 10:15
    Realistisch. Geen randzaken de schuld geven. Zo kan het dus ook. Ik sta dan ook volledig achter deze uitspraken van de broertjes. Al speelde Feyenoord in de eerste helft ook wel heel erg goed, dat mag ook benadrukt worden.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:26
    Kut middenveld, Pereiro brengt niks en Hendrix kan het niveau niet aan...
    Vind ik leuk
    Deck010 +8070
    maandag 3 december 2018 om 10:37
    Beetje kort door de bocht. Als Pereiro er net als vorig seizoen weer een in had geknald van een metertje of dertig is ie de held, en Hendrix kan het niveau echt wel aan hoor.
    Ik denk dat Feyenoord op basis van wilskracht heeft gewonnen. Ze speelde erg fysiek en soms zelfs op het randje en daar kon PSV niets tegenin brengen. Neemt niet weg dat de selectie van PSV aanzienlijk beter is dan die van Feyenoord.
    Je kunt wel blijven zeiken over een verloren wedstrijd, maar het is pas het eerste puntverlies. Als je dat doet tegen Feyenoord is dat toch niet meteen een schande? Ik begrijp dat het "the day after" misschien zo voelt, maar morgen wordt het gevoel al minder.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:45
    Dat is juist kort door de bocht.
    Had Pereiro een goal gescoord had hij nog een onvoldoende gekregen. Mijn reactie ging over dit seizoen, niet over gisteren. Ga jij maar lekker genieten van gisteren...
    Vind ik leuk
    Deck010 +8070
    maandag 3 december 2018 om 10:50
    Genieten van gisteren was voor mij de tweede helft al afgelopen hoor. Ik ben blij met de overwinning maar ik maak me nu alweer zorgen over donderdag. Mijn club is namelijk nogal wisselvallig. Die kunnen na een goede wedstrijd zomaar weer een zeperd oplopen tegen VVV donderdag.
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    maandag 3 december 2018 om 12:34
    Hee was jij degene die deze week zei dat PSV met 2 vingers in de neus van Feyenoord zou gaan winnen?
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 14:31
    Hoe kan een mens zich vergissen... 😅
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    maandag 3 december 2018 om 15:26
    Haha schijnt menselijk te zijn 😉
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1138
    maandag 3 december 2018 om 10:50
    Het eerste puntverlies in de ED, maar ook de JC schaal verloren en alle topwedstrijden in Europa. Feitelijk heeft PSV maar 1 topwedstrijd gewonnen dit seizoen, terwijl Ajax er nu juist maar 1 heeft verloren. Misschien een off-day van Ajax? Ik denk dat je onderhand wel kunt concluderen dat PSV kwalitatief zwaar tekort komt.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2842
    maandag 3 december 2018 om 12:44
    Tekort voor de CL poule wel, maar voor de Eredivisie... Dat is wel een erg overhaaste conclusie.
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +115
    maandag 3 december 2018 om 10:15
    Pereiro gaat vanaf nu banken, kan niet anders. Bommel had geen reden om hem te wisselen, omdat je nooit een winnend elftal moet omgooien. Hendrix mag ook op gaan passen.
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    maandag 3 december 2018 om 10:51
    Hendrix passen??? Die wordt al maanden vanuit Eindhoven het Nederlands elftal in geschreven (geëist).
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 11:05
    Zul je zien, lopen ze volgende week met een ajax sjaal😂😂
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +115
    maandag 3 december 2018 om 14:13
    Daar hoort die (nog) niet.
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    maandag 3 december 2018 om 15:07
    Gaat er nooit komen ook.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:18
    Hebben deze 2 heren dan eindelijk het licht gezien?
    Vind ik leuk
    pietprecies +7392
    maandag 3 december 2018 om 11:09
    Toch gek nu pas, terwijl ze zeggen dat in Brabant nog licht brand.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 15:35
    Ik denk dat het vooral komt door de nieuwe veldbelichting van de Kuip!
    Vind ik leuk
    2cents +57835
    maandag 3 december 2018 om 10:19
    Op zich wel grappig dat lange tijd de 5 punten achter voor Ajax al als een onmogelijke opgave werd gezien en nu in ene doet Feyenoord weer mee om de titel. Dat terwijl ze op 1 ploeg 7 verliespunten achterstaan en op een ander 5. Zo zie je maar, het seizoen duurt nog enorm lang.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:20
    Waren allemaal onzichtbaar! Lozano, Luuk, Malen, zelfs Diepvries kreeg geen poot aan de trekker. Dit is geen reclame voor PSV. Boontje komt op zo'n loontje...
    Vind ik leuk
    pico323 +6496
    maandag 3 december 2018 om 10:23
    Diepvries 😂😂😂😂 en maar tegen ander tekeer gaan op het veld. Inderdaad die matennaaier niet gezien.
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 10:25]
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 13:43
    Hahaha hij heeft minstens net zo vierkante hoofd ook... Diepvries 😂 daar had ie voor deze wedstrijd nog ff in gelegen ook denk ik, man man was echt super slecht gisteren.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:23
    Iedereen vergeet psv - Vitesse. Die speelde meer dan 45 min met een man minder. Psv had daar ook heel lang moeilijk mee, puur omdat psv niet met druk kan spelen. Zij kunnen alleen spelen als andere ploegen ontzag voor hen hebben.

    Laten we het over van Bommel maar niet hebben,dat kan wel de tweeling broertje zijn van Luuk de jong. Wat een huilie huilie langs de zijn lijn
    Vind ik leuk
    zwollie +8370
    maandag 3 december 2018 om 14:03
    En maar aan die vierde man hangen
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 14:27
    Als hij zich zelf terug kijkt zou je toch haast denken : doe even normaal de volgende keer.

    Als je af en toe vraagt aan de vierde man, was dat wel goed gezien oke, maar hij hangt daar net of hij met zn beste vriend achter het geranium koffie aan het drinken is
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:25
    Eindelijk komt er iets zinnigs uit bij de brabantse tweeling. Hoewel ik pereiro graag zie spelen is hij alleen goed als de ploeg goed draait en veel balbezit heeft. Maar een trainer zou dit moeten weten en zo'n jongen niet laten spelen maar rouleren is moeilijk met de 2e keus die psv heeft.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    maandag 3 december 2018 om 10:26
    Ah gut toch...
    Vind ik leuk
    Friend +157
    maandag 3 december 2018 om 10:34
    Tellen kunnen ze ook niet die twee , gelukkig zijn er geen vier v d Kerkhofjes !
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4630
    maandag 3 december 2018 om 10:49
    Maar ze hebben wel gelijk.
    Doelsaldo van PSV was beter en bij een gelijke stand hadden ze dus
    voorsprong, net zoiets als een extra punt.
    Maar dat doelsaldo zijn ze nu ook kwijt, dus die drie punten met zoiets als die extra punt maakt vier.
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 10:49]
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 13:40
    Er gaat maar 1 goal effectief af vh doelsaldo na gisteren. Alleen Ajax scoort makkelijk. Daar kan PSV niets aan veranderen.Zelfs bij 0-1 winst had Ajax qua doelsaldo ingelopen. Beetje overtrokken
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 13:41]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4630
    maandag 3 december 2018 om 13:48
    Ik geloof dat jij een beetje abuis bent.
    PSV had een beter doelsaldo.
    Nu nog steeds maar is nu gereduceerd naar 1.
    Verwaarloosbaar dus, omdat als PSV een punt verspeeld en Ajax wint ze minimaal op gelijke hoogte komen.
    Echter had PSV +6 ten opzichte van Ajax.
    Als ze dan gelijk speelden had Ajax minimaal met 6 goals verschil moeten winnen.
    Maar dat is nu dus weg dat voordeel van PSV.
    En daar wordt hier op gedoeld.

    Hoe jij met maar 1 goal effectief af van het doelsaldo van gisteren komt snap ik niet helemaal.
    PSV krijgt -1 en Ajax +4 is dus 5 goals wat effectief eraf gaat.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 14:50
    Nee hoor. Ga uit nu van PSV kant gezien. -1

    Aan Ajax +4 kan PSV niets doen. Zo bedoel ik hem.
    Snap ook dat Ajax inloopt.
    Bedoelen hetzelfde op andere manier geschreven
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4630
    maandag 3 december 2018 om 15:17
    Aah oke ik snap je.
    PSV heeft geen invloed op de uitslag van Ajax.
    Oke......we win
    ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:42
    Dit soort reacties heeft "wzdwza Sjaak"" al minimaal 208 weken niet meer gegeven. Gewoon zoals het is, Feyenoord was gisteren gewoon beter.

    Vind ik leuk
    Korm +37297
    maandag 3 december 2018 om 10:42
    Ik mag hopen dat die Guti eens de kans gaat krijgen, die gozer brengt zo veel meer voetbal in de ploeg
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:44
    Leuke ploeg PSV, mensen vergeten vaak dat deze jongens al een tijdje bij mekaar zijn en in de eredivisie spelen.
    Toch wel raar dat er nooit serieuze interesse komt zoals bij Ajax spelers.
    Pereiro Hendrickx spelen al jaren eredivisie verwacht dan ook veel meer van ze.
    Nee het is Frenkie de Jong die beide passeerd die maar net 2jr eredivisie speelt.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:46
    Goh wat een heerlijke maandag ochtend is dit zeg! Hoef niet uit te leggen waarom, denk ik zo!
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    maandag 3 december 2018 om 10:47
    Ze hebben dus ook nog weleens heldere momenten, jammer dat het er zo weinig zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:50
    Kunnen deze 2 clowns met hun ervaring niet eens wijzen op het gebrek aan creativiteit bij PSV op het middenveld en ook voorin?
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:51
    PSV speelde gisteren het eerste halfuur dramatisch slecht en liet zich afbluffen door de strijdlust van Feyenoord. Dit gebeurde de afgelopen jaren wel vaker in de Kuip. Van de laatste 9 edities wist PSV slechts 2 maal te winnen in de Kuip. Kuipvrees! Een aantal PSV-spelers vielen door de mand. Nadat van Bommel Gutti erin had gebracht begon PSV beter te spelen en had het zelfs nog kans op een gelijkspel. Ik mag toch hopen en aannemen dat van Bommel nu Pereiro, die altijd een winterdip heeft, of Hendrikx gaat slachtofferen voor Gutti.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:55
    Heerlijk met beide benen weer aan de grond!
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6727
    maandag 3 december 2018 om 10:58
    Sodemieter toch een keer er eind op met deze gasten

    Als het goed gaat dan kan van Bommel naar Bayern München en als ze een pot verliezen dan kunnen ze niks meer

    Psv heeft een hele indrukwekkende reeks afgeleverd en nu gaat het een keer mis en dan zijn Kerkhof en co er als de kippen bij om te jammeren hoe slecht het allemaal wel niet was

    Uitgerangeerd zijn deze gasten

    Tijd voor een enkeltje achter de geraniums
    Vind ik leuk
    Phiron +191
    maandag 3 december 2018 om 11:00
    Is eigenlijk ook geen verrassing... PSV heeft inmiddels 7 uitwedstrijden gespeeld... tegen de huidige nummer 18, 17, 16, 14, 13, 10 en 3 van de eredivisie.

    Het is allemaal erg broos bij PSV hoor. Je zag gisteren duidelijk dat PSV in uitwedstrijden tegen een ploeg uit het linkerrijtje niks had in te brengen tot het moment dat Feyenoord het wel goed vond. #Mooiomtezien
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 11:02
    Lekker hoor haha
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 11:07
    Ach ach ach.je weet toch dat het in een topper alles kanten op kan gaan?veel spelers.hadden waarschijnlijk hun dag niet of ze hebben feijenoord onderschat.dan hemelen ze spelers op en als ze verliezen bakken ze er schijnbaar niets van.wat dachten ze?dat psv alle wedstrijden evenjes zouden winnen?op naar de volgende wedstrijd!!!
    Vind ik leuk
    rinirat +2892
    maandag 3 december 2018 om 11:09
    Verdedigend ook heel zwak dat PSV
    Vind ik leuk
    semi1946 +207
    maandag 3 december 2018 om 11:12
    Psv uit is erg kwetsbaar ze hadden al mazzel tegen ,pec,fortuna,nac,en groningen , ook thuis tegen heereveen en vitesse beide met 10 niet bijzonder begrijp die hype niet van veel spelers hoe goed ze wel niet zijn
    Vind ik leuk
    Sigma +2922
    maandag 3 december 2018 om 11:16
    psv was niet slecht de eerste helft feyenoord was gewoon goed...
    Vind ik leuk
    Leozao +5461
    maandag 3 december 2018 om 11:32
    Om een lang verhaal kort te maken: het is bommeltje niet gelukt om het psvee niet van een goede tactiek inclusief een goede wedstrijdmodus te voorzien. Pronto. Hoe dan ook: hij is trainer en verantwoordelijk. Het is hem dus niet gelukt ze op een juiste manier te motiveren.
    Vind ik leuk
    Martinnat +1015
    maandag 3 december 2018 om 11:36
    Je zou ook kunnen zeggen dat Feyenoord het goed gedaan heeft
    Vind ik leuk
    Leozao +5461
    maandag 3 december 2018 om 11:43
    Met fans als de Kerkhofjes heb je geen vijanden meer nodig. gaat het een keer minder in de ED, en dan worden er met het grootste gemak poten onder iemands lichaam gezaagd. Geef mij dan maar ons aller Sjakie. Hij draaft altijd alleen maar naar de goede kant door!
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 11:48
    Wen er maar aan heren.
    Vind ik leuk
    Maauwert +262
    maandag 3 december 2018 om 11:52
    Het zal de beslissende factor zijn in de titelstrijd. Wie blijft voldpende gemotiveerd ? Alleen met zo'n instelling als PSV zondag kan zowel PSV als Ajax puntverlies lijden (en in de arena nog). Met Ajax nog actief in Europa hoop ik dat we ze voorblijven.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +665
    maandag 3 december 2018 om 12:16
    The Muppets weer wakker?
    Vind ik leuk
    Mari +10099
    maandag 3 december 2018 om 12:39
    Nog een bikkelaar erin jongens?
    Hebben jullie dan niet gezien wat er gebeurde nadat Malen en Gutierrez eruit gingen.
    Dat is nu net de makke van PSV in Europees verband.
    Te verdedigend denken. Man, jullie hebben goede aanvallers, gebruik ze.
    Nu moet alles van Bergwijn komen.
    Het verdedigen wordt een stuk lastiger als je Malen, Lozano en Bergwijn tegenover je hebt
    Vind ik leuk
    Benniewies +1343
    maandag 3 december 2018 om 13:10
    Bergwijn verzaakt nog wel eens. Zeker bij jong en oranje
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    maandag 3 december 2018 om 12:44
    Voor het eerst lees ik "iets" zinnigs van de Eindhovense Muppets.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 12:55
    Bah, wat arrogant weer, Feyenoord was gewoon veel beter en vooral de 1e helft waren ze heer en meester.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1343
    maandag 3 december 2018 om 13:09
    Pereira, Lozano Hendrikx.

    Die 2 Kerkhoffjes.... Worden steeds ouder en zemelen maar wat
    Vind ik leuk
    hantayo +1114
    maandag 3 december 2018 om 17:53
    wat een gezeik, de eerste verliespunten............en ze hebben al eerder wat mazzel gehad, winnen zonder er echt recht op te hebben, ze leefden wat boven hun stand............en die Feyenoorders en dat publiek, die gingen helemaal los, dat kan alleen in Rotterdam (zegt deze Ajax man).........trainer van Bommel had zijn ploeg wel wat in bescherming kunnen nemen.....
    Vind ik leuk
    Markus80 +2439
    dinsdag 4 december 2018 om 07:04
    Ow dat zien ze dan toch wel weer. Wat een duo is dat joh, ga lekker carnavalsliedjes zingen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws