Neymar: 'Ik geloof dat elke grote speler ooit in de Premier League moet spelen'

    Neymar: 'Ik geloof dat elke grote speler ooit in de Premier League moet spelen'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 13:29do 06-12-2018 om 13:29

    Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 13:32do 06-12-2018 om 13:32

    Neymar heeft de deur op een kier gezet voor clubs uit de Premier League. De Braziliaanse superster heeft aangegeven graag eens in Engeland te willen spelen.

    De aanvaller beantwoordde op zijn YouTube-kanaal vragen van verschillende grote (oud-)spelers, waaronder David Beckham en Luis Suarez. De interessantste vraag kwam van Manchester City-verdediger Benjamin Mendy, die wilde weten of Neymar denkt ooit in de Premier League te spelen.

    "Het is een grote competitie, een van de grootste competities ter wereld", reageert de ster van Paris Saint-Germain. "We weten niet wat de toekomst zal brengen, maar ik geloof dat elke grote speler ooit in de Premier League moet spelen", is Neymar duidelijk.

    De Braziliaan krijgt het overigens nog druk, want in dezelfde video belooft hij Beckham ook om ooit eens voor de MLS-club van de Engelsman te komen spelen. "Ik kom naar Miami, jouw stad, jouw team", aldus Neymar, die voor hij naar de Ligue 1 trok voor FC Barcelona actief was in de Primera Division.

    Poll

    Zie jij Neymar ooit in de Premier League spelen?

    (787 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 6 december 2018 om 13:33
    Die Engelse clubs kijken eerst wel goed uit om zo,n aansteller in dienst te nemen.
    Vind ik leuk
    appeltje +1404
    donderdag 6 december 2018 om 13:36
    Premier League heeft nog geen VAR hè...
    Vind ik leuk
    frhoi +1010
    donderdag 6 december 2018 om 13:43
    Volgend seizoen wel als ik t goed heb
    Vind ik leuk
    appeltje +1404
    donderdag 6 december 2018 om 13:47
    Is te hopen. Dit jaar echt bagger.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    donderdag 6 december 2018 om 13:36
    Brexit gooit Braziliaanse roet in het eten.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    donderdag 6 december 2018 om 13:37
    roetveeg dan toch zeker
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    donderdag 6 december 2018 om 15:36
    Helaas wel.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    donderdag 6 december 2018 om 13:36
    Ik zie dat vanwege de Brexit echt nooit gebeuren, gaat voor iedere Engelse club veel te duur worden.

    Over Engelse competitie gesproken, heerlijk dat de PL de komende 3 jaar nog bij Ziggo te zien blijft. Met PL en F1 is het dat abonnementje meer dan waard wat mij betreft.

    Edit: Oeh.. als ik het zo teruglees dan klink ik bijna alsof ik bij Ziggo werk, is niet het geval iig!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 13:38]
    Vind ik leuk
    appeltje +1404
    donderdag 6 december 2018 om 13:40
    Valt nie op hoor
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    donderdag 6 december 2018 om 13:44
    Hahaha, ja dat dacht ik ook al. Maar ben gewoon liefhebber en vind het bedrag voor F1 en PL (en Italiaanse en Spaanse competitie) veel meer teruggeven dan de kosten voor Fox bij een eredivisie en bundesliga. Waar heb jij je abonnementen op qua sport?
    Vind ik leuk
    appeltje +1404
    donderdag 6 december 2018 om 13:49
    Helemaal nergens op. Ben maar een armoederige student haha. Heb van thuis uit toegang tot Ziggo Go. De rest doe ik via streams. Bij Jong PSV ga ik nog wel eens kijken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 13:49]
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    donderdag 6 december 2018 om 14:01
    Eredivisie stream ik ook altijd, livetv. Vaak goede streams.
    Vind ik leuk
    appeltje +1404
    donderdag 6 december 2018 om 14:03
    Ja, die. Maar zitten vaak ook streampjes tussen die je computer niet zo fijn vindt (malware). Voor de rest prima kwaliteit, en vooral, gratis.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    donderdag 6 december 2018 om 14:08
    Juist!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    donderdag 6 december 2018 om 17:34
    Als je Ziggo Go hebt heb je toch alles, HDMI ertussen en je kijkt lekker op je grote tv
    Vind ik leuk
    appeltje +1404
    donderdag 6 december 2018 om 18:00
    Niet alle zenders. Heb bijvoorbeeld geen Fox Sports. Voor sport heb ik gewoon de standaard zenders plus Ziggo Sport.
    Vind ik leuk
    mason +2042
    donderdag 6 december 2018 om 14:25
    Ik betaal bij telfort 7.50 elke maand voor fox. Dus ik vind het nog wel mee vallen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    donderdag 6 december 2018 om 17:36
    Ok ik kijk bij Ziggo Fox maar kost gewoon 15
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:57
    Worden spelers zoveel duurder dan voor Engelse clubs? Ze zullen wel iets regelen toch? Als het niet goedschiks kan dan wel kwaadschiks denk ik
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2358
    donderdag 6 december 2018 om 13:38
    Mietje kan dat voetbal echt niet aan.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:39
    Beste speler na Messi en Ronaldo!
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    donderdag 6 december 2018 om 13:40
    En Modric en Griezman.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5040
    donderdag 6 december 2018 om 13:44
    Ga toch weg Neymar is beter dan Modric en Griezmann..
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:50
    Dat was dus ook wat ik dacht haha.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    donderdag 6 december 2018 om 15:30
    Als het niet zo'n eikel was dan gaf ik je gelijk.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    donderdag 6 december 2018 om 17:37
    Als hij zou blijven staan zou jij op dit moment de beste zijn, helaas speelt hij meer toneel als voetbal
    Vind ik leuk
    Olfie +4714
    donderdag 6 december 2018 om 13:44
    En Frenkie natuurlijk
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:46
    Ik vind Neymar nog wel een klasse beter dan Modric en Griezmann. 3 klasses irritanter, maar voetbaltechnisch komt hij voor mij na Messi. Qua goals zal hij Ronaldo niet evenaren. Maar veel beslissender voor zijn ploeg dan Griezmann of Modric.
    Vind ik leuk
    mason +2042
    donderdag 6 december 2018 om 14:26
    Aad de mos vind ik de beste.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:39
    Hoeveel chromosomen heb je?
    Vind ik leuk
    mason +2042
    donderdag 6 december 2018 om 14:43
    haha. Mooi dat je reageert. Heerlijk, was sarcastisch bedoelt namelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:27
    Haha weet ik ;-)
    Vind ik leuk
    frhoi +1010
    donderdag 6 december 2018 om 13:44
    Vind Mbappe ook niet slecht
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:50
    Die kan ook lekker ballen ja.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6316
    donderdag 6 december 2018 om 13:41
    Maradona cruijyff ronaldo9 pele messi. Zomaar wat wereldspelers die nooit in engeland hebben gespeeld. En zo kan ik er nog wel 20 opnoemen
    Vind ik leuk
    Objectief +3134
    donderdag 6 december 2018 om 14:18
    In die tijd was de Engelse competitie nog niet zo sterk en bepalend als nu.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    donderdag 6 december 2018 om 17:38
    Ze winnen anders geen prijzen over het kanaal
    Vind ik leuk
    mason +2042
    donderdag 6 december 2018 om 14:26
    Van bommel.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6316
    donderdag 6 december 2018 om 14:35
    Ja hoe kan ik die vergeten. Stom 🤦🏻‍♂️
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    donderdag 6 december 2018 om 13:41
    Daar moet je niet aan komen met jouw gedrag.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1883
    donderdag 6 december 2018 om 13:41
    Allemaal PR.

    Een aflevering Bij Andy in de auto levert meer echte antwoorden op dan 50 van dit soort interviews.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:44
    "Ik kom naar Miami, jouw stad, jouw team"

    Met een vliegticket, hotelletje Miami en een potje kijken, heeft hij die belofte ingelost.
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    donderdag 6 december 2018 om 13:46
    Nix voor jou watje...Lig je constant op je rug en vergeet niet dat het gras meestal nat is in Engeland
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:47
    Ik hoef die gast helemaal nergens meer te zien spelen. Hij hoeft zelfs mijn cluppie niet in de ere te houden dit jaar. Wat een eikel.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    donderdag 6 december 2018 om 13:54
    Neymar in de PL, yeah right!

    Die huilebalk houdt het nog geen week vol daar...
    Vind ik leuk
    Kevindo +1563
    donderdag 6 december 2018 om 13:55
    Wat zullen die Engelse supporters die Neymar gaan uitkotsen vanwege dat gedrag van hem.
    Vind ik leuk
    mason +2042
    donderdag 6 december 2018 om 14:27
    Dat word inderdaad totaal niet gewaardeerd daar in Engeland. Daar spugen ze op van die matennaaiers.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:28
    Wat een onzin. Ronaldo deed niet anders in zijn united tijd. Robben bij chelsea. De tijd dat schwalbes veroordeeld werden in het voetbal is allang voorbij. De schwalbes in de gemiddelde PL wedstrijd schelen niks van PSG.
    Vind ik leuk
    Kevindo +1563
    donderdag 6 december 2018 om 14:51
    Nou ik vind Neymar wel echt next-level wat betreft irritant gedrag hoor.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:57
    Er worden regelmatig gele kaarten gegeven voor t diven en we hebben VAR in de PL nu ook dus misschien wel eens tijd om weer eens een wedstrijdje te kijken?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:27
    Kotsten ze Ronaldo uit?
    Vind ik leuk
    mason +2042
    donderdag 6 december 2018 om 14:33
    Iedereen kotst Ronaldo uit. Ik kan die man niet uitstaan. En met dat kut gedrag vind ik hem een slecht voorbeeld voor de jeugd die nu voetbalt. Hij gedraagt zich als een klein kind die geen snoep krijgt bij de kassa met zijn moeder. Bah. Kan wel kotsen als ik aan die man denk. En het doet zijn goede voetbal skills teniet.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:18
    Dat word dus elke wedstrijd met neymar daar een stukje kermis en circus d'r bij
    Vind ik leuk
    Objectief +3134
    donderdag 6 december 2018 om 14:18
    Helaas is Messi niet groot genoeg.
    Vind ik leuk
    Dj Storm +178
    donderdag 6 december 2018 om 14:26
    Neymar in de PL! Vloeken in de kerk!
    Vind ik leuk
    COYG +6712
    donderdag 6 december 2018 om 14:26
    Neymar heeft zelf ooit al aangeven voor Arsenal te willen voetballen. Echter moet hij dan niet gaan rollen bollen bij elk contact.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:38
    Zou wel geweldig zijn zeg een paar van die houthakkers uit de championship tegenover hem zetten en rollend komt hij die 90 minuten wel door.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:54
    Die breekt zn been weer als ie daar echt gaat spelen
    Vind ik leuk
    Koenbres +1069
    donderdag 6 december 2018 om 15:06
    Aha dus als Messi niet naar de premier league gaat dan is het geen grote speler
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    donderdag 6 december 2018 om 15:27
    Hij zou wel eens een seizoen op grint moeten voetballen, kijken of hij dat rollen dan afleert.
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1148
    donderdag 6 december 2018 om 15:49
    The place to be
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:53
    Maar jij niet kwalleke,dan lig je om de 5 seconde plat.....
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 15:56
    Goed verhaal van Neymar gezien zijn duikelingen dacht ik dat hij ook over zijn woorden zou struikelen en dan in huilen uitbarsten... maar weer verrast hij mij.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:20
    In de pl komt hij helemaal niet meer van het gras
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:26

    Ze stoppen die huilebalk direct onder het gras in Engeland.

    Neymar is totaal ongeschikt als voetballer laat staan in de PL, hij kan nog altijd het toneel proberen.
    Vind ik leuk
    Andre As +3017
    donderdag 6 december 2018 om 18:26
    Neymar heeft daar niets te zoeken.

    Daar komt een moment dat hij helemaal niet meer opstaat.

    Neymar moet lekker Subbuteo gaan spelen. Die poppetjes braken ook altijd zo snel.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 18:28]
    Vind ik leuk
    Binkie +48
    donderdag 6 december 2018 om 18:43
    Heeft hij weer wat tekengeld nodig?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:20
    Is mannen voetbal, naaimaar, past niet bij jou!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:44
    Wat een onzin dat iedere grote speler in de Premier League moet spelen of gespeeld hebben. Hij mag dat natuurlijk wel denken, maar het slaat als een kut op een penis.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 21:44]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws