'Elia staat voor terugkeer naar Italië: Istanbul Basaksehir ontvangt bod'

'Elia staat voor terugkeer naar Italië: Istanbul Basaksehir ontvangt bod'

Gepubliceerd: zaterdag 5 januari 2019 om 21:35za 05-01-2019 om 21:35

Laatste update: zaterdag 5 januari 2019 om 22:26za 05-01-2019 om 22:26

Eljero Elia staat mogelijk voor een terugkeer naar Italië. De 31-jarige aanvaller staat in de nadrukkelijke belangstelling van Udinese, de huidige nummer vijftien van de Serie A.

Volgens RTL bracht Udinese zelfs al een officieel bod uit op Elia, die nog een contract heeft tot medio 2020 bij Istanbul Basaksehir. De dertigvoudig international van het Nederlands elftal kwam dit seizoen pas acht keer in actie in de Turkse Süper Lig, waarvan vier keer als basisspeler. Daarin wist hij niet te scoren en gaf hij geen assists. Istanbul Basaksehir versterkte zich deze winter bovendien al met Robinho.

Elia speelde in het seizoen 2011/'12 al in Italië voor Juventus, maar voor de Oude Dame kwam hij slechts vier keer in actie. Bij Udinese zou de ex-Feyenoorder twee landgenoten tegenkomen. Verdedigers Bram Nuytinck en Hidde ter Avest zijn actief bij de club. 

Lees ookAmbitieuze Elia: 'Ik wil terug naar Feyenoord om wéér kampioen te worden'

Plaats een reactie

Seizoenkaart +10891
zaterdag 5 januari 2019 om 21:49
Morgen lees je dat van geel geinformeerd heeft😏
Vind ik leuk
Bijgoochem +1591
zaterdag 5 januari 2019 om 21:52
Volgens mij had hij dat al gedaan.
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 21:53
Oh?
Vind ik leuk
Bijgoochem +1591
zaterdag 5 januari 2019 om 22:02
Meen zoiets gelezen te hebben ergens. Maar ik kan er naast zitten hoor.
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 22:08
Ik meende te lezen dat vooral Elia zelf terug wilde.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13830
zaterdag 5 januari 2019 om 22:16
Ik neem aan dat je mevrouw van geel bedoelt?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:58
Ja echt he!
Vind ik leuk
Mesut Özil +5759
zaterdag 5 januari 2019 om 21:52
Elia terug naar Feyenoord, Karsdorp terug.

Zouden mooie deals zijn.
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 21:57
Mwoah, Elia? Brengt flair ja. Maar nee, Larsson begint net op dreef te raken, lijkt het. Nee, dan liever Karsdorp omdat je achterin wel wat nodig hebt.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:05
Elia was wel top hoor in dat jaar dat jullie kampioen werden. Of hij dat nu kan brengen? Geen idee.
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 22:10
De vraag is: gaat-ie meer brengen dan Larsson (in wie je miljoenen hebt geïnvesteerd)? Ik schat die kans vrij klein.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:16
Snap je ook wel, Elia is al 31. Maar vond t wel altijd een heerlijke speler om te zien als hij t op zn heupen had.
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 22:18
Zeker. En schijt aan alles; voor de duvel niet bang. Mocht dat wel.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:20
Ik ook. Kwam geregeld zn man voorbij waardoor er een overtalsituatie onstaat.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10891
zaterdag 5 januari 2019 om 23:10
Met de panna die hij Arias gaf in de geheugen gegrift 😍😂
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 23:21
Ja die was ook mooi. Wat dacht je dan die wedstrijd tegen Denemarken? Stuurde hij er ook een paar t bos in.Die heeft toch ook te weinig uit zn carriere gehaald met zijn kwaliteiten?
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10891
zaterdag 5 januari 2019 om 23:58
Zou hij nog wat of iets kunnen betekenen voor het Nederlands elftal of denk je dat de koek echt op is nu.
Ik heb de vorm van de twijfel maar nog niet zo goed idee eigenlijk 😉
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1605
zaterdag 5 januari 2019 om 23:55
Zou het ook een goede vervanger voor neres vinden
Vind ik leuk
fritsie +625
zondag 6 januari 2019 om 02:01
Wat zeg jij nou???
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1605
zondag 6 januari 2019 om 10:13
Hahah je meen ik echt , echt goede links buiten
Vind ik leuk
fritsie +625
zondag 6 januari 2019 om 10:45
Nee joh. Geen Ajax niveau
Vind ik leuk
Mesut Özil +5759
zaterdag 5 januari 2019 om 22:44
Larsson zou ik dan op ‘10’ zetten. Het middenveld van Feyenoord ontbeert creativiteit.
Vind ik leuk
Tenno +86
zaterdag 5 januari 2019 om 23:31
Hoop geld onnodig uitgeven. Zonde, denk dat ze het wel anders kunnen gebruiken.
Vind ik leuk
Smithsonian +37918
zaterdag 5 januari 2019 om 21:53
Kom terug naar feyenoord man.
Vind ik leuk
Mosquito +18216
zaterdag 5 januari 2019 om 21:54
Ipv wie moet hij dan spelen?
Samba Sam?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:16
Nee ellia op de plek van larson en larson op de plek van toornstra
Vind ik leuk
Bizzy +22444
zaterdag 5 januari 2019 om 21:56
Nee man Feijenoord moet doorselecteren en een compleet nieuw elftal gaan bouwen. Het verleden moet je laten rusten.
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 21:57
Eens, Elia moet je laten rusten. Larsson zo lekker door laten gaan. Misschien dat Japannertje uit Portugal halen.
Vind ik leuk
Bizzy +22444
zaterdag 5 januari 2019 om 22:04
Die ned/turk voetballer Kokcu en die Verdonk bevallen me wel. Ongetwijfeld loopt er meer talent rond bij Feijenoord. Vermeer, Tapia, Toornstra, Ayoub en Clasie proberen te slijten. Met alle respect sommige van die jongens drukken gigantisch op het salarishuis van Feijenoord. Helaas geven ze te weinig voor de club. Had vb van Clasie meer verwacht.
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 22:09
Mwoah, Toornstra, Vermeer en Clasie hebben hun verdiensten gehad. Sterker, ik ben benieuwd naar Clasie in de 2e seizoenshelft.

Maar goed, Tapia mag kas. Ayoub geef ik nog wel een kans. Zeker als Vilhena straks verkocht wordt en Feyenoord (hopelijk) een nieuwe trainer heeft.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:13
Nog niks vernomen van Gio zijn onderhandelingen.

Is dat positief?
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 22:15
In principe wel. Als Feyenoord echt razend enthousiast was over Van Bronckhorst, hadden ze al gesprekken gehad.

Annet is gewoon aan het zoeken naar een andere trainer. En dat is goed.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:17
Geen Kuyt?

Ik hoop van wel.
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 22:19
Nee, wat heeft Kuyt in die vijf maanden als trainer bewezen?


Ik wil een oefenmeester. Een trainer die een herkenbare speelstijl erin slijpt. En die spelers aantoonbaar beter maakt. Da's de enige manier om de eigen jeugd de stap te laten maken en goed te verkopen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:22
Ik zie in Kuyt wel een type Klopp.
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 22:24
Ik zie in Kuyt een ty..... Ik zie nog ff niets.

Nee, laat Kuyt ff rustig z'n meters maken in de opleiding. Klopp had een beperkte carriere als speler maar was ook afgestudeerd sportwetenschapper. Dat kan ik van Kuyt, zeker na die documentaire, niet zeggen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:30
Kuyt heeft toch wel meer laten zien, dan een documentaire?

Volgens mij weet Kuyt heel goed wat hij wil. En kan hij het lekker vertellen. Hij lijkt mij wat nadrukkelijker en enthousiaster aanwezig.

Beter dan Fraser of Makaay.

Een buitenlandse trainer hoeft van mij niet, vooral door de taal. Een eigen taal is het meest duidelijk.
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 22:32
"Kuyt heeft toch wel meer laten zien, dan een documentaire?"

Zeker, als speler. Maar wat als trainer dan? Van Basten liet ook veel zien als speler....

Fräser en Makaay hoeven van mij sowieso niet op die trainerstoel. En als het primaire criterium "aanwezigheid" en "enthousiasme" is, kun je daar net zo goed Henk de Jong neerzetten.

En buitenlandse trainer sluit ik niet. Waarom geen Michel Preud'homme?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:59
Het zou mijn keuze niet zijn. Ik mag hem niet zo, maar dat is persoonlijk.

Een goede trainer vinden, zal zo makkelijk nog niet zijn.
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 23:04
Mwoah, Preud'homme, Rutten, Van der Gaag. Allemaal oefenmeesters die team en spelers aantoonbaar beter maken. Vanhaezebrouck is misschien ook eens een leuke optie.

En of ik ze mag boeit me niet zo. Ik ken ze niet ;-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 23:04]
Vind ik leuk
rpaulp50 +12296
zondag 6 januari 2019 om 07:20
Je krijgt gewoon een modale trainer bij Feyenoord, alle waar naar zijn geld.
Ik zou het verstandig vinden van Gio om zsm een andere club te zoeken, bij Feyenoord valt geen eer te behalen, dat realiseerde Koeman zich ook.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 07:30
Vandaar de keuze voor Keizer, van Overmars.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12296
zondag 6 januari 2019 om 09:10
Nee Wim, Keizer was door zijn vriend Bergkamp uitverkoren, Overmars was tegen, v.d Sar ( onnozele vent ) was de beslissende factor en koos voor de kant van Bergkamp.
Overmars flink boos.......wachtte het moment af om Keizer te ontslaan
en na de uitschakeling tegen Rosenberg zag hij zijn kans schoon.
Toen heeft Overmars, ten Hag aangesteld, Bergkamp werd op betaald verlof gezet en onze held v.d Sar koos voor "het kamp" Overmars in eens.......
Ten Hag is natuurlijk ook een modale Trainer met zeer beperkte ervaring, maar koste wat het kost ( 40 miljoen ) moet ten Hag natuurlijk slagen............zo gaat dat in geld land, oh sorry ! voetballand.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12296
zondag 6 januari 2019 om 07:17
Zoals Happel bijvoorbeeld.....
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:06
Ik zou het liefst volgend seizoen 4 jeugdspelers zien, in het basisteam.
En dan het jaar daarop 2 spelers erbij kopen, als er weer wat geld is.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 22:06]
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 22:11
Bijlow, Malacia, Van Beek, Kokcu? Of Burger en Clasie erbij? Die vier gaat wel lukken vermoed ik.
Vind ik leuk
Mosquito +18216
zaterdag 5 januari 2019 om 22:15
Is Haps alweer fit?
Heeft ook aardig wat gekost.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:16
Hij traint al weer een week of drie.
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 22:16
Bijna, als ik tussen alle AVG regels door moet lezen.

Heeft inderdaad een vermogen kost. In principe Oranje potentie in z'n AZ tijd. En in de CL vorig jaar was-ie één van de sterkhouders. Hopelijk geen 2e Ramon van Haaren.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:15
Van de zomer 3 spelers verkopen en dat geld vrij houden. Inclusief de salaris besparing.

En dan eerst kijken hoe dit uitpakt volgend seizoen. Misschien breken er wel 6 spelers door ...
Je weet maar nooit.
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 22:17
Misschien ook niet. Ik zie ook volgend seizoen graag een concurrerend team. Geen lange termijn, zonder een korte.



Ja, die kan op een tegel ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:19
Voor een 3e plaats moet het wel voldoende zijn.

Dan kunnen ze een jaartje wennen.

En daarna wat versterkingen erbij. Zoiets.
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 22:22
Totdat AZ wat van die dikke centen gaat uitgeven (omdat ze dit seizoen ondermaats presteren). Of Ome Frans in Utrecht ff los gaat. En dan heb je het over plek 3.

Nee, je moet slim investeren waar het kan. Zoals met een Jorgensen, Pelle of Berghuis. Zoek ze maar op, die gasten die nog niet heel erg op de radar staan. Zeker komend seizoen, als er bij PSV en Ajax een ware uittocht plaats zal vinden.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:25
Op andere clubs moet je niet zo letten. Je moet een eigen beleid voeren.

Bij Feyenoord komt er nu een goede lichting aan. Ik zou het er op wagen.

Het kan een hoop geld opleveren, en anders lopen de talenten weer weg.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12296
zondag 6 januari 2019 om 07:15
Ze bulken van het geld, dus dat moet geen probleem zijn.
Vind ik leuk
gerard.. +574
zaterdag 5 januari 2019 om 22:11
Hij heeft boven zijn vermogen gespeelt dat jaar verder heeft hij nergens wat gemaakt is een zwaar overtroffen speler bovendien op de terugweg. Meer iets voor sparta of twente
Vind ik leuk
Il Gordo +14757
zaterdag 5 januari 2019 om 22:14
Wie? Björn Vleminckx?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:20
Misschien Björn Borg?
Vind ik leuk
gerard.. +574
zaterdag 5 januari 2019 om 23:11
Elia
Vind ik leuk
Maan88 +5815
zondag 6 januari 2019 om 00:16
Elia zou in mijn ogen direct de beste speler zijn in de selectie van Feyenoord mocht van Geel hem halen. VPersie is een geweldige speler maar is imo al stukje over zijn top heen. Elia is wel echt fit en dynamisch, zou echt een meerwaarde zijn.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 00:21
Elia niet terug naar Feyenoord. Genoten van Elia in het kampioens jaar. Feyenoord moet op zoek gaan naar spelers die met Feyenoord het hele seizoen kunnen strijden om het kampioenschap met Ajax en PSV. Lees hier ook dat Feyenoord meer jeugd moet toelaten in het 1ste van Feyenoord maar met te veel jeugd in het elftal zal het wederom een waardeloze competitie worden . De jonge talenten op zijn tijd in het elftal in passen is beter en kunnen we zien of ze Feyenoord werkelijk beter maken. Een nieuwe trainer + assistenten zou ook niet verkeerd zijn.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 01:04
Meneer Elia terug naar FC DEN HAAG dat zou leuk nieuws zijn.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws