'Elia staat voor terugkeer naar Italië: Istanbul Basaksehir ontvangt bod'

'Elia staat voor terugkeer naar Italië: Istanbul Basaksehir ontvangt bod'

Gepubliceerd: zaterdag 5 januari 2019 om 21:35za 05-01-2019 om 21:35

Laatste update: zaterdag 5 januari 2019 om 22:26za 05-01-2019 om 22:26

Eljero Elia staat mogelijk voor een terugkeer naar Italië. De 31-jarige aanvaller staat in de nadrukkelijke belangstelling van Udinese, de huidige nummer vijftien van de Serie A.

Volgens RTL bracht Udinese zelfs al een officieel bod uit op Elia, die nog een contract heeft tot medio 2020 bij Istanbul Basaksehir. De dertigvoudig international van het Nederlands elftal kwam dit seizoen pas acht keer in actie in de Turkse Süper Lig, waarvan vier keer als basisspeler. Daarin wist hij niet te scoren en gaf hij geen assists. Istanbul Basaksehir versterkte zich deze winter bovendien al met Robinho.

Elia speelde in het seizoen 2011/'12 al in Italië voor Juventus, maar voor de Oude Dame kwam hij slechts vier keer in actie. Bij Udinese zou de ex-Feyenoorder twee landgenoten tegenkomen. Verdedigers Bram Nuytinck en Hidde ter Avest zijn actief bij de club. 

Lees ookAmbitieuze Elia: 'Ik wil terug naar Feyenoord om wéér kampioen te worden'

Plaats een reactie

Seizoenkaart +11895
zaterdag 5 januari 2019 om 21:49
Morgen lees je dat van geel geinformeerd heeft😏
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
zaterdag 5 januari 2019 om 21:52
Volgens mij had hij dat al gedaan.
Vind ik leuk
Il Gordo +18267
zaterdag 5 januari 2019 om 21:53
Oh?
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
zaterdag 5 januari 2019 om 22:02
Meen zoiets gelezen te hebben ergens. Maar ik kan er naast zitten hoor.
Vind ik leuk
Il Gordo +18267
zaterdag 5 januari 2019 om 22:08
Ik meende te lezen dat vooral Elia zelf terug wilde.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13948
zaterdag 5 januari 2019 om 22:16
Ik neem aan dat je mevrouw van geel bedoelt?
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 5 januari 2019 om 21:52
Elia terug naar Feyenoord, Karsdorp terug.

Zouden mooie deals zijn.
Vind ik leuk
Il Gordo +18267
zaterdag 5 januari 2019 om 21:57
Mwoah, Elia? Brengt flair ja. Maar nee, Larsson begint net op dreef te raken, lijkt het. Nee, dan liever Karsdorp omdat je achterin wel wat nodig hebt.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:05
Elia was wel top hoor in dat jaar dat jullie kampioen werden. Of hij dat nu kan brengen? Geen idee.
Vind ik leuk
Il Gordo +18267
zaterdag 5 januari 2019 om 22:10
De vraag is: gaat-ie meer brengen dan Larsson (in wie je miljoenen hebt geïnvesteerd)? Ik schat die kans vrij klein.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:16
Snap je ook wel, Elia is al 31. Maar vond t wel altijd een heerlijke speler om te zien als hij t op zn heupen had.
Vind ik leuk
Il Gordo +18267
zaterdag 5 januari 2019 om 22:18
Zeker. En schijt aan alles; voor de duvel niet bang. Mocht dat wel.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:20
Ik ook. Kwam geregeld zn man voorbij waardoor er een overtalsituatie onstaat.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11895
zaterdag 5 januari 2019 om 23:10
Met de panna die hij Arias gaf in de geheugen gegrift 😍😂
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 23:21
Ja die was ook mooi. Wat dacht je dan die wedstrijd tegen Denemarken? Stuurde hij er ook een paar t bos in.Die heeft toch ook te weinig uit zn carriere gehaald met zijn kwaliteiten?
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11895
zaterdag 5 januari 2019 om 23:58
Zou hij nog wat of iets kunnen betekenen voor het Nederlands elftal of denk je dat de koek echt op is nu.
Ik heb de vorm van de twijfel maar nog niet zo goed idee eigenlijk 😉
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1972
zaterdag 5 januari 2019 om 23:55
Zou het ook een goede vervanger voor neres vinden
Vind ik leuk
fritsie +882
zondag 6 januari 2019 om 02:01
Wat zeg jij nou???
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1972
zondag 6 januari 2019 om 10:13
Hahah je meen ik echt , echt goede links buiten
Vind ik leuk
fritsie +882
zondag 6 januari 2019 om 10:45
Nee joh. Geen Ajax niveau
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 5 januari 2019 om 22:44
Larsson zou ik dan op ‘10’ zetten. Het middenveld van Feyenoord ontbeert creativiteit.
Vind ik leuk
Tenno +87
zaterdag 5 januari 2019 om 23:31
Hoop geld onnodig uitgeven. Zonde, denk dat ze het wel anders kunnen gebruiken.
Vind ik leuk
Smithsonian +43144
zaterdag 5 januari 2019 om 21:53
Kom terug naar feyenoord man.
Vind ik leuk
Mosquito +21772
zaterdag 5 januari 2019 om 21:54
Ipv wie moet hij dan spelen?
Samba Sam?
Vind ik leuk
Bizzy +23373
zaterdag 5 januari 2019 om 21:56
Nee man Feijenoord moet doorselecteren en een compleet nieuw elftal gaan bouwen. Het verleden moet je laten rusten.
Vind ik leuk
Il Gordo +18267
zaterdag 5 januari 2019 om 21:57
Eens, Elia moet je laten rusten. Larsson zo lekker door laten gaan. Misschien dat Japannertje uit Portugal halen.
Vind ik leuk
Bizzy +23373
zaterdag 5 januari 2019 om 22:04
Die ned/turk voetballer Kokcu en die Verdonk bevallen me wel. Ongetwijfeld loopt er meer talent rond bij Feijenoord. Vermeer, Tapia, Toornstra, Ayoub en Clasie proberen te slijten. Met alle respect sommige van die jongens drukken gigantisch op het salarishuis van Feijenoord. Helaas geven ze te weinig voor de club. Had vb van Clasie meer verwacht.
Vind ik leuk
Il Gordo +18267
zaterdag 5 januari 2019 om 22:09
Mwoah, Toornstra, Vermeer en Clasie hebben hun verdiensten gehad. Sterker, ik ben benieuwd naar Clasie in de 2e seizoenshelft.

Maar goed, Tapia mag kas. Ayoub geef ik nog wel een kans. Zeker als Vilhena straks verkocht wordt en Feyenoord (hopelijk) een nieuwe trainer heeft.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13409
zondag 6 januari 2019 om 07:15
Ze bulken van het geld, dus dat moet geen probleem zijn.
Vind ik leuk
gerard.. +865
zaterdag 5 januari 2019 om 22:11
Hij heeft boven zijn vermogen gespeelt dat jaar verder heeft hij nergens wat gemaakt is een zwaar overtroffen speler bovendien op de terugweg. Meer iets voor sparta of twente
Vind ik leuk
Il Gordo +18267
zaterdag 5 januari 2019 om 22:14
Wie? Björn Vleminckx?
Vind ik leuk
gerard.. +865
zaterdag 5 januari 2019 om 23:11
Elia
Vind ik leuk
Maan88 +6558
zondag 6 januari 2019 om 00:16
Elia zou in mijn ogen direct de beste speler zijn in de selectie van Feyenoord mocht van Geel hem halen. VPersie is een geweldige speler maar is imo al stukje over zijn top heen. Elia is wel echt fit en dynamisch, zou echt een meerwaarde zijn.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 00:21
Elia niet terug naar Feyenoord. Genoten van Elia in het kampioens jaar. Feyenoord moet op zoek gaan naar spelers die met Feyenoord het hele seizoen kunnen strijden om het kampioenschap met Ajax en PSV. Lees hier ook dat Feyenoord meer jeugd moet toelaten in het 1ste van Feyenoord maar met te veel jeugd in het elftal zal het wederom een waardeloze competitie worden . De jonge talenten op zijn tijd in het elftal in passen is beter en kunnen we zien of ze Feyenoord werkelijk beter maken. Een nieuwe trainer + assistenten zou ook niet verkeerd zijn.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws