Ajax-doelwit Lainez houdt gemoederen bezig: 'Daar zorgt zijn zaakwaarnemer voor'

Ajax-doelwit Lainez houdt gemoederen bezig: 'Daar zorgt zijn zaakwaarnemer voor'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 21:32wo 09-01-2019 om 21:32

De mogelijke transfer van Diego Lainez houdt de gemoederen bezig in Mexico. Miguel Herrera, zijn trainer bij Club América, verwacht dat het achttienjarige toptalent zijn hoofd erbij houdt.

Lainez staat in de concrete belangstelling van Ajax en Real Betis, maar begint zaterdag 'gewoon' aan de tweede helft van het seizoen in Mexico. Herrera is fan. "Lainez is achttien jaar oud en heel erg goed. Hij is een veel betere speler dan toen ik hier arriveerde", aldus de trainer, die in 2017 terugkeerde naar Club América.

"Ik heb Diego gevraagd om honderd procent te blijven geven op de training en alleen aan Club América te denken. Dat verandert alleen als er iets gebeurt rond zijn persoon. Hij moet alleen bezig zijn met zijn werk op het veld, voor de rest moet zijn zaakwaarnemer zorgen", besluit Herrera.

Volgens het Mexicaanse Univision heeft Ajax zijn bod op Lainez verhoogd naar vijftien miljoen euro. Op die manier moet Real Betis, dat ook concrete belangstelling heeft voor de Mexicaanse aanvaller, uit de markt worden geprijsd.

Poll

Is Lainez de speler die Ajax nodig heeft?

(9932 stemmen)

Plaats een reactie

Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 21:34
Kom maar jongen ... wij willen jou!!!!!!!!
Vind ik leuk
Always PSV +16968
woensdag 9 januari 2019 om 21:36
Gefeliciteerd, je staat bovenaan!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 21:38
En jij dus niet ... net als PSV aan het einde vh seizoen ...
Vind ik leuk
Castromann +9015
woensdag 9 januari 2019 om 21:44
Ik voel een lichte frustratie van 4jaar lang geen prijzen 🤔😆
On topic: Duurt gewoon lang omdat Ajax te weinig centjes neer telt.
Daar in Mexico weten ze ook dat ze in Adam 100milj op de bank hebben staan. En wetende dat ze voor Daley Blind 20 milj aftikte.
Die gaan voor de hoofdprijs.... 18milj ofzo.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 21:49
Ik heb geen frustratie, Ajax draait een topseizoen en de naaste concurrent heeft verloren in de JC schaal, KNVB Beker, met 2 schamele puntjes Europa uit gestuurd en enkel in de ED hebben ze nog een kansje ... maar ja ... uit naar Ajax was vorig seizoen 3-0 voor Ajax ... dus wie heeft er frustratie?!?? 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
Castromann +9015
donderdag 10 januari 2019 om 00:38
Gezien je overenthousiaste reactie..... straalt er dat wel vanaf.... frustratie.
Nogmaals begrijpelijk na vele jaren zonder prijs.
En tot op heden dit jr ook nog niet he😉
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
donderdag 10 januari 2019 om 07:23
Omdat jullie de laatste jaren wat meer prijsjes hebben gewonnen denken jullie dat je het alleenrecht hebben.

Ajax is de recordkampioen dus geen enkele reden om naar het nietige psv te moeten kijken.

Wij kijken in de achteruitkijkspiegel in zien een heel klein stipje ...
Vind ik leuk
Castromann +9015
donderdag 10 januari 2019 om 08:52
Blijft gevoelig puntje bij je...merk ik.
Maak je niet zo druk.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
donderdag 10 januari 2019 om 09:05
Dat wil je me aanpraten.

Ik amuseer me prima en elke dag word het beter ... 😜
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:56
15 miljoen geboden en dat noem jij weinig haha!

Vind ik leuk
TottenhamHOT +10119
donderdag 10 januari 2019 om 05:44
Paar dingen kloppen niet:

-frustratie? We doen op alle fronten nog mee!
-te weinig centjes neertellen, wie, wat, waar, wanneer?!
-€100mlj het is veel meer!
-Daley €20mlj???
-€18mlj is niet de hoofdprijs!

Bloemen bij de finish!
Vind ik leuk
Jozef +44185
donderdag 10 januari 2019 om 07:52
18...

Dat zou dan al evenveel als hetgeen Kluivertje opbracht....
Vind ik leuk
markie +2755
woensdag 9 januari 2019 om 22:15
Ik vind hem leuk
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10119
woensdag 9 januari 2019 om 22:37
Kwestie van tijd! Weekje denk ik!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 22:39
Laten we het hopen! 👍🏻
Vind ik leuk
Maxidi +3803
woensdag 9 januari 2019 om 21:35
Wat een drama verhaal met die gozer....
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:35
Hoeveelste aflevering van de Lainez soap is dit? Ben effe de tel kwijt. Vergeef me.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 21:35]
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
woensdag 9 januari 2019 om 21:41
Bij Neres was dat exact hetzelfde. Dat ging ook maar door tot eind Januari. Verwacht daarom nog wel een artikeltje of 25 tot het einde van de maand.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:42
Jups. Voor mij is het allemaal best, ben de moeilijkste niet, maar af en toe word ik er zo verduvelste flauw van.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
woensdag 9 januari 2019 om 21:47
Ze knippen en plakken maar raak. Ik slaap er geen minuut onrustiger door. zolang er geen persbericht is van Ajax zijn het voor mij allemaal geruchten ;)
Vind ik leuk
Come on Utreg +29689
woensdag 9 januari 2019 om 21:52
Ik ken dat gevoel ;-) Ik heb dat ook met die artikelen over Frenky de Jong!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:53
😎
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:29
Het is je vergeven...….
Vind ik leuk
rexxo +11389
woensdag 9 januari 2019 om 21:35
Diego is de nieuwe Frenkie.

Zou me niks verbazen als die nu nergens heen gaat.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:39
Lainez zelf wilt heel graag komen maar zijn club blijft maar melken. En gelijk hebben ze natuurlijk
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:51
Ja idd, schijnt een Godsgruwelijk groot talent te zijn. En idd, heeft al tig keer laten weten dat het voor hem een absolute droom is om voor ‘s werelds grootste, machtigste, mooiste én warmste club te willen voetballen. Videobeelden van hoogtepunten van Lainez heeft iedereen wel gezien, uiteraard zegt dit lang niet allee. Maar de voortekenen zien er goed uit.
Vind ik leuk
Nielsk +2374
woensdag 9 januari 2019 om 22:28
Barcelona heeft interesse zie ik aan je reactie? Jammer voor Ajax man. Scheelt Lainez iig een winterpak
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:48
Hehe. Niet echt😁. Leuk geprobeerd, waardeer ik wel. Winterpak hoort er ook bij, dat weet je toch? Wordt iemand alleen maar ‘harder’ en ‘completer’ van.
Vind ik leuk
Nielsk +2374
donderdag 10 januari 2019 om 09:37
Meer door de status kille club
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:13
Tsja ok, elk zijn of haar mening.
Vind ik leuk
Muscles +1732
woensdag 9 januari 2019 om 21:37
Laat Marc maar schuiven💫💫💫💫💫💫
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
woensdag 9 januari 2019 om 21:58
Ik vind het allemaal te lang duren.
Wat houd Marc nog tegen, hij heeft nu 15 miljoen geboden.
Gaat Sevilla daarover heen dan komt die niet denk ik.
Ik denk dat PSV met Quardado hierachter zitten om de prijs op te drijven.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 05:42
Zal wel weer angsthazen daar
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
woensdag 9 januari 2019 om 22:02
Ik ga het maar niet meer volgen.
Kansloze zaak.
Dit is geen eerlijke handel zo.
Als jij bied wat zij vragen is de speler voor jou..
Hier dus niet.
Overschakelen Marc naar Bayer München.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2072
woensdag 9 januari 2019 om 22:12
Doet/deed ajax niet hetzelfde met de jong.?
Miss gaat die jongen wel enorm twijfelen omdat guardado hem gebeld heeft om naar betis te komen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:13
maximaal 15 miljoen betalen en anders de speler warm houden zoals bij magallan, halen we hem over een half jaartje voor 10 miljoen.
Als hij en zijn familie naar amsterdam willen kunnen die mexicanen daar niet veel aan doen behalve zoveel mogelijk geld eruit te slaan en 15 voor een 18 jarige is toch wel behoorlijk wat, is altijd afwachten hoe hij zich aanpast en of hij zijn belofte in kan lossen.
Vind ik leuk
Nielsk +2374
woensdag 9 januari 2019 om 22:32
Als zijn prijs dan niet nog hoger is omdat scouts van grotere clubs komen kijken en het dubbele willen bieden om Ajax voor te zijn. Ajax wil het onderste uit de kan halen, deze club ook. Neem het ze eens kwalijk.
Vind ik leuk
ficusje +2899
woensdag 9 januari 2019 om 22:33
Die komt over een jaar,net als magallan.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:29
Wat een gedoe, lainez heerlijke voetballer, maar ik hoor bitter weinig over de zaakwaarnemer, 15 miljoen + 20% doorverkooppercentage prima bod, waarom moet dit dan allemaal zo lang duren, begint op GTST te lijken.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
woensdag 9 januari 2019 om 22:32
Twitter gaat los. Lainez naar Betis?!

Het volgende vp bericht is aanstaande. Kunnen we weer allemaal los 😂
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 22:33]
Vind ik leuk
yuuup +10810
woensdag 9 januari 2019 om 22:40
Alle internationale toppers houden van Ajax.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:55
Weet iemand überhaupt wie van de twee lainez is???? Ik zie deze foto voor de 100ste keer..... maar wie van de "2"? :)
Vind ik leuk
Guust +6391
donderdag 10 januari 2019 om 00:22
De middelste.
Vind ik leuk
Malaga036 +483
woensdag 9 januari 2019 om 23:00
Beetje rare pollvraag.. laat eerst even 50min aan beeld zien van die speler dan kunnen we een beetje een oordeel geven, heb trouwens uit mexico zelf gehoord dat hij de potentie heeft om gelijk al in de basis te kunnen mee doen. Ik zeg laat maar zo snel mogelijk tekenen...
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
woensdag 9 januari 2019 om 23:10
Ajax is kansloos. Guardado is de grootste speler van Mexico op dit moment en al een tijd lang na het tijdperk Marquex.

Lainez gaat spelen voor Betis omdat dat een aantrekkelijkere competitie is en omdat hij kan samenspelen met Andres
Vind ik leuk
Jozef +44185
donderdag 10 januari 2019 om 08:00
Hoop doet leven, Lucien?

We zullen zien. Ajax moet nu zijn trots tonen. Het is graag of niet. Zo niet, dan gaat ie toch lekker naar Betis?
Betis, de club die garant staat voor prima opleiden, prijzen, CL en een succesvolle loopbaan....

Oh wacht...
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
donderdag 10 januari 2019 om 13:32
Nee voor de prijzen moet je nu bij Ajax zijn. Betis speelt in de primera division en Ajax in de mickey mouse league.
Vind ik leuk
Jozef +44185
donderdag 10 januari 2019 om 14:59
Betis speelt helemaal nergens om...
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
donderdag 10 januari 2019 om 15:07
Europees voetbal kunnen ze voor spelen en je speelt in een van de grootste competities ter wereld tegen sterren als Messi of Modric

Hier speel je tegen van de Pavert of Siekman.

Ja ik wist het wel
Vind ik leuk
Jozef +44185
donderdag 10 januari 2019 om 16:33
Via Ajax krijg je opleiding en kansen en is de weg naar de absolute top vaak bewandeld. Met talent en geloof in eigen kunnen wist ik het wel. Val je buiten de boot bij Betis, dan is het zo ongeveer einde loopbaan. Kun je misschien daarna nog schnabbelen op niveautje PEC of zo (met alle respect overigens).

Of ken je veel spelers die de top bereikten via Betis?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:21
Deze jongen wil zelf graag naar Ajax en ik zie Betis niet echt mee bieden.
Vind ik leuk
14forever +9057
donderdag 10 januari 2019 om 02:50
Wat een circua toch weer zeg.
Vind ik leuk
berwi +508
donderdag 10 januari 2019 om 09:22
door bieden betis
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:18
Nou 43 miljoen voor Neres dus je kunt er nog wel 1 mil bij doen dan zijn ze tevreden en prijs je iedereen er uit . Als hij bij Ajax komt is hij straks het vier of vijf dubbele waard dus gewoon doen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws