'Bayern München verrast en wil Barça-transfer op laatste moment kapen'

'Bayern München verrast en wil Barça-transfer op laatste moment kapen'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 12:26do 10-01-2019 om 12:26

Bayern München pakt door na de komst van Benjamin Pavard. Het volgende doelwit is ook een Fransman: Adrien Rabiot, middenvelder van Paris Saint-Germain.

Met dat nieuws pakt BILD donderdag uit. Rabiot beschikt over een aflopend contract bij Paris Saint-Germain en leek hard op weg naar FC Barcelona, maar Bayern zou de transfer op het laatste moment willen kapen. Hasan Salihamidzic, sportief directeur van Bayern, heeft volgens BILD contact gelegd met PSG.

Ook het Franse RMC schrijft donderdag dat Bayern München stappen maakt om Rabiot over te nemen van PSG. De Franse grootmacht zou willen luisteren naar de Duitsers, die in tegenstelling tot Barça meteen zaken willen doen. Rabiot moet in de winterse transferperiode tien tot twintig miljoen euro kosten.

Als een transfer in januari tóch niet haalbaar is, zal Bayern er alles aan doen om Rabiot in de zomerstop over te nemen van PSG. De Franse middenvelder is dan transfervrij. Die constructie heeft Barcelona, dat overigens een slechte relatie heeft met het bestuur van PSG, ook voor ogen.

Plaats een reactie

Mubappuh +564
donderdag 10 januari 2019 om 12:30
Willen ze nu ook al het Bayern van Europa worden? Het houdt maar niet op met die Duitsers
Vind ik leuk
Plattekar bv +34499
donderdag 10 januari 2019 om 12:36
Rabiot, Kimmich ,Thiago...mag ik even likkebaarden. Ik zou het volle pond betalen als ik Bayern was...een geweldige speler !
Vind ik leuk
Mubappuh +564
donderdag 10 januari 2019 om 12:38
Dat mag zeker
Vind ik leuk
Johnny Cash +10198
donderdag 10 januari 2019 om 13:27
Goretzka ook nog. Die ook nog gratis was. Doen ze goed
Vind ik leuk
Castromann +9108
donderdag 10 januari 2019 om 14:55
Idd ...en rabiot in de zomer ook gratis.
Doen ze goed.
Overal betalen tig miljoen voor n speler...zelfs in Nederland ( Blind tadic en nu lainez ..allemaal rond de 20milj pp) en bayern pikt ze gratis op.👌🏼
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 10 januari 2019 om 18:42
Als jij altijd zo aan het afronden slaat wil ik wel iets van je kopen, maakt niet uit wat.. maak er toch winst op.
Vind ik leuk
Smithsonian +43401
donderdag 10 januari 2019 om 12:39
Schweinhunden.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11990
donderdag 10 januari 2019 om 13:01
Verdedigend zou hij bij Bayern prima aanwinst zijn ik hoop dat Bayren aan het langste end trekt en hem binnen haalt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 14:26]
Vind ik leuk
FCBayern-fan +1050
donderdag 10 januari 2019 om 13:07
Bayern
Vind ik leuk
Dudge +31
donderdag 10 januari 2019 om 13:22
Ach, volgend jaar stelt fc Bayren helemaal niks meer voor!
Vind ik leuk
hefbrug38 +535
donderdag 10 januari 2019 om 13:47
Het bestuur van Barcelona heeft in de zomer geen reet met bestuur van PSG te maken
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:12
Nog effe en er speelt geen ene Duitser meer bij Bayern,
topclubs doen niet meer aan zelf opleiden,
ze kopen alles wat los en vast zit!

The Show must go on!..... zolang het goed gaat.....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws