Mirror: Tottenham incasseert fortuin voor Eriksen en meldt zich in Frenkie-rijtje

Mirror: Tottenham incasseert fortuin voor Eriksen en meldt zich in Frenkie-rijtje

Gepubliceerd: zondag 13 januari 2019 om 00:09zo 13-01-2019 om 00:09

Laatste update: zondag 13 januari 2019 om 06:24zo 13-01-2019 om 06:24

Ook Tottenham Hotspur heeft serieuze interesse in Frenkie de Jong, meldt de Engelse boulevardkrant The Mirror zaterdagavond. De huidige nummer drie van de Premier League lijkt serieus rekening te houden met een vertrek van Christian Eriksen en zou de transferinkomsten willen herinvesteren in De Jong.

Het binnenhalen van Eriksen heeft volgens Spaanse media de hoogste prioriteit bij Real Madrid: de Deense ex-Ajacied zou zelfs meer dan honderd miljoen euro moeten kosten. Volgens The Mirror denkt Tottenham er serieus over na om het fortuin voor Eriksen te incasseren en een poging voor De Jong te wagen. Spurs-voorzitter Daniel Levy heeft door de jaren heen al regelmatig onderhandeld met Ajax-collega Marc Overmars (Jan Vertonghen, Eriksen en Davinson Sánchez verruilden Ajax voor Tottenham, red.) en zou al contact hebben gelegd met de directeur spelersbeleid.

De sportieve toekomst van De Jong is al maandenlang een fel besproken onderwerp in de binnen- en buitenlandse sportmedia. De Telegraaf berichtte in december dat de in Arkel geboren controleur voor 75 miljoen euro naar Paris Saint-Germain gaat, maar de Franse landskampioen heeft sindsdien geen officieel bericht naar buiten gebracht. De voorbije dagen werd De Jong gelinkt aan FC Barcelona en Bayern München. Zelf liet hij weten dat hij in elk geval het seizoen af wil maken als speler van Ajax.

Plaats een reactie

Niels92 +36537
zondag 13 januari 2019 om 00:12
Achter in de rij aansluiten:)
Vind ik leuk
Bengelino +13671
zondag 13 januari 2019 om 00:14
Eriksen terug + 60 miljoen
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1974
zondag 13 januari 2019 om 11:35
Echt zwaar overschatte speler eriksen die gaat real er niet boven op helpen net als kane
Vind ik leuk
Plattekar bv +34294
zondag 13 januari 2019 om 08:32
Dat zou toch zoveel mooier zijn dan het poenerige PSG.
Vind ik leuk
Mario 1 +2307
zondag 13 januari 2019 om 10:05
Nodig ze allemaal tegelijk uit ,
Maak je er een veiling van.
Start bedrag 70.000.000.
Scheelt heel veel tijd
Vind ik leuk
bartzwolle +182
zondag 13 januari 2019 om 11:19
Misschien wil Betis ook wel aansluiten. Grrr
Vind ik leuk
Gizmo +3795
zondag 13 januari 2019 om 14:03
Foei Mario .. wel een beetje aan VP denken

Startbedrag van de veiling 70 euro .. en ieder volgend bod maximaal 100 euro hoger, dan kan VP een artikel maken van elk hoger bod.

Tot 1.000 euro bied ik dan ook mee.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1974
zondag 13 januari 2019 om 11:36
Wat heeft iedereen toch tegen paris saint germain ?? Wereld stad , wereld spelers ik snap die afkeer niet
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 17:18
Dat heeft te maken met het poenerige, en dan niet poenerig omdat je spelers zef opleidt en voor veul verkoopt maar omdat er een oliemagnaat met miljarden is die een kutclub als PSG (nooit wat betekend in La Liga) arrogant kan maken. Zie Manchester City, zelfde verhaal.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1974
zondag 13 januari 2019 om 18:43
Ok maar alle top clubs zijn poenerig ; real madrid , barcelona , man city , man united , chelsea , paris idd , bayern munchen , dan kun je netgens heen
Vind ik leuk
Het Brein +4767
zondag 13 januari 2019 om 00:12
Real is het kwijt! Eriksen moet het niet willen..
Vind ik leuk
El Pibe +1393
zondag 13 januari 2019 om 00:36
Real blijft altijd de top. Laatste 5 jaar 4 x de CL gewonnen! Omdat ze dit seizoen wat stroef starten maakt het nog geen slechte club. Van Tottenham naar Real blijft een flinke stap omhoog.
Vind ik leuk
fier&koen +2714
zondag 13 januari 2019 om 01:29
Yep en Eriksen kan daar een grote rol gaan spelen. Die jongen verdient de stap naar de top. Liefst niet in de winter.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 01:29]
Vind ik leuk
El Pibe +1393
zondag 13 januari 2019 om 01:37
Idd, ze zullen het elftal weer een kwaliteitsinjectie willen geven maar liever na de clash met Ajax!
Het zal toch al een flinke kluif worden..
Vind ik leuk
fier&koen +2714
zondag 13 januari 2019 om 01:38
Tuurlijk Ajax is absolute underdog 100%. Maar ik zie wel kansen.
Vind ik leuk
Mosquito +21818
zondag 13 januari 2019 om 01:40
Kansen zijn er altijd.
Thuis 1-1 en uit 2-2 is een mogelijk scenario.
Vind ik leuk
fier&koen +2714
zondag 13 januari 2019 om 01:45
Idd anders kan je zoals die Gijp vaak zegt beter thuis blijven.
Vind ik leuk
El Pibe +1393
zondag 13 januari 2019 om 01:46
😂 wij hebben geen Edward Linskens dus zal niet meevallen!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10134
zondag 13 januari 2019 om 10:31
Thuis 0-0 uit 1-1
Let maar op prachtige goal de 1-1 in de laatste minuut de Ligt uit een corner wint hij het duel van Ramos!

Jaja ik weet het de meeste dromen zijn bedrog maar dromen mag toch!?
Vind ik leuk
fier&koen +2714
zondag 13 januari 2019 om 12:04
Ik droom vrolijk met je mee gozer 😁
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 05:44
Ik ook wel... zo goed is real niet dit seizoen. Goed voor het Nederland voetbal. Als psver wel jaloers. Eerlijk is eerlijk.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 07:35
hoezo jaloers??? waarom kijken (heel veel) mensen altijd naar andere clubs? wees gewoon trots op wat psv tot nu toe laat zien! goed gespeeld in de cl, ongeacht wat de trolletjes en rukpubertjes hier roepen en uitstekend gepresteerd in de eredivisiebovendien met goed voetbal en steeds meer jeugd, kortom we gaan lekker!
Vind ik leuk
Nilsinno +687
zondag 13 januari 2019 om 08:14
Cl was dramatisch wat PSV heeft laten zien zonder enig vertrouwen in eigen kunnen en de tegenstanders spurs en inter afschilderen als top van Europa terwijl die ploegen nooit iets winnen
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 08:16
je hebt ook wel gelijk, zeker dat tottenham hotspur is drie keer niks…...zie mijn opmerking over trolletjes...
Vind ik leuk
Nilsinno +687
zondag 13 januari 2019 om 08:18
Prima ploeg maar toch geen absolute Europese top zoals barca real bayern Parijs city die het elk jaar laten zien
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 08:20
historie is iets uit het verleden..ze doen gewoon serieus mee om de PL-titel...
Vind ik leuk
Nilsinno +687
zondag 13 januari 2019 om 09:01
9 punten achter ...... en daar gaat het niet om dat ze een seizoen een x wel meedoen ik reken zo’n ploeg alleen niet tot de absolute top van Europa zoals er over zowel inter en spurs gezegd werd nogmaals uitstekende ploeg en spelen leuk voetbal kijk graag naar ze
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 09:11
Ze hebben ook gewoon serieus lang niks gewonnen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10134
zondag 13 januari 2019 om 12:23
Spurs 3x niks? Wat is jou club dan ?x nog minder!?
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 13:00
Als je even terug leest.....
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10134
zondag 13 januari 2019 om 13:26
Ja en nu?
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 16:01
Dat ik dus juist de spurs als topclub aanmerk...
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10134
zondag 13 januari 2019 om 16:11
Okay excuus thanx😊
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6960
zondag 13 januari 2019 om 10:22
Onzin.
Vind ik leuk
Mosquito +21818
zondag 13 januari 2019 om 08:59
CL was wel teleurstellend. Daar hadden we meer uit moeten halen.
Vind ik leuk
benny-boys +2027
zondag 13 januari 2019 om 09:26
Volledig mee eens,.
PSV heeft het erg goed gedaan in de CL.
Ajax ook maar de Loting was natuurlijk hun voordeel.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 09:53
eriksen kan niet met cl spelen omdat ie al met totenham speelt, dus niet speelgerechtigd
Vind ik leuk
robertus +2438
zondag 13 januari 2019 om 10:22
Die regel is al een klein tijdje over boord.
Vind ik leuk
Gizmo +3795
zondag 13 januari 2019 om 14:07
Ik hoop juist dat Real Eriksen deze winter koopt voor + 100 miljoen.

Stel je voor dat Frenkie in de tweeluik stukken beter speelt dan Eriksen, dan kan zijn prijs een stukkie omhoog.
Vind ik leuk
Mario 1 +2307
zondag 13 januari 2019 om 11:31
We zullen het zien , groot gemis van Ronaldo.
Kun je niet zomaar opvangen
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 10:30
Als real eriksen haalt en een goede spits dan zijn ze gered. Hopelijk pas einde seizoen anders krijgen we het in de champions league nog zwaar.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:12
Binnenkort ook nog New York Red Bulls aan dit rijtje toevoegen.

THE SOAP MUST GO ON
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:57
Had je ook Queen in je hoofd toen je die laatste zin typte 😉
Vind ik leuk
fier&koen +2714
zondag 13 januari 2019 om 01:29
Ik wel toen ik het las 😂
Vind ik leuk
Olfie +5623
zondag 13 januari 2019 om 00:12
Zou perfect zijn.
Vind ik leuk
Bocajuun +893
zondag 13 januari 2019 om 00:12
130 miljoen!! Jullie hebben de laatste jaren al spelers voor een prikkie opgehaald hier!
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:14
Verkoopt ajax ooit iets voor een prikkie?
Vind ik leuk
fier&koen +2714
zondag 13 januari 2019 om 01:30
Sinds Marc niet meer.
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zondag 13 januari 2019 om 01:45
Wober toch ?

Tottenham vangt 250 miljoen voor Eriksen van Real.
Vind ik leuk
fier&koen +2714
zondag 13 januari 2019 om 01:46
Wober is overbodig geworden en met winst verkocht. Alle basis spelers die gaan zijn voor veel geld gegaan en dat word alleen maar meer.
Vind ik leuk
Groen +3546
zondag 13 januari 2019 om 08:16
De broodjes kroket in de kantine gaan zelfs niet voor een prikkie. Zijn ook wel extreem lekker, ze hebben daar 3 sterren.
Vind ik leuk
fier&koen +2714
zondag 13 januari 2019 om 12:05
Niet te beuken die dingen hahaha😂
Vind ik leuk
The Iceman +16250
zondag 13 januari 2019 om 00:53
Wel mooi dat Ajax voor Eriksen weer ruim 10 miljoen pakt.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 02:27
Bij Boca Juniors?
Vind ik leuk
chicken +14772
zondag 13 januari 2019 om 00:13
Laat frenkie nu net zo duur zijn als eriksen..
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zondag 13 januari 2019 om 01:45
Is Frenkie ook al 250 mil?
Vind ik leuk
chicken +14772
zondag 13 januari 2019 om 02:03
En 50cent..en doorverkoop percentage van eriksen zelf komt er nog op
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:13
Maar voor zulke prijzen, zit daar dan nog een winst in? Of is de winst dan meedoen om de prijzen?
Vind ik leuk
Laliga +2745
zondag 13 januari 2019 om 00:14
Vandaag zou de transfer naar barcelona aangekondigd worden maar niks gezien. Waarom kunnen kranten , nieuwssites etc niet verantwoordelijk gehouden worden voor dit soort onzin?? Op die manier is het snel afgelopen en krijgen de mensen het te horen wanneer het daadwerkelijk zo is.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:14
Frenkie de Jong is potentieel nog beter dan Christian Eriksen.

Wij zouden graag meer dan 100 miljoen willen.

Dan kopen we psv en heffen we dat kiezelsteentje in onze schoen op.
Vind ik leuk
stratumseind +195104
zondag 13 januari 2019 om 00:16
je moet wat als je die schaal nog ooit wilt winnen inderdaad
[Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 00:17]
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:18
Goh, straat: van jou had ik niet verwacht iets te horen.

Ik dacht: die ligt allang op één oor.
Vind ik leuk
stratumseind +195104
zondag 13 januari 2019 om 00:19
bende gek joh , ik ben net wakker
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:20
Waar schrok je dan van?
Vind ik leuk
stratumseind +195104
zondag 13 januari 2019 om 00:21
ik heb dorst dus.......
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:23
Ik herken daar een gelegenheidsdrinker.

Dit is best een mooie gelegenheid een goud/gele rakker met witte schuimkraag open te trekken.
Vind ik leuk
stratumseind +195104
zondag 13 januari 2019 om 00:27
inmiddels al gedaan , lekker man

Ik was ff een ingedut voor een paar uurtjes , de boog kan niet altijd gespannen staan ....


Je moet tenslotte op tijd je rust pakken.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:28
Je had 'm verdiend!
Vind ik leuk
yabba1000 +1351
zondag 13 januari 2019 om 00:33
Ik doe mee, ben nooit te lui om er 1 te openen
Vind ik leuk
yabba1000 +1351
zondag 13 januari 2019 om 00:32
Dat kiezelsteentje..... moet ik je nog herinneren aan de afgelopen titels die julle niet hebben gepakt?
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:35
Neem nou maar gewoon een biertje...
Vind ik leuk
yabba1000 +1351
zondag 13 januari 2019 om 00:36
Sjeers
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:37
Poostt! Daar ga je!
Vind ik leuk
Jaap124 +88
zondag 13 januari 2019 om 01:25
Frapant dat die “kiezel” de afgelopen 5 jaar meer succes heeft geboekt
Vind ik leuk
El Pibe +1393
zondag 13 januari 2019 om 01:56
Vandaar kiezel...
Vind ik leuk
Jejoaa +95
zondag 13 januari 2019 om 08:19
5jaar 😴😴
Plak er 3 jaar bij😂😂, of moet je dan huilen?
Vind ik leuk
RenW +4079
zondag 13 januari 2019 om 10:53
Maak je niet druk, het gaat om de totalen.
Vind ik leuk
stratumseind +195104
zondag 13 januari 2019 om 00:15
hey leuk een nieuwe wending in de soap
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:16
Eindelijk de wending waar ik al de hele tijd op wacht!
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:15
Als Frenkie dan toch weg gaat dan natuurlijk naar Spurs! Beste optie ook voor hem om je verder te ontwikkelen.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:41
Ik zie Frenkie De Jong liever niet naar Tottenham gaan. Frenkie De Jong is té goed om alsnog een tussenstap te maken naar de echte top. Een nadeel bij Tottenham spelen is dat je er verduvelde moeilijk weg komt.
Vind ik leuk
Sanders +4246
zondag 13 januari 2019 om 01:06
Dan moet hij niet voor 5+ jaar tekenen. En zelfs dan nog is het niet iets om je voor te schamen als je op je 24-25e pas (?) een stap mag zetten naar een real, barca etc
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 17:40
Ja ok, klopt wel. Maar ikzelf denk dat De Jong gewoon écht te goed is voor een tussenstap. Dus afgezien eventueel snel wegkomen bij tussenstap Tottenham.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 17:41]
Vind ik leuk
El Pibe +1393
zondag 13 januari 2019 om 01:59
Als Overmars een doorverkoopclausule er in weet te krijgen ben je wel spekkoper. Daar gaat niemand onder de 150 miljoen weg!
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 17:42
Dat wel, maar Frenkie De Jong moet (kan imo) gelijk naar de absolute top. Ik wil niet zeggen dat Frenkie De Jong een wonderkind is, maar het scheelt toch akelig weinig.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:16
100 miljoen voor Eriksen lijkt me wel op zijn plaats, maar of Eriksen zich op zijn plaats voelt bij Real Madrid? Hij lijkt mij toch iets te nuchter, en bescheiden... ik vindt er eerder een Pogba passen...
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zondag 13 januari 2019 om 01:49
Tottenham vraagt 250 miljoen.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:22
"Spurs-voorzitter Daniel Levy heeft door de jaren heen al regelmatig onderhandeld met Ajax-collega Marc Overmars (Jan Vertonghen, Toby Alderweireld en Davinson Sánchez verruilden Ajax voor Tottenham, red.)"
Alderweireld ging van Ajax naar Atletico Madrid en vanuit daar pas naar Tottenham, had Overmars weinig mee te maken.. Noem dan de overgang van Eriksen zelf van Ajax naar Tottenham, het is nota bene een Eriksen-artikel
Vind ik leuk
Gerro +8869
zondag 13 januari 2019 om 00:41
Denk dat de spurs geen kans maken in het gevecht om de jong. Maar stiekum hoop ik dat het besef bij de Jong komt dat 1 jaar in de basis bij Ajax wel erg weinig bagage is om nu al een stap naar het buitenland te wagen en er dus een jaar extra aan vast plakt bij Ajax.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:46
Eriksen moest 250 miljoen kosten, wat nooit gaat gebeuren. Dit is gewoon verzonnen om nog een frenkie topic te kunnen plaatsen, ontzettend zielig VP
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:54
Het zelfde stond een uur eerder al o.a. op SN te lezen. Aangezien VP knipt en plakt, is het pas zielig en DOM wanneer je denkt dat VP dit stuk zelf verzint!

Ontzettend zielig ijskraammachinist 😉
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 02:03
waar staat sn voor ken de site niet of bedoel je show nieuws niks verkeerd bedoeld weet t echt niet
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:49
,
Vind ik leuk
benny-boys +2027
zondag 13 januari 2019 om 09:37
Soccer Nieuws
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:51
is erikson ook wel waard als je ziet wat hij bij de spurs laat zien en soms in zijn eentje de wedstrijden beslist zou ik poccettini aanraden hem te behouden en frenky zou daar zeker niet misstaan en ook gelijk een basisplaats bemachtigen bij barca is dat nog te bezien omdat die snel spel spelen en frenky nog wel eens een bal wil vasthouden mathijs daarin tegen zou na een speelronde niet meer weg te denken zijn bij de catalanen
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:52
Zul je zien dat Eriksen dan Ajax uit de CL schiet ... mocht hij in januari al gaan..
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 01:19
Daar is sowieso geen sprake van, geldt zowel voor Eriksen als De Jong dat ze niet eerder dan de zomer van 2019 vertrekken.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3705
zondag 13 januari 2019 om 00:56
Word nog druk aan marc overmars zn kantoordeur 😂
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:57
Hebben we een doorverkooppercentage opgenomen?
Vind ik leuk
Mo +12871
zondag 13 januari 2019 om 01:24
Als ze minimaal 75 miljoen bieden is het best. Duidelijk zijn tegenover die Levy van Tottenham. En gezien het feit dat ongeveer elke topploeg hem wil zal het wel hoger uitvallen dan 75 miljoen.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 01:34
Levy is een krent die wil alles goedkoop..
Vind ik leuk
Mo +12871
zondag 13 januari 2019 om 13:37
Daarom. Als die de prijs omlaag wilt praten moet Overmars gewoon zeggen oprotten jij.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1077
zondag 13 januari 2019 om 01:53
Afnokken die club, spelers willen kopen voor appel en een ei en weer verkopen voor de hoofdprijs , nee niet aan de orde die club !
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 01:55
Wat een poppenkast dat is nog geloofwaardig
Vind ik leuk
Gilze +1112
zondag 13 januari 2019 om 01:56
Das mooi
Ajax heeft nog doorverkoop percentage op Eriksen
Vind ik leuk
Guust +6391
zondag 13 januari 2019 om 02:06
75 voor de Jong en nog 10% doorverkooppercentage van Eriksen, das nie verkeerd dan.
Vind ik leuk
benny-boys +2027
zondag 13 januari 2019 om 09:42
Em Willem II 10 procent van de Jong.
Vind ik leuk
Guust +6391
zondag 13 januari 2019 om 11:04
Ook mooi voor WillemII, zo hoort dat ook.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 02:12
"(Jan Vertonghen, Toby Alderweireld en Davinson Sánchez verruilden Ajax voor Tottenham, red.)"

Alderweireld niet, Eriksen wel. Alderweireld werd namelijk gekocht van Atletico Madrid (dat hem net een seizoen aan Southampton had uitgeleend).
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 02:12
Ja spurs heeft ook echt om de tafel gezeten met alderweireld......... VP wat ongelooflijk triest dit.......





Om jullie te helpen: hij is eerst naar atletico gegaan.
Vind ik leuk
Pieterv14 +553
zondag 13 januari 2019 om 07:36
Dat zou dubbel cashen worden aangezien we een doorverkoop percentage op eriksen hebben!
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 07:38
Goeie club voor frenkie
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 07:45
Barcelona moet Eriksen gaan halen.
Hij past perfect binnen die club, het fysieke voetbal uit de premier League vind ik niet passen bij een stylist als Eriksen.
Ik denk dat Eriksen nog een goede stap kan zetten binnen Barcelona.

Frenkie is nog niet goed genoeg voor altijd een basisplaats bij Barcelona.
Er is bij Barcelona veel concurrentie, die ouder en meer ervaring hebben als Frenkie.

De Ligt vind ik wel een geschikte kandidaat voor Barcelona, naast Piqué staan niet de beste verdedigers..
Wel hebben ze wat jongens gehaald voor die positie die ook veel potentie hebben.

Ik weet ook niet of Frenkie past binnen de premier League, bij een City zeker wel, maar Tottenham is ook niet super verfijnd allemaal, wel geven ze daar jeugd de kans.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 09:52
En vind je het fysieke voetbal wel passen dan bij een stylist als Frenkie ?
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 22:09
Ook niet dus daarom vind ik Man City niet geheel passend.
Het spelsysteem is passend de Premier League niet.

De Premier League is veel fysiek, veel geren en gevlieg, hoog tempo.
Als stylist word je daar niet direct beter van.

Technische spelers worden een beetje kapot gemaakt door al het geren en gevlieg.
Vind ik leuk
fritsie +882
zondag 13 januari 2019 om 08:19
Is er destijds door Ajax ook een doorverkooppercentage bedongen bij een transfer van Eriksen?
Vind ik leuk
oostkust +750
zondag 13 januari 2019 om 08:23
direct tekenen
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 08:28
Ik hoorde dat MVV hem ook wilde hebben..
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 09:04
Minstens 100 miljoen waard kan nog ruim 12 jaar mee in de top.
Eriksen meer dan 100 miljoen ????
Wat moet je dan voor de Ligt betalen???
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 09:06
Zou mooi zijn De Jong daar heen al zal hij dan wel fysiek sterker moeten worden vermoed ik .
Overigens zie ik hem persoonlijk liever bij Tottenham voetballen samen met verthongen alderweireld das toch mooi .
En Tottenham is een goede leerschool zowel mentaal en fysiek gebied.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6528
zondag 13 januari 2019 om 09:40
zou Barca, gisteren niet bekent maken dat ze de JOng hadden ingelijfd.

stond een paar dagen geleden toch in een of andere krant

zo zien we maar weer dat die berichten ook niet kloppen
Vind ik leuk
kees ee +919
zondag 13 januari 2019 om 09:52
engeland ??, . . hij zal toch wel slimmer zijn denk !!?
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 10:08
Gun eriksen alles, verdient stap naar real zeker maar hopelijk niet in de winter, eerst het seizoen afmaken en ons een prijs bezorgen. Dan frenkie en de ligt kopen als vervaners van toby en eriksen.
Vind ik leuk
Miller +46
zondag 13 januari 2019 om 18:32
Eriksen is wel echt heel erg goed geworden. Interessant. Real Madrid moet dit seizoen goed op zoek gaan naar hoe volgend seizoen er weer te staan na het vertrek van Cristiano Ronaldo. Modric wordt ook steeds ouder.
Vind ik leuk
BerendFC +82
maandag 14 januari 2019 om 11:08
Wat triest om de mening van somigr te horen. Totaal geen verstand van voetbal, ga lekker op dumpert reageren ofzo.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 21:48
Hij moet naar Barcelona gaan en niet Naar PSG Chris tas
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws