ADO legt Ebecilio vast op amateurbasis en heeft voormalig Utrecht-speler op stage

ADO legt Ebecilio vast op amateurbasis en heeft voormalig Utrecht-speler op stage

Gepubliceerd: woensdag 16 januari 2019 om 11:35wo 16-01-2019 om 11:35

Laatste update: woensdag 16 januari 2019 om 13:56wo 16-01-2019 om 13:56

ADO Den Haag heeft Kyle Ebecilio op amateurbasis vastgelegd. De middenvelder zit sinds maart 2017 zonder club. Verder loopt voormalig FC Utrecht-speler Karim Loukili stage in de Hofstad.

Dat heeft manager voetbalzaken Jeffrey van As laten weten aan Voetbal International. Ebecilio meldde zich eind vorig jaar bij zijn oude club en maakte in december zijn officieuze debuut voor het tweede elftal van ADO Den Haag. Ebecilio kreeg in 2016 last van een spier- en zenuwaandoening. ADO heeft de middenvelder inmiddels op amateurbasis vastgelegd.

Ebecilio speelde eerder al op huurbasis in Den Haag. De 24-jarige speler speelde al 66 wedstrijden in de Eredivisie. Daarin scoorde hij tien keer en gaf hij vijf assists.

Daarnaast krijgt ook Loukili de kans zich bij ADO te bewijzen en weer fit te worden. De 21-jarige middenvelder verkaste afgelopen zomer van FC Utrecht naar het Marokkaanse CR Al Hoceima, maar is nu dus in Den Haag opgedoken. Hij loopt stage bij ADO en deed dinsdag mee in een oefenwedstrijd van het tweede elftal tegen Jong Vitesse, waarin hij trefzeker was.

Plaats een reactie

Smithsonian +45038
woensdag 16 januari 2019 om 11:37
Amateurbasis, prima voor ado. Wie weet wordt het wel wat.
Vind ik leuk
NorthSide +1455
woensdag 16 januari 2019 om 11:51
Speelt nu zijn wedstrijden in Jong ADO, misschien wordt het eens wat en zo niet dan heeft ADO weinig te verliezen met zo'n amateurcontract.
Vind ik leuk
Ricky030 +565
woensdag 23 januari 2019 om 22:57
Hoe denk jij over de trainer? Zou hij het seizoen afmaken? Of staat hij op geen enkele manier ter discussie?
Vind ik leuk
NorthSide +1455
donderdag 24 januari 2019 om 10:13
Ik ben voor frisse wind en Fons heeft zijn tijd wel gehad nu. Hij maakt sowieso het seizoen af en de club wou geloof ik wel door met hem.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 11:37
Hij had toch een of andere ziekte? Of was dat zn broer?
Vind ik leuk
Vowtar +6992
woensdag 16 januari 2019 om 11:44
Ja iets aan zijn spieren of zenuwen geloof ik, in zijn periode bij FC Twente. Het is maar te hopen voor hem dat dat nu over is. Ook voor ADO trouwens, want vroeger was deze knul een groot talent.
Vind ik leuk
KHK2013 +292
woensdag 16 januari 2019 om 11:38
Het chinese al hoceima? HAHAHAHAH
Vind ik leuk
mcmodd +28630
woensdag 16 januari 2019 om 11:47
Al Hoceima? Daar was ik eens op uitnodiging. Dat ligt helemaal in het noorden van Marokko, er is niet eens een Chinees restaurant!
Vind ik leuk
NorthSide +1455
woensdag 16 januari 2019 om 11:48
Amateurs zeg!! Karim is een voormalig jeugdspeler van Den Haag en hij is nu gewoon weer terug op het oude nest zeg maar.
Vind ik leuk
Eimersweide +9612
woensdag 16 januari 2019 om 11:38
Haha "het Chinese CR Al Hoceima". Ach die landen liggen ook maar een paar duizend kilometer uit elkaar he
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 11:48
Ik moest ff googlen, maar hoe kun je je Marokko nou verwarren met China?
Man x 3, ik ben juist weggegaan van voetbalzone, vanwege hun amateuristische journalistiek. Blijkt het hier nog erger te zijn
Vind ik leuk
pietprecies +12431
woensdag 16 januari 2019 om 11:50
Je hebt nu ook wel het pareltje van het jaar te pakken
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 11:53
Waarschijnlijk dacht de persoon die dit artikel schreeg dat CR staat voor Chinees restaurant ipv Chabab Rif
Vind ik leuk
appeltje +4245
woensdag 16 januari 2019 om 11:59
VP is journalistiek 10 keer zo slecht als VZ. En hier zitten 50 keer zoveel trollen en 50 keer minder mensen met echt verstand van zaken. Ik zou terug gaan als ik jou was.
Vind ik leuk
M477Y +1531
woensdag 16 januari 2019 om 12:52
stop met trollen dan!
Vind ik leuk
appeltje +4245
woensdag 16 januari 2019 om 11:40
Topografie was niet het sterkste vak van deze VP-stagair denk ik.

Het Chinese Al Hoceima is wel een van de domste dingen die ik hier ooit gelezen heb. Wat dacht-ie? Er staan wat rare tekens, da zal wel Chinees zijn wa.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 januari 2019 om 11:42]
Vind ik leuk
Eimersweide +9612
woensdag 16 januari 2019 om 11:43
Hij dacht het klinkt een beetje als Hiroshima (wat overigens in Japan ligt).
Vind ik leuk
appeltje +4245
woensdag 16 januari 2019 om 12:11
Zie 't al helemaal voor me. Parmantig tegen z'n collega's: 'Hoceima, da's van die autoombom!'
Vind ik leuk
John M. +5128
woensdag 16 januari 2019 om 12:25
Voor ons is het allemaal buitenland. Als VP dat ook zo ziet, zitten ze er nooit naast. Het buitenlandse Al Hoceima dus.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6407
woensdag 16 januari 2019 om 11:43
Was een groot talent.
Vind ik leuk
NorthSide +1455
woensdag 16 januari 2019 om 11:55
Dat zal die toch nog steeds hebben...dat talent?
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 januari 2019 om 12:04]
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 11:50
Ik wist niet dat Marrokko in China ligt...
Vind ik leuk
NorthSide +1455
woensdag 16 januari 2019 om 11:52
Hij loopt stage bij ADO en deed dinsdag mee in een oefenwedstrijd van het tweede elftal tegen Jong Vitesse, waarin hij trefzeker was...3-0, VP!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
woensdag 16 januari 2019 om 12:21
Je kan het altijd aankijken, de club neemt geen risico en Kyle krijgt een nette kans zich te tonen. Mooie en warme actie van mijn club!
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 15:03
Deze voormalig Utrecht speler kwam gewoon uit de jeugd van ADO dus gewoon terug op eigen nest
Vind ik leuk
NorthSide +1455
woensdag 16 januari 2019 om 20:36
Echt he.
Vind ik leuk
4everfcu +5467
woensdag 16 januari 2019 om 16:15
loukili wat moet ado daar mee dan die kan in de kkd nog niet mee komen.
Vind ik leuk
NorthSide +1455
woensdag 16 januari 2019 om 20:30
Is voornamelijk voor Jong ADO gehaald.
Vind ik leuk
4everfcu +5467
donderdag 17 januari 2019 om 07:08
oh oke ik dacht al.
Vind ik leuk
allround +1830
donderdag 17 januari 2019 om 09:32
Lijkt dat er enkele spelers - binnen ADO - gaan vertrekken aankomende tijd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws