ADO legt Ebecilio vast op amateurbasis en heeft voormalig Utrecht-speler op stage

ADO legt Ebecilio vast op amateurbasis en heeft voormalig Utrecht-speler op stage

Gepubliceerd: woensdag 16 januari 2019 om 11:35wo 16-01-2019 om 11:35

Laatste update: woensdag 16 januari 2019 om 13:56wo 16-01-2019 om 13:56

ADO Den Haag heeft Kyle Ebecilio op amateurbasis vastgelegd. De middenvelder zit sinds maart 2017 zonder club. Verder loopt voormalig FC Utrecht-speler Karim Loukili stage in de Hofstad.

Dat heeft manager voetbalzaken Jeffrey van As laten weten aan Voetbal International. Ebecilio meldde zich eind vorig jaar bij zijn oude club en maakte in december zijn officieuze debuut voor het tweede elftal van ADO Den Haag. Ebecilio kreeg in 2016 last van een spier- en zenuwaandoening. ADO heeft de middenvelder inmiddels op amateurbasis vastgelegd.

Ebecilio speelde eerder al op huurbasis in Den Haag. De 24-jarige speler speelde al 66 wedstrijden in de Eredivisie. Daarin scoorde hij tien keer en gaf hij vijf assists.

Daarnaast krijgt ook Loukili de kans zich bij ADO te bewijzen en weer fit te worden. De 21-jarige middenvelder verkaste afgelopen zomer van FC Utrecht naar het Marokkaanse CR Al Hoceima, maar is nu dus in Den Haag opgedoken. Hij loopt stage bij ADO en deed dinsdag mee in een oefenwedstrijd van het tweede elftal tegen Jong Vitesse, waarin hij trefzeker was.

Plaats een reactie

Smithsonian +41016
woensdag 16 januari 2019 om 11:37
Amateurbasis, prima voor ado. Wie weet wordt het wel wat.
Vind ik leuk
NorthSide +1283
woensdag 16 januari 2019 om 11:51
Speelt nu zijn wedstrijden in Jong ADO, misschien wordt het eens wat en zo niet dan heeft ADO weinig te verliezen met zo'n amateurcontract.
Vind ik leuk
Ricky030 +231
woensdag 23 januari 2019 om 22:57
Hoe denk jij over de trainer? Zou hij het seizoen afmaken? Of staat hij op geen enkele manier ter discussie?
Vind ik leuk
NorthSide +1283
donderdag 24 januari 2019 om 10:13
Ik ben voor frisse wind en Fons heeft zijn tijd wel gehad nu. Hij maakt sowieso het seizoen af en de club wou geloof ik wel door met hem.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 11:37
Hij had toch een of andere ziekte? Of was dat zn broer?
Vind ik leuk
Vowtar +6315
woensdag 16 januari 2019 om 11:44
Ja iets aan zijn spieren of zenuwen geloof ik, in zijn periode bij FC Twente. Het is maar te hopen voor hem dat dat nu over is. Ook voor ADO trouwens, want vroeger was deze knul een groot talent.
Vind ik leuk
Pur Sang +480
woensdag 16 januari 2019 om 11:53
"Ebecilio kreeg in 2016 last van een spier- en zenuwaandoening."
Ja, dus...
Vind ik leuk
KHK2013 +283
woensdag 16 januari 2019 om 11:38
Het chinese al hoceima? HAHAHAHAH
Vind ik leuk
mcmodd +25946
woensdag 16 januari 2019 om 11:47
Al Hoceima? Daar was ik eens op uitnodiging. Dat ligt helemaal in het noorden van Marokko, er is niet eens een Chinees restaurant!
Vind ik leuk
NorthSide +1283
woensdag 16 januari 2019 om 11:48
Amateurs zeg!! Karim is een voormalig jeugdspeler van Den Haag en hij is nu gewoon weer terug op het oude nest zeg maar.
Vind ik leuk
Eimersweide +8636
woensdag 16 januari 2019 om 11:38
Haha "het Chinese CR Al Hoceima". Ach die landen liggen ook maar een paar duizend kilometer uit elkaar he
Vind ik leuk
Caine +45
woensdag 16 januari 2019 om 11:48
Ik moest ff googlen, maar hoe kun je je Marokko nou verwarren met China?
Man x 3, ik ben juist weggegaan van voetbalzone, vanwege hun amateuristische journalistiek. Blijkt het hier nog erger te zijn
Vind ik leuk
pietprecies +10211
woensdag 16 januari 2019 om 11:50
Je hebt nu ook wel het pareltje van het jaar te pakken
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 11:53
Waarschijnlijk dacht de persoon die dit artikel schreeg dat CR staat voor Chinees restaurant ipv Chabab Rif
Vind ik leuk
appeltje +2886
woensdag 16 januari 2019 om 11:59
VP is journalistiek 10 keer zo slecht als VZ. En hier zitten 50 keer zoveel trollen en 50 keer minder mensen met echt verstand van zaken. Ik zou terug gaan als ik jou was.
Vind ik leuk
M477Y +1305
woensdag 16 januari 2019 om 12:52
stop met trollen dan!
Vind ik leuk
appeltje +2886
woensdag 16 januari 2019 om 11:40
Topografie was niet het sterkste vak van deze VP-stagair denk ik.

Het Chinese Al Hoceima is wel een van de domste dingen die ik hier ooit gelezen heb. Wat dacht-ie? Er staan wat rare tekens, da zal wel Chinees zijn wa.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 januari 2019 om 11:42]
Vind ik leuk
Eimersweide +8636
woensdag 16 januari 2019 om 11:43
Hij dacht het klinkt een beetje als Hiroshima (wat overigens in Japan ligt).
Vind ik leuk
appeltje +2886
woensdag 16 januari 2019 om 12:11
Zie 't al helemaal voor me. Parmantig tegen z'n collega's: 'Hoceima, da's van die autoombom!'
Vind ik leuk
John M. +5053
woensdag 16 januari 2019 om 12:25
Voor ons is het allemaal buitenland. Als VP dat ook zo ziet, zitten ze er nooit naast. Het buitenlandse Al Hoceima dus.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6483
woensdag 16 januari 2019 om 11:43
Was een groot talent.
Vind ik leuk
NorthSide +1283
woensdag 16 januari 2019 om 11:55
Dat zal die toch nog steeds hebben...dat talent?
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 januari 2019 om 12:04]
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 11:50
Ik wist niet dat Marrokko in China ligt...
Vind ik leuk
Pur Sang +480
woensdag 16 januari 2019 om 11:57
Wist jij dat Amerika wél in Nederland ligt?
Vind ik leuk
appeltje +2886
woensdag 16 januari 2019 om 11:59
Amerika niet, America wel.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 12:07
Nee dat wist ik niet, ik wist wel dat AmeriCa in limburg ligt...
Vind ik leuk
Pur Sang +480
woensdag 16 januari 2019 om 12:09
Touché ;-)
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 13:37
Pur sang mijn excuses want jij hebt ook gelijk Amerika ligt in Drenthe ( gemeente noordenveld)
Vind ik leuk
Pur Sang +480
woensdag 16 januari 2019 om 13:39
Dank, maar eigenlijk doelde ik op AmeriCa in Limburg, zoals je eerder aangaf. Buurtschappen vind ik eigenlijk niet echt tellen.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 13:44
Bedoeld of niet je hebt toch gelijk gehad 😝 zolang je maar niet in de krim eindigd (gelderland en overijsel)
Vind ik leuk
Donnygo +3959
woensdag 16 januari 2019 om 13:19
Holland ligt dan weer in Amerika.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 13:23
Klopt en poortugaal weer in zuid-holland
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 januari 2019 om 13:28]
Vind ik leuk
Pur Sang +480
woensdag 16 januari 2019 om 13:35
Sterker nog, drie keer! (Ohio, Michigan en Pennsylvania)
Vind ik leuk
Donnygo +3959
woensdag 16 januari 2019 om 13:38
Dit krijg je met de naam Holland ook
30 Nov 2014 - Holland called 2nd most beautiful small town in America. HOLLAND, MI

Weer 2e ;)
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 13:28
Je bent nooit te oud om te leren.
Vind ik leuk
NorthSide +1283
woensdag 16 januari 2019 om 11:52
Hij loopt stage bij ADO en deed dinsdag mee in een oefenwedstrijd van het tweede elftal tegen Jong Vitesse, waarin hij trefzeker was...3-0, VP!
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
woensdag 16 januari 2019 om 12:21
Je kan het altijd aankijken, de club neemt geen risico en Kyle krijgt een nette kans zich te tonen. Mooie en warme actie van mijn club!
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 13:16
Al Hoceima is tevens een Marokkaans koffiehuis in de schilderswijk te Den Haag. Hier verkopen ze de lekkerste mintthee van Den Haag en omgeving.
Vind ik leuk
Donnygo +3959
woensdag 16 januari 2019 om 13:19
Wie weet werkte hij daar wel en maakt hij de transfer naar achter de balie.
Vind ik leuk
NorthSide +1283
woensdag 16 januari 2019 om 13:19
Lekkah hoor zo'n glas muntthee:p
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 13:24
Ze verkopen er ook hele lekkere hash maar dat is een publiek geheim.
Vind ik leuk
NorthSide +1283
woensdag 16 januari 2019 om 13:41
🤫
Vind ik leuk
ave070 +46
woensdag 16 januari 2019 om 14:50
Coffeeshop dus 😁
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 14:58
Nee koffiehuis waar ze voornamelijk thee drinken en hash onder de toonbank verkopen.
Vind ik leuk
ave070 +46
donderdag 17 januari 2019 om 21:09
Hahaha geweldig
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 15:03
Deze voormalig Utrecht speler kwam gewoon uit de jeugd van ADO dus gewoon terug op eigen nest
Vind ik leuk
NorthSide +1283
woensdag 16 januari 2019 om 20:36
Echt he.
Vind ik leuk
4everfcu +5067
woensdag 16 januari 2019 om 16:15
loukili wat moet ado daar mee dan die kan in de kkd nog niet mee komen.
Vind ik leuk
NorthSide +1283
woensdag 16 januari 2019 om 20:30
Is voornamelijk voor Jong ADO gehaald.
Vind ik leuk
4everfcu +5067
donderdag 17 januari 2019 om 07:08
oh oke ik dacht al.
Vind ik leuk
allround +1761
donderdag 17 januari 2019 om 09:32
Lijkt dat er enkele spelers - binnen ADO - gaan vertrekken aankomende tijd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws