ADO mogelijk zonder El Khayati: 'Er hing wat in het vliegtuig, toen begon het'

ADO mogelijk zonder El Khayati: 'Er hing wat in het vliegtuig, toen begon het'

Gepubliceerd: vrijdag 18 januari 2019 om 16:16vr 18-01-2019 om 16:16

ADO Den Haag moet het thuisduel tegen VVV-Venlo van zaterdagavond mogelijk afwerken zonder Abdenasser El Khayati. De sterspeler van de Hagenezen verliet deze week ziek de training en het is nog onduidelijk of hij de wedstrijd tegen de Limburgers haalt.

Bij ADO heerst een heuse griepgolf. Een heleboel spelers, de arts en de teammanager hadden er al last van en nu lijkt El Khayati zich ook aan te sluiten bij de 'slachtoffers'. "Er heeft denk ik toch wat in het vliegtuig gehangen op de terugweg van het trainingskamp", meldt ADO-trainer Alfons Groenendijk in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Na de terugreis begon het."

"Ik heb geen idee of hij de wedstrijd gaat halen", vervolgt Groenendijk. "Als ik dat wist dan was ik arts geworden. Nasser is een ervaren jongen. Als hij zegt dat hij kan spelen, dan speelt hij. Als dat niet het geval is speelt John Goossens."

El Khayati is dit seizoen erg belangrijk voor ADO Den Haag. De aanvallend ingestelde middenvelder scoorde in de eerste seizoenshelft twaalf keer voor de Hagenezen. Daarnaast was hij goed voor vijf assists.

Plaats een reactie

UpOne +1049
vrijdag 18 januari 2019 om 16:25
Wat een toeval! Zou me niks verbazen als hij alsnog weggaat.
Vind ik leuk
Zekur +600
vrijdag 18 januari 2019 om 18:55
Fran Sol was ook vorige week ineens ziek toen ze een oefenwedstrijd moesten spelen. Plotselinge griep.
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 23:47
Transfergriep
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1422
zaterdag 19 januari 2019 om 16:08
Er zijn meerdere spelers in de groep die kampen met het verschijnsel griep. Maar El Khayati speelt gewoon.
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
vrijdag 18 januari 2019 om 16:29
Niks aan het handje. Dit seizoen een meer dan prima speler. Maar gezien leeftijd en wat die de afgelopen seizoenen heeft gepresteerd zal die niet heel snel weg gaan. Alleen nog zo'n 2de helft van het seizoen en dan zal er nog wel een leuk avontuur voor hem komen.
Vind ik leuk
Donnygo +4939
vrijdag 18 januari 2019 om 16:33
Zolang het vliegtuig ook maar bleef hangen is het niet zo erg natuurlijk.

Zou wel een hele grote adelating zijn mocht hij niet kunnen spelen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 januari 2019 om 17:18]
Vind ik leuk
#Keizerout +45557
vrijdag 18 januari 2019 om 17:37
Haha.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
vrijdag 18 januari 2019 om 16:49
Nou lekker dan een griepgolf in Den Haag .... ik sta op het punt om strakjes naar Den Haag te gaan . Ben ik straks ook ziek 😆😆😆
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
vrijdag 18 januari 2019 om 17:02
Het risico van het trainingskamp in verre oorden. Je kunt er aan de schijterij raken.

Vvv had slim genoeg hun trainingskamp in Den Haag
Vind ik leuk
Ben +187
vrijdag 18 januari 2019 om 17:18
Met deze man erbij wordt het een leuke wedstrijd, zonder hem wordt het niks, stront niks...
Vind ik leuk
Janste +351
vrijdag 18 januari 2019 om 18:44
Zou fijn zijn voor vvv. Als vvv deze weet te winnen is handhaving al heel dichtbij
Vind ik leuk
Zekur +600
vrijdag 18 januari 2019 om 18:57
VVV heeft sowieso al niks te vrezen. Wel betonvoetbal, maar ja het blijkt te werken. Voor voetbal liefhebbers echter niet om aan te gluren.
Vind ik leuk
Janste +351
vrijdag 18 januari 2019 om 20:37
Ben ik met je eens. Maar het is voor vvv gewoon overleven met dit butget. En dan doen ze het toch knap
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 23:00
Ik word zo moe van deze speler el khayati. Hij voelt zicht opeens een soort depay of hakim zyech. En wil opeens op transfer. Pfff lijkt net een gehandicapte jongen man. Hij moet keer in de spiegel kijken en in zien dat hij el khayati is en geen Suárez of Messi of Ronaldo. Ook moet hij weten dat hij 30 jaar oud is en in eredivisie speelt. Als hij goed was dan was hij op leeftijd 22 of 23 in buitenland beland bij een grote club zoals depay etc.
Hij moet zijn beperkingen kenen en inzien dat hij geluk heeft dat hij bij ado denhaag speelt en ieder week mag spelen. Dus ik zou zeggen gewoon voetballen en niet janken. Omdat ik vindt dat hij ongeschikt is om stap omhoog te gaan .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws