Michiel Kramer spreekt opzet tegen: 'Misschien ook wel het stempel dat je hebt'

Michiel Kramer spreekt opzet tegen: 'Misschien ook wel het stempel dat je hebt'

Gepubliceerd: zaterdag 9 maart 2019 om 07:55za 09-03-2019 om 07:55

Michiel Kramer vindt het terecht dat hij vrijdagavond geen kaart kreeg in het duel van FC Utrecht met FC Groningen (0-0). De VAR beoordeelde voor rust een moment, waarbij de spits van de Domstedelingen Samir Memisevic raakte en een bebloede mond bezorgde.

Scheidsrechter Björn Kuipers kreeg in zijn oortje te horen dat er doorgespeeld kon worden. "Het was helemaal niet mijn intentie", zegt Kramer bij de NOS. "Het was niet bewust. Het was een duel en ik raak zijn mond. Dat zijn gewoon duels en gebeurt vaker. Ik heb ook wel eens een ellenboog gehad. Misschien is dat ook wel het stempel dat je hebt", refereert hij aan zijn verleden

Kramer, die de voorkeur kreeg boven Nick Venema, kan leven met het doelpuntloze gelijkspel in de Galgenwaard. "We hebben er alles aan gedaan, maar het is niet gelukt. 0-0 is wel een terechte uitslag." Dat hij nog niet wist te scoren voor Utrecht, baart hem geen zorgen. "Het gaat niet om mij, het gaat om het team. Ik probeer mijn best te doen en waarde te hebben voor deze club. Natuurlijk is een doelpunt lekker, maar ik vind het ook niet erg als iemand anders scoort en we wel winnen."

Ook Utrecht-coach Dick Advocaat had vrede met een gelijkspel. "Ja, en het is vijf wedstrijden geleden dat we verloren hebben", verwerpt hij een opmerking dat de Domstedelingen nog op de eerste thuiszege wachten in 2019. "Wij zijn niet een ploeg die iedereen van het veld speelt. We hebben wel geprobeerd het publiek te vermaken. We begonnen goed, kregen wat kansen, maar Groningen heeft ook goede spelers lopen."

Lees ook: Utrecht en Groningen houden elkaar op een gelijkspel in De Galgenwaard

Plaats een reactie

Johnnies +1915
zaterdag 9 maart 2019 om 08:02
Hij probeert zijn best te doen, loop erbij als een zoutzak. Dick tegen NAC venomenema erin.
Vind ik leuk
Kwal +801
zaterdag 9 maart 2019 om 08:05
Broodje kroket
Vind ik leuk
FRChamp +1039
zaterdag 9 maart 2019 om 09:09
Hahahahahaha😂😂.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 08:07
Feyenoord, koop deze speler terug, zet hem in de verdediging, heb je het eigendoelpunten probleem Van Beek eruit, en hij is een centimeter of 5 langer.
Vind ik leuk
keesje s +905
zaterdag 9 maart 2019 om 08:08
Iedereen heeft de beelden toch gezien?? Duidelijk een slaande beweging... Smeerlap
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 08:15
Haha, vandaar dat ze door laten gaan, ff naar Hans Anders pik
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:35
Als Utrecht supporter zeg ik dik Rood. Deze lange lul hoort niet in ons mooie shirt te spelen, evenals die Bazoer !
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 08:18
kut VAR is toch duidelijk te zien. op de tv beelden kijken bij de Var naar een kinder flim slaap kindje slaap
Vind ik leuk
FCGrunn050 +956
zaterdag 9 maart 2019 om 08:23
Ik begrijp niet dat er hier nog mensen zijn die vinden dat de onsportieve actie van Kramer terecht niet bestraft is. Het was duidelijk een slaande beweging naar achteren. Misschien dan niet een elleboog, wel zijn onderarm. Maar goed, Dicky's tirade heeft invloed gehad op de VAR en alles valt nu zijn kant op!
Vind ik leuk
Johnnies +1915
zaterdag 9 maart 2019 om 08:28
Kijk effe naar je eigen clubje, en maar tijd rekken. Daar hoor ik je niet over.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +956
zaterdag 9 maart 2019 om 08:36
Volgens mij heb ik jou bij een ander artikel net verteld dat ik daar ook niet van hou. En dat ook Utrecht dat wel gedaan heeft en nog gaat doen als het nodig is. Maar dat gebeurt gewoon en is niet te vermijden. Zelfs PSV doet het in notabene een thuiswedstrijd tegen Groningen. Erger nog, die instrueren ballenjongens om geen ballen te geven.
Vind ik leuk
Johnnies +1915
zaterdag 9 maart 2019 om 08:44
Ook heel kinderachtig, ze moeten eerder optreden sneller geel geven.
Vind ik leuk
komoanFC +2542
zaterdag 9 maart 2019 om 09:01
Maar dan wel gelijke monniken gelijke kappen.
Vind ik leuk
Johnnies +1915
zaterdag 9 maart 2019 om 09:29
Jazeker.
Vind ik leuk
komoanFC +2542
zaterdag 9 maart 2019 om 08:38
Daar erger ik me ook dood aan.
Blijf gewoon voetballen.
Is vooral Padt die daar een handje van heeft. De gele kaart van Hrustic vond ik onterecht.

Kramer had meer een zwabberbeweging met zijn arm vanwege zijn beperkte motoriek. Denk ook dat het niet zijn bedoeling was, maar je mag je armen niet zo hoog houden in een duel.
Vind ik leuk
Johnnies +1915
zaterdag 9 maart 2019 om 08:46
Zat in het stadion heeft het nog niet terug gezien. Zou me niks verbazen dat hij het bewust deed. Gauw op de bank zetten, loopt alleen maar venema in de weg.
Vind ik leuk
Rood&wit +4476
zaterdag 9 maart 2019 om 08:55
Sportieve reactie op Kramer ben ook niet geheel fan van hem maar dit was geen elleboog meer onhandig van Kramer. Hij raakt De beste man met de achterkant van zijn hand en of het bewust was weet alleen Kramer de VAR zag er ook niks in! Maar bijna heel Nederland vind het heerlijk om Utrecht onderuit te halen maar dat intetreseerd me geen reet ben trots op mijn club FC UTRECHT.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +956
zaterdag 9 maart 2019 om 09:02
Dat heel Nederland Utrecht onderuit probeert te halen lijkt mij niet! Zeker vanuit het Noorden bestaat wel enige sympathie voor jullie club. Wel een beetje jammer dat een deel van onze aanhang een vervelend liedje over Timo Letschert moest zingen. Gaat nergens over!
Vind ik leuk
Fc uuuuu +361
zaterdag 9 maart 2019 om 09:15
Kon het aan de overkant niet goed horen zolang was het toch niet,jammer van de 0-0 was maar 3-3 geworden ofzo had iedereen leuke wedstrijden gezien dit was echt bagger van beide kanten.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +956
zaterdag 9 maart 2019 om 09:19
Nee, duurde gelukkig niet lang, maar was op tv duidelijk te horen. Ja, een gelijkspel met doelpunten is idd vele malen leuker! Was met wat meer aanvallende intenties van Groningen ook wel mogelijk geweest. Nu was het van onze kant alleen maar hopen op een toevalstreffer.
Vind ik leuk
Fc uuuuu +361
zaterdag 9 maart 2019 om 09:22
Precies ene kant ook begrijpelijk dat je geen openhuis wilt spelen andere kant grunn had wel 3 punten kunnen inlopen.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +956
zaterdag 9 maart 2019 om 09:36
Klopt, maar anderzijds is het ook nog steeds naar onderen kijken voor ons. Mede door het puntje van gisteren nemen we daarvandaan langzamerhand afstand.
Vind ik leuk
Fc uuuuu +361
zaterdag 9 maart 2019 om 09:38
Misschien komen we elkaar in de play offs nog tegen goed weekend daar.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +956
zaterdag 9 maart 2019 om 09:46
Dat zou wat zijn na zo'n seizoen voor ons. Worden vast leukere wedstrijden dan die van gisteren. Jij ook goed weekend 👍
Vind ik leuk
Johnnies +1915
zaterdag 9 maart 2019 om 09:32
Zijn meestal Ajacieden die utreg onderuit willen halen, andersom ook.
Vind ik leuk
Rood&wit +4476
zaterdag 9 maart 2019 om 09:34
Vind Groningen ook een mooie club heb zelf een Collega die voor Groningen is en elke thuiswedstrijd gaat kijken samen met zijn vrouwtje vanuit Leeuwarden. Succes verder en hopelijk treffen we elkaar weer in de playoffs.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +956
zaterdag 9 maart 2019 om 09:42
Dat zou wat zijn, na zo'n seizoen nog playoffs halen. Maar dan worden het in ieder geval wel opener wedstrijden dan gisteren. Dat hebben Groningen en Utrecht in het verleden wel bewezen.
Jullie ook succes verder👍💪
Vind ik leuk
Johnnies +1915
zaterdag 9 maart 2019 om 09:31
Zo is dat rood wit Uuuuuuuuuuu
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:26
Als er een geboren supporter is ben ik het, geboren achter de Galgenwaard. Maar die blinde vink van een Kramer hoort niet
in ons mooie shirt. Natuurlijk was het rood. Die Bazoer en Kramer evenals die bejaarde Advocaat mogen morgen nog vertrekken.
Vind ik leuk
Rood&wit +4476
zaterdag 9 maart 2019 om 21:30
Maak het uit waar je geboren bent? Je bent een Utrechter of je bent het niet, je ben een FC UTRECHT supporter of je bent het niet zo simpel is het toch.
Vind ik leuk
kwekertje +33
zaterdag 9 maart 2019 om 13:31
Tijdrekken? Is dat verboden?
Vind ik leuk
Johnnies +1915
zaterdag 9 maart 2019 om 14:45
Jazeker, ze kregen 2keer een gele kaart.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 13:12
Wat een onzin
Vind ik leuk
BariAFCA +459
zaterdag 9 maart 2019 om 08:24
Deze TBS’er is nou niet bepaald een aanwinst voor de Eredivisie. Koop een snackbar en de hele dag broodjes kroket eten Kramertje
Vind ik leuk
Rood&wit +4476
zaterdag 9 maart 2019 om 08:57
Ach als je Kramer al een TBS'er vind wat vond/vind je dan van onze bijtende vriend Suarez?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 08:32
Ik denk dat Dickkie een gedeelte van Kramer zijn salaris krijgt en hem daarom opstelt! Die kleine geldwolf doet werkelijk alles voor geld!
Alle twee naar een TBS kliniek sturen.. zijn beide van het padje
Vind ik leuk
Come on Utreg +29700
zaterdag 9 maart 2019 om 08:43
Kom op Dicky, zet Kramer nu eens op de bank.. Venema en Bahebeck erin
Vind ik leuk
WilcoS64 +3956
zaterdag 9 maart 2019 om 08:44
Donker rood.
Vind ik leuk
Smithsonian +43294
zaterdag 9 maart 2019 om 09:08
Engnek.
Vind ik leuk
FRChamp +1039
zaterdag 9 maart 2019 om 09:11
Je kan goed zijn, Michiel, maar je hebt een aantal aparte fratsen.
Vind ik leuk
peinke +2313
zaterdag 9 maart 2019 om 09:12
Het zou eens goed zijn dat die Kramer per ongeluk de bal eens een keer goed raakt en scoort voor Utrecht in plaats van steeds deze onzin! Hoe belachelijk dat deze gast in de spits staat onder leiding van die Advocaat. Beide een slechte keus voor Utrecht!
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 09:38
Kramer groote smeerlap
Vind ik leuk
Ikkuh +1971
zaterdag 9 maart 2019 om 09:51
Kramer speelde gisteren niet eens zo slecht maar ja, domme hatertjes zullen haten
Vind ik leuk
peinke +2313
zaterdag 9 maart 2019 om 10:12
Zeer domme veelplegers ook!
Vind ik leuk
Zekur +602
zaterdag 9 maart 2019 om 09:56
Kramertje heeft mij iets te vaak van dit soort “onhandige” acties. Buiten dat kan hij niet voetballen, maakt hij geen doelpunten en loopt hij geen meter te veel. Als Utrecht fan zal je toch Dick verafschuwen dat hij mega talent Venema ee niet in zet in plaats van deze nietsnut.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 10:25
Onbewust bewust. Zijn arm heeft daar echt helemaal niks te zoeken...gewoon rood
Vind ik leuk
Hulsink +594
zaterdag 9 maart 2019 om 10:37
Ik vraag mij af of Michel Kramer en Per Ongeluk (had niet de bedoeling) wel realistisch is.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 10:39]
Vind ik leuk
Justin Kees +2621
zaterdag 9 maart 2019 om 11:05
Kramer moet al rood krijgen, voor hij het veld op loopt. Maar Dicky heeft nog wat goed te maken schijnt en daarom speelt die lul...
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:02
Die Advocaat en Bazoer en die vervelende lantaarnpaal moeten snel weg bij onze mooie club.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:17
Totaal onbewust.

Als Kramer echt iets wil uithalen dan slaat hij z'n tegenstander vol in het gezicht.
Vind ik leuk
freek1958 +151
zaterdag 9 maart 2019 om 12:18
had ma rood gehad waren we je kwijt
Vind ik leuk
Cantona +1354
zaterdag 9 maart 2019 om 12:18
Als je per ongeluk iets raakt dan reageer je daar vaak op, je kijkt naar je hand of datgene wat je raakt.
Hij reageert niet terwijl de Klap toch wel aan kwam en het was ook wel weer een wonderlijke beweging die hij maakte.
En die zogenaamde stempel waar hij het over heeft die heeft hij niet zomaar gekregen natuurlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 13:06
Het was duidelijk rood. En die Kramer maar lachen dat hij geen rood kreeg. Je had die Kuipers mooi mee. We zullen in Groningen zijn smoel dicht stempelen zodat Kramer de eerste tijd geen broodje kroket kan eten. Eerder naar de tandarts.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 20:55
We zijn het helemaal zat...een uitgerangeerde trainer, en twee zes maanden spelers. Wat mij betreft direct een streep door die contracten.
Die Bazoer en Kramer hebben niets te zoeken bij onze club, en zitten alleen de jeugd in de weg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws