Aanklager betaald voetbal grijpt in na tirade en legt Slutsky schorsing op

Aanklager betaald voetbal grijpt in na tirade en legt Slutsky schorsing op

Gepubliceerd: woensdag 10 april 2019 om 09:31wo 10-04-2019 om 09:31

Laatste update: woensdag 10 april 2019 om 09:53wo 10-04-2019 om 09:53

Leonid Slutsky is door de KNVB voor één wedstrijd geschorst. Dat maakt Vitesse woensdagochtend bekend via de officiële kanalen. Slutsky is door de voetbalbond gestraft voor zijn tirade aan het adres van scheidsrechter Serdar Gözübüyük. 

De aanklager betaald voetbal deed een schikkingsvoorstel van twee wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. Vitesse is daar akkoord mee gegaan, meldt de club

"Er is de afgelopen dagen genoeg gezegd over de situatie. Het belangrijkste vind ik dat het team zo goed mogelijk wordt klaargestoomd voor de slotfase van de competitie. Daar gaan wij ons nu op richten", reageert de trainer op de website van zijn werkgever. Assistent-trainer Oleg Yarovinskiy vervangt zijn collega tijdens het uitduel met FC Utrecht. 

Slutsky ging zondag, na afloop van Vitesse-PSV (3-3), los op Gözübüyük. Hij noemde de leidsman 'de slechtste scheidsrechter ter wereld' en beklaagde zich onder meer over diens gedrag tijdens en na de wedstrijd. 

Poll

Terechte schorsing?

(3053 stemmen)

Plaats een reactie

TottenhamHOT +18451
woensdag 10 april 2019 om 09:36
1 te veel!
Vind ik leuk
Olfie +5783
woensdag 10 april 2019 om 09:37
Het was in ieder geval vermakelijk.
Vind ik leuk
PRICE +7963
woensdag 10 april 2019 om 09:40
Slutsky weekendje vakantie naar Russia
Vind ik leuk
InternetHeld +4584
woensdag 10 april 2019 om 09:43
Hij had wel gelijk...
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:46
Die scheids zegt van niet
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:03
En helaas worden scheidsrechters veelal ten onrechte in bescherming genomen door de beleidsbepalers uit Zeist.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:05
Die scheids werd niet in bescherming genomen. Maar zegt gewoon zelf op camera/facetime dat het niet klopt wat die Slutsky zegt. Dat hij geen handjes gegeven zou hebben etc. dat heeft die scheids al zelf debunked door te zeggen dat hij wel handjes heeft uitgedeeld aan vitesse staff maar dat hij Slutsky niet gezien had die was op dat moment niet aanwezig
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 10:06]
Vind ik leuk
Ruud1987 +6375
woensdag 10 april 2019 om 10:10
Hij heeft helemaal geen hand gegeven hij zei alleen dat ie de assisten een hand had gegeven en met linssen had staan praten.

Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:11
Ja dat zeg ik hij heeft de staff een hand gegeven maar op dat moment was Slutsky er zelf niet bij zei die. Dus hoe kan Slutsky dan zeggen dat hij geen handjes heeft gegeven als hij er zelf niet bij is?
Vind ik leuk
Ruud1987 +6375
woensdag 10 april 2019 om 10:16
Sutsku zegt dat hij nooit een hand krijgt of antwoorden op zijn vragen, dus hij zegt gewoon de waarheid.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:19
Jij was er iedere wedstrijd bij?
Vind ik leuk
Ruud1987 +6375
woensdag 10 april 2019 om 15:31
Nee en jij ook niet, maar ik verkondig geen onzin zoals jij.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:37
En is Slutsky nu op zijn pikkie getrapt omdat ie zich gepasseerd voelt ofwat .
En voelt meneertje zich zelf te groot om naar de scheids toe te lopen en hem zelf een hand te geven .
Meneertje Slutsky heeft al zoveel gepresteerd dat de mensen maar naar hem toe moeten komen om een hand te geven .
Hou toch op man , als deze Russische idioot graag een handje wil van de scheids moet ie zelf maar naar de scheids toe stappen en niet gaan janken achteraf .
Het is geen kleuterschool .
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:14
Deze scheidsrechter creëert zijn eigen waarheid terwijl de beelden, en daarmee doelend op zijn bekrompen beslissingen tijdens de wedstrijd, voor zich zelf spreken. Wat er voorafgaand of na het duel is gezegd krijgen we feitelijk nooit hard. Ik ben eerder geneigd Slutsky te geloven maar dat is puur gevoelsmatig. Gözübüyük is buitengewoon arrogant en te druk met oppoetsen van zijn eigen ego, althans die indruk wekt hij weer eens.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 10:22]
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:17
Maar dan nog als die scheids de staff handjes geeft en Slutsky is er zelf op dat moment niet eens bij hoe kan Slutsky dan zeggen dat dat niet zo is?
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 10:17]
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:20
Maar jij gelooft blindelings het woord van Gözübüyük? Slutsky kan net zo goed de waarheid spreken hè. Just saying.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:23
Ik geef niemand gelijk of ongelijk. Ik oordeel niet op twee betrokkenen met ieder hun eigen waarheid.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 13:41
Dus jij zegt dan dat Gözübüyük in de camera kijkt en liegt terwijl die weet dat er ik weet niet hoeveel miljoenen kijkers er kunnen kijken naar Ziggo Pep Talk en zo zijn image kan schaden? Dat zou toch niet logisch zijn lijkt mij?
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 13:42]
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 15:14
Dat zeg ik niet maar laat ik in het midden als je mijn reacties tenminste goed hebt gelezen. Dat jij op basis van een interview gelooft wat je ziet en hoort is je eigen keuze. Maar Gözübüyük heeft mijn inziens zijn eigen geloofwaardigheid sterk in twijfel getrokken. Daarom ben ik gevoelsmatig ook eerder geneigd om Slutsky in zijn bevindingen te volgen want Gözübüyük maakte er een potje van!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:21
Heeft hij Slutsky niet gezien of niet willen zien, want tijdens de wedstrijd heeft hij ook heel wat niet willen zien.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 10:48]
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:26
Wat hij zei is dat Slutsky op moment dat Guzu handjes uitdeelt aan staff vitesse, Slutsky niet aanwezig was (waarschijnlijk nog in kleedkamer)
Vind ik leuk
peewee +337
woensdag 10 april 2019 om 13:38
de scheids is niet aangesteld om handjes te geven maar om gewoon onpartijdig het spel te leiden … en dat is blijkbaar al te veel gevraagd voor deze mijnheer!!!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18451
woensdag 10 april 2019 om 10:09
Zijn ook erg tere zieltjes je kent ze wel die jongetjes die zelfs na alle meisjes gekozen werden vroeger bij gym met trefbal!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:10
haha daarom zat ik ook als eerste in de kleedkamer vroeger. Ze zochten mij altijd
Vind ik leuk
dhrwobo +45723
woensdag 10 april 2019 om 11:21
Wellicht, maar in Nederland wordt overal tegenaan geschopt en verdwijnt het respect. Hij had best momenten kunnen aanstippen, maar hij ging over de schreef en toonde nul respect voor de scheidsrechter. Doe dat in Engeland en je krijgt langere schorsingen en boetes. En terecht. Als je dit toe staat, dan krijg je verloedering van de samenleving. Als Vitesse tegen Ajax had gespeeld dan had Slutsky hier echt niet zoveel steun gehad, er zit hypocriet volk tussen hier.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:04
Daarom beiden een wedstrijdje op de tribune ;-)
Vind ik leuk
HupHolland +4462
woensdag 10 april 2019 om 10:20
Nou ja, de grap is dat die scheidsrechter de eerstvolgende ronde dus ook geen wedstrijd fluit.
Vind ik leuk
InternetHeld +4584
woensdag 10 april 2019 om 10:04
Die scheids is slecht.
Vind ik leuk
RebelVox +12562
woensdag 10 april 2019 om 10:08
Wat is er over van vrijheid van mening?
In het dagelijkse leven mag je alles zeggen maar onder dictatuur KNVB niets.

Belachelijk!
Vind ik leuk
Boerrigter +705
woensdag 10 april 2019 om 10:10
Doet mij inderdaad denken aan maffia/dictatuur praktijken. Die pakken ook iedereen direct aan die een mening over hun heeft.
Vind ik leuk
InternetHeld +4584
woensdag 10 april 2019 om 11:20
Hij is idd geen Erdogan!!
Vind ik leuk
Koekie1970 +1824
woensdag 10 april 2019 om 12:26
Je mag alles zeggen, maar het hoeft niet.
Vind ik leuk
RebelVox +12562
woensdag 10 april 2019 om 14:01
Niet van de KNVB dus, wordt je direct geschorst.
Vind ik leuk
Pepper +309
woensdag 10 april 2019 om 10:14
Slutsky had zeker gelijk, je mag ook niks meer zeggen in dit land.
Vind ik leuk
RenW +5743
woensdag 10 april 2019 om 10:21
Hij mag in zijn thuisland ook de waarheid niet vertellen.
Vind ik leuk
Realist1892 +1611
woensdag 10 april 2019 om 11:42
Daar mag je nog een scheidsrechter slaan.
Vind ik leuk
RenW +5743
woensdag 10 april 2019 om 19:45
Ja, dat dan weer wel.
Vind ik leuk
Metal +3479
woensdag 10 april 2019 om 11:07
bizar, je zegt gewoon waar het op staat en je wordt geschorst. Er is maar 1 die geschorst moet worden, dat is die scheidsrechter.
KNVB kan niet tegen kritiek, dat blijkt wel weer. Niks menselijks aan die organisatie.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:51
Kan ie samen gaan met Gözübüyük.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:43
terechte straf als coach heb je een voorbeeld functie en dien je je te gedragen. Ja als het niet gaat zoals je wilt is dat vervelend. Echter iedereen doet zijn best in wat men doet in zijn functie en ja door emoties die hoog kunnen oplopen roep je snel wat maar dan nog is het beter tot 10 te tellen dan zo te reageren het zou zomaar op het team over kunnen slaan en dan ben je verder van huis.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:47
Terecht? Vrijheids van meningsuiting! Zo onterecht dit van de KNVB. Slutsky had helemaal gelijk in wat die zei, en die emotie is mooi om te zien. Bij de KNVB willen ze alleen maar jaknikkers. Slutsky is een held!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:52
Ik hou niet van liegen, maar dit zou ik anders gedaan hebben.

Eigenlijk kan dit niet, want voor Guzubuyuk, wordt het nu bijna onmogelijk gemaakt om Vitesse te fluiten.

Fluit hij voor Vitesse, dan is het een slijmbal. En tegen Vitesse ... een nog grotere klootzak.

De druk wordt enorm. En het publiek gaat keihard fluiten.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:56
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben inderdaad benieuwd naar hoe de knvb dit gaat oplossen. En of gozübüyük nu überhaupt ooit nog een Vitesse wedstrijd fluit.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:58
En ... er zullen meer trainers, dit dan zo gaan aanpakken.

Dus alleen scheidsrechters, die rode kaarten en penalties geven zijn welkom.

Nou lekker dan.
Vind ik leuk
Vak-DD +12913
woensdag 10 april 2019 om 10:02
Zo ver zal het niet gaan, deze scheidsrechter echter maakt veel te veel fouten en is dus niet geschikt. Maar omdat hij de enigste scheidsrechter van buitenlandse afkomst is in het betaalde voetbal, houdt de KNVB hem de hand boven het hoofd. Ik zou het anders niet weten waarom hij zoveel krediet krijgt.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:04
Misschien omdat hij lief en aardig is.


Na dat gedoe met dat respect enz. Was ik al klaar met hem.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:06
Hij maakt nog steeds minder fouten dan voetballers. En die geven elkaar na iedere kut-bal een duimpje.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:14
Haha.

Een topbal op de parkeerplaats.

Ahh, geeft niet hoor. Probeer hem de volgende keer iets beter te mikken.

Ietsje lager bijv.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:18
Dat overdreven gedoe met dat duimpje na een kut-bal is bijna net zo erg als een schwalbe.
Vind ik leuk
Dani82 +3807
woensdag 10 april 2019 om 11:08
Waar maak je je druk om?
Dat duimpje is gewoon positief bedoeld naar elkaar als “goed geprobeerd”👍🏼
Dat is team spirit, maar jij ziet liever dat ze elkaar afzeiken na een kutbal, begrijp ik?
Vind ik leuk
Koekie1970 +1824
woensdag 10 april 2019 om 12:27
Als ik een kutbal zou krijgen, zou ik inderdaad zeggen kutbal makker.
Vind ik leuk
Dani82 +3807
woensdag 10 april 2019 om 13:18
Dat kan, maar met dat makker erachter blijft het hetzelfde...
Dat komt hetzelfde over naar mijn mening
Vind ik leuk
Koekie1970 +1824
woensdag 10 april 2019 om 17:19
Waar ik speel is makker niet positief.
Vind ik leuk
Dani82 +3807
woensdag 10 april 2019 om 17:44
Dat is vreemd.. bij ons is makker en maat positief bedoeld
Vind ik leuk
Koekie1970 +1824
donderdag 11 april 2019 om 19:39
Speel in een team met alleen maar familie (4 broertjes; elk van die 4 broertjes heeft 3 zonen en dan zijn er nog twee neven bij). Als wij mekaar negatief benaderen gebruiken we het woord makker. Dit hebben we besloten om het gevloek en gescheld in te dammen. Op een overtreding van die regel staat dan een kannetje bier.
Vind ik leuk
Vak-DD +12913
woensdag 10 april 2019 om 10:15
En weet je waar guzubukbuk zijn duimpje in mag steken.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:20
Dat had van mij ook wel 3 jaar eerder gekund. Dat scheelt al gauw 53 hartkwalen.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:06
Zit ie daar niet al???
Vind ik leuk
Bvv +114
woensdag 10 april 2019 om 10:01
Waarschijnlijk zet de KNVB hem op Ajax - Vitesse! Kunnen de psvers roepen dat het doorgestoken kaart is en dat Ajax geholpen wordt door de KNVB.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:05
Daar heeft de KNVB Guzubuyuk niet voor nodig.

Als je tegen Ajax fluit, dan degradeer je toch naar de 3e klasse.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:07
Als je voor Feyenoord fluit, dan verliezen ze nog. Dus dat is ook zinloos.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:12
Nu zullen we dat nooit weten.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:15
Jij zit altijd met je ogen dicht in het zonnetje in de Kuip?

Iedere club heeft weleens voordeel of nadeel van een scheidsrechter.

Clubs die het meest balbezit hebben, maken de minste overtredingen. Overtredingen worden veelal gemaakt om in balbezit te komen.
Vind ik leuk
Realist1892 +1611
woensdag 10 april 2019 om 11:44
Ja tegen de Top 3 zeker uit.
Gelredome komt hij verlopig niet meer in.

Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:02
Hij moet gewoon onpartijdig zijn, dan is ieder scheidsrechter op zijn best. Net zoals hij naar het gevaarlijk spel met hoog opgeheven voet was gaan kijken, moest hij ook naar de duik van Lozano gaan kijken. Dat is onpartijdig ongeacht het besluit die hij neemt.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 12:18
Dat ligt aan de VAR.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 13:55
Datzelfde gezeik hebben wij in Breda met Siemen Mulder een aantal keren gehad. Die had alleen de pech dat buiten de staf en de spelers, ook het publiek zijn duidelijke afkeuring liet horen. We hebben hem al bijna twee jaar niet meer gehad als scheids 😉
Vind ik leuk
Speytuut +670
woensdag 10 april 2019 om 09:55
Juist dit nix meer aan toevoegen
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
woensdag 10 april 2019 om 09:48
Wat een kleuterjuf-achtige reactie zeg.
Met je ,,voorbeeldfunctie,, en je ,, tot 10 tellen,,.

Zo schaamteloos ook dat censuur goedpraten. Hij zegt niets andes dan dat Serdar een slechte scheids is en een eng mannetje. Dat mag hij gewoon vinden, hij is ook zeker niet de enige.

Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
woensdag 10 april 2019 om 10:07
Serdar is wel lekker een weekendje vrij....over de arbitrage van zondag niks meer gehoord van de KNVB...
Vind ik leuk
Hero.Axe +319
woensdag 10 april 2019 om 09:57
Ze moeten die gozobuyuk een PSV shirt geven en heel snel degraderen tot scheids van de 2e divisie.
Vind ik leuk
Vak-DD +12913
woensdag 10 april 2019 om 09:58
Een scheidsrechter heeft ook een voorbeeldfunctie ! Slutsky laat zich boos uit over één arrogant ventje, guzubukbuk benadeeld een hele club en hun supporters drie keer.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 09:59]
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:09
Ook het Nederlands voetbal
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
woensdag 10 april 2019 om 10:05
Misschien van Bommel ook maar eens schorsen dan?? Zelfs die ambtenaar van Heerenveen is al eens naar de tribune gestuurd.....
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:25
Kwestie van tijd. Denk dat veel vierde mannen het een paar keer toestaan, maar dat ze het een keer zat gaan worden inderdaad. Kan hem nog wel eens een schorsinkje opleveren. Ik zou zelf als vierde man ieder excuus om hem weg te sturen gebruiken, alleen al omdat hij erg goed weet wat de grens is. Al is de fatsoensnorm daarmee al overtreden.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:16
Ik heb niets tegen PSV ofwel van Bommel, maar hij lijkt precies op de coach van Atlético Madrid. Enige verschil is dat deze heel vaak op de tribune zit. Wordt het niet tijd dat dit verschil recht getrokken wordt
Vind ik leuk
MillerSan +34
woensdag 10 april 2019 om 15:58
Als scheidsrechter heb je ook een voorbeeldfunctie en dien je de wedstrijd eerlijk en onpartijdig te fluiten!
En daar schort het bij dat gajes uit Zeist regelmatig aan... En kritiek kunnen ze niet zo goed tegen....
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:44
Ik begrijp hier niet veel van. Die man heeft toch niks verkeerds gezegd 🤔
Vind ik leuk
Dordmund +2131
woensdag 10 april 2019 om 09:55
Die Turk kan ook niet veel hebben....triest mannetje.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:16
Dit is aan de KNVB, niet aan Serdar.
Vind ik leuk
Geeltje +2111
woensdag 10 april 2019 om 09:55
Wat een waanzin, en Gözübüyük maar lachen met zijn arrogante kop.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:41
kutkop*
Vind ik leuk
Geeltje +2111
woensdag 10 april 2019 om 11:57
Precies.😉
Vind ik leuk
Hulsink +608
woensdag 10 april 2019 om 10:29
Een waarschuwing had ook gekund!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:36
Valt mee.
Vind ik leuk
PRICE +7963
woensdag 10 april 2019 om 09:39
Onzinnige schorsing
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
woensdag 10 april 2019 om 09:40
Valt mee?? Hij wordt bestraft voor zijn mening geven, de wereld op zijn kop! Waarom houd je dan ook nog interviews?

Belachelijk gewoon!
Spraak dien je nooit te bestraffen
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:47
Er zijn wel eens trainers zwaarder gestraft, voor mindere uitspraken. Soms 3 wedstrijden.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
woensdag 10 april 2019 om 09:48
Dat zijn er dan 3 te veel!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:54
Dat is te makkelijk.

Als van Bommel wat zegt, dan staat Amsterdam op zijn kop.
Vreven bleef ook maar doorgaan. Of vdBrom.

Als trainer moet je wel beseffen, dat het je beroep is, en geen hobby.

Slutsky bleef te lang doorgaan. Bel dan op maandag Zeist op.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 09:55]
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
woensdag 10 april 2019 om 09:56
Hij werd er ook naar gevraagd!

Als je het niet wilt horen moet je het ook niet vragen en gewoon geen interview houden
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:59
Het hoort bij zijn beroep. Hij moet de club goed verkopen.

En zich aan de KNVB regels houden.
Vind ik leuk
Vak-DD +12913
woensdag 10 april 2019 om 10:04
En een scheidsrechter behoort niet drie keer in korte tijd een club en hun supporters te benadelen. Dit heeft ons daardoor vier punten gekost die we straks zo maar eens te kort kunnen komen. Hij hoort eerlijk en volgens de regels te fluiten en dat doet hij niet altijd.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:08
Als het goed is, dan maakt een scheids om en om een fout.
Dan heb je voor- en nadelen.

Ik ken maar 2 clubs, met een heeeeele hoop voordelen.
Eentje begint er met een A en de ander een P.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 10:09]
Vind ik leuk
Vak-DD +12913
woensdag 10 april 2019 om 10:14
Die guzubuyuk maakt alleen fouten bij ons.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:15
Dat mocht je willen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
woensdag 10 april 2019 om 10:12
Heeft Bommel al eens straf gehad dan voor dat gedoe bij de vierde man?? Of als een staatsmongool staan te springen en schreeuwen als de 3-0 tegen Pec terecht wordt afgekeurd?? Beetje met 2 maten meten dit!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:18
Gaan we weer uitzonderingen maken?

Wacht ff, dan ga ik eerst ff koffie zetten.

Straks mis ik nog wat.

Ik word gek van al die uitzonderingen. Wat mag je wel zeggen. En wat niet?
Daar gaan we weer.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:37
Poetin belt Rutte wel ff
Vind ik leuk
Johan_D +3673
woensdag 10 april 2019 om 09:49
Waarop Rutte antwoord " dat de onderste steen boven moet komen ".
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:02
Ten minste ... als hij niet te groot is. Laat anders maar liggen. Het is wel goed zo.

We gaan weer lekker geld verdienen.
Kom op jongens, vooruit aan je werk.
Ik heb wel wat anders te doen.

O ja?
Vind ik leuk
LIO7 +1873
woensdag 10 april 2019 om 09:37
Schandalig!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:38
Ronduit belachelijk, en Guzebujuk komt er weer mee weg. Die gaat gewoon weer verder
Vind ik leuk
Blindsy +20513
woensdag 10 april 2019 om 09:44
Nee hoor. Die heeft ook n vrij weekend. Dankzij dat emotionele vat.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:38
En de scheids voor de foute beslissing ,niks zeker weer ze mogen dus toch alles fouten worden weg gepoetst
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:42
Heeft Anders ook een weekendje vrij gekregen. Verder waren de pingels gewoon harstikke terecht maar was die stuiterbal inderdaad heel vreemd. Maar he, iedereen roept elkaar maar na over hoe PSV bevoordeeld is. En dan de psv supporters calimero's noemen? Triest.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 09:50]
Vind ik leuk
Blindsy +20513
woensdag 10 april 2019 om 09:46
We zijn duidelijk in de minderheid. 👍
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:51
Ja maar dat maakt niet uit. Ben liever in de minderheid zonder teletekstsupporters of glory hunters dan in de meerderheid.
Vind ik leuk
Blindsy +20513
woensdag 10 april 2019 om 10:03
Tegen de stroom in. Nadenken en zelf tot je oordeel te komen. In plaats van al dat geroeptoeter. Heerlijk. 👍
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 10:03]
Vind ik leuk
SantiagoErik +2432
woensdag 10 april 2019 om 09:38
Belachelijke beslissing. Deze man zei niets raar, maar gewoon de waarheid😎
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:52
Volgens mij zit er gewoon altijd een straf achter kritiek op de leiding. Zeker zo op TV. Dan is het irrelevant of het "de waarheid" is.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19223
woensdag 10 april 2019 om 09:39
Bah, wat kinderachtig.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
woensdag 10 april 2019 om 09:39
Ze moeten dan ook Seder voor de rest van zijn corrupte leven schorsen

NO MORE SEDAR
Vind ik leuk
Degraaf +2798
woensdag 10 april 2019 om 09:39
Waar blijft het onderzoek naar Serdar Gözübüyük?????? KNVB???
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:39
Tuurlijk KNVB, schorst Slutsky maar! Hadden jullie ten Hag ook geschorst als hij die uitlatingen hadden gedaan? Denk het niet!!!
Vind ik leuk
The Iceman +18141
woensdag 10 april 2019 om 09:40
Hoezo nou weer Ten Hag? Die verstaan ze toch niet :p
Vind ik leuk
3-0achter +1529
woensdag 10 april 2019 om 09:41
Denk je dat ze Gio hadden geschorst als hij die uitspraken had gedaan?

Simpel minded he,
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:43
Gio en zulke uitspraken?????? Gio lult altijd netjes helaas.
Vind ik leuk
leozao +2613
woensdag 10 april 2019 om 09:55
Je bent in het geheim toch wel fan van ons aller Ajax... Maar na zoveel jaar kun je daar natuurlijk niet vooruit komen! Je hebt vlgs mij al wat alcohol-vrije Bavarias in de koelkast gezet om vanavond te genieten van Ajax. Geeft niet hoor, ik ben niet boos :-)
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
woensdag 10 april 2019 om 09:41
Dat doet er niet toe. Het is gewoon belachelijk dat ze interviews houden en daarna bestraffen als ze niet precies zeggen wat Zeist wilt horen...

Vind ik leuk
AFCAlex +2178
woensdag 10 april 2019 om 09:41
Giovanni had waarschijnlijk evengoed de dans ontsprongen, Calimero.
Vind ik leuk
Blindsy +20513
woensdag 10 april 2019 om 09:43
Zie jij dit prof. drs. E. ten Hag doen, Hans? Zelfs Sjakie gaat niet zo ver als Slutsky is gegaan.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:47
Ik moet toch wat schrijven Erwin, of was het Edwin want ik weet het niet meer....;-)
Vind ik leuk
Blindsy +20513
woensdag 10 april 2019 om 10:01
Erwin. En nee, je hoeft niet persé wat te schrijven. Je ziet toch zelf wel dat Slutsky veel te ver gaat?
Paar weken terug werd onze trainer (ik ben bestuurslid van n klein cluppie in West II) weggestuurd omdat hij aan de scheids had gevraagd of hij niet beter zn gehoorapparaat wat harder kon zetten? Nu ben ik net zo goed als Van Benthum en dus schreef ik weer n prachtbrief waardoor de schorsing niet doorging. Maar anders was hij er 1-2 wedstrijden niet bij geweest.
Zet dat nou eens af tegen wat Slutsky zei... Die man komt goed weg met 1 wedstrijd schorsing.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:05
Toch niet de Zwervers in Rotterdam IJsselmonde want daar heb ik altijd gevoetbald. En ik ben het niet met je eens Erwin want Slutsky heeft in mijn ogen dan groot gelijk. Maar gelukkig ben je het weer niet met mij eens.....;-)
Vind ik leuk
Blindsy +20513
woensdag 10 april 2019 om 10:58
Slutsky mag dingen denken. Maar niet hardop zeggen. Hij is gewoon terecht geschorst. Je kunt gewoon niet functionarissen zo zwart maken en beledigen. Dat is gewoon verwijtbaar gedrag. Dat zou jij ook moeten vinden. Heeft echt niks met n mening te maken, dit ligt vastgelegd in de tuchtrechtspraak.

Nee, niet de Zwervers. Heb wel tijdje terug tégen IJsselmonde gespeeld. Was niet gezellig. Schoppen, schelden, doodsbedreigingen, zelfs hun trainer deed er aan mee, ook mensen langs de lijn. Op een bepaald moment kwam er ene Joop het veld in, die wilde onze trainer aanvliegen. Zo hem na de wedstrijd wel even in mekaar slaan. Ik herkende hem als n Feyenoord-supporter. Met van dat lange haar tot op de schouders, kerel van rond de 50? Schuim stond op zn bek, echt zo',n randfiguur uit de sportschool. Scheids was zo onder de indruk dat hij zn oren en ogen dicht hield. Anders hadden er rode kaarten gegeven moeten worden. Staking? Let op heh, publiek t veld in is staken en punten kwijtraken
Tja, IJsselmonde moest winnen om de titel 2 weken later te kunnen pakken en na 60 min stond het 1-1. En met een staking konden ze t vergeten. Dus...

Na afloop zag ik Joop heerlijk om de nek van de voorzitter hangen. Scheids kreeg ook n stevige hand.
Onlangs hoorde ik van n trainer dat hij was gevraagd om trainer te worden van IJsselmonde za1. Dat heeft hij geweigerd omdat hij het met die hooligans langs het veld niet zag zitten.
Fijne club... 😉 Moet er niet aan denken om daar bij te horen.
Neem aan dat het in jouw tijd leuker en sportiever was?
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 11:00]
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:03
Ja man, in mijn tijd was het nog leuk om te voetballen. Geen hooligans langs het veld en na afloop gewoon gezellig met de tegenstander een biertje drinken in de kantine.
Vind ik leuk
Blindsy +20513
woensdag 10 april 2019 om 11:13
Bij ons gebeurt dat nog steeds, Hans! Ook met de scheidsrechter en bestuur tegenstander!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:29
Daarom ben ik blij dat ik niet meer voetbal en gewoon een " internet " supporter ben van Feyenoord.
Vind ik leuk
Blindsy +20513
woensdag 10 april 2019 om 12:32
Ben het helemaal met je eens! (ook wel ns leuk).
Is Mathijsen al in onderhandeling?
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 12:37
Geen Mathijsen alsjeblieft, doet het wel leuk bij Willem2 maar niet geschikt voor Feyenoord. Nee ze moeten gaan voor Max Huiberts.
Vind ik leuk
Blindsy +20513
woensdag 10 april 2019 om 15:13
Maar dan moet de ex-ambassadeur ook mee. En Loeki ook out.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 15:20
Kan je even niet volgen met de ex-ambassadeur. En wat Loeki betreft die is vandaag of morgen ook weg.
Vind ik leuk
Blindsy +20513
woensdag 10 april 2019 om 15:23
We hadden toch een tijd een zogenaamde ambassadeur? Zoals die tennisser? Volgens mij is Eenhoorn ook zo'n ambassadeur geweest. Verbonden aan en met Feyenoord. De ideale directeur, denk ik.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 15:25
Die Robert Eenhoorn mag van mij ook komen, samen met Max Huiberts.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:44
waar slaat dit nu weer op, de haat voor Ajax is groter dan wat er in de wereld gebeurd want alles moet je op Ajax richten
ga eens leven op een normale manier
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:45
Stomme reactie van je, want ik haat Ajax niet heb wel een bloed hekel aan ze.
Vind ik leuk
Freddy M. +1406
woensdag 10 april 2019 om 09:52
Toch niet aan mij? Heb je net geholpen met abonneren YouTube. 😜
Zelf heb ik absoluut geen hekel aan Feyenoord ben alleen voor Ajax. Hebben elkaar, samen met PSV, nodig om een leuke competitie te blijven houden.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:57
Nee man, heb zeker geen hekel aan jou want je hebt me inderdaad geholpen met een abonnement op Andy van de Meyden.
Vind ik leuk
Freddy M. +1406
woensdag 10 april 2019 om 10:00
Topper!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:44
Heeft ten Hag dit gedaan dan? Slaat dus helemaal nergens op, jouw reactie. Als je nu Bommeltje noemt met zijn gejank bij de 4e official, heb je nog een beetje een punt.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:00
Nee, ook geen punt. Dan moet de scheids m wegsturen tijdens de wedstrijd als hij hem Wil schorsen. Wij horen allemaal niet wat van Bommel zegt en zolang hij zich netjes uitlaat tegen de 4e man doet hij in Princiepe niks fout. Slutsky heeft zich openbaar negatief uitgelaten en dat is anders. Al heb ik liever dat van Bommel eerst naar zn eigen opstelling en wisselbeleid kijkt want die klopt nu ook van geen kanten.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:40
Belachelijk.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:41
Ik vind het zo vreemd dat je niet eens je mening mag geven voor de camara. Blijkbaar krijg je dan meteen een schorsing aan je broek. Geen wonder dat je van die oppervlakkige interviews krijgt!!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:58
Absoluut! Je mag niet tegen tere zieltjes schoppen in dit land en ook niet tegen de arbitrage en de KNVB. Dan is het gelijk het opgeheven vingertje en “foei!”. Trainers worden openlijk gestraft en bin de KNVB zelf blijft alles binneskamers... zullen nooit het boetekleed aantrekke !
Vind ik leuk
droomteam +171
woensdag 10 april 2019 om 09:41
Het was niet handig van hem . maar ik snap hem wel hij heeft Vitesse al een paar keer benadeeld .
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:41
Afgelopen zondag was de beste dag van mijn leven. Slutskiy is echt een baasje.
Vind ik leuk
Broekie +746
woensdag 10 april 2019 om 09:45
29 april 2007 en 8 mei 2016 dat waren pas mooie zondagen
Vind ik leuk
MojoRisin +16273
woensdag 10 april 2019 om 09:41
Hij ging natuurlijk te ver, maar er zit wel een kern van waarheid in.. Volgens mij is die Gözübüyük ook een eng mannetje..
Maar goed, de schorsing is terecht, ook al was zijn tirade vrij vermakelijk en mag hij het van mij wel vaker doen.. :)
Vind ik leuk
aartstyle +2030
woensdag 10 april 2019 om 09:41
1 wedstrijd. Prima maatregel. Gozboyuk heeft ook geen wedstrijd gekregen komend weekend.
Vind ik leuk
Blindsy +20513
woensdag 10 april 2019 om 09:41
En terecht. Emotioneel vat. Wordt nog gematst met 1 duel.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:42
Dit is duidelijk een reactie vanuit een machtspositie. Deze scheids is de meest arrogante die op de velden te zien is en komt met zijn fouten weer weg. Aanklager schaam je diep.
Vind ik leuk
leozao +2613
woensdag 10 april 2019 om 09:42
Ik begin juist fan van deze man te worden!.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:42
waarde loze scheidsrechter nivau 3 e klas amateur voetbal
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:43
Sedar vieze hond ben je!! Wordt tijd dat ze je terug zetten naar de amateurs!
Vind ik leuk
ErikAjax +3211
woensdag 10 april 2019 om 09:43
terecht. Dat 68% dat niet vindt... Voorbeeldgedrag.
Vind ik leuk
Rieel +3
woensdag 10 april 2019 om 09:44
Van Bommel mag iedere wedstrijd irritant langs het veld opmerkingen maken richting 4e man laten ze deze irritante man eens een keer aanpakken
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:06
4 wedstrijden voor van Bommel zo dat lucht weer op!
Vind ik leuk
henk1952 +311
woensdag 10 april 2019 om 09:44
Ook al heeft hij gedeeltelijk gelijk, vrijheid van meningsuiting kan niet in het voetbal.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:49
Huub Stevens nog gezien afgelopen weekend? Ik heb nog niets gezien over straf van de DFB. Dat was gewoon genant man. En zijn " vuile klootzak" dan?
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:55
Dat is het probleem! Het ontbreekt die scheidsrechters en de KNVB aan een stuk zelfreflectie en weerbaarheid. Tere zieltjes zijn het. Het wordt tijd dat ze eens wat weerbaarder worden en openljjk hun ongelijk toegeven. Vooral daar bij de KNVB. Het zijn geen kleine kindern he! Wij en de clubs moeten ook alles maar slikken...
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:44
Je mag wel kritiek hebben op de scheidsrechter maar dan opbouwende alles afbreken daar haal je een ander mee onderuit
Vind ik leuk
Dee79 +2706
woensdag 10 april 2019 om 09:45
Belachelijk hij had gelijk, het is een nare autoritaire jankerd die zijn ongelijk niet geeft en gaat janken op tv.
Slutsky geschorst en die turk een weekendje vrij.....best gek in een land met vrije meningsuiting.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:05
ja kan de scheids zijn lotto winst opstrijken van de wedstrijd Vitesse-psv en een wekend Turkije gaan !
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:45
Hoeveel wedstrijden is die Turkse scheids geschorst?
Vind ik leuk
Jonas14 +317
woensdag 10 april 2019 om 09:46
Terechte schorsing. Je mag je mening geven. Ook als die mening nergens op is gebaseerd zoals in dit geval. Wat hij nu deed ging alleen wel erg ver. Hij probeert hier echt iemand kapot te maken.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:52
Ik gaf je een like, maar ben het niet met je eens! Hij geeft terecht zijn mening. Die trema is geen klein kind he, die moet maar maar een beetje weerbaarheid tonen, vind ik. Net zoals trainers en spelers en ook wij als supporters ons maar elke week weerbaar moeten tonen als hij weer een wedstrijd kapot fluit!!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:03
ja vind ik ook maar dan 1 wedstrijd van de scheidsrechter die Vitesse 2 strafschoppen heef onthouden en 2 strafschoppen aan psv heef gegeven wat er geen 2 waren door duikelaar lozano!
Vind ik leuk
Jonas14 +317
woensdag 10 april 2019 om 11:47
Haha kom op, een beetje objectief a.u.b.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:46
Zegt hij een keer de waarheid, beloning 1 wedstrijd schorsing. Belachelijk
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2954
woensdag 10 april 2019 om 09:46
Maffia is het in Zeist. Scheidsrechters mogen fout op fout maken en als je wat zegt dan krijg je een schorsing. Het zou de KNVB sieren als ze een keer naar eigen personeel kijken. Want die presteren niet.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:47
Wanneer worden scheidsrechters eens geschorst na een wanprestatie
Bij Vitesse PSV heeft de scheidsrechter echt een punt gepakt voor de Eindhovenaren
Deze man heeft echt met voorkeur gefloten dat was duidelijk.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23980
woensdag 10 april 2019 om 09:47
1 wedstrijd banken, maar je hebt wel even lekker je hart kunnen luchten.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:49
De man had gelijk. Maar goed, gevolgen accepteren en door! Als hij maar geen woorden terugneemt of excuses aanbiedt!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:50
Zo onterecht die beste Rus gaf alleen zijn mening. Als dat al niet meer mag.
Vind ik leuk
Smithsonian +45180
woensdag 10 april 2019 om 09:50
Schors Gözübüyük ook maar definitief.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:58
is al voor 1 wedstrijd geschorst!!
Vind ik leuk
Smithsonian +45180
woensdag 10 april 2019 om 10:05
Dat is enkel om hem te beschermen.
Vind ik leuk
JJO +2
woensdag 10 april 2019 om 09:50
De waarheid mag weer eens niet gezegd worden van KNVB,
Vrijheid van meningsuiting (grondrecht) is in deze eliteclub geen vanzelfsprekend recht
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:51
Echt belachelijk, wanneer gaan ze een slechte scheidsrechter een aanpakken?
Gozubuyuk is al maanden heel curieus aan het fluiten.
Misschien moet de KNVB maar eens zn gangen na gaan want het lijkt er laatste tijd heel erg op dat hij ook wat extra bijverdiend.
Afgelopen weekend met rare beslissingen,eerder een niet gegeven strafschop an Heerenveen in de Wedstrijd in de arena tegen Ajax terwijl de VAR het wel een duidelijke strafschop vond.
KNVB wordt eens wakker.
Vind ik leuk
Hotboy99 +1240
woensdag 10 april 2019 om 09:52
Logisch dat hij er voor geschorst wordt maar het is aan de andere kant natuurlijk wel belachelijk, tenminste iemand die een keer gewoon zegt wat ie denkt en daar meteen een straf voor krijgt. Bij de KNVB zitten ze er allemaal tot de schouder bij elkaar in.

Stuk verdriet daar in Zeist!
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2601
woensdag 10 april 2019 om 09:52
Pfff de prijs van de waarheid is dit dus?
En ik spreek niet over deze ene wedstrijd, maar die gozer (scheids) is echt een arrogante kwal die zichzelf veel te interessant en belangrijk vind.
Eerste klas k..scheidsrechter.
Vind ik leuk
El Cazador +9344
woensdag 10 april 2019 om 09:54
Het old boys network van de tuchtcommissie heeft wederom weer eens kromme rechtsspraak uitgesproken. We leven in een democratische wereld waarin Leonid Slutsky de waarheid spreekt. KNVB schors dan ook ff Serdar voor de rest van het seizoen!!!! Bah
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:56
DUS . 1-1 . Gozubuyuk - Slutsky alle 2 geschorst!!!!!
Vind ik leuk
Hutsy +1
woensdag 10 april 2019 om 09:57
Geeft gewoon zijn mening
Vind ik leuk
CPP +1120
woensdag 10 april 2019 om 09:58
Gezien het streven van de KNVB om alle emotie uit het voetbal (en vooral de tribunes) te halen had ik een wedstrijdje of 6 verwacht. 1+1 valt dus mee.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:59
Dictatuur KNVB.
Schande dat een trainer niet zijn mening mag geven over een wanprestatie van een scheids.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:00
Gozubujuk moet in de politiek gaan bij partij DENK wat een trieste scheidsrechter bah bah !!! Huil baby

Slutsky wij snappen je topper!!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:00
Komt Slutsky goed weg..
Vind ik leuk
Speytuut +670
woensdag 10 april 2019 om 10:00
Die denk zker dat die in turkistan zit waar alles kan. Wat unne kutscheids is dat zeg 🙈
Vind ik leuk
Hvdp +2078
woensdag 10 april 2019 om 10:00
beetje domme actie van S (maar wel begrijpelijk)
de heer G heeft ook één wedstrijd schorsing gekregen(al noemen ze dat anders)
case closed!!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:01
Nou ja, hij heeft even lekker zijn hart kunnen luchten.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:02
niet terecht hij heeft een punt het is een vreselijk typ
Vind ik leuk
Jajem +828
woensdag 10 april 2019 om 10:06
Vrijheid van meningsuiting was in dit land toch zo belangrijk? Blijkbaar als je de waarheid zegt ben je gelijk de klootzak. Blijkbaar is de KNVB ook lid van de linkse elite.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:07
Zie je wel KNVB is PSV
Vind ik leuk
RW1913 +3018
woensdag 10 april 2019 om 10:08
Russen zijn Ajax, zo goed?
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:44
Ben je gefrustreerd dat PSV met hulp van de scheids gelijk gespeeld heeft maar dat Ajax bovenaan staat zoals het hoort
Vind ik leuk
RW1913 +3018
woensdag 10 april 2019 om 12:07
Groot woord gefrustreerd. PSV heeft het aan zichzelf te danken en niet aan de scheids. Mindere periode met continue wisselen van het middenveld is hiervan de oorzaak, maar wat maakt het uit. Ajax zal nu moeten omgaan met de stress. Zagen we enkele jaren geleden bij De Graafschap, dus zeg nu niet dat ze wel mee kunnen omgaan. We zullen het dan maar zien toch?
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:07
Nu weten we het zeker wie er kampioen moet van de KNVB toch PSV
Vind ik leuk
RW1913 +3018
woensdag 10 april 2019 om 10:08
Lekker. Deze man moet zich schamen om zo te reageren.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:08
En ondertussen krijgt Gözeubuyuk geen wedstrijd, beetje raar Knvb
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:21
Uit de luwte houden
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 15:56
Kan die volgend weekend weer de tradionele top 3 bevoordelen
Vind ik leuk
deltiaan +1477
woensdag 10 april 2019 om 10:11
Slutsky HAD GEWOON GELIJK
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:12
De. Fluiter. Was. Slecht. En is slecht. Dat zyn allemaal
Vind ik leuk
Vak-DD +12913
woensdag 10 april 2019 om 10:12
Binnenkort komt er een delegatie van media afdeling van Noord-Korea naar Zeist om te kijken hoe je mensen de mond snoert. Laat die guzubukbuk maar lekker in turkijë gaan fluiten, daar zijn ze allemaal corrupt.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:15
Na alle media aandacht kon de KNVB niet anders...
Vind ik leuk
JoeyC +4426
woensdag 10 april 2019 om 10:15
Terecht. Als speler / trainer de arbitrage zo bekritiseren is “not done”. Hoe slecht de arbitrage ook presteert (in hun ogen).
Hopelijk leert Slutski hier van.
Vind ik leuk
Lippie80 +259
woensdag 10 april 2019 om 10:15
Hij had gewoon gelijk maar ja dat kan de KNVB niet begrijpen
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:17
Omdat ie gelijk heeft en dit zegt word je dus gestraft ,je kan dus beter liegen ,dan word je beloond
Vind ik leuk
HupHolland +4462
woensdag 10 april 2019 om 10:17
Wat is de reden van de schorsing? Want het is wel leuk om dat dan ook te weten.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:20
Guzubuyuk is inderdaad eem matige scheidsrechter. En slutsky is een matige coach..
Vind ik leuk
74ratje +1017
woensdag 10 april 2019 om 10:23
Word tijd dat scheidsrechters ook een keer geschorst kunnen worden.
Vind ik leuk
Arbee +2613
woensdag 10 april 2019 om 10:26
Als Vitesse ballen heeft slepen ze de KNVB voor de rechter. Deze schorsing kan prima volgens de gedragscode en regels van de KNVB, maar wanneer de regels en gedragscodes haaks staan op onze nationale grondwet heeft laatstgenoemde altijd voorrang. Met andere woorden: Slutsky's recht op vrijheid van meningsuiting wint het in dit geval altijd van de gedragscode van de KNVB.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:27
Zoals zó vaak in onze samenleving , de dader wordt meer in bescherming genomen dan het slachtoffer. 😉
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:28
Is die schijtrechter dan een echte GOD, als je in een vrij land als NEDERLAND jouw terechte mening over over hem niet mag zeggen. (God lastering, ook nog bebloed door de kerk, moskee of is het tempel in Zeist)
Vind ik leuk
Weisweiler +155
woensdag 10 april 2019 om 10:30
Verkrachters wordt geen strobreed in de weg gelegd, maar dissidenten en komedianten krijgen gelijk lik op stuk.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:32
Waar is de schorsing van Gozubuyuk????????????
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:33
Op zich begrijp ik hem wel. Zo net na een wedstrijd laat je je nog wel eens gaan. Verder lijkt het me wel een gemoedelijke man. Alleen heb je ook nog zoiets als respect. En in die zin is het niet zo handig om dat dan zo voor de camera te doen. Nu moet ik eerlijk zijn en heb ik Gözübüyük ook altijd wel een naar persoon gevonden. Maar dat ter zijde.

Dan hadden ze ook wel iets mogen doen aan die Eric Mijers. Nu wordt er elke keer om gelachen als het voorbij komt. Maar dat kan natuurlijk niet. Wel in de kleedkamer. Niet waar de camera's bij zijn.

Zo, dat is mijn mening en daar zult u het mee moeten doen.
Vind ik leuk
Ajaxspurs +28
woensdag 10 april 2019 om 10:34
Triest. Vrijheids van meningsuiting dat hij het de slechtste scheidsrechter ter wereld vind. KNVB maakt zichzelf weer is belachelijk door die waardeloze scheidsrechter te verdedigen...
Vind ik leuk
Birdiemann +483
woensdag 10 april 2019 om 10:37
Het is duidelijk . Je mag alleen iets over de scheidsrechter zeggen als het positief is , want anders wordt je gestraft . Laat me denken aan het Politburo in het oude Oost - Duitsland .
Vind ik leuk
Patje41 +1221
woensdag 10 april 2019 om 10:38
willekeur! hij gaf zijn ongezouten mening zonder te schelden
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:40
Man man man, hoewel ook ik meer met Slutsky heb dan met Gözu, moet je gewoon objectief zijn en onderkennen dat hij gewoon over de schreef is gegaan. 1 voorwaardelijk of 1 schorsing is gewoon op zijn plek hier.
Vind ik leuk
Couto76 +1268
woensdag 10 april 2019 om 10:41
Belachelijk, Free Slutsky! KNVB Maffia
Vind ik leuk
HAK +1
woensdag 10 april 2019 om 10:42
het moest een keer gezegd worden, het legt er wel heel dicht boven op dat psv zoveel de scheids mee heeft.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:45
Scheids was partijdig
Vind ik leuk
pos +9955
woensdag 10 april 2019 om 10:47
Je moet je eens voorstellen dat een scheidsrechter zoiets roept over een trainer. Milde schorsing voor deze vermakelijke maar verder niets toevoegende trainer. Vreemd dat veel mensen het hier normaal vinden. En toch ook weer niet als je het niveau hier kent.
Vind ik leuk
Zuid +29
woensdag 10 april 2019 om 10:50
Eindelijk iemand die geen respect heeft voor gözübüyük.
Zoon gasten hebben voor andere ook geen respect.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:53
Begin thuis met Google te werken! Het is verreweg de beste baan die ik ooit heb gehad. Vorige maand ontving ik mijn eerste salaris $ 29852 voor 3 uur werken per dag en je kunt gemakkelijk $ 213 per uur verdienen ... Je kkunt het hier zien ...

>>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:00
Hoi Deborah, als je 213 dollar (?) per uur verdient en dan 3 uur per dag werkt, dan kom ik op een maandsalaris van 12780. Hoe kom jij dan uit op 29852 per maand?
Vind ik leuk
Kuyt 2017 +14
woensdag 10 april 2019 om 10:54
Vitesse is gewoon genaaid door die huilebalk van een Lozano.Iedereen weet onderhand dat hij in de buurt van speler of keeper een trucje verzint om zijn tegenstander een rode kaart of strapschop aan te naaien.Behalve de scheidsrechters,die zijn er nog niet achter. Mooi dat die Slutsky de scheids aanvalt,wordt er in de toekomst misschien meer gelet op Lozano.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:54
Tijd dat de KNVB zichzelf opheft.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30185
woensdag 10 april 2019 om 10:55
Iets met gelijk hebben en gelijk krijgen..
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:57
Een terechte beslissing van de KNVB. De Geus floot een uitstekende wedstrijd en er valt op zijn beslissingen niets aan te merken. Een terecht punt voor PSV.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:05
Die man heeft gewoon gelijk.
En dan ook nog worden geschorst.
KNVB MAFFIA !!!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:14
Ik vind het lachwekkend allemaal, schorsen voor je mening te geven.
dan geven ze hem nu dus een schorsing omdat hij dit soort dingen niet mag vertellen voor de camera. Maar vervolgens wel deze scheidsrechter vrij af geven aankomend weekend en dan als excuus gebruiken "kan hij rust nemen ivm dit hele incident".
Dan vraag ik mij af..als dit inderdaad de reden is om hem thuis te laten en geen wedstrijd te laten fluiten..of deze man wel geschikt is voor dit beroep om naar een paar kritische woorden al zo ver psychisch vermoeid of ontdaan bent dat je je beroep een week later al niet meer kan uitoefenen.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2544
woensdag 10 april 2019 om 11:15
Slappe zooi die KNVB. In plaats van een keer naar de opsomming te kijken van gevallen die hij noemt is dit weer de makkelijkste weg. Vraag je eens af als KNVB waarom Slutsky dit zo roept. Onderzoek dat eens. Altijd dat politiek correcte gelul. Je mag niet eens meer zeggen waar het op staat bij dit gecensureerde zooitje in Zeist.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:25
De waarheid mag tegenwoordig niet meer gezegd worden! Ik heb al vaker gezegd dat Gozubuyuk een waardeloze scheids is met een veels te arrogante houding. In plaats van andere te duperen van zijn aanstelling moeten ze Serdan een keer goed aanspreken op zijn manier van fluiten. Ik ben blij dat Slutsky er iets van gezegd heeft!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:27
De scheids had er voor mij alles aan gedaan om PSV aan de punten te helpen. Veel beslissingen welke ten nadele van Vitesse genomen waren, waren onterecht. Ook het laten doorspelen van duidelijk gemaakte overtredingen door PSV, ONBEGRIJPELIJK. Ben altijd neutraal, maar dit mag niet gebeuren.
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1750
woensdag 10 april 2019 om 12:26
Die Turk is een schande als scheidsrechter, hij speelt altijd ZIJN EIGEN wedstrijden.
Vind ik leuk
DeanJayden +13694
woensdag 10 april 2019 om 11:36
Hij mag het niet zeggen, maar heeft wel gelijk. Verschrikkelijke gladde glijer die scheids
Vind ik leuk
Donnygo +6141
woensdag 10 april 2019 om 11:37
Was te verwachten, valt aan de ene kant nog mee had ze wel aan zien komen met een schorsing van 4 of 5 wedstrijden.
Vind ik leuk
Hendry +11
woensdag 10 april 2019 om 11:46
Het word eens tijd dat scheidsrechters geschorst worden!
Vind ik leuk
Iwonna +47
woensdag 10 april 2019 om 11:48
Al n keer verdacht van omkoping deze scheids ,en zijn beslissingen vind ik vaak dubieus ,waar rook is ......
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1750
woensdag 10 april 2019 om 12:24
Opzouten met deze gast, lekker in Turkije laten fluiten.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:51
Als je de waarheid zegt, kun je daar toch niet voor geschorst worden? Maar ja kom niet aan de almachtige KNVB
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:53
Allebei 1 wedstrijd geschorst dus.
Vind ik leuk
Zot Joke +652
woensdag 10 april 2019 om 11:59
Zal hem worst wezen, hij heeft wel zijn punt gemaakt!

Eindelijk iemand die de knuppel in het spreekwoordelijke hoenderhok gooit. Niet op de meest handige manier, maar wel eerlijk en met passie. Ik heb er van genoten!
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 12:00]
Vind ik leuk
Wouter018 +233
woensdag 10 april 2019 om 12:10
Terecht! Die Slutsky maakt zichzelf en de club volstrekt belachelijk.
We hebben een paar verschrikkelijke prutsers achterin staan. Laat hij zich daar over opwinden.
Vind ik leuk
Dicky +646
woensdag 10 april 2019 om 12:14
Wat we al wisten. De KNVB beschermt het varken en straft de trainer die eindelijk wat durft te zeggen over dat corrupte zwijn.
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1750
woensdag 10 april 2019 om 12:23
Slutskiy had gewoon gelijk, maar als je gelijk hebt mag je dat schijnbaar niet in het openbaar zeggen.
Die Serdar moeten ze voorlopig maar even thuis houden lijkt me.
Vind ik leuk
mcmodd +28730
woensdag 10 april 2019 om 12:26
Ik heb me hier prima zitten te vermaken met allemaal uitspraken, voor en tegen Gözöbüyük, Vitesse, de KNVB, Slutsky en weet ik veel wat nog meer.
Niet terzake doende zijn de al of niet terechte fluitmomenten zodra een wedstrijd afgelopen is. Slechts de eveneens niets meer ter zake doende meningen achteraf zeggen iets over onze emoties. En deze scheidsrechter is gewoon een weekje vrij en daarna fluit hij wel gewoon weer een wedstrijd.

Voetbal is oorlog (Rinus Michels), Voetbal is emotie (Faas Wilkes) en allerlei andere uitspraken die er vroeger toe deden, zijn niet meer aan de orde. Het is nu meer dat de zijlijn, het publiek, de teletekstsupporters en de hooligans het voor het zeggen krijgen, ieder op hun eigen al of niet geweldadige manier.

#Ik wil mijn voetbal terug.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 12:30
Mag je tegenwoordig geen menig meer hebben ???????? K.. KNVB
Vind ik leuk
voorstopper +1154
woensdag 10 april 2019 om 12:43
Hij mag toch zeggen wat hij wil?

Wat is dit voor dictoriaal regime? In Nederland?
Vind ik leuk
frans75 +0
woensdag 10 april 2019 om 13:24
ik heb mij zitten te ergen de scheidsrechter was zo partijdig aan fluiten dus psv speelde met 10man + scheidsrechter+de vlagger =12man

Vind ik leuk
peewee +337
woensdag 10 april 2019 om 13:34
Ik heb altijd gedacht dat wij in een democratisch land leefden maar dat is dus blijkbaar een misvatting. Door zijn inconsequent gedrag heeft de scheids Slutsky's uitlatingen over zich afgeroepen en moet de hand dan ook maar in eigen boezem steken!!! Slutsky respect !!!
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 13:35]
Vind ik leuk
4everfcu +5487
woensdag 10 april 2019 om 17:16
kut knvb maken het hele voetbal kapot ,maar zeg niets want dan krijg je gelijk een sancie aan je broek ook al is het de waarheid.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 17:54
Hij heeft op alle fronten gelijk gehad het was een wanvertoning van de scheidsrechter. Daarom heeft PSV gelijk gespeeld ze hadden verloren als deze scheidsrechter niet zo op de hand van PSV had geweest .
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 20:25
Die turk is eenvoudig weg een kut scheidsrechter. Hij hoort in Turkije te fluiten op erdogan zn lul.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws