PSV uitgefloten in Eindhoven: 'Met dit spel kampioen worden: dat bestaat niet'

PSV uitgefloten in Eindhoven: 'Met dit spel kampioen worden: dat bestaat niet'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 13:10zo 14-04-2019 om 13:10

Het dreigt zondagmiddag compleet mis te gaan voor PSV in het thuisduel met De Graafschap. De ploeg van trainer Mark van Bommel heeft veel goals nodig om het grote verschil in doelsaldo met titelconcurrent Ajax te verkleinen. De Graafschap staat na 45 minuten echter op een 1-0 voorsprong... 

PSV, dat kans na kans miste tijdens de eerste helft, verliet het veld onder een striemend fluitconcert. Ook op social media krijgen de Eindhovenaren er van langs. 

Plaats een reactie

zondag 14 april 2019 om 13:17
Schwaab en Viergever aub bij grofafval zetten..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:17
Ik kan jou nog wel herinneren. Wat ging jij uit je dak he bij die 0-1 van Ronaldo. ;)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +19217
zondag 14 april 2019 om 13:19
Klopt om over de discusie van zijn vermeende hamstring blessure maar te zwijgen!
Vind ik leuk
GaoYao +6205
zondag 14 april 2019 om 13:46
Ze spelen op hun niveau, psv..

Ps, mooi slimfit shirt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:19
Bij Ronaldo was het nog slimme loopactie maar dit zou mijn oma nog wegkoppen
Vind ik leuk
markie +3230
zondag 14 april 2019 om 13:32
Ik zie toch grote parallellen
Vind ik leuk
TottenhamHOT +19217
zondag 14 april 2019 om 13:47
PSV wint heus wel maar wat slecht!!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:49
Ja, Van Bommel wou dat doelsaldo toch ophalen in een duel?
Vind ik leuk
langeGek +1862
zondag 14 april 2019 om 13:51
Wat een grap, voor dit "voetbal" ga je toch niet naar een stadion? Het lijkt wel een b-film.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:17
En die huilende Mexicaan erbij. Geen kampioen voor jullie clubje. Wij denderen wel door. Easy.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:18
Lozano droevig kan niet eens een balaanemen deze wedstrijd
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:21
En voor open doel naast schieten...
Vind ik leuk
Wijndalum +1057
zondag 14 april 2019 om 13:24
En dan nog haalt onze vriend Ihattaren eruit ipc Chucky.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:30
Maar Chucky heeft maar één moment nodig, al speelt hij wel heel slecht, net als Dumfries.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:41
Jep slechts 1 moment om zich weer te laten vallen in de 16 meter. Wat een acteur is dat zeg.. Walgelijk..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:45
Tja, het is niet anders..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:48
Naja als verdediger zou ik 'm gewoon een doodschop verkopen.. Misschien dat ie het dan afleert
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:51
Dat leert hij nooit af, zit gewoon in hem..
Vind ik leuk
Wim Horst +1272
zondag 14 april 2019 om 14:03
en gelijk gaan liggen als ze bal missen of worden afgetroefd door de graafschap, maar dat was never en nooit niet een penalty, maar ja PSV hè die wordt al het hele jaar geholpen 😉
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:05
Ik zeur nooit over dat soort dingen, soms zit het mee en soms zit het tegen..
Scheelt ook een hoop frustratie als je je niet druk maakt om dat soort dingen hahaha
Vind ik leuk
Wim Horst +1272
zondag 14 april 2019 om 14:08
wel frappant dat ze veel van de vrije trappen van PSV niet de overtreding herhalen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:13
Daar let ik niet eens op joh, boeit mij ook niet. PSV was wederom heel slecht. Op doelsaldo gaat PSV ons niet meer inhalen..
Vind ik leuk
Wim Horst +1272
zondag 14 april 2019 om 14:17
je hebt gelijk zo verliest PSV nog punten en hoe blij was mark weer blij met zo een slechte wedstrijd, waardeloze kerel, beetje pas op de plaats was meer op zijn plaats geweest.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:23
Ja joh, en maar blijven volhouden dat er niks aan de hand is. PSV speelt, gelukkig, al sinds de winterstop ruk!
Vind ik leuk
LukaB +735
zondag 14 april 2019 om 13:43
Die lozano mogen ze van m ijj door midden trappen. Wat een vies naaiertje is dat zeg. Kom op graafschap ff volhouden laat Ajax maar lekker kampioen worden!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:59
Heeft hij er weer een pingel bijgedoken? Of was t die jankert in de spits vandaag?
Vind ik leuk
Plattekar bv +35866
zondag 14 april 2019 om 13:20
Die eeuwige 2 controleurs....geen creatieve oplossing. Wederom jagen na een achterstand. Schwaab en Viergever zijn zo ontzettend zwak , daar moet ingegrepen worden. Bommel grote spiegel kopen.
Vind ik leuk
OverdOse +1928
zondag 14 april 2019 om 13:24
Viergever is wisselvallig. Soms top en soms flop.. was hij bij Ajax al, kon daarom niet begrijpen waarom psv hem zo graag overnam
Vind ik leuk
markie +3230
zondag 14 april 2019 om 13:33
Omdat het altijd een 6je is..
Vind ik leuk
Enden +5057
zondag 14 april 2019 om 13:28
Waarom krijgt Guti nooit een kans??
Vind ik leuk
markie +3230
zondag 14 april 2019 om 13:34
Wat ik van hem gezien heb zou ik hem volgend seizoen ook bij Ajax willen zien.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4858
zondag 14 april 2019 om 13:36
Mag niet van Bommel, speelt met risico.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:49
Guti moet het met de dochter van bommel gedaan hebben daarom speelt die nooit meer
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:31
Waarom komt dit pas aan einde seizoen naar boven toen wij als Ajacieden er aan het begin van het seizoen iets van zeiden wisten we niet beter? Zelfde geldt voor Hendriks en Zoet.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:38
Mogen de spelers de trainer ook wisselen??
Was vorig jaar onder Cocu niet on aan te gluren, maar waren resultaten nog goed.
Vind ik leuk
Mari +13677
zondag 14 april 2019 om 13:21
Viergever de nieuwe Vermeer.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:22
Toch denk ik dat jullie wel winnen...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:24
Ja ik ook, maar het blijft komisch dat Van Bommel wel even een 8-0 verwachtte.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:28
Dat is gewoon geouwehoer, net zoals zeggen dat er niks aan de hand is..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:39
Zag ik nou Mark Rutte op de tribune?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:45
Yep.. hahaha
Vind ik leuk
PRICE +8807
zondag 14 april 2019 om 13:25
2e helft begin ook niks
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:28
Heb je gelijk in, ik kan er ook niks beters van maken..
Vind ik leuk
PRICE +8807
zondag 14 april 2019 om 13:24
V R E 'S E L I J K 'S L E C H T
Vind ik leuk
Koekie1970 +1928
zondag 14 april 2019 om 13:30
Zei het gisteren al: duurt niet lang meer die vriendschap tussen PSV en De Graafschap.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:30]
Vind ik leuk
Mr bien +9061
zondag 14 april 2019 om 13:24
Hahaha dat zeg ik al een jaar
Mij afzeiken en nu blijkt toch weer dat ik gelijk heb.
Vind ik leuk
AVDV +1649
zondag 14 april 2019 om 13:45
Gefeliciteerd knul, wat win je nu?
Vind ik leuk
Morgel +17
zondag 14 april 2019 om 14:22
Een sticker op je voorhoofd!
Vind ik leuk
AVDV +1649
zondag 14 april 2019 om 15:23
Ah wie wil dat nu niet hè
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:28
Hoezo, Viergever wou CL spelen en kampioen worden toch?

Schwaab, Viergever, Hendriks kun je zo weg doen, Unnerstall beter dan Zoet en kan zo wel even doorgaan.
Vind ik leuk
JanvdLisme +1532
zondag 14 april 2019 om 13:39
Leg die smerige Mexicaanse lilliputter ook bij. Broertje van neymar
Vind ik leuk
Wim Horst +1272
zondag 14 april 2019 om 13:57
een onterechte penalty moest PSV weer in het zadel helpen, wat een wanvertoning en wat een mazzel met de scheidsrechter beslissingen, elk wisse wasje een vrije trap voor PSV walgelijk!
Vind ik leuk
Wim Horst +1272
zondag 14 april 2019 om 13:58
en Dumfries. Rosario en nog een stuk of 9 anderen!
Vind ik leuk
Molletje +4243
zondag 14 april 2019 om 14:01
Die Viergever waarvan na de met 3-0 gewonnen wedstrijd tegen Ajax werd gezegd dat Ajax die mistte en dat Ajax nu met Blind zat... Nou.... wat wordt hij gemist zeg, dát had Overmars echt héél verkeerd gezien... Hahahahahaha!!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:09
En de rest? Laten recyclen?
Vind ik leuk
Tarcotsira +1086
zondag 14 april 2019 om 15:14
Snap ook echt niet PSV die Viergever heeft gehaald toen hij Ajax speelde zag je toch dat hij het niveau niet aan kon van CL wedstrijden of belangrijke wedstrijden
Vind ik leuk
Iggy +4653
zondag 14 april 2019 om 15:58
Geef het goede voorbeeld maar eens joh.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:17
Niet de arrogantie van sommige PSV fans vergeten. Je had ze toch eens moeten horen..na Feyenoord-Ajax al helemaal..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:17
Opsporing verzocht: holadiejee al weken spoorloos.

Signalement:
- Psv supporter die meer haat heeft voor Ajax dan liefde voor Psv.
- Staat op met Ajax en gaat naar bed met Ajax.

Wie heeft deze Ajax trol afgelopen weken nog gezien. Neem dan contact op met Voetbalprimeur.

Hij is niet vuurwapen gevaarlijk maar loopt hij met een roze lolly en teddybeer.

Like dit bericht zodat zoveel mogelijk supporter worden geattendeerd op zijn vermissing.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:19
Over een paar dagen komen ze vanzelf weer uit hun holletje...
Vind ik leuk
Tarcotsira +1086
zondag 14 april 2019 om 13:19
Laat mij raden en hij maakt een verwarde indruk?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:20
Lekker belangrijk..
Vind ik leuk
RaVARber +9878
zondag 14 april 2019 om 13:26
Vergeet Stratumseind niet, die na Ajax-PSv uit frustratie zn account verwijderde. Altijd een grote bek en bij tegenslag onderduiken.
Vind ik leuk
buddha +10792
zondag 14 april 2019 om 14:26
straat had al 2 maanden er voor al bekend gemaakt dat hij met 200.000 likes zou stoppen met dat account. ik weet niet of hij een nieuwe heeft aangemaakt.
Vind ik leuk
isnake +2835
zondag 14 april 2019 om 13:32
Al weer een trol erbij.
En welke idioten geven zo een trol ook nog likes?
Vind ik leuk
JoeyC +4445
zondag 14 april 2019 om 13:34
Turkse Nederlander is “gelukkig” teruggevonden vorige week. “Toevallig” op het moment nadat Ajax na 1000+ dagen weer bovenaan stond.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:19
Haha die heeft maanden in Turkije vastgezeten. Is nou pas vrij.
Vind ik leuk
Blindsy +20659
zondag 14 april 2019 om 13:37
Hij is samen met Jaaapie opgenomen.
Vind ik leuk
AVDV +1649
zondag 14 april 2019 om 13:46
Ah je doet het voor de likes!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:17
Lekker laten zweten die lui uit Eindhoven. Los van de uitslag ben ik trots op deze ploeg. Wat een verschil met Ajax uit.
Vind ik leuk
Vak-DD +12951
zondag 14 april 2019 om 13:24
Gewoon de punten pakken daar. Een geluk dat guzubuyuk niet fluit.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:00
Als nog ga je met 0 punten lekker terug naar Doetichem kunnen wij wel zweten daar is gelukkig een douche voor na de wedstrijd, misschien moeten jullie maar een keer zweten in plaats van Ajax weer vol in de kont te kruipen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:03
😘
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:07
2-1 🤫 Weer valse hoop aan jullie kant
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:10
Och wat zal ik slecht slapen vannacht zeg. Dat je als kandidaat voor het kampioenschap wel even aan het doelsaldo gaat werken en dan alle moeite van de wereld hebt met mijn ploeg zegt genoeg. Dat je dan nog zulke domme dingen het internet op durft te slingeren zegt alles over jou.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:12
Volgende keer wat meer “zweten” dan pakkken jullie misschien een punt
Vind ik leuk
JoeyC +4445
zondag 14 april 2019 om 15:26
Ik zou zelf gaan zweten als mijn club in deze fase van de competitie op plek 16 zou staan, maar het is maar waar je je prioriteiten legt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:28
Wij hebben al vaak genoeg in deze situatie gezeten dus de Graafschap supporters zweten niet zo snel van angst. In Eindhoven moet de moed ze toch inmiddels wel in de schoenen zakken lijkt me?
Vind ik leuk
JoeyC +4445
zondag 14 april 2019 om 15:38
Valt wel mee. PSV heeft al vaker om het landskampioenschap gestreden dan De Graafschap tegen degradatie.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:41
En ook met afschuwelijk voetbal wou je zeggen? Als je Ajax en PSV naast elkaar legt moet je toch concluderen dat er maar 1 ploeg kampioen gaat worden. Maar blijf vooral lekker aan het doelsaldo werken zou ik zeggen....
Vind ik leuk
JoeyC +4445
zondag 14 april 2019 om 15:46
De enige conclusies die ik kan trekken is dat Ajax op doelsaldo eerste staat. 1 misstap van Ajax kan voldoende zijn. De kans dat PSV kampioen wordt is groter dan dat De Graafschap nacompetitie ontloopt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:48
Dat is natuurlijk appels met peren vergelijken maar je moet wat hè...
Vind ik leuk
JoeyC +4445
zondag 14 april 2019 om 15:53
Net zoals deze wedstrijd met Ajax - De graafschap vergelijken om een positief gevoel voor jezelf te creëren.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:58
Dat positieve gevoel is er al lang en daar voegt deze pot weinig aan toe. Uiteindelijk schieten we er niks mee op behalve dat we er niet slechter op worden los van het doelsaldo. Ik heb er meer vertrouwen in dat wij ons direct handhaven dan dat PSV kampioen gaat worden. Allemaal een kwestie van perspectief natuurlijk. Maar succes nog met het doelsaldo hè.
Vind ik leuk
JoeyC +4445
zondag 14 april 2019 om 16:00
Ja jullie ook met de degradatiestrijd. Hopelijk gaat Sjakiemero weer hopen dat jullie degraderen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:02
Het moet voor ons tegen VVV en Emmen gebeuren. Eventueel op de laatste speeldag maar in ieder geval niet tegen Ajax vrees ik.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:33
Snoep alsjeblieft Ajax punten af! #2016waseenmooijaar
Vind ik leuk
Wim59 +669
zondag 14 april 2019 om 13:17
😂😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:17
Kijk die bolle zitten dan.... Dat kan niet hoor...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:19
Dat is Stratumseind 😂
Vind ik leuk
Benniewies +6188
zondag 14 april 2019 om 13:21
😂😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:22
Hahahaha zo’ n beeld ik wel bij hem idd!
Vind ik leuk
OverdOse +1928
zondag 14 april 2019 om 13:27
Als het Stratum was zat hij met bier in beide handen en een vol krat op schoot😉
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:28]
Vind ik leuk
KCP +1600
zondag 14 april 2019 om 13:37
Zeker weten dat die net zo smeerpijp is idd
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:21
Zo is toch al dat lomp volk uit Eindhoven?
Vind ik leuk
Mr bien +9061
zondag 14 april 2019 om 13:27
Mist alleen dat struisvogeleiredopje op zijn hoofd
Vind ik leuk
VanGoal +1337
zondag 14 april 2019 om 13:44
Haha idd toevallig ken ik die kerel. Mooi om te zien dat ze in Eindhoven niet meer weten wat ze van de stress moeten doen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:18
Dit gaan ze nog wel winnen verwacht ik
Vind ik leuk
MojoRisin +16304
zondag 14 april 2019 om 13:18
Laten we maar niet op de zaken vooruit lopen.. Er zijn hierna nog 4 wedstrijden te spelen..
Vind ik leuk
Mari +13677
zondag 14 april 2019 om 13:24
Dan kan Tadic nog topscorer worden ook.
Vind ik leuk
RVB AFCA +14717
zondag 14 april 2019 om 13:18
Tering een nijlpaard met een XXXXL PSV shirt op de tribune
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1836
zondag 14 april 2019 om 13:28
Kunnen we hem niet wisselen? Veel slechter zal ie t niet doen
Vind ik leuk
Mr bien +9061
zondag 14 april 2019 om 13:29
Zo is de bezettingsgraad ook hoger
Vind ik leuk
OverdOse +1928
zondag 14 april 2019 om 14:21
Makkelijk scoren hoor... wie weet heeft hij een schildklier ziekte?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:45
Idd, jammer altijd toch weer dat soort reacties.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:18
Hahahahahah
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:18
Spelersgroep kan de druk niet aan !
En de trainer doet of hij al heel wat heeft gepresteerd !
Daar kan onze “gezonde” arrogantie in Amsterdam nog niet aan tippen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:23
De "arrogantie" van echte Amsterdammers is leuk en inderdaad gezond .
De arrogantie van de "Amsterdammertjes" op deze site uit de provincie ,is vooral heel erg zielig .
Vind ik leuk
Mari +13677
zondag 14 april 2019 om 13:25
Ze kennen geen druk, wordt ze verteld
Vind ik leuk
Mari +13677
zondag 14 april 2019 om 13:27
Ze kennen geen druk; ze zijn helemaal leeg.
Zwaar jaar geweest: zoveel wedstrijden voorronde CL, beker, CL, overwinteren, tig spelers waar belangstelling vanuit het buitenland.
Ga er maar eens voor staan
Vind ik leuk
T. Henry +462
zondag 14 april 2019 om 13:19
PSV is echt niet kampioen waardig. Echt een schande zou het zijn als die kampioen zouden worden. Ik hoop echt op Ajax die laten tenminste voetbal zien als topclub.
Vind ik leuk
Linke loe +2443
zondag 14 april 2019 om 13:25
Elke voetbalkenner zei al meteen dat Ajax gewoon kampioen moest worden..ajax is toch 5 klasses beter als psv ..dat voetbal van psv is echt niet om aan te zien
Vind ik leuk
T. Henry +462
zondag 14 april 2019 om 13:31
Het is een drama, verschrikkelijk om na te kijken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:37
Als Ajax echt 5 klasses beter is, waarom zijn ze dan nog geen kampioen?
Vind ik leuk
Linke loe +2443
zondag 14 april 2019 om 13:39
Nou als jij niet ziet dat Ajax vele malen beter is dan ga ik je dat niet uitleggen want dat is dan niet te doen gozert
Vind ik leuk
Stranger +7054
zondag 14 april 2019 om 14:14
Of kun je het niet?
Eerst een grote mond ,maar onderbouwen Ho ,maar.
Neem een voorbeeld aan je mede supporters die dat wel doen en vooral kunnen!
Vind ik leuk
Linke loe +2443
zondag 14 april 2019 om 14:18
Als je dat zelf niet ziet ben je zo kansloos en heb je echt totaal geen verstand van voetbal..grote bek heb ik ook niet..het boeit me verder gewoon geen reet of je het met me eens bent of niet gast foei
Vind ik leuk
Stranger +7054
zondag 14 april 2019 om 15:00
Dus niets onderbouwen!
En beter geen verstand van voetbal dan helemaal geen verstand.
Maar dat zul je wel niet begrijpen;-)
Vind ik leuk
Linke loe +2443
zondag 14 april 2019 om 15:15
😴
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:49
040 .Misschien...heel misschien teveel energie verbruikt bij het binnenhalen van punten voor de coefficentenlijst ?
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:51]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:19
Fototoestel heeft gisteravond nog even een 'stuffed camel' weggewerkt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:19
Flauwekul natuurlijk. Maar zijn behandeling van Guti is hem wel aan te rekenen. Het loopt voor geen meter, vooral door het gebrek aan creativiteit op het middenveld. Dat Guti dan, na zo’n beetje elke middenvelder meerdere kansen te hebben gegeven, van Van Bommel geen enkele kans krijgt, is wat mij betreft onbegrijpelijk.
Vind ik leuk
Tarcotsira +1086
zondag 14 april 2019 om 15:12
Ja snap ik ook niet hij viel in het begin vaak goed in ….
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:18
Vind het werkelijk 1 van de opvallendste dingen. Kijk, dat een Behich geen kans meer krijgt, omdat hij zelfs tegen een amateurclub het niveau amper aankon, dat kan ik begrijpen.
Maar Guti heeft in de minuten die hij heeft gekregen gewoon redelijk tot goed gespeeld.

Het is ook heel vreemd dat een speler eerst basisspeler is, en vandaar uit ineens 4e of 5e keuze wordt. Hoe kun je een speler zo degraderen? Hetzelfde geldt voor Ramselaar, die zouden we bijna vergeten.
Vind ik leuk
Tarcotsira +1086
zondag 14 april 2019 om 15:23
Ja en dan zogenaamd lef tonen door Ihataran op te stellen stoere keuzes van van Bommel.Ihataran heeft niks laten zien Heb echt het gevoel dat hij zich wil bewijzen ofzo die van Bommel !!


Ramselaar deed het gewoon goed bij PSV en Guti ook een middenveld met Hendrix en Rosario is gewoon te balletje breed, daarnaast komen ze nooit in de 16!!
Vind ik leuk
OverdOse +1928
zondag 14 april 2019 om 13:20
Hele seizoen grote mond en nu fluiten? Snap niks van die gasten..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:32
Is bij ajax ook geweest toch
Vind ik leuk
OverdOse +1928
zondag 14 april 2019 om 13:37
Nee, daar fluiten we het hele seizoen en hebben nu een grote mond 🤣
Vind ik leuk
Klopper456 +3088
zondag 14 april 2019 om 13:20
Een scheet van 'Annerie' op Twitter is tegenwoordig genoeg voor een artikel op VoetbalPrimeur.
Vind ik leuk
Mari +13677
zondag 14 april 2019 om 13:20
Ik zou nog een controleur inbrengen.
Rosario bewijst trouwens al weken dat hij op is, net als Dumpfries
Malen mag meedoen als niets meer lukt. Hij trapt er net als Locadia erin.
Toch knap van Ger Brandts
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
zondag 14 april 2019 om 13:21
NOS Sport,
“Dit beeld zegt alles. Deze supporter beschrijft het gevoel van PSV na de eerste helft (0-1). →“

Opgeblazen gevoel?
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1271
zondag 14 april 2019 om 13:24
haha, zo zit deze vent er ook bij als ze voorstaan...
Vind ik leuk
Benniewies +6188
zondag 14 april 2019 om 13:21
raadsel.... Hoe heette de trainer van psv doen 1 jaar vier prijzen verklote?
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
zondag 14 april 2019 om 13:26
Fred Rutten?
Vind ik leuk
robertus +2498
zondag 14 april 2019 om 13:50
Die deed het zelfs 2jaar op rij.
Vind ik leuk
Mr Wynch +406
zondag 14 april 2019 om 13:21
Heerlijk dit, eindelijk wordt die misplaatste arrogantie eens afgestraft. Wat is PSV zwak zeg, nog maar op 1 podium actief en zelfs daar kunnen ze het amper waarmaken. En maar vol afgunst zeiken en zaniken over Ajax, maar vervolgens zelf als een natte krant spelen. De "5 jaar helemaal niks" verwensingen waren niet aan te slepen, nee want PSV maakt indruk zeg... Oh the irony.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:26
5 jaar niets is iets voor de ajax haters, kijk eens naar het fundament wat Marc netto heeft neergezet, miljoenen zonder hulp van een olie sjeik of rijke Rus. Europacup finale, marktwaarde van spelers bleven maar stijgen. Dit jaar waarschijnlijk geen Europa cup finale , maar we hebben het wel voor elkaar gekregen dat heel Europa het over Ajax heeft,ajax weer een aantrekkelijke club wordt voor buitenlands talent (laines krabt ondertussen achter zijn oren )..ajax koos voor de lange termijn en dat zal ooit genadeloos zijn vruchten afwerpen.. nu nog fatsoenlijke breedte aankopen.. daar ligt onze zwakte..en volgend seizoen neerzetten..
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:29]
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1271
zondag 14 april 2019 om 13:23
wat hebben we gelachen om ajax uit bij de graafschap......wat denk je? wordt je in Eigen huis vernederd lol......hopen dat de graafschap dit volhoud tegen de toppers van psv.
Vind ik leuk
Morgel +17
zondag 14 april 2019 om 14:28
*volhoudt
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:24
Wees gerust, PSV gaat deze pot heus nog wel winnen.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1271
zondag 14 april 2019 om 13:33
nog 30 minuutjes....kijken wat je nu weer voor smoes gaat bedenken voor het kutspel van psv tegen het sterke de graafschap
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:45
Ik denk dat ze het echt nog wel gaan redden. De 2-1 hangt in de lucht. Yesssßss, ik zei het toch!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:46]
Vind ik leuk
Neusje +278
zondag 14 april 2019 om 14:08
En nu? Toch geen titel? Wees maar blij knul
🛠

Vind ik leuk
@J@X +12
zondag 14 april 2019 om 13:26
Die nijlpaard op de tribune is volgens mij een Psv scout
Vind ik leuk
Neusje +278
zondag 14 april 2019 om 14:38
De nieuwe spits denk ik. Want de jong denkt dat ie in het buitenland aan de slag kan. Bij Anderpech ofzo hoger zit er niet in. Dacht meer kaliber fc eindhoven


🛠
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:26
Hahahaha ajax
Vind ik leuk
Marco S +7116
zondag 14 april 2019 om 13:28
Die man op de foto, is dat stratum?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:30
Wat is PSV toch bedroevend slecht, benieuwd naar commentaar van van Bommel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:31
Gefeliciteerd ajaxieden
Mijn geloof is nu overleden
Vind ik leuk
035 +1156
zondag 14 april 2019 om 13:38
Kun je eindelijk die Ajax vlag voor het raam hangen.😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:22
Om te verbranden bedoel je
Vind ik leuk
035 +1156
zondag 14 april 2019 om 16:58
Als jij jouw huis in de fik wil steken......
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:41
Nee liever de arena
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1271
zondag 14 april 2019 om 13:32
Sinds dat van Marwijk weer naar het midden oosten is gegaan, is het niks meer bij psv.....van bommel kan ook echt helemaal niks zelf
Vind ik leuk
Toon N +338
zondag 14 april 2019 om 13:33
Zo fijn dat Viergever bij Psv speelt. Misstaat niet naast Swaab.
Vind ik leuk
utreg1971 +2079
zondag 14 april 2019 om 13:35
Ajax sup waren zeer lovend over hem. Wat een slechte speler zeg. Dat dit soort gasten in het betaald voetbal terecht zijn gekomen is abnormaal
Vind ik leuk
Toon N +338
zondag 14 april 2019 om 17:35
Zo lovend waren ze niet. Ajax wilde zijn contract niet eens met 1 jaar verlengen om nog wat geld te beuren. Ze waren bang dat hij zou accepteren. PSV dacht een koopje te hebben, blijkt een grote miskoop te zijn.
Vind ik leuk
AFC AJAX. +745
zondag 14 april 2019 om 13:33
Warme club joh.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1873
zondag 14 april 2019 om 13:33
Luuk in de lucht 😃
Vind ik leuk
utreg1971 +2079
zondag 14 april 2019 om 13:33
Ajax kampioen Dit PSV verdient het niet.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:34
benieuwd of hij verdedigende middenvelder eruit haalt
Vind ik leuk
pietprecies +12614
zondag 14 april 2019 om 13:34
Deze supporter? Tering, het lijken er wel 2..
Vind ik leuk
Smithsonian +45326
zondag 14 april 2019 om 13:38
Hij telt voor 3.

Wel een cultfiguur door de jaren heen.

Denk zelf dat het stratum is :)).
Vind ik leuk
Delfie +133
zondag 14 april 2019 om 13:35
Psv loopt het doelsaldo hard in.... bommeltje bommeltje toch... je doet weer te grote uitspraken😂😂😂😂
Vind ik leuk
Neusje +278
zondag 14 april 2019 om 13:35
Zie je beginnen al te fluiten. Zien het niet meer zitten. Platte kar gaat volgende week het paasvuur in🐰. Het GROTE Ajax is komende jaren weer heer en meester op de nederlandse velden. Zoals we gewend zijn. Voor mooi voetbal moet je altijd in Amsterdam Cruijff Arena zijn. Dat weet iedereen in Nederland. Leuk of niet.


🛠
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:36]
Vind ik leuk
Blindsy +20659
zondag 14 april 2019 om 14:40
Heb je nog meer teksten? 46 Likes en je valt nú al in herhaling...
Vind ik leuk
Neusje +278
zondag 14 april 2019 om 14:47
He Blindsy aan jou likes te zien bestaat je hele leven uit VP.
Hele dag kijken of je likes heb. Best treurig vind je zelf ook niet?
Get a life knul. Maar jij bent trots als een pauw waarschijnlijk he?
De "like" kampioen. Is ook een titel😂😂😂😂


🛠
Vind ik leuk
Blindsy +20659
zondag 14 april 2019 om 14:54
Ik vind op VP zitten om één boodschap te posten een stuk treuriger.
Maar gewoon blijven proberen, knul. Geen probleem.
Vind ik leuk
Neusje +278
zondag 14 april 2019 om 15:01
Ja je boodschappen zijn ook zo boeiend om te lezen. Gelukkig ben je er zelf blij mee. Weet je wat ik geef je een "like voor je inzet. Goed?
Vind ik leuk
Blindsy +20659
zondag 14 april 2019 om 15:08
Moet je hem niet aan jezelf geven? Je hebt toch nog méér accounts, neem ik aan?
Vind ik leuk
Neusje +278
zondag 14 april 2019 om 15:13
Nee ik heb er maar 1
Jij vast de helft van wat we allemaal zien.
Wil je nog 1 like? Want daar leef jij voor toch? Een kinderhand is snel gevuld. Nou wil je er nog 1 of niet? Snel beslissen voor ik me bedenk
🛠

Vind ik leuk
Blindsy +20659
zondag 14 april 2019 om 15:18
Ik heb liever dat je wat meer je best doet op je posts.
Vind ik leuk
Neusje +278
zondag 14 april 2019 om 15:23
Jij bent echt een grappig manneke. Erg eenzaam waarschijnlijk? Ga je hond anders even uitlaten. Op straat kun je mensen aanspreken. En praten over leuke dingen. Je hobby bijvoorbeeld. Dat je een "like" kampioen bent. En nog borstvoeding krijgt van je zus. Maar ik reageer nu niet meer op je. Fijne dag knul
🛠


En blijf het GROTE Ajax volgen
Vind ik leuk
Blindsy +20659
zondag 14 april 2019 om 15:33
Ik zou het zéér waarderen. Als je niet meer op mij reageert. Ik zal het hierna zéker niet meer op jou doen. Je hebt te weinig niveau voor n normale chat, helaas.
Kirk out.
Vind ik leuk
Neusje +278
zondag 14 april 2019 om 15:01
Asjeblieft knul
Vind ik leuk
JoeyC +4445
zondag 14 april 2019 om 13:35
Eerst maar eens zien te winnen. Die bal wilt er maar niet in voor PSV.
Vind ik leuk
KCP +1600
zondag 14 april 2019 om 13:35
Die dikzak🤣🤣🤣

Echt nasty ga afvallen gek kost de maatschappij bakken met geld!
Vind ik leuk
Blindsy +20659
zondag 14 april 2019 om 13:37
En daar was weer een Lozanootje. Wat slim weer uitgelokt...
Vind ik leuk
T. Henry +462
zondag 14 april 2019 om 13:40
Dat is zo misselijj mannetje, nu heeft ie nergens geen last meer van. En echt raken deed Serrarens hem niet eens volgens mij. Maar laat wel gelijk zien dat er geen andere manieren voor PSV zijn om te winnen. Triest clubje.
Vind ik leuk
Blindsy +20659
zondag 14 april 2019 om 13:42
Blablabla
Vind ik leuk
Smithsonian +45326
zondag 14 april 2019 om 13:37
Ach ja, karma.

Het heeft ze lang genoeg mee gezeten.

Beter als ajax kampioen word...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:39
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:44]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:42
WTF!!!!

Let effe op je taalgebruik man.
Vind ik leuk
035 +1156
zondag 14 april 2019 om 13:43
Andere woordkeuze zou fijn zijn.
Vind ik leuk
Freddy M. +1413
zondag 14 april 2019 om 13:39
Wat een onterechte penalty net als vorige week. Ongelooflijk zeg dat de var niet ingrijpt hij zet zijn voet er zelf achter!
Vind ik leuk
Zwollenaar1 +2289
zondag 14 april 2019 om 13:40
Tuurlijk... Raakt hem amper maar goed, Pro topclub he. Ik hoop voor de SUPERBOEREN dat ze erin blijven, geweldige volksclub. PSV speelt zoals gewoonlijk weer schijtvoebal, mag toch hopen dat dit lamlendige team geen kampioen wordt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:41
Typisch PSV: overal voor gaan liggen en penalty’s claimen!

Vind ik leuk
Suck r +1157
zondag 14 april 2019 om 13:47
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:52]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:42
Warme club!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:42
Stomme penalty maar den duikelaar heeft er weer eentje. Hopen dat ze m zo afzagen dat de kaart of penalty ook met trots gegeven kan worden.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1271
zondag 14 april 2019 om 13:43
knvb wil het spannend houden blijkt, iedere blinde zag dat er niks gebeurde bij die pingel
Vind ik leuk
Suck r +1157
zondag 14 april 2019 om 13:45
Dat zou je haast denken, maar dan is er altijd wel weer een scheids die ze helpt. Misselijkmakend.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:49
Natuurlijk weer een duikeling en de scheids gelijk naar de stip en zo wordt psv nog in de race gehouden. Pingel Support Vereniging
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:02
Onzin, hij werd op de knie geraakt en dit was een 100% strafschop.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:13
Mooie zweefduik bedoel je... De Ligt kreeg een kamikaze excelsiorspeler op zn nek en was niks. Dit was gezocht, mooie schwalbe of schwaabe.
Vind ik leuk
Bvv +120
zondag 14 april 2019 om 14:15
Hou toch op!! Hij laat zijn been hangen en gaat als een stervende zwaan naar de grond. Blijft liggen en kan daarna toch weer verder. Het is gewoon een onsportieve voetballer!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:35
Was het ook. Die Ajacieden zouden zich eens positief met hun eigen club moeten bezighouden. Ga naar AS.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:50
Je zou maar denken de CL gewonnen te hebben maar erachter komen dat t de 2-1 thuis tegen de Graafschap is..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:50
PSV wint, maar wordt geen kampioen dit jaar!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:50
Wat een armzalig luizenploegje dat Psv zeg. Hoeveel kansen kan je om zeep helpen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:51
Die Var moeten ze gelijk afschaffen .
Lozano 100% schwalbe en zo breekt psv de wedstrijd open .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:51
Heeft Lozano een beperking? Hij valt steeds om.
Vind ik leuk
Suck r +1157
zondag 14 april 2019 om 13:56
Vallende ziekte waarschijnlijk. Het is hardnekkig en voorlopig niet te genezen.
Vind ik leuk
broedkip +2251
zondag 14 april 2019 om 13:54
Uitgefloten waarom? Ze spelen toch weer de sterren van de hemel? De scheids geeft rollebollebol weer een pingel waarom fluiten de supporters tegen Psv dat doet Lindhout toch ook niet?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:55
Serrarens, effe foutje goedmaken, kom op je kan het.
Vind ik leuk
Voetbal34 +418
zondag 14 april 2019 om 13:56
Herkenbaar dit😁😁
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:56
Hadden ook 2 penalties kunnen krijgen voor vasthouden/omarmen. Maar ja, commentaren zijn heel eenzijdig. PSV is overigens wel dramatisch
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5704
zondag 14 april 2019 om 13:56
Zeist houdt PSV in de race. Wat een schande wéér.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:08
Dat is onzin, scheidsrechter absoluut niet geholpen. Heel de wedstrijd trekken duwen en natrappen, totaal niets mee gedaan
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5704
zondag 14 april 2019 om 14:29
Was het maar onzin, Bart brabant. Enkel en alleen met dank aan Zeist doet PSV nog mee. Het is om te kotsen. De voetballiefhebber/kenners braken van dit PSV. Op zo'n manier winnen, heel slecht.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:58
Wat is er meer Rosario gebeurd........? Raakt niet 1 bal goed
Vind ik leuk
wolfie +652
zondag 14 april 2019 om 13:59
Haha, wat een verslaggever bij de wedstrijd, PSV en dan met name Rosario is vermoeid omdat PSV PSV zoveel wedstrijden heeft gespeeld, welke wedstrijden dan? Dan lopen ze bij Ajax zeker met de tong op de tenen want die voetballen al vanaf de zomervakantie .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:01
Ik ben het met deze twitteraars eens. PSV ligt nog steeds op koers om met Ajax om het kampioenschap te strijden, maar PSV oogt verschrikkelijk uitgeblust. Het lijkt erop alsof PSV ondertussen nog aan het strijden is op het hoogste Europese niveau, maar niets is natuurlijk minder waar. Ajax oogt, ondanks wat pijntjes her en der, fris en sterk en PSV ziet eruit alsof ze het einde van het seizoen nog maar net halen.

Als PSV-fan zeg ik: dit PSV heeft niets in de Champions League te zoeken volgend seizoen. Laat Ajax maar kampioen worden. Het spijt me...
Vind ik leuk
JoeyC +4445
zondag 14 april 2019 om 14:06
1e of 2e worden maakt niet veel uit qua CL voorronde.
Vind ik leuk
Wzawzdeb +226
zondag 14 april 2019 om 14:02
Bijna kopt Swaab weer in eigen doel 😂😂😂😂
Vind ik leuk
Kwal +851
zondag 14 april 2019 om 14:04
Wat verschrikkelijk om naar te kijken dit PSV. En dan de Jong als je qua spitsen zo,n historie hebt pfffffffff
Vind ik leuk
Mari +13677
zondag 14 april 2019 om 14:06
PSV jaagt op doelpunten en is tijd aan het rekken. hahaha
Vind ik leuk
Mari +13677
zondag 14 april 2019 om 14:07
PSV oogt als een zwoegend paard
Vind ik leuk
langeGek +1862
zondag 14 april 2019 om 14:07
Lijkt wel of ze een val ziekte hebben daar in Eindhoven. Kan toch niet man!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:08
Wat een luizenploeg is dat zeg, maar wat wil je met dumfries lozano en de jong in een elftal, jankerds met het verstand van een stronthoop . Dan dieen halven duitser op de bank, verschrikkelijk . Een schande voor het Nederlands voetbal
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:08
Het zijn net duitsers psv
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:08
Gaat lekker dat doelgemiddelde!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:09
We love the Henkie, we do!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:10
Lozano en De Vallende Ziiekte: is er een dokter in de zaal (in het stadion)?
Vind ik leuk
Bvv +120
zondag 14 april 2019 om 14:11
Ach ze hebben de scheids wéér mee en de VAR ook. Totaal geen strafschop voor Lozano. Een dikke schwalbe!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:20
Hoop dat Groningen jullie helemaal de tievus in speelt.. Als jullie na zo vliegreis lekker nog ruim 2 uur in de bus moeten zitten
Vind ik leuk
roma1900 +756
zondag 14 april 2019 om 14:23
🤣🤣🤣🤣echte PSV fan hahahahaha in het nou dan maar schelden
Vind ik leuk
roma1900 +756
zondag 14 april 2019 om 14:21
🤣🤣🤣🤣 en dan nog met een swalbe winnen van een laag vlieger
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:28
Schelden? denk dat jij weinig gewend bent
Vind ik leuk
B H +461
zondag 14 april 2019 om 14:57
Wel gewonnen! Was wel Graafschap he! Weten ze in Amsterdam alles van, hihi
Vind ik leuk
Tarcotsira +1086
zondag 14 april 2019 om 15:14
Hahahaha dat PSV van jullie de Graafschap thuis altijd lastig!!!
Vind ik leuk
Denstrax +33
zondag 14 april 2019 om 15:51
Mag hopen datt PSV geen kampioen wordt, dat zou echt een aanfluiting zijn voor het spel wat ze al tijden laten zien.
Vind ik leuk
donderdag 18 april 2019 om 01:01
PSV speelt de laatste tijd inderdaad wat minder goed en bevlogen voetbal. Dat klopt!
Maar het puntensaldo is gewoon belachelijk goed te noemen.
En ff niet vergeten hoe dat Ajax terug gekomen is en werkelijk fantastisch speelt!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws