VP-voetbalkantine: 'Bosz moet Neres zondag al laten debuteren tegen Vitesse'

VP-voetbalkantine: 'Bosz moet Neres zondag al laten debuteren tegen Vitesse'

vrijdag 17 februari 2017 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Om de discussie op gang te helpen, geven wij gedurende de dag een aantal stellingen waarover gediscussieerd kan worden.

Stelling 1: 'Ajax-incident de druppel: doellijntechnologie meteen invoeren'
Stelling 2: 'Jones heeft inmiddels bewezen dat hij beter is dan Vermeer'
Stelling 3: 'Bosz moet Neres zondag al laten debuteren tegen Vitesse'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

Korm +20587
vrijdag 17 februari 2017 om 11:12
stelling 1: ben voor video-refs maar dit was niet de druppel. je weet dat als je dit niet toe past dat er menselijke fouten gemaakt worden. dat dien je dan te accepteren
Vind ik leuk
Hupfean +1338
vrijdag 17 februari 2017 om 11:13
Stelling 1: oneens, dit was heel moeilijk te zien. Pas in de 5e herhaling zag je het. Ik ben trouwens wel voor doellijn technologie.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:57
Het feit dat het heel moeilijk was te zien, geeft toch juist aan dat het tijd wordt voor doellijntechnologie zoals je zegt?
Vind ik leuk
Strijp +5564
vrijdag 17 februari 2017 om 11:22
Had al ingoerd moeten zijn. Zeker in toernooien van de UEFA
Vind ik leuk
Vonkie +129
vrijdag 17 februari 2017 om 11:28
Wel "grappig" dat het, nu het in het nadeel van Ajax is, weer zo een hot item is, er zijn denk ik ook wel voorbeelden te noemen waar ze juist een voordeel hadden met dit soort beslissingen, maar dat is natuurlijk weer anders..........
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:17
Dat klopt goos, dat klopt
Vind ik leuk
Kevinm +1068
vrijdag 17 februari 2017 om 11:28
Stelling 1: eens. En voor die tijd sowieso de officials achter het doel aan de andere kant van het doel zetten ipv aan dezelfde kant als de grensrechter.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 11:30
Hoezo nu ineens wel. wekelijks komen er gelijkwaardige fouten voorbij, waar vaak niet eens aandacht aan besteed wordt. Wordt er al aandacht aan besteed dan krijg je steeds termen als Calimero gedrag of Huillie huillie en dergelijke naar je hoofd geslingerd. Een videoscheids is ook l zo subjectief als de scheidsrechterlijke beslissingen. Wanneer grijp je in en wanneer niet. Ook heeft het niet altijd nut. Kijk naar de dwalingen bij wel/niet buitenspel. Deze dwalingen zijn van invloed op het creëren van kansen. Fluit je eerst en dan blijkt het geen buitenspel te zijn, dan is de kans verkeken de tegenpartij is dan alweer volop terug in de defensie. Ook krijg je een rare situatie. Je kunt namelijk geen vrije bal geven omdat er geen overtreding heeft plaats gevonden. Of wil je de video scheids alleen raadplegen bij de vraag is het ene goal of niet. Hetzelfde geldt voor overtredingen, wanneer grijp je wel in en wanneer niet, ook weer zo subjectief als de neten. Doellijntechnologie is maar een druppel op een gloeiende plaat. Als je iets wilt doen pak dan alles aan.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 21:01
Doellijntechnologie is juist niet subjectief, een videoscheids wel ja. Maar de stelling gaat niet over een videoscheids dus ik snap niet helemaal waarom je daar uitgebreid op ingaat...
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 07:10
Het 1 staat niet los van het ander. De videoscheids is al verder in ontwikkeling, vandaar. Ikzelf ben van mening dat een extra scheids ( dus op beide helften 1 scheids) beter werkt dan al die technologieën.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 11:37
Ajax gaat kampioen worden
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 11:48]
Vind ik leuk
Korm +20587
vrijdag 17 februari 2017 om 11:46
..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 11:50]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 11:49
Dirk Kuyt
Vind ik leuk
Santi +15757
vrijdag 17 februari 2017 om 11:50
das n vriend van me.

Ik heb m mijn acc gegeven

hij was jaloers op de likes ;)

(laatste nie serieus nemen)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 11:51]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:18
En toen werd je wakker :-)
Vind ik leuk
Vonkie +129
vrijdag 17 februari 2017 om 18:30
Vroeg aan het bier vandaag EL?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 18:30]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 11:38
Doellijn technologie had al de norm moeten wezen rond 2010 bij WK in Zuid Afrika. Het zorgt er ook voor dat deze discussie niet keer op keer langskomt. Hoe duur kan het zijn om zoiets in te voeren?
Vind ik leuk
Korm +20587
vrijdag 17 februari 2017 om 14:38
Jones heeft aangetoont een stabiele keeper te zijn. Vermeer vind ik een betere keeper maar oogt soms wat onrustig... moeilijke keuze!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:10
Of ie beter is weet ik niet, hij doet alleen niet onder voor een fitte Vermeer. Vermeer is niet wedstrijdfit dus is het logisch dat hij nu Jones laat staan.

Logisch verhaal dus. Die van Bronkhorst doet geen gekke dingen.
Vind ik leuk
J Kiprich +8317
vrijdag 17 februari 2017 om 17:10
Stelling 3: Ja lijkt me verstandig. Die jongen komt zo'n beetje vanaf de andere kan van de wereld. Heeft waarschijnlijk nog een jetlag in de benen en nog geen training meegemaakt. En dat Nederlandse weer ook nog...brrrrrr
Vind ik leuk
Gerro +2913
vrijdag 17 februari 2017 om 17:13
Nee joh we zetten hem pas in als we hem eg nodig.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:15
Klopt "Het ajax-incident is inderdaad DE druppel" ;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 17:15]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:37
Diegene die op stelling 3 ja zegt moet wel heel hopeloos zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:09
Ja
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:43
Ik open de app en de bovenste serie gaat over één speler. Worden jullie daar nu niet moe van? En nee, de andere topics open ik niet.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:09
Achja.. je hoeft niet te klikken. En daarnaast is deze site verder gratis, dusja een gegeven paard...
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 21:31
Ik heb dan ook alle andere berichten over hem overgeslagen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Bosz moet Neres zondag al laten debuteren tegen Vitesse'