'FC Barcelona wil Bosz beroven van toptalent': 'Er is interesse van grote clubs'

'FC Barcelona wil Bosz beroven van toptalent': 'Er is interesse van grote clubs'

zondag 18 juni 2017 om 10:52

FC Barcelona wil volgens L'Équipe Borussia Dortmund-trainer Peter Bosz beroven van Ousmane Dembélé. De Catalanen willen de veelbelovende aanvaller zo snel mogelijk toe aan hun selectie toevoegen, weet het Franse medium te melden.

Moussa Sissoko, de zaakwaarnemer van Dembélé, reageert tegenover hetzelfde L'Équipe op het transfergerucht. "Ousmane is momenteel op vakantie en ik kan niets zeggen over wat er allemaal gespeculeerd wordt. Wat ik wel weet, is dat er interesse is van grote Europese clubs."

Dembélé is een Franse vleugelspeler van twintig jaar oud. Afgelopen zomer belandde hij bij Dortmund, hiervoor speelde hij in de jeugdopleiding én een jaar in de hoofdmacht van het Franse Stade Rennais. In zijn eerste seizoen bij Dortmund blonk Dembélé gelijk uit, wat zodoende ook FC Barcelona opviel.

Verdediger Marc Bartra maakte medio 2016 de overstap van FC Barcelona naar Borussia Dortmund, en bewandelde daarmee het tegenovergestelde pad. Mede door deze transfer zou de verhouding tussen de Spaanse en Duitse clubs goed zijn, wat kan meehelpen in de transferonderhandelingen over Dembélé.

Poll

Dembélé al klaar voor Barcelona?

(4950 stemmen)

Plaats een reactie

ihvmmdk +2705
zondag 18 juni 2017 om 11:03
Moussa Sissoko heeft het maar druk, voetballen en de belangen behartigen van zijn client :D
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:28
Ja he dat viel mij ook al op.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:10
Dembélé is meer een Real Madrid speler. Las wel dat Barça heel erg concreet is om toptalent Deniz Aytekin te contracteren . Barça had genoten van zijn skills. Er moet nog een grensrechter komen om de selectie kompleet te maken.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:15
Een grensrechter? Hmz dat zou toch een opzienbarende transfer worden!
Vind ik leuk
Haarbal +919
zondag 18 juni 2017 om 11:25
Met geld kun je blijkbaar alles

Ik zie Kuipers graag bij de selectie van Barca
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:28
Na Deniz Aytekin optreden moet Barça een grensrechter erbij hebben. Ik denk dat jij niet weet wie Deniz is. Barça PSG 6-1 met Deniz Aytekin als hoofdrolspeler haha.
Vind ik leuk
Ajaxia +73
zondag 18 juni 2017 om 11:45
Dembele wordt juist met Messi vergeleken, een all rounder, terwijl Mbappe met Cristie wordt vergeleken, een effectieve afmaker.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:19
Dat vind ik raar want de scheidsrechter baas in Spanje zit altijd bij real Madrid op het ere terras.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:30
KingJames23,dat is voor de buitenwereld. Hij is een Barça fan in hart en nieren.
Vind ik leuk
Drobtine +1512
zondag 18 juni 2017 om 11:14
Leeg kopen die tent van Judas
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:20
hahaha, het zit erg hoog bij je he?

Therapie misschien?
Vind ik leuk
Pino61 +7083
zondag 18 juni 2017 om 11:27
Laat dat Dortmund nou maar lekker vol blijven, want 3x raden waar Bosz straks gaat winkelen.
Vind ik leuk
Vak-DD +5540
zondag 18 juni 2017 om 11:24
Laat hij nog maar een jaartje bij Dortmund blijven.
Vind ik leuk
Arbee +964
zondag 18 juni 2017 om 12:13
Als we de media zouden mogen geloven gaat Barcelona deze transferwindow vol voor Hector Bellerin, Ousmane Dembele en Marco Verratti, en dan zou er wellicht ook nog een extra centrale verdediger moeten komen. Wat de media daarbij vergeten te melden, is dat Barcelona exclusief het geld van uitgaande transfers een budget van minder dan 80 miljoen heeft. Het moet dus wel heel raar lopen wil Barcelona ze alle drie kunnen halen
Vind ik leuk
United +40394
zondag 18 juni 2017 om 13:37
Komkommertijd ;p
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:55
Er kan genoeg verkocht worden en verratti wil graag naar barca, die hoeft dus niet de hoofdprijs te kosten
Vind ik leuk
United +40394
zondag 18 juni 2017 om 13:29
Als hij naar Barca gaat komt hij toch op de bank! Hij kan beter blijven bij Dortmund. Daar is eerder verzekerd van een basisplaats. Of Messi moet in een andere rol gaan spelen. Maar dat zie ik ook niet gebeuren.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:53
Dembele, verratti, bellerin en misschien nog een cv erbij, dan kan barca weer mee gaan doen komend seizoen..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:14
Zou niet heel slim zijn van die jongen. Wisselt geweldige wedstrijden met slechte wedstrijden af bij Dortmund. Bij de Duitsers wordt dat wel geaccepteerd maar bij Barcelona wordt hij daar op afgerekend.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:17
Deze transfer zit er al een tijdje aan te komen. Acht de kans zeer groot dat Dortmund daarna voor Dolberg gaat.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'FC Barcelona wil Bosz beroven van toptalent': 'Er is interesse van grote clubs'