'Costa keert terug in Londen en versnelt onderhandelingen: terugkeer lonkt'

'Costa keert terug in Londen en versnelt onderhandelingen: terugkeer lonkt'

dinsdag 12 september 2017 om 13:23

Atlético Madrid en Chelsea schudden waarschijnlijk deze week de handen over een transfer van Diego Costa. De Premier League-kampioen is eindelijk bereid te onderhandelen over de spits, nu die na drie maanden Brazilië is teruggekeerd in Londen.

Dat meldt Marca dinsdag. Chelsea ontvangt zo'n zestig miljoen euro voor Costa. Het maakt de 28-jarige Spanjaard de duurste aankoop ooit van Atlético, al is nog niet duidelijk welk deel van dat bedrag uit bonussen zal bestaan. Beide partijen hebben wel de intentie om een deal snel af te ronden. Costa heeft immers geen toekomst meer op Stamford Bridge.

De aanvaller leeft in onmin met Chelsea na een veelbesproken sms-bericht van manager Antonio Conte. Hij weigert nog voor de Londenaren in actie te komen en verbleef de afgelopen maanden in zijn geboorteland Brazilië. Hij zal hoe dan ook tot de volgende transferperiode in januari geduld moeten hebben voordat hij in actie kan komen voor Atlético.

Plaats een reactie

Woudo +2867
dinsdag 12 september 2017 om 13:26
Maakt* ik dacht nu dat er een maat van Costa naar Chelsea kwam...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:09
Die kwal heeft helemaal geen maten, omdat hij een matennaaier is.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:45
Idd
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:27
Hopelijk wordt dit voor alle 3 de partijen een deal. Dan zijn er 3 partijen heel gelukkig en kunnen we misschien nog wel genieten van Costa!
Vind ik leuk
HJR +3510
dinsdag 12 september 2017 om 14:07
Persoonlijk vind ik Costa een matennaaier :). Hoe hij die penalty versierde tegen Nederland. Dus ik geniet niet van Costa.

En ja het klopt Robben vind ik geen matennaaier :), iets met een Oranje bril waarschijnlijk ;)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 14:07]
Vind ik leuk
timm0s +239
dinsdag 12 september 2017 om 14:30
Robben gaat dramatisch neer maar er word vrijwel altijd wel degelijk een overtreding op hem begaan, ook toen hij nog wel veel schwalbes maakte ging er vaak wel een overtreding op hem vooraf maar dan bleef hij tevergeefs overeind (bal kwijt) en duikelde dan later naar de grond.
Overigens vond ik de schwalbe van Costa tegen Nederland best een slimme, hij ging namelijk gewoon lekker op het been van wie was het, de Vrij? staan en werd dan meegetrokken.
Vind ik leuk
HJR +3510
dinsdag 12 september 2017 om 15:07
Zeker Robben ging bijvoorbeeld, helaas, door in de finale WK 2010 ;), dan was het rood voor Puyol, dacht ik, en als als als......

Costa deed dat slim, maar het blijft een schwalbe. Je kan het op 2 manieren zien natuurlijk, blijf het een matennaaier vinden. Snap niet dat spelers dat doen, komen ze thuis kunnen ze zeggen: We hebben gewonnen, ik moest wel valsspelen maar toch ben ik super trots erop :(
Vind ik leuk
Nick Kools +11571
dinsdag 12 september 2017 om 13:27
VP: Lezen jullie de titel eens terug pfffff.
Vind ik leuk
mcmodd +9594
dinsdag 12 september 2017 om 14:13
Uitermate nietpassende titel, helemaal mee eens. Hieruit lijkt het dat Costa vrolijk zijn carrière voortzet bij Chelsea.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:44
Ik hoop van niet
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:28
Niet bang voor de boete pik, werken en je smoel houden!

Hoop dat Chelsea die boete uitschrijft binnenkort.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 13:30]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:30
Dat heb je vaker gezegd en uiteraard heb je recht op je eigen mening en is het niet goed te praten dat Costa zonder toestemming wegblijft bij zijn werkgever die zijn meer dan vorstelijke salaris betaald maar je zult toch ook moeten toegeven dat hoe Chelsea en met name Conte met Costa zijn omgesprongen nou ook niet bepaald van respect betuigd.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:32
Dit heeft al te maken met eerder dreigen van vertrek. Heel goed dat Conte dit doet, die is ook niet gek natuurlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:34
Oh dat wist ik niet dus Costa zat al eerder te dreigen met vertrek dan dat Conte via SMS vertelde dat hij dit seizoen geen gebruik meer wil maken van Costa zijn diensten?.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:44
Oh ja er is een hele voorgeschiedenis, dat forceren om weg te gaan moet maar eens zijn afgelopen. Goeie speler en een grote persoonlijkheid maar te ver is te ver. Al hij niet snel gaat spelen en trainen dat staat hem een miljoenenboete te wachten. Tientallen miljoenen wel te verstaan.
Vind ik leuk
baku +156
dinsdag 12 september 2017 om 13:29
Prima aankoop van Atlético, misschien niet de meest sympathieke voetballer aller tijden maar wat een beest in en rondom de 16.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:47
Vind ik ook, maar ik ben een beetje costa moe. Onruststokers heeft niemand nodig ook wij niet
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:43
Tot januari gewoon salaris achterhouden, niet mee laten trainen en zeker niet met de beloften mee laten doen. Disciplinair straffen en een geldboete geven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Costa keert terug in Londen en versnelt onderhandelingen: terugkeer lonkt'