Fraser is woest: 'Teken dat ze niks te zoeken hebben bij een grote club'

Fraser is woest: 'Teken dat ze niks te zoeken hebben bij een grote club'

vrijdag 22 september 2017 om 08:12

Henk Fraser is woest op de spelersgroep van Vitesse. De Arnhemmers werden woensdag in de KNVB Beker uitgeschakeld door de amateurs van Swift. Fraser was er vanwege griep niet bij.

"Ik ben echt kwaad op het team", zegt Fraser in gesprek met De Telegraaf. "Deze wedstrijd hebben we verloren, omdat we niet het maximale hebben gegeven. Dat mag gewoon niet gebeuren. In één wedstrijd gooi je weg waar we een jaar keihard voor gewerkt hebben. We hebben vorig jaar iets neergezet in de beker en echt iets opgebouwd bij Vitesse en dan nu dit."

Fraser heeft de wedstrijd tegen Swift niet teruggezien, maar het is voor de trainer wel al duidelijk dat zijn ploeg onvoldoende heeft gegeven. "Als de instelling, passie en vooral inleving voldoende zijn, dan bestaat het niet dat we worden uitgeschakeld. Met alle respect voor de prestatie die Swift heeft geleverd."

De ambities van enkele spelers kunnen wat Fraser betreft weer de ijskast in. "We hebben veel jongens die naar een grote club toe willen. Mijn eigen ervaring bij Feyenoord is dat je bij een grote club élke wedstrijd móet winnen. Dat is een instelling die je moet hebben voor de top en die onze spelers niet hebben getoond tegen Swift. Dat is voor mij een teken dat ze nog niks te zoeken hebben bij een grote club en blij mogen zijn dat ze bij Vitesse spelen."

Lees meer over:EredivisieVitesse

Plaats een reactie

vrijdag 22 september 2017 om 08:17
Mee eens. Hij zet ze nu ook op scherp voor zondag. Als Henk boos is merken de spelers dat echt wel.
Vind ik leuk
Morris +14786
vrijdag 22 september 2017 om 08:17
orkaan Fraser raast over Arnhem heen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:46
en trekt komend weekend richting amsterdam.......
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12202
vrijdag 22 september 2017 om 08:19
Het Fraser-niet-aanwezig effect misschien geweest? Zondag wordt vast een heerlijke wedstrijd :-)
Vind ik leuk
Bengelino +6694
vrijdag 22 september 2017 om 08:27
Toch raar dat hij de wedstrijd van zijn eigen team niet heeft gezien
Vind ik leuk
DubRtd +15763
vrijdag 22 september 2017 om 09:44
Was die pot op tv dan?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 08:29
Tsja voor Ajax is het in ieder geval alles behalve gunstig dat Vitesse van Swift heeft verloren..

Laat maar op zondag Fraser weer toch.. die krijgt ze tot op het bod gemotiveerd hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 08:31
tis ook een schande, voor de club vitesse en heel Arnhem!
wellicht komen we gewoon tekort wanneer we meerdere wedstrijden moeten spelen in 1 week tijd. tegen Venlo niet goed voetbal gespeeld, voldoende kansen en dan in blessuretijd een penalty tegen krijgen. je zag het aankomen.
nu maar hopen daþ ze karakter tonen tegen Ajax as zondag.
Vind ik leuk
Dicky +6466
vrijdag 22 september 2017 om 08:36
Ik ben ook woest op de spelers. Maar ik ben ook woest op Fräser. Als Vitesse goed speelt dan krijgt Fräser credits, als het team heeft gefaald dan heeft Fräser ook gefaald. Hij maakt ook deel uit van het team en is verantwoordelijk voor de voorbereiding op de wedstrijd en de opstelling.
Vind ik leuk
Mari +2240
vrijdag 22 september 2017 om 09:52
Hij was grieperig. Arme jongen
Hij heeft het over vroeger toen hij bij Feijenoord speelde, toen toen toen waren trainers niet grieperig en als ze al een keer 41 graden koorts hadden dan nog zaten ze in de dug out, (die er vroeger heel anders uit zag)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:19
Hahaha wat een onzin bericht zeg, volgens mij heb jij 43 graden koorts
Vind ik leuk
dogo +61
vrijdag 22 september 2017 om 14:44
Je zou hopen dat Fraser Vitesse een grote club noemt, waar deze spelers niets te zoeken hebben. Het valt toch tegen dat hij daarmee andere clubs bedoelt.. Wat zou Vitesse dan zijn in de ogen van Fraser?... Had dan gezegd: "Deze spelers zijn Vitesse onwaardig, en bij nog grotere clubs hebben ze al helemaal niets te zoeken".
Subtop Nederland en bekerwinnaar, mag je nationaalgezien toch wel als groot betittelen. Vooral in relatie tot de overige deelnemers in de bekercompetitie.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 08:40
Daarom spelen ze ook bij Vitesse, beste Fraser. De spelers hebben nml niks te zoeken bij een grote club.
Vind ik leuk
orion73 +685
vrijdag 22 september 2017 om 08:56
Mooi gezegd Henk. Een speler als Castaignos had zich nu waar moeten maken. Weliswaar tegen amateurs maar als hij er gewoon 4 had gemaakt was dat voor hem en de technische staf toch lekker geweest. Nu werd hij uit de wedstrijd gespeeld door een speler die op het 5e niveau speelt.....
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 09:30
Zondagmiddag 14.30 kunnen ze het goed maken. ;-)
Vind ik leuk
Tfoe +446
vrijdag 22 september 2017 om 09:47
laat maar komen:)
Vind ik leuk
Dicky +6466
vrijdag 22 september 2017 om 10:10
Nee dat kunnen ze dus niet. Winnen bij 020 is slechts voor de bonus punten. Deze wedstrijd hoef je niet te winnen. Je moet reëel zijn. 020 heeft een budget dat vele malen groter is dan dat van Vitesse. Als Vitesse dit soort wedstrijden verliest dan is er niks aan de hand. Van amateurs mag Vitesse nooit verliezen. Nu ze dit wel gedaan hebben kunnen ze het nooit meer goed maken. Al win je zondag met 8 goals verschil dan nog heb je afgelopen woensdag gewoon gefaald.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:19
nou dicky het zou anders best goed vallen hier in huize stratum : ajax vitesse 0-8........
Vind ik leuk
Dicky +6466
vrijdag 22 september 2017 om 10:59
Huize Dicky ook ;) 0-1 is ook al genoeg. Maar de wedstrijd van woensdag is nooit meer goed te maken.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:04
haha 0-1 zou ook al mooi zijn inderdaad en ja dat wat geweest is kan je inderdaad niet meer opnieuw doen...ik weet er alles van
Vind ik leuk
HansVites +2210
vrijdag 22 september 2017 om 11:34
Het zou wel de pijn wat verzachten Dicky als ze daar winnen.
Vind ik leuk
1892 +7023
vrijdag 22 september 2017 om 09:44
Castaignos en v/d Werff naar Nijmegen brengen
Maar die willen ze waarschijnlijk niet eens in de juup hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:18
Zet ze op scherp henkie voor komend weekend en poets die blamage weg....
Vind ik leuk
HansVites +2210
vrijdag 22 september 2017 om 10:55
Goed zo Henk pak ze maar keihard aan die werk weigeraars.
Vind ik leuk
Hammie +647
vrijdag 22 september 2017 om 12:37
Eens
Vind ik leuk
Vak-DD +8054
vrijdag 22 september 2017 om 15:09
Waar was Fraser zelf dan, gevalletje Rutten ?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 16:31
Ze hebben wat te Frazen daar in Arnhem. Ik denk dat die onrust niet berust is op een gerucht. Het komt niet voor niets bij de media/kranten terecht. Misschien wel een bewuste lekkage.
Vind ik leuk
1892 +7023
vrijdag 22 september 2017 om 17:59
Grappig boertje :Los eerst die geruchten bij jullie maar op.
Onee is de waarheid wat er daar is gebeurd en nog steeds aan de gang is.Ruim eerst alle rotzooi op bij jullie.s6 ermee
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:48
Maak je niet druk jonge. Ze zijn druk bezig met rotzooi opruimen. Twente komt er al weer langzamerhand aan. Toch zie ik een voorzichtige scenario optrekken dat Fraser misschien wel bij ons aan het roer staat volgend seizoen. Die Rus moet lekker doorgaaan zo.Dat wil geen enkele trainer en waar rook is, is....
Vind ik leuk
1892 +7023
vrijdag 22 september 2017 om 20:18
Je kunt beter door een rus opgelicht worden dan door twente.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:01
Wat doe je op de training?
Laag tikken, een keer raken, als ik nu de bal krijg wat doe ik ermee tik, tik, tik.
Uren lang laag tikken op de training, kijk naar Barcelona, Real Madrid....tjonge, tjonge kijk dan.
Ja maar die amateurs waren aan het hakken? Niks mee te maken "Profs" ben je toch !?
Tik, tik, tik. Moet toch gewoon 0-8 zijn? pfff.
Bel Chinees? Ha, ha, kan ook!!!
Ben er ziek van.!!
Afz.een zieke supporter.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Fraser is woest: 'Teken dat ze niks te zoeken hebben bij een grote club'