Robben richt zich tot Groningen-fans in videoboodschap: 'Dat doet mij pijn'

Robben richt zich tot Groningen-fans in videoboodschap: 'Dat doet mij pijn'

vrijdag 22 september 2017 om 18:46

FC Groningen heeft de hulp van Arjen Robben ingeroepen in de strijd tegen de vele lege stoeltjes in het Noordlease Stadion. De sterspeler van Bayern München en het Nederlands elftal wil dat het stadion zondag tegen FC Twente weer eens vol zit.

"Ik weet dat de resultaten van ons cluppie de laatste weken ietwat tegenvallen, maar daarom is het des te belangrijker dat jullie aanstaande zondag tijdens de wedstrijd met FC Twente weer van de partij zijn", zegt Robben, die werd opgeleid door Groningen en twee seizoen in het eerste elftal speelde, in een speciale videoboodschap.

"Het doet mij pijn als ik op televisie de vele lege plekken zie. Ik hoop dat het stadion tegen FC Twente weer goed gevuld zal zijn", vervolgt de aanvaller. "De drie punten zijn uiterst belangrijk om de lijn omhoog weer te vinden. Als speler weet ik als geen ander hoe belangrijk de steun van het publiek is."

"Natuurlijk mag je kritisch zijn, maar als het eerste fluitsignaal heeft geklonken, moet je achter je ploeg staan. Groetjes vanuit München, van een echte FC Groningen-supporter", besluit Robben.

Plaats een reactie

Alain2708 +2512
vrijdag 22 september 2017 om 18:51
Serieus?
Vind ik leuk
Djambo +2176
vrijdag 22 september 2017 om 19:11
Bij Groningen zit tenminste nog publiek, bij Vitesse moeten ze 3/4 van de capaciteit vullen met zwarte doeken.
Vind ik leuk
RebelVox +3176
vrijdag 22 september 2017 om 19:33
Groningen voetbalt al een tijdje gewoon kut, dat publiek pikt dat niet meer en blijft liever weg.
Faber moet dat elftal gewoon es lekker laten ballen en Groningen moet weer eens achter echt talent aan gaan, dan zit dat stadion zo weer vol.
Vind ik leuk
Vak-DD +7051
vrijdag 22 september 2017 om 19:34
Niet overdrijven, morgen mag je weer naar het Vitesse spreekuurtje bij het Riagg in nijmegen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:25
Ahhh wat een punchline :-0) hahaha!
Vind ik leuk
Dicky +4439
vrijdag 22 september 2017 om 19:54
Ja erg he? Hoe erg is het dan wel niet met NEC gesteld? Ondanks dat Nijmegen een grotere stad dan Arnhem is krijgen ze een stadionnetje van 12,500 toeschouwers niet uitverkocht. 2013/2014 11,065 toeschouwers
2014/2015 9,086 toeschouwers
2015/2016 11,680 toeschouwers
2016/2017 11,357 toeschouwers
Dit zijn de statistieken van volksclub NEC.
Dan nu Vitesse.
2013/2014 18.982 toeschouwers
2014/2015 17,212 toeschouwers
2015/2016 16,904 toeschouwers
2016/2017 15,907 toeschouwers
Het laagste aantal toeschouwers bij Vitesse de afgelopen 20 jaar is 13,789. En dat is alleen maar zo omdat Vitesse in het seizoen 1997/1998 nog meer dan een half seizoen op het sublieme Nieuw Monnikenhuize speelde.
Vind ik leuk
Djambo +2176
vrijdag 22 september 2017 om 19:57
Dankjewel, elk jaar minder supporters dus bij Vitesse en meer bij NEC. Volgend jaar nog meer zwarte doeken dus?
Vind ik leuk
Dicky +4439
vrijdag 22 september 2017 om 20:00
Nee Dombo er komen dus niet elk jaar meer mensen bij NEC. Vraag maar even aan de begeleiding op de groep of hij het je uit wil leggen stumpert!!!
Vind ik leuk
Diamant07 +4528
vrijdag 22 september 2017 om 20:40
Jongens waarom deze discussie? Zelfs de KNVB begrijpt dat Vitesse aan 1200 kaarten voor de bekerfinale meer dan voldoende heeft. Of hadden ze 6 bussen met zwarte doeken mee willen nemen?
Vind ik leuk
Dicky +4439
vrijdag 22 september 2017 om 22:55
Tja elke club en supporter begrijpt dat die aktie van de KNVB schandalig was. Behalve de aller simpelste zielen. Bijvoorbeeld Feyenoord supporters uit Nijmegen. Geen ruggengraat en ballen genoeg om NEC te steunen maar wel Vitesse op een hele domme manier afzeiken om toch geaccepteerd te worden door hun stadsgenoten.
Vind ik leuk
Diamant07 +4528
zaterdag 23 september 2017 om 08:38
Dikkie als je mij bedoelt; ik woon in Amsterdam en kom uit Zevenaar dus dan sla je volledig de plank mis.
Vind ik leuk
United FC +12262
zaterdag 23 september 2017 om 10:18
Waar is het fout gegaan?
Vind ik leuk
Dicky +4439
zaterdag 23 september 2017 om 11:18
Lekker belangrijk waar jij vandaan komt of waar jij woont. Je bent een wurm en die zijn overal te vinden.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:11
Zit het nog niet vol daar....
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 21:59
Sneu of niet?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:51
Wat een zielige taferelen zijn dit.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:57
Inderdaad. En nog zieliger is dat VP er weer een artikel van probeert te maken. Gewoon alles wat Robben in het filmpje zegt overtypen.
Laat het filmpje dan maar weg.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 20:27]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:46
??? Serieus?
Komt er eindelijk eens nieuws buiten de top 3 en dan is het nog niet goed?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 14:49
Dat hoor je mij niet zeggen.
Vind ik leuk
bits +3737
vrijdag 22 september 2017 om 18:53
Leuk hoor, een boodschap van Robben, maar de bezoekersaantallen dalen al jaren structureel. Is dat niet een hele duidelijke hint dat het spel wat op de mat gelegd word al jaren niet om aan te gluren is? Ik zie liever wat creatiever/risicovoller spel en geen play offs dan dat je met dit afbraakvoetbal wellicht de play offs haalt.
Vind ik leuk
jave +1341
vrijdag 22 september 2017 om 18:55
Eens, maar daarom wel een gemeend boodschap van een échte Fc supporter ..
Vind ik leuk
bits +3737
vrijdag 22 september 2017 om 19:21
Het zal ook zeker gemeend zijn van Robben, maar ik gok dat er een telefoontje van Hans aan vooraf is gegaan.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 22:35
Zal me niks verbazen die Nijland is de wanhoop nabij.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:54
Tja groningen zal altijd zijn clubbie blijven
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:56
Voetbal is passie, en het voetbal van Groningen is gewoon om te gapen.
Vind ik leuk
derksen +6177
vrijdag 22 september 2017 om 18:55
Ja je heb succes supporters en supporters die er elke wedstrijd zijn

Als voorbeeld
Komende beker wedstrijd in de kuip is bij voorbaat al uitverkocht
Sorry er is maar een supporters en dat is die van feyenoord
En ja sommige maken dan dit belachelijk
Maar het is wel de waarheid in goede en slechte tijden!
Ik respecteer elke supporter voor zijn club maar het is eenmaal zo
Misschien ajax nog maar zelfs psv heb succes supporters
Tis gewoon zo
Vind ik leuk
Mo +6077
vrijdag 22 september 2017 om 18:58
Wat denk je van alle ‘Real PSG en Barca fans’ in hart en nieren.....
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:02
Wat een bullshit is dit zeg..
Afgelopen 3 seizoenen bij feyenoord- twente geweest en 3x was de 2e ring aan de kant van de skyboxen ( de rode stoeltjes) bij lange niet uitverkocht.
Feyenoord supporters hoor je nooit tenzij ze scoren en in andere steden weten ze zich niet te gedragen.
Kortom kakkerlakken zijn geen haar beter dan het theaterpubliek in amsterdam of wie dan ook.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:04
Nee dat drugskartel in Enschede is een stuk beter joh....
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:07
Je kan zeggen en vinden van twente wat je wil maar als er iets is wat we op dit moment niet hebben is succes.
Desondanks zitten er elke thuidwedstrijd +- 24.000 man
Alle stadions van de subtoppers zouden daarmee uitverkocht zijn dus nee twente moet het niet hebben van de succes supporters.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:17
Bij Feyenoord hebben ze dit seizoen 34.000 seizoenskaarten verkocht.
Bij Ajax hebben ze er dit jaar zelfs 42.000 verkocht en dat terwijl we al 4 jaar geen prijs hebben gewonnen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:24
In enschede wonen 160.000 mensen , in amsteldam hoeveel? 1,2 miljoen ofzo? Dus 42.000 is wel tegenvallend
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:35
Grote lantaarn, klein licht.....
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 22:41
750.000 inwoners
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 22:53
Ze hebben praatjes voor 1,2 miljoen...
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 23:02
Vraag me af hoeveel supporters er zouden komen bij 020 als ze niet in de top 3 speelden.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 22:40
Waarvan de kwart nooit komt opdagen:D
Vind ik leuk
Olfie +2425
vrijdag 22 september 2017 om 19:20
Dus je hebt bij Twente een te groot stadion?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:28
Nee het zit bij twente vooral in het sponsor gedeelte , de ' leren stoeltjes ' zijn nagenoeg allemaal leeg
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:53
28.500 passen er in ons stadion. Al wordt dat helaas niet meer gehaald
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 22:54
Het Abe Lenstra Stadion is het stadion van sc Heerenveen en is vernoemd naar de voetballer Abe Lenstra.[3] De capaciteit bedraagt 26.100 plaatsen. Zitten er 2400 in de lichtmasten ofzo?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 18:49
Ja klopt haha
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:56
28.500 passen er bij ons in. Al wordt dat niet meer gehaald helaas
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:29
Ik word liever kampioen in een half gevuld stadion dan een vol stadion met vergelijkbare prestaties als Twente momenteel.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:17
Zelfs tegen Sparta is het Feyenoord stadion uitverkocht en bomvol
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:03
Ja duh, dat komt door de Sparta aanhang.Die komen met 16 duizend
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:18
Hou je wel even bij de feiten graag en loop niet iets roepen waar geen reet van klopt! Maar ja tukkers frauderen welk vaker met getallen..

http://voetbalflitsen.nl/nieuws/hn931s/overzicht-bezettingsgraad-eredivisie-dit-seizoen-feyenoord-100-ajax-op-gepaste-afstand
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:26
Dan zijn er heel wat die een kaartje kopen om vervolgens weg te blijven
Vind ik leuk
HanV +1797
vrijdag 22 september 2017 om 20:09
Ik denk dat je hier de bezettingsgraad geeft bij UIT-wedstrijden?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:04
Wat een onzin man, elke club heeft die hard supporters die er altijd zijn.
Bij Feyenoord is die groep gewoon wat groter, maar ook bij Groningen, bij Cambuur, bij Zwolle etc. etc. zijn er groepen supporters die er altijd zijn, in goede en slechte tijden.

Dat opgehemel alsof alleen Feyenoord trouwe supporters heeft of de beste supporters heeft..wat een onzin man.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 21:32
Ik ben het helemaal met je eens. Er zijn veel clubs met trouwe supporters. Bij Feyenoord, NAC, Utrecht, Twente, Heerenveen. Groningen heeft ook veel trouwe supporters. Maar het beleid bij die club is wat ik van een maatje van min heb begrepen ver onder de maat. Belangrijke spelers gaan weg en ze krijgen er weinig voor terug.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 22:45
Elke club heeft zo zijn eigen trouwe aanhang!
Vind ik leuk
zomer +507
vrijdag 22 september 2017 om 19:33
Grotendeels ben ik het met je eens, maar ik moet zeggen dat de Twente supporters ook dicht in de buurt komen.
Vind ik leuk
Dicky +4439
vrijdag 22 september 2017 om 20:11
Complete onzin. Totaal complete onzin.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:12
De jaren 80 vergeten bij Feyenoord, zat t stadion soms gewoon half leeg.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 21:20
Ach ons stadion in Breda zit zelfs een niveau lager vol.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:55
Uitvak zit wel vol! 525 supporters reizen naar Groningen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:04
Nou moet ik er wel bij zeggen dat de kaarten gratis waren , maar twente is altijd goed vertegenwoordigd in uitduels.
Vind ik leuk
mason +912
vrijdag 22 september 2017 om 19:04
Dat is geen vol uitvak. Daar kunnen nog wel 500 bij.
Vind ik leuk
Basschot +1681
vrijdag 22 september 2017 om 18:55
Als Groningen zo aan het hart ligt van Robben neem ik aan dat Arjen volgend jaar voor FC Groningen gaat spelen?
Vind ik leuk
Farmer +5260
vrijdag 22 september 2017 om 19:30
SHH!! Dont jinx it!! :P
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:57
Mooie kerel. Ik ben Robben keer tegengekomen tijdens stappen in Dusseldorf. Herkende hem niet, wel vreemd dat er 1/2 grote meneer(en) bij liepen. Robben is zo relaxt dat we tot sluit gefeest hebben. Dus deze actie is typisch Arjen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:01
"Hoi Hoi,
Mijn naam is Arjen Robben, ben 33 jaar oud en kom uit een klein gehucht ergens in de provincie Groningen.
Mijn hobby's zijn voetballen en leuke, spontane filmpjes van mezelf maken voor de FC Groningen supporters, zo probeer ik ervoor te zorgen dat ze massaal naar het stadion toe komen hi hi.
Mijn lievelingskleur is rood.
Spaghetti is mijn lievelingseten jammie.
Nou dat was het wel zo'n beetje,
Doeii Doei !!"
Vind ik leuk
Farmer +5260
vrijdag 22 september 2017 om 19:35
'Klein gehucht'..

Erhm.. t is dankzij Robben dat menig voetbalfan weet waar Bedum ligt!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:38
Menig voetbalfan weet waarschijnlijk alleen dat het ergens in Groningen ligt hah.
Vind ik leuk
Farmer +5260
vrijdag 22 september 2017 om 19:41
Dát zal je dan verbazen: Bedum ligt maar een páár kilometers ten noorden van 'de stad'. :)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:06
Moet je maar net weten waar 'de stad' ligt ;-p
Vind ik leuk
Farmer +5260
vrijdag 22 september 2017 om 20:32
Nah... gaan we dan.. stukje basisschool-topografie:
Wat is de hoofdstad vd provincie Groningen???

M.a.w.

Wát wordt dus bedoeld met 'de stad' :P

als je weet wat 1+1 is, kan je dit ook uitvogelen 'Einstein' ^^
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:54
Euh, kleine correctie. Groningen heeft geen stadsrechten....
Vind ik leuk
Farmer +5260
zaterdag 23 september 2017 om 00:19
Volgens mij heb je dat punt al eens eerder gemaakt.

Wil jij een groninger nu wijs maken wat de Stad-Groningen is? :)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 09:55
Nee hoor, ik zeg alleen dat Groningen geen officiële stadsrechten heeft.... Doe maar eens goed zoeken.....
Ik werk in Groningen dus ik weet heus wel wat "stad" betekend. Zijn altijd leuke discussies in de kantine over het Friese spraakgebrek en voetbal :-)
Vind ik leuk
United FC +12262
zaterdag 23 september 2017 om 10:21
Ik hoorde iemand een keer zeggen dat Friezen Groningers zijn met een hazenlip... ;p
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 10:49
Van de site van de RUG;
De Rijksuniversiteit Groningen biedt de enige postdoctorale lerarenopleiding Fries in Nederland.

Het gaat echt over en weer tijdens de lunch hoor, echt lachen soms. Als het maar leuk blijft...

Wikipedia; Groningen is van oorsprong een Drents/Friese bewoning die in 1040 door een Duitse keizer wordt geschonken aan het Bisdom Utrecht.....

Zo'n 500 jaar geleden werd het Goudkantoor (nu een heel leuk restaurant!) opgericht waardoor de stadse activiteiten toenamen. Van oorsprong is het Duits/Fries grondgebied wat weggegeven is om de vrede te bewaren....
:-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 21:04
Ik weet heus wel dat je Groningen bedoelde, kom niet helemaal uit een ei.
Ik weet alleen niet waar het nou precies ligt in de provincie zelf.
Ik dacht wat centraal en dan meer in het zuiden van de provincie.
Onbekende provincie voor mij :-p
Vind ik leuk
Farmer +5260
zaterdag 23 september 2017 om 00:17
Bedum telt iets van 10 of 11 duizend inwoners. Gezellig plaatsje naast de Eemshavenweg(N46).

Wel opletten! als je de verkeerde kant uitkijkt, rijd je dr ook zó voorbij :P
Vind ik leuk
mcmodd +10315
vrijdag 22 september 2017 om 22:24
Dat kanniewaar zijn Farmer. De kreet 'er gaat niets boven Groningen' zou dan niet kloppen ;--/)})
Maar zonder dollen. Je kunt toch maar beter 10.000 heel trouwe supporters hebben, dan soms 15.000 en als het tegenzit maar 8.000. Arjen zou er beter aan gedaan hebben om deze zomer zich te melden in Groningen, zijn huis zal inmiddels ook al afgebouwd moeten zijn in Bedum, het dorp waar ook mijn opa en zowat mijn hele familie vandaan komt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 22:26]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 22:52
Jij komt ook uit Bedum?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 07:40
Provincie Groningen
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:50
Serieus.. je komt verdomd bekrompen over... geeft niet verder maar als dat je bedoeling niet is... dan kan je echt beter maar niets zeggen.
Vind ik leuk
HanV +1797
vrijdag 22 september 2017 om 20:11
Toch schijnt het een toren te hebben die schever staat dan die van Pisa. Maar ja, die staat in Italië.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:31
Nu bevestig je het bovenstaande alleen maar.

Zonder Robben had dus niemand geweten waar het gehucht Bedum ligt.
Vind ik leuk
Farmer +5260
vrijdag 22 september 2017 om 20:34
Waarschijnlijk niet nee.. Net als dat bv 'niemand' weet waar bv Aldeboarn ligt. (of Heerenveen ;P)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:52
Er zijn duizenden gehuchten waar het meerendeel van de mensen niet weet waar het ligt... wat is je punt
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 21:05
Wat ben je lekker opstandig Martinus?
Op je teentjes getrapt of gewoon een slechte dag gehad?
Vind ik leuk
United FC +12262
vrijdag 22 september 2017 om 22:23
Er zit zand in zijn vagina ;p
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 22:49
Nooit van gehoord, terwijl ik Nederland uit mijn duimpie ken-;)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:02
Als ik hem zie denk ik direct aan 2010 WK. Aardige actie van hem, maar denk niet dat het helpt.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:04
Tijd dat jij terug komt kerel. Dan zal het stadion zeker vol zitten! We missen de passie! Als er iemand is die een jong team kan aansturen, ben jij het wel arjen! Sluit je voetbalcarriere gewoon af hier bij ons. Zul je veel respect voor krijgen en wellicht een beter team! (Tuurlijk weet dat het niet zal gebeuren, Maar het zou een oplossing zijn.)
Vind ik leuk
Farmer +5260
vrijdag 22 september 2017 om 19:40
Ik hoop het net zo.

Drie december, 2000, Waalwijk-uit..

Datum om nooit te vergeten ^^(gvd wat was het koud in dat uitvak: wind vol op de vreter!, en wát een saaie wedstrijd: bloedeloze 0-0)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:09
Het doet hem pijn...... pffff....... flikker toch ... Janken over lege stoeltjes in Groningen.... 'Hij is zo lekker normaal gebleven..' Met 10 miljoen per jaar blijft niemand normaal...
Vind ik leuk
Paul1982 +6468
vrijdag 22 september 2017 om 19:12
Als dat clubje echt zoveel voor hem betekend moet hij gewoon terug komen naar FC Groningen. En dan zal het stadion vast wel weer iets voller zitten dan nu.
Vind ik leuk
Farmer +5260
vrijdag 22 september 2017 om 20:38
Ik hoop dat dít dus een stille hint is naar zijn afsluiting van zijn carriére: 1 jaartje Groningen.

Er wordt al een (behoorlijk)huis voor hem gebouwd in Haren, dus hij is wel bezig met een terugkeer naar het Noorden. T zou alleen maar mooi zijn, zo'n grote wereldspeler, al was het voor invalbeurtjes, terug krijgen in Groningen zou een enorme opsteker zijn.

Ipv suikeroompjes bv ^^
(Dan ff n stapje verder, en over een jaartje of 10 ofzo, de gebroeders Koeman die de scepter van Nijland overnemen! hahaha
ok, en toen werd ik wakker.. :P, klerewekker altijd)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:15
Is toch mooi? Iemand die echt om zijn club geeft.
Vind ik leuk
Olfie +2425
vrijdag 22 september 2017 om 19:23
Zoals hierboven vermeld, dan moet ie terug gaan naar die club.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:33
Van een club houden betekent niet dat je graag 9 miljoen per jaar inlevert :)
Vind ik leuk
GAEfan +92
vrijdag 22 september 2017 om 19:17
Als die aankomend seizoen nou terugkeert na het hoge noorden, zal het stadion een stuk voller zitten. :) weten ze in Groningen nu ook dat ze veel succes publiek hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:53
Na 7 jaren ellende komt er in elk stadion lege plekken. Zo simpel is het.
Vind ik leuk
Leffe +779
vrijdag 22 september 2017 om 19:43
Een Brabander in Groningen doet het nooit goed, Jans' etc zaten daar niet voor niks vorige week.Over dat het te duur is bij Groningen kan ik niet over oordelen
Vind ik leuk
frankn27 +3828
vrijdag 22 september 2017 om 19:46
er zal in ieder geval sfeer zijn: dankzij de twentefans
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 19:49]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:09
Bij Az zijn ze al jaren bezig om supporters weg te jagen.Op vele manieren.
Brom zegt dat zelfs in zijn perspraatje van vandaag.Gaat net als altijd om geld.Zoals wij spelers verkopen heeft mijn cluppie helemaal geen supporters nodig.En dat is goed te merken!!!!!!
Vind ik leuk
frankn27 +3828
vrijdag 22 september 2017 om 22:16
charmeoffensief van vd brom? die staat er zelf ook niet zo goed op bij de supporters toch of nu ineens wel?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 09:35
Nee hoor.Met de spelers die hij tot zijn beschikking heeft kan mijn oma het ook doen.Brom vult tactisch en technisch niet veel toe.Az heeft Arne Slot binnengehaald.Dat is onze redding.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:11
Begint kim jung oen trekjes te krijgen
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:35
Sympathieke actie van Nederlands enige topvoetballer. Klasbak, als speler en als mens.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:52
Tuurlijk Robben jonguh ,voor jou is 300 euro voor een seozoenkaart niets.
Maar de hondstrouwe supporters die al jaren tegen dit hotsieknots begonia voetbal aan zitten te kijken,zijn er nu duidelijk wel helemaal klaar mee.
En daar gaat jou videoboodschap geen verandering in brengen,gisteravond nog een eerste helft tegen een amateur elftal om je te schamen zo slecht.
Daar moet je tenminste goed voetbal kunnen laten zien.
Groningen heeft gewoon hun betere spelers verkocht en heel slecht ingekocht ,en dat gaat de komende jaren alleen maar slechter worden.
Want de begroting van Groningen gaat steeds verder dalen om niet in de rode cijfers te komen.
Om er weer bovenop te komen zul je weer eens een paar topjeugdspelers moeten opleiden,en die voor veel geld weer verkopen.
Maar het enige wat Groningen doet is middelmaat spelers halen,die het net niet zijn.
Vind ik leuk
lemon9 +487
vrijdag 22 september 2017 om 20:55
Sorry ari wij hebben de punten ook nodig
Vind ik leuk
Wurmpie +167
vrijdag 22 september 2017 om 20:55
Nieuwe beroep voor robben zo raakt hij ook niet snel geblesseerd
Vind ik leuk
james89 +332
vrijdag 22 september 2017 om 21:08
Robben moet volgend seizoen gewoon terugkeren en lekker nog ff 1 seizoen meehobbelen en vervolgens trainer van de FC worden, dan komt het stadion vanzelf weer vol
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 21:29]
Vind ik leuk
HansVites +1594
vrijdag 22 september 2017 om 21:18
Heej het is een voetbal competitie en geen bezoekers aantal competitie, en als Robben meer supporters wil zien in Groningen gaat hij toch zelf voor Groningen spelen dat is in elk geval iemand waar voor je naar het stadion gaat.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 21:42
Blijf vooral weg Groningensupporters. Anders moeten jullie alweer een afstraffing aanschouwen in jullie stadion.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 23:08
Hmmm hoor wie wat roept, Een club dat door chantage en overheidssteun nog bestaat.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 13:31
Nee jullie zijn goed bezig :D . @alwaysfctwente
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 13:32]
Vind ik leuk
Gerro +2843
vrijdag 22 september 2017 om 22:22
Dat hij de moeite hiervoor neemt tekent toch wel ook zijn klasse buiten de lijnen en zijn cluppie waar die ooit groot is geworden niet is vergeten.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 23:07
Robben zou eens in gesprek moeten met Nijland, waarom deze blijft vasthouden aan Faber die het niet voor elkaar krijgt een eenheid te smeden. Jaar in jaar uit is het niks vervolgens roept Nijland ik begrijp er niks van, het stadion meer dan half leeg verkoop seizoenkaarten loopt achter op andere clubs Hans lijkt niet te beseffen dat Groningen niet altijd hoeft te winnen als het spel maar goed is. Groningen wint nu niet en het spel is niet om aan te zien, hoe zou dat nu komen Hansworst.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Robben richt zich tot Groningen-fans in videoboodschap: 'Dat doet mij pijn'