Feyenoord-doelstelling staat overeind: 'Hopelijk kunnen we voor een stunt zorgen'

    Feyenoord-doelstelling staat overeind: 'Hopelijk kunnen we voor een stunt zorgen'

    maandag 25 september 2017 om 16:25

    Karim El Ahmadi nam afgelopen zomer de aanvoerdersband over van Dirk Kuyt bij Feyenoord. De 32-jarige Marokkaan is zich bewust van de verantwoordelijkheden die daar bij horen, maar veel moeite heeft hij daar niet mee.

    El Ahmadi probeert er onder meer te zijn voor de nieuwe spelers. "Je probeert ze gewoon te helpen. Ik was eigenlijk altijd al wel zo'n type. Alleen nu heb ik de band om", zegt de middenvelder tegen Life After Football. "Daar komt wel wat meer verantwoordelijkheid bij kijken, maar ik kan er wel mee omgaan."

    Ook mag El Ahmadi als eerste het veld betreden zodra de Champions League-hymne klinkt in De Kuip. "Dat is wel kippenvel. Ik had het nooit eerder gehoord, alleen op tv en met FIFA. Het is zeker een lekker gevoel en ik ben heel blij dat ik in de Champions League speel." De eerste kennismaking met het miljoenenbal liep echter uit op een teleurstelling. Manchester City won met 0-4.

    "Wat je daarvan kan leren? Dat elk foutje wordt afgestraft", aldus de routinier, die op beterschap hoopt tegen Napoli. "Hopelijk gaan we op een andere manier de wedstrijd in als tegen City." De doelstelling staat nog overeind. "Het doel is eigenlijk in Europa blijven, dus sowieso derde worden. En hopelijk kunnen we voor een stunt zorgen door tweede te worden."

    Plaats een reactie

    Mo +10831
    maandag 25 september 2017 om 16:31
    Extra pijnlijk is dat wanneer City 90 minuten lang gas had gegeven er uiteindelijk een eindscore van 0-7 ofzo op het bord had gestaan. Verliezen van zo’n elftal is natuurlijk geen schande als je naar de financiële verschillen kijkt. Ook uit bij Napoli acht ik Feyenoord vrijwel kansloos. Laten we hopen op een wonder
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 16:44
    Ahh hou alsjeblieft op, niemand is echt kansloos, we hebben altijd nog kans, is pas maar 1 wedstrijd. Ik snap je intentie om Feyenoord belachelijk te maken maar hou je mening lekker in je eigen Ajax forum. 2x verliezen in Europa league tegen de grote rosenborg is pas kansloos.
    Vind ik leuk
    rinirat +1484
    maandag 25 september 2017 om 16:50
    Ze zijn echt kansloos ,ik reken op 4 a 5-0
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 16:55
    Neeyoh waarom zo weinig doe gelijk 20-0, of beter nog 90-0 elke minuut 1 doelpunt. Wel knap dat Feyenoord champions league speelt met zo'n kansloze team. Heel bizar dat je nog kampioen zijn geworden na 18 jaar of niet. Wat een rat haha
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +3644
    maandag 25 september 2017 om 17:52
    Feyenoord maakt zichzelf toch juist belachelijk met de europese prestaties ?

    Geloof me er zijn maar weinig mensen die feyenoord niet hun succes gunnen, zeker europees.
    Vind ik leuk
    pico323 +5164
    maandag 25 september 2017 om 16:53
    als je naar de begroting kijkt heb je gelijk. maar kijk naar de eredivisie. Daar zijn de verschillen ook groot en Heerenveen Vitesse en AZ staan keurig momenteel.
    Vind ik leuk
    Nashua +6549
    maandag 25 september 2017 om 18:09
    Niet beginnen zoals tegen Man.City maar vol d'r in klappen. Wat is er nou te verliezen???

    Succes !!!!
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    maandag 25 september 2017 om 18:15
    Succes?
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 16:32
    Mooie woorden, humble maar toch ambitieus. We hebben alles nog in eigen hand, met overtuiging en teamspel kunnen we de 2e plaats altijd nog halen.
    Feyenoord is het enige juiste woord.
    Vind ik leuk
    Max Delius +2627
    maandag 25 september 2017 om 16:38
    Als het bij Van Bronckhorst doordringt dat je ook 4-4-2 mag spelen, zonder Kramer, met Boetius en Berghuis en met een versterkt middenveld van Vilhena, El Ahmadi, Toornstra en Amrabat, is er heel misschien een redelijk goed resultaat mogelijk.
    Vind ik leuk
    rinirat +1484
    maandag 25 september 2017 om 16:52
    Jongens op het middenveld verliezen jullie in deze formatie de slag zeker.
    Je wordt overlopen,Vilhena is hopeloos uit vorm,Berghuis veel te ligt op dat niveau,Toornstra heeft geen drive.
    Alleen Boétius is een speler met flair.
    Ik geef Feyenoord niet veel kans... Misschien met 5 verdedigers.
    Vind ik leuk
    pico323 +5164
    maandag 25 september 2017 om 16:57
    veel te licht
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7603
    maandag 25 september 2017 om 17:20
    Helemaal eens! zo zou ik het ook doen en geen 5-3-2.
    Vind ik leuk
    goekie4 +1584
    maandag 25 september 2017 om 16:47
    Hopelijk vervangt hij Kramer voor Vente, denk dat het weinig verschil maakt. Die Kramer bakt er weinig van, je zou verwachten dat hij zn kans zou pakken, maar zo ziet het er niet uit. Al vind ik dat hij het niveau ook niet aan kan.
    Vind ik leuk
    rinirat +1484
    maandag 25 september 2017 om 16:49
    Helaas komt er geen stunt,dat kan niet met een stuntelig Team.
    Positief nieuws is dat de een na traagste speler Botteghin niet mee doet.
    Dat scheelt enorm en kun je een snelle en wendbare verdediger neerzetten .
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 17:01]
    Vind ik leuk
    pico323 +5164
    maandag 25 september 2017 om 16:51
    WIE rinirat???
    Vind ik leuk
    rinirat +1484
    maandag 25 september 2017 om 16:53
    st Juste, kan zich zeker vast bijten in zijn tegenstander.
    Vind ik leuk
    pico323 +5164
    maandag 25 september 2017 om 16:56
    dan Diks ook maar gelijk op de bank zetten, die jongen is zo slecht.
    Vind ik leuk
    rinirat +1484
    maandag 25 september 2017 om 17:03
    Het spijt me dat ik het zo somber in zie,maar dat geld voor het hele Nederlandse voetbal.
    Het beste is dichtspijkeren..5 verdedigers Boetius Berghuis vooruit.
    En hopen op een bevlieging...een punt zou al heel wat zijn.
    Vind ik leuk
    pico323 +5164
    maandag 25 september 2017 om 17:05
    ik hoop het voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Degraaf +14926
    maandag 25 september 2017 om 17:41
    Hallo, het is geen Suarez ;-)
    Vind ik leuk
    Johan_D +3288
    maandag 25 september 2017 om 16:52
    Dream on El Ahmadi.

    Probeer de schade zo klein mogelijk te houden dus parkeer de bus en speel niet zo naïef als tegen City en NAC , anders ga je er weer met 4 goals verschil vanaf.

    Alle 3 zijn ze een paar maten te groot en het zou al een prestatie zijn als je überhaupt ergens een punt weet te halen.

    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 18:29
    Droom maar verder jullie hebben op dat niveau totaal niks te zoeken.
    Vind ik leuk
    fer65 +213
    maandag 25 september 2017 om 21:46
    Krijg nu al hoofdpijn pfffff wat een rampen elftal.
    Vind ik leuk
    fer65 +213
    maandag 25 september 2017 om 21:47
    Gio lijkt een beetje pp blind,met Dillen Vente op de bank.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord-doelstelling staat overeind: 'Hopelijk kunnen we voor een stunt zorgen'