Fraser verrast door Vitesse-aankoop: Ik had er een heel hard hoofd in

Fraser verrast door Vitesse-aankoop: "Ik had er een heel hard hoofd in"

maandag 13 november 2017 om 16:30

Tim Matavz doet het verrassend goed in zijn eerste maanden als spits van Vitesse. Dat stelt trainer Henk Fraser, die de Sloveen al zes keer zag scoren in de Eredivisie.

In de aanloop naar de competitiewedstrijd tegen FC Groningen, de eerste club van Matavz in Nederland, wordt Fraser gevraagd of de opvolger van Ricky van Wolfswinkel hem heeft verrast. "Ja, eigenlijk wel als ik eerlijk moet zijn", aldus de Vitesse-trainer tegen FOX Sports.

"Hij kwam niet helemaal fit en met name niet fris terug. Hij heeft toch een moeilijke periode gehad", doelt Fraser op het laatste seizoen van Matavz in Duitsland. Hij kwam niet aan de bak bij FC Augsburg en werd verhuurd aan 2. Bundesliga-club FC Nürnberg. "In het begin zijn we daar zorgvuldig mee omgegaan."

"Het heeft me wel verbaasd hoe snel hij het heeft opgepakt", aldus Fraser. "Ik had er een heel hard hoofd in als ik kijk naar hoe hij er in de beginperiode mee omging. Daarom heb ik respect voor hoe hij het heeft gedaan."

Poll

Op hoeveel goals gaat Matavz dit seizoen eindigen?

(525 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 13 november 2017 om 16:36
Doet het inderdaad beter dan verwacht! In tegenstelling tot Castaignos
Vind ik leuk
Djambo +3502
maandag 13 november 2017 om 16:43
Het heeft hem vooral verrast dat ie niet van Chelsea kwam denk ik.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:50
Stfu
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:58
Weet je heel zeker dat je uit Nijmegen komt en niet uit Zeikmegen? Heb amper zulke trieste types als jij gezien.
Vind ik leuk
HansVites +2086
maandag 13 november 2017 om 17:06
Jou probleem is dat je te veel denkt en dat er te weinig NEK topics zijn.
Vind ik leuk
1892 +5572
maandag 13 november 2017 om 17:45
Te weinig NEK topics Hans?
Er zijn helemaal geen NEK topics.
Maar als die er wel waren dan komen ze toch zeiken bij de NUMMER 1 van Gelderland zeiken.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:39
Jaloers maatje?
Vind ik leuk
1892 +5572
maandag 13 november 2017 om 17:13
Ja hoor weer vol met gillende pandabeertjes.
Vind ik leuk
1892 +5572
maandag 13 november 2017 om 17:20
Ik zal blij zijn als NEK gaat promoveren.
Kunnen ze in hun eigen NEK topic zeiken die zielige jaloerse rukkers
Vind ik leuk
DubRtd +14882
maandag 13 november 2017 om 16:36
Ja maar toch.... 5x in de eerste 5 wedstrijden en daarna is het wel een beetje erg stil geworden.
En als hij niet scoort is het dus echt afvragen of hij uberhaupt mee doet.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:36
Die gaat op zeker 35 goals maken, dus jammer dat je daar niet op kan stemmen in de Poll;)
Vind ik leuk
mcmodd +11388
maandag 13 november 2017 om 16:43
Je kan ook al niet drie keer stemmen, da’s ook sneu.
Vind ik leuk
Dicky +5762
maandag 13 november 2017 om 16:53
In tegenstelling tot Castaignos want die presteert precies zoals van te voren gedacht.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:56
Castaignos aan de praat krijven is een grotere uirdaging
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:06
Een gok die vooralsnog goed uitpakt, in tegenstelling tot kastanje
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
maandag 13 november 2017 om 17:12
Doet het beter dan verwacht gaat nog wel een aantal doelpuntjes meepikken mits hij fit blijft, ik verwacht tussen 11 en 15.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:47
Matavz is echt geen topspits, zal het nooit worden ook, net zo min
als miskoop Castaignos, die leert nooit voetballen, moet een andere
sport gaan doen. Ik had dit niet verwacht van Fraser.
Vind ik leuk
VA1 +140
maandag 13 november 2017 om 20:16
Hij maakt er minstens 20. Zeker weten. Tenzij hij geblesseerd raakt voor een langere tijd.
Vind ik leuk
VA1 +140
maandag 13 november 2017 om 20:25
PANDA POWERRR!!!
Vind ik leuk
VA1 +140
maandag 13 november 2017 om 21:09
www.boredpanda.com
Vind ik leuk
1892 +5572
maandag 13 november 2017 om 21:48
Haha heerlijk !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Fraser verrast door Vitesse-aankoop: "Ik had er een heel hard hoofd in"