Reden van verbannen Real-huurling Peeters bekend: Drie dagen niet welkom op club

Reden van verbannen Real-huurling Peeters bekend: "Drie dagen niet welkom op club"

vrijdag 24 november 2017 om 12:38

Mink Peeters is door VVV-Venlo-trainer Maurice Steijn voor drie dagen uit de selectie gezet omdat hij zonder toestemming buiten de club heeft getraind met individueel techniektrainer Arno Arts.

Bovendien vindt Steijn het kwalijk dat hij naar buiten heeft gebracht dat hij onvoldoende op technisch zou trainen bij VVV. "Daarmee breng je de club in diskrediet", zegt Steijn tegen De Limburger. "Daarom heb ik hem meegedeeld dat hij drie dagen niet welkom is op de club. Dinsdag meldt hij zich weer bij ons. Daarmee is wat mij betreft de kous af. Mink is een jonge speler die gewoon onhandig heeft gehandeld."

Het seizoen van Peeters bij VVV-Venlo verloopt al moeizaam. De Real Madrid-huurling heeft nog geen enkel duel in de Eredivisie gespeeld en kwam alleen in beker- en oefenduels in actie.

Lees meer over:EredivisieVVV-Venlo

Plaats een reactie

DubRtd +15763
vrijdag 24 november 2017 om 12:43
Dus Arno Arts' tweet is de oorzaak.
Vind ik leuk
Ruud40 +7159
vrijdag 24 november 2017 om 12:50
Of dat ie op gewoon gras ipv kunstgras heeft getraind?

Alhoewel het gek genoeg op de foto lijkt alsof ze op kunstgras staan. En dan is het bijschrift bij de foto op z'n minst erg vreemd

[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 12:51]
Vind ik leuk
Harrie82 +2553
vrijdag 24 november 2017 om 13:19
Zo ziet het er zeker uit dat ze op kunstgras staan. Haha
Vind ik leuk
RebelVox +3559
vrijdag 24 november 2017 om 13:34
Die gast had gewoon bij Ajax moeten blijven, had hij ook niet zelf een techniek trainer in hoeven huren. Bij Ajax wordt daar namelijk wel op getraind.
Vind ik leuk
Mad Max +6951
vrijdag 24 november 2017 om 12:55
Het is toch fucking bizar dat als een speler aan zijn techniek werkt en extra trainingen afwerkt in zijn vrije tijd, een schorsing zijn beloning is???? Ben godsamme blij dat hij in zichzelf investeert, daar kan VVV ook de vruchten van plukken. Wat een debielen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 13:31]
Vind ik leuk
Youri99 +6065
vrijdag 24 november 2017 om 13:03
Amen, In Engeland of Duitsland was hij beloond met een basisplaats.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:04
Steijn geeft toch ook aan omdat het zonder overleg is geweest? Natuurlijk mag dit maar communiceer het. De club denkt namelijk ook aan een arbeids / rust verhouding. Dan moet je wel weten of iemand individueel nog aan de slag gaat.... Zijn trainingsschema erop aanpassen etc.
Vind ik leuk
Mad Max +6951
vrijdag 24 november 2017 om 13:28
Wat een onzinnigheid kraam jij uit. Arbeid/rust verhouding. 1,5u trainen op een dag, 4x per week en de rest lekker vrij. Lekkere verhouding, daar kan zeker geen uurtje techniek (geen looptraing oid maar TECHNIEKtraining) meer bij.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:20
Ze trainen iets meer dan vier keer. En ik beweer niet dat dat niet kan. Ik geef aan dat het in overleg moet. Je noemt mijn reactie onzin om vervolgens iets anders aan te halen. Misschien eerst eens begrijpend leren lezen?

Ik twijfel of jij een baan hebt maar mocht dat zo zijn. Je bent ergens full time in dienst en jij gaat in je vrije uren iets doen wat erop lijkt. Hoe reageert jouw werkgever dan? Vaak kan het wel MITS het maar in overleg is.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 14:22]
Vind ik leuk
Mad Max +6951
vrijdag 24 november 2017 om 14:42
Onzin, pure onzin. Als ik bouwvakker ben, mag ik in mijn vrije tijd zoveel muurtjes metselen als ik wil.. Als ik bankier ben, mag ik thuis ook centjes tellen. En als ik groenteboer ben, mag ik thuis ook appels schillen.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:59
Nee fout. In veel contracten staat hier wat over vermeld. De bankier 100% zeker. Die heeft hier een bepaling over in zijn contract. Ik denk dat zelfs de bouwvakkers bij grote bedrijven dit ook hebben. De groenteboer is vaak eigen baas die kan doen en laten wat hij wil. Voetballers hebben vask dure contracten, daar staat ook zeker iets over in. Bijvoorbeeld skiën, dat mogen ze in Nederland vaak niet. Thorsby bij Heerenveen heeft dit specifiek eruit laten halen als fervent skiër. Maar ik dwaal iets af.

Een voetbalclub hoopt natuurlijk dat spelers in zichzelf investeren. Ze zullen dit toejuichen maar willen op de hoogte zijn. Dus hij had het moeten melden en dan waren ze er zeker weten uit gekomen. Dan had hij met Arts mogen trainen, misschien wel op faciliteiten van de club. Net zoals alle andere bazen had Steijn dan wel iets mee willen geven. Niet voor de 2e keer op een dag trainen de dag voor de wedstrijd of zo.

Feit is gewoon dat mensen op de hoogte willen zijn en omdat je een contract afgesloten hebt dat je verplicht bent het te melden. Maar blijkbaar is dit voor sommige mensen erg moeilijk te begrijpen. Mad Max vraag het eens aan iemand met een hoge functie en dik salaris in je omgeving of er bepalingen in zijn contract staan. Het zal je verbazen.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
vrijdag 24 november 2017 om 13:11
dat wel, maar doe het dan met mensen van je eigen club? en niet met de concurrent? of ben ik de enige die dat wel beetje vreemd vond?
tuurlijk mooi dat hij in zichzelf investeert, dat vind ik ook top van hem
Vind ik leuk
Mad Max +6951
vrijdag 24 november 2017 om 13:29
Concurrent? Arno Arts werkt niet meer bij Willem II, ondanks zijn trui. Hij is individueel trainer, heeft een eigen praktijk en is freelance. Misschien de volgende keer eerst even in de materie verdiepen.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
vrijdag 24 november 2017 om 13:39
misschien de betekenis van een vraagteken even opzoeken? dan snap je dat ik niets suggereer of meen de wijsheid inzake deze kwestie in pacht te hebben maar dat ik het me zo zou kunnen voorstellen dat het zo gegaan zou kunnen zijn... maar fijn dat jij deze zaak hebt kunnen oplossen Mad Max....
Vind ik leuk
Mad Max +6951
vrijdag 24 november 2017 om 13:46
Jouw vraagtekens geven geen vraag weer, meer een statement. Een vraagteken achter een mening plakken maakt het niet ineens een vraag, frankn27.
Vind ik leuk
Youri99 +6065
vrijdag 24 november 2017 om 13:47
Frank hou maar gewoon op, hoe meer je reageert des te harder je jezelf belachelijk maakt.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
zaterdag 25 november 2017 om 13:53
Beetje respect voor de winnaar van profcoah he... je weet wel dat spel waar jij nooit top 1000 gehaald hebt.... jij moet alles van mij aannemen op een voetbalsite knul
Vind ik leuk
Youri99 +6065
zondag 26 november 2017 om 14:53
Hahaha zeg je dat ook bij je solicitatiegesprek
Vind ik leuk
frankn27 +4397
zondag 26 november 2017 om 17:27
zit jij nog in die fase van je leven ja knulletje
Vind ik leuk
Youri99 +6065
maandag 27 november 2017 om 09:38
Ik zit altijd aan de andere kant van de tafel bij dergelijke gesprekken
[Reactie gewijzigd op maandag 27 november 2017 om 09:39]
Vind ik leuk
frankn27 +4397
maandag 27 november 2017 om 18:20
om koffie te halen indd
Vind ik leuk
frank1971 +2040
vrijdag 24 november 2017 om 13:20
Misschien als je beter leest is dat ook niet de oorzaak van zn schorsing.
Vind ik leuk
JCJWZ +9891
vrijdag 24 november 2017 om 13:38
Geef nou maar gewoon toe Frank dat je dacht dat Arts nog bij Willem II werkte. Dat kinderachtige gelijk willen halen terwijl hij je gewoon terecht op een foute aanname wijst.

Over foute aanname gesproken, daar weet Arno Arts dan wel weer raad mee als techniektrainer;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 13:38]
Vind ik leuk
Mad Max +6951
vrijdag 24 november 2017 om 13:47
Padoem pats!
Vind ik leuk
frank1971 +2040
vrijdag 24 november 2017 om 14:19
Hij is niet geschorst omdat hij apart trainde.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:22
niks aan toe te voegen!
Vind ik leuk
DubRtd +15763
vrijdag 24 november 2017 om 13:23
Trainertje Steijn op zijn pik getrapt natuurlijk.
En die moet dan effe laten zien wie de baas is.
Is makkelijk scoren als je daar een huurspeler voor neemt.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 12:48
vreselijk, een speler die extra traint. denk dat vvv wel wat voetballers kan gebruiken die beter willen worden.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:03
Ze zouden hem moeten belonen met een basisplaats i.p.v. deze flauwekul.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 12:48
Eigenlijk geschorst door een goede instelling dus;) Vind het persoonlijk wel kinderachtig van Steijn, had je ook anders kunnen oplossen.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 12:50
Wat een trieste bedoeling daar in Venlo; een speler schorsen voor extra training met een ex prof. Ondertussen wel met zn allen klagen dat de jeugd niet meer is zoals vroeger!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 12:52
Belachelijk! Ik zie een nieuw probleem voor het Nederlandse voetbal op de loer. De Eredivisie wordt nog enigzins op niveau gehouden door huurlingen. Talenten die Nederland zien als ideale leerschool. De wijze waarop getraind wordt daalt drastisch in niveau. Hierdoor zal het steeds minder aantrekkelijk worden voor (Nederlandse) talenten om hier ervaring op te doen, met als gevolg een verdere keldering van het niveau. Naar mijn inzien is prioriteit nummer 1 voor de KNVB dat er weer een topsportcultuur gaat heersen op de trainingscomplexen!
Vind ik leuk
remakil +1787
vrijdag 24 november 2017 om 12:54
Pfft, dan toont een jongeling eens extra inzet en investeert hij in zichzelf. Loopt de club weer te zeiken... Voor jezelf trainen mag niet hoor. Foei!


Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 12:56
Als hij het in overleg had gedaan ben ik benieuwd of Steijn het dan nog niet had goedgekeurd. Op zich investeert hij wel in zichzelf
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 12:59
Iedereen boven jou mist inderdaad denk ik twee cruciale woorden in dit artikel: "zonder toestemming". Als hij het had gevraagd/aangegeven, hadden er goede afspraken over kunnen worden gemaakt of hadden ze misschien zelfs bij VVV zelf iets voor kunnen regelen.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12257
vrijdag 24 november 2017 om 12:57
Gaat 'ie nu toch lekker met Arno Arts 3 dagen trainen...
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 12:57
En daar moet je geschorst voor worden? Wees blij dat die jongen extra energie in zijn training legt
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:04
Ten eerste deed hij niet goed genoeg zijn best op de training. Ten 2de brengt hij zijn club in diskrediet. Als hij gewoon hard genoeg traint bij zijn club heeft hij die extra trainingen niet nodig.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
vrijdag 24 november 2017 om 13:12
ten eerste, hoe weet jij dat je eerste uitspraak?
Vind ik leuk
ppdf +253
vrijdag 24 november 2017 om 13:20
Lijkt me toch niet zo een probleem als hij zelf een beetje voor zichzelf traint. Hij had het moeten communiceren, maar om hem te schorsen gaat wel wat ver. Moet wel zeggen dat NEC het wel aardig had gezien om hem niet te nemen. Oversier kreeg heel veel mensen over zich heen toen hij wilde dat hij eerst op proef moest komen. Maar achteraf was dat niet zo een slechte keus. Was weg gegooid geld geweest.
Vind ik leuk
Feye1908 +6663
vrijdag 24 november 2017 om 13:25
Ze hebben het bij NEC toch niet zo slecht gezien dat ze hem niet hoefde te hebben...
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:36
Iets voor PSV?
Vind ik leuk
Teo Smith +13803
vrijdag 24 november 2017 om 13:37
Kinderachtig.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 13:37]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:56
Qua VVV in diskrediet brengen begrijp ik het wel, dat had hij beter binnenkamers kunnen houden. Dat hij ook gestraft wordt vanwege de extra training is ronduit bizar.
Vind ik leuk
FSCeara +2804
vrijdag 24 november 2017 om 14:00
Die jongen wil zich buiten VVV om verbeteren en word dan gestraft.dan word er gezegd dat hij maar in de A-jeugd bij Real voetbald alsof VVV de top van europa is.hahaha wat een mongolen daar in Venlo
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:45
Denk jij nu echt dat hij alleen geschorst is om die extra training!! Hij liep niet gemotiveerd rond bij de trainingen! Oftewel motivatie problemen en moet dus eventjes wakker geschud worden.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:19
Foeiii, extra arbeid plus juiste instelling wordt afgestraft.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:31
Vraag mij af als de meesten hier lezen:
1. Het gaat niet om investeren in zichzelf
2. Het gaat ook niet om communiceren

Steijn is gewoon op zijn pik getrapt omdat het individueel OP TECHNIEK trainen bij een ANDER dan de club aangeeft dat de club NIET CAPABEL is om een goede technische training aan zijn werknemers te geven.
Mink zegt eigenlijk zonder het niet te zeggen dat de technische staf van VVV ongeschikt is..
DAAR gaat het om..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 15:32]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Reden van verbannen Real-huurling Peeters bekend: "Drie dagen niet welkom op club"