Reden van verbannen Real-huurling Peeters bekend: Drie dagen niet welkom op club

    Reden van verbannen Real-huurling Peeters bekend: "Drie dagen niet welkom op club"

    Gepubliceerd: vrijdag 24 november 2017 om 12:38vr 24-11-2017 om 12:38

    Mink Peeters is door VVV-Venlo-trainer Maurice Steijn voor drie dagen uit de selectie gezet omdat hij zonder toestemming buiten de club heeft getraind met individueel techniektrainer Arno Arts.

    Bovendien vindt Steijn het kwalijk dat hij naar buiten heeft gebracht dat hij onvoldoende op technisch zou trainen bij VVV. "Daarmee breng je de club in diskrediet", zegt Steijn tegen De Limburger. "Daarom heb ik hem meegedeeld dat hij drie dagen niet welkom is op de club. Dinsdag meldt hij zich weer bij ons. Daarmee is wat mij betreft de kous af. Mink is een jonge speler die gewoon onhandig heeft gehandeld."

    Het seizoen van Peeters bij VVV-Venlo verloopt al moeizaam. De Real Madrid-huurling heeft nog geen enkel duel in de Eredivisie gespeeld en kwam alleen in beker- en oefenduels in actie.

    Lees meer over:EredivisieVVV-Venlo

    Plaats een reactie

    vrijdag 24 november 2017 om 12:48
    vreselijk, een speler die extra traint. denk dat vvv wel wat voetballers kan gebruiken die beter willen worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 13:03
    Ze zouden hem moeten belonen met een basisplaats i.p.v. deze flauwekul.
    Vind ik leuk
    Voetballert +1237
    vrijdag 24 november 2017 om 12:48
    Eigenlijk geschorst door een goede instelling dus;) Vind het persoonlijk wel kinderachtig van Steijn, had je ook anders kunnen oplossen.
    Vind ik leuk
    ajaxjj3187 +1104
    vrijdag 24 november 2017 om 12:50
    Wat een trieste bedoeling daar in Venlo; een speler schorsen voor extra training met een ex prof. Ondertussen wel met zn allen klagen dat de jeugd niet meer is zoals vroeger!
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 12:52
    Belachelijk! Ik zie een nieuw probleem voor het Nederlandse voetbal op de loer. De Eredivisie wordt nog enigzins op niveau gehouden door huurlingen. Talenten die Nederland zien als ideale leerschool. De wijze waarop getraind wordt daalt drastisch in niveau. Hierdoor zal het steeds minder aantrekkelijk worden voor (Nederlandse) talenten om hier ervaring op te doen, met als gevolg een verdere keldering van het niveau. Naar mijn inzien is prioriteit nummer 1 voor de KNVB dat er weer een topsportcultuur gaat heersen op de trainingscomplexen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 12:56
    Als hij het in overleg had gedaan ben ik benieuwd of Steijn het dan nog niet had goedgekeurd. Op zich investeert hij wel in zichzelf
    Vind ik leuk
    bas2204 +98
    vrijdag 24 november 2017 om 12:59
    Iedereen boven jou mist inderdaad denk ik twee cruciale woorden in dit artikel: "zonder toestemming". Als hij het had gevraagd/aangegeven, hadden er goede afspraken over kunnen worden gemaakt of hadden ze misschien zelfs bij VVV zelf iets voor kunnen regelen.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19960
    vrijdag 24 november 2017 om 12:57
    Gaat 'ie nu toch lekker met Arno Arts 3 dagen trainen...
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5451
    vrijdag 24 november 2017 om 13:04
    Ten eerste deed hij niet goed genoeg zijn best op de training. Ten 2de brengt hij zijn club in diskrediet. Als hij gewoon hard genoeg traint bij zijn club heeft hij die extra trainingen niet nodig.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5566
    vrijdag 24 november 2017 om 13:12
    ten eerste, hoe weet jij dat je eerste uitspraak?
    Vind ik leuk
    ppdf +1221
    vrijdag 24 november 2017 om 13:20
    Lijkt me toch niet zo een probleem als hij zelf een beetje voor zichzelf traint. Hij had het moeten communiceren, maar om hem te schorsen gaat wel wat ver. Moet wel zeggen dat NEC het wel aardig had gezien om hem niet te nemen. Oversier kreeg heel veel mensen over zich heen toen hij wilde dat hij eerst op proef moest komen. Maar achteraf was dat niet zo een slechte keus. Was weg gegooid geld geweest.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8752
    vrijdag 24 november 2017 om 13:25
    Ze hebben het bij NEC toch niet zo slecht gezien dat ze hem niet hoefde te hebben...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33892
    vrijdag 24 november 2017 om 13:37
    Kinderachtig.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 13:37]
    Vind ik leuk
    tremere +721
    vrijdag 24 november 2017 om 13:56
    Qua VVV in diskrediet brengen begrijp ik het wel, dat had hij beter binnenkamers kunnen houden. Dat hij ook gestraft wordt vanwege de extra training is ronduit bizar.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    vrijdag 24 november 2017 om 14:00
    Die jongen wil zich buiten VVV om verbeteren en word dan gestraft.dan word er gezegd dat hij maar in de A-jeugd bij Real voetbald alsof VVV de top van europa is.hahaha wat een mongolen daar in Venlo
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +939
    vrijdag 24 november 2017 om 16:45
    Denk jij nu echt dat hij alleen geschorst is om die extra training!! Hij liep niet gemotiveerd rond bij de trainingen! Oftewel motivatie problemen en moet dus eventjes wakker geschud worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 14:19
    Foeiii, extra arbeid plus juiste instelling wordt afgestraft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 15:31
    Vraag mij af als de meesten hier lezen:
    1. Het gaat niet om investeren in zichzelf
    2. Het gaat ook niet om communiceren

    Steijn is gewoon op zijn pik getrapt omdat het individueel OP TECHNIEK trainen bij een ANDER dan de club aangeeft dat de club NIET CAPABEL is om een goede technische training aan zijn werknemers te geven.
    Mink zegt eigenlijk zonder het niet te zeggen dat de technische staf van VVV ongeschikt is..
    DAAR gaat het om..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 15:32]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws