Derksen doet onthulling over toekomst Voetbal Inside: Vinden ze geen probleem

    Derksen doet onthulling over toekomst Voetbal Inside: "Vinden ze geen probleem"

    zondag 17 december 2017 om 21:07

    De kans is groot dat Johan Derksen tóch nog drie jaar doorgaat als tafelgast bij de populaire talkshow Voetbal Inside. Aanvankelijk kondigde Derksen aan dat dit zijn laatste seizoen zou zijn bij het programma. 

    Daar komt de 68-jarige televisiepersoonlijkheid nu dus op terug. Derksen, presentator Wilfred Genee en collega-analist René van der Gijp hebben een aanbieding voor drie extra seizoenen ontvangen van RTL7. "Ik heb gezegd dat ik er over na wil denken", aldus De Snor in gesprek met het Algemeen Dagblad

    "Ik wil er wel uit kunnen stappen wanneer ik het niet meer op kan brengen", voegt Derksen daar direct aan toe. "Nou, dat vinden ze geen probleem. Ik wil me niet voor drie jaar binden met de gedachte dat ik nog drie jaar over gladde wegen moet glibberen in de winterperiode", doelt hij op de reis tussen Grolloo en Hilversum die hij minstens twee keer per week maakt.

    Poll

    Nog drie jaar Gijp, Derksen en Genee: blij?

    (3951 stemmen)

    Plaats een reactie

    komoanFC +1426
    zondag 17 december 2017 om 21:11
    Toch nog goed nieuws vandaag.
    Edit: te snel gereageerd, waarschijnlijk toch nog drie jaar opgescheept met deze druif. Hopelijk maakt hij gebruik van de clausule.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 december 2017 om 21:14]
    Vind ik leuk
    Adje80 +5179
    zondag 17 december 2017 om 21:19
    Ah heb jij een tv met maar 1 zender?
    Vind ik leuk
    komoanFC +1426
    zondag 17 december 2017 om 21:21
    Gelukkig niet.
    Als dat zo was ging ik wel typeles nemen ofzo. Haha.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11689
    zondag 17 december 2017 om 21:12
    Lekker makkelijk. Dan kan ik weer die jaar op maandag- en vrijdagavond wat anders gaan doen dan naar die pubers kijke .
    Vind ik leuk
    stratumseind +138605
    zondag 17 december 2017 om 21:14
    Typ lessen volgen lijkt me verstandig?
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 december 2017 om 21:14]
    Vind ik leuk
    komoanFC +1426
    zondag 17 december 2017 om 21:18
    Typelessen?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11689
    zondag 17 december 2017 om 21:22
    Laat maar....
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11689
    zondag 17 december 2017 om 21:19
    “Typ lessen” en dat in meer dan een keer. Typelessen lijken mij inderdaad een strak plan
    Vind ik leuk
    stratumseind +138605
    zondag 17 december 2017 om 21:22
    ik bedoel ook geen spelling lessen
    Vind ik leuk
    komoanFC +1426
    zondag 17 december 2017 om 21:24
    Spellingslessen?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22040
    zondag 17 december 2017 om 21:13
    Ik hoop wat nog een jaar of 3 kunnen genieten van VI!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7213
    zondag 17 december 2017 om 21:14
    Auto met chauffeur dus......nog andere wensen Mijnheer Derksen ?
    Vind ik leuk
    Nashua +6546
    zondag 17 december 2017 om 23:43
    Studioopname in Grolloo graag
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7213
    maandag 18 december 2017 om 01:06
    De infrastructuur in Grolloo staat dat helaas niet toe Mijnheer Derksen, maar een leuke geduldige verpleegster voor onderweg, zou dat wat zijn ?
    Vind ik leuk
    Nashua +6546
    maandag 18 december 2017 om 07:57
    Gijp zegt...... lekker toch ?
    Vind ik leuk
    Max Delius +2627
    zondag 17 december 2017 om 21:15
    Zou fantastisch zijn; verreweg het beste (en leukste) voetbal-analyseer programma van de Nederlandse T.V.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1083
    zondag 17 december 2017 om 21:28
    Qua humor wel ja...inhoudelijk is het erg mager met een hoog azijngehalte.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7941
    zondag 17 december 2017 om 21:16
    3 jaar kijkgenot.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16044
    zondag 17 december 2017 om 21:17
    Zonder Derksen is er geen VI.
    Hoe vervelend sommigen hem ook vinden, hij maakt het programma zo succesvol.
    Heb liever dat ze die Genee er uit doen.
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1023
    zondag 17 december 2017 om 21:26
    Die heb je ook keihard nodig. Net als dat Gijp gemist wordt als hij er niet is
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4012
    zondag 17 december 2017 om 21:17
    Ze hebben al gezegd dat dit het laatste seizoen is. Anders zijn ze nog hypocrieter dan ik al dacht.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +3644
    zondag 17 december 2017 om 21:23
    Lekker hoor topnieuws!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 22:04
    Of iemand laten sturen meneer derksen alleen bij wintermaanden
    Vind ik leuk
    Aalstars +122
    zondag 17 december 2017 om 22:17
    Misschien dat ze het nog maar 1x per week uit moeten zenden (alleen op maandag). Scheelt Johan weer rijden. Op donderdagen UEFA cup natuurlijk ook (met misschien iets andere opzet?) dus dat zijn toch heel wat weken 2x de heren van VI
    Vind ik leuk
    Bizzy +16748
    zondag 17 december 2017 om 23:18
    Nog 3 jaar die azijnpisser op tv. Niemand deugt er volgens die poppensnor en maar vol blijven houden dat hij zijn mening mag geven. In tussen blijven spelers en trainers massaal weg. Ongeloofwaardige troep.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22040
    zondag 17 december 2017 om 23:28
    De kijkcijfers blijven hoog.. programma blijft populair. Het draait al lang niet enkel en alleen om geloofwaardigheid.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16748
    maandag 18 december 2017 om 08:01
    Ze noemen het amusement. Gelukkig bepalen mensen zelf waar ze naar kijken. Rond die tijd ben ik aan het aan het stoeien op de cross trainer. Mis niet veel geloof ik.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1688
    zondag 17 december 2017 om 23:34
    VI blijft met afstand het leukste voetbalpraatprogramma om naar te kijken, met het Belgische Extra Time als goede tweede. Wat mij betreft mag Derksen het tot z'n 90e blijven doen. Onmogelijk om met deze man een inhoudelijke discussie te voeren, maar de zelfspot en humor... Heerlijke kabbel-tv ;-)
    Vind ik leuk
    Voebtal +1953
    maandag 18 december 2017 om 00:23
    Huur twee keer per week een taxi voor deze held!!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23616
    maandag 18 december 2017 om 06:33
    Je kunt het ook ergens anders filmen. Zo lang eschra maar mee gaat haha.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 12:59
    D