Tannane kan spullen pakken in Spanje: 'Hij moet zoeken naar een oplossing'

    Tannane kan spullen pakken in Spanje: 'Hij moet zoeken naar een oplossing'

    vrijdag 29 december 2017 om 07:53

    Het einde van Oussama Tannane bij Las Palmas lijkt al in zicht. De nieuwe trainer Paco Jémez ziet het niet zitten in de Nederlands-Marokkaanse aanvaller, zo heeft hij in zijn eerste week als trainer van de Spanjaarden bekendgemaakt.

    "Ik heb aan de president doorgegeven dat hij een oplossing moet gaan zoeken voor Loïc Rémy en Tannane", zo vertelde Jémez tegen Cadena Ser, geciteerd door diverse Spaanse media. Tannane is door Saint-Étienne verhuurd aan Las Palmas, waar hij tot nu toe tien wedstrijden voor heeft gespeeld. Daarin scoorde hij niet en leverde hij ook geen assist af. Las Palmas heeft een optie tot koop op laten nemen in de huurverbintenis, maar de kans lijkt uitgesloten dat de club daar gebruik van gaat maken.

    Tannane liet begin 2016 de Eredivisie achter zich voor een buitenlands avontuur. Hij verliet Heracles Almelo voor het Franse Saint-Étienne, waar hij in totaal 44 wedstrijden voor speelde. Afgelopen zomer volgde de huurtransfer naar Las Palmas, de huidige nummer twintig van de Primera Division.

    Poll

    Moet Tannane terug naar Nederland?

    (599 stemmen)

    Plaats een reactie

    koosje +248
    vrijdag 29 december 2017 om 08:04
    jammer . maar proberen terug naar Heracles te gaan . mooie club , en is daar ook op niveau.
    Vind ik leuk
    Bdog +4927
    vrijdag 29 december 2017 om 08:06
    Als VP nu als kop had gebruikt: "president zoekt oplossing voor Marokkaan", dan hadden ze veel meer clicks gehad.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 29 december 2017 om 08:06]
    Vind ik leuk
    Het Brein +3351
    vrijdag 29 december 2017 om 08:08
    Weer een speler die mislukt in het buitenland! Vaak te herkennen aan een Nederlands paspoort..
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6608
    vrijdag 29 december 2017 om 09:00
    om te kunnen slagen zul je het toch eerst moeten proberen of niet?
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1087
    vrijdag 29 december 2017 om 09:17
    Is ook een gebrek aan mentaliteit...en te vroeg vertrokken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 29 december 2017 om 08:41
    Vond hem wel veeel dreiging leveren tegen Barcelona. Jammer dat het nu zo eindigt
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 29 december 2017 om 08:41]
    Vind ik leuk
    raoul88 +709
    vrijdag 29 december 2017 om 08:41
    Kom lekker naar Ado, dan heb je een goede collega/familie...namelijk el Khayati!!
    Vind ik leuk
    Springbok +988
    vrijdag 29 december 2017 om 08:44
    Even de Straat van Gibraltar oversteken, haha ;-D
    Vind ik leuk
    El Lobo +1674
    vrijdag 29 december 2017 om 09:01
    Kom maar terug naar Almelo;-)
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6999
    vrijdag 29 december 2017 om 09:20
    Nou Ajax sla je slag! Lekker met mocro mattie Ziyech de straten en velden van A'dam onveilig maken...
    Vind ik leuk
    vrijdag 29 december 2017 om 09:36
    Kan beter even terugkomen naar Nederland. Heeft zeker kwaliteiten maar moet eerst zijn draai weer vinden. Zonde als zijn kwaliteiten nu zo verloren gaan.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7862
    vrijdag 29 december 2017 om 09:44
    Ongelofelijk he ! Die mannen denken dat ze heel wat zijn als ze 5 goede potten hebben gespeeld in NL. En nu ? Weer met hangende potjes terug . Wie wil me hebben ? Cambuur wellicht.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3204
    vrijdag 29 december 2017 om 10:01
    Anders is er bij Achilles29 nog altijd plek
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +2919
    vrijdag 29 december 2017 om 10:13
    Die mannen kun je het toch niet kwalijk nemen om ergens een prima contract te tekenen?

    Vind het eerder ongelooflijk van buitenlandse scouts dat ze Nederlandse middelmaat blijven ophalen...
    Vind ik leuk
    mcmodd +19864
    vrijdag 29 december 2017 om 10:13
    Tja, soms moet een trainer van een club die onderaan staat gewoon de oorzaak bij een speler zoeken, die amper de helft van de wedstrijden opgesteld stond. Sterke zet hoor. Ousame Tannane is een heel bruikbare speler, ook voor de onderkant van de primera division.
    Vind ik leuk
    vrijdag 29 december 2017 om 10:48
    Leuke speler voor de graafschap
    Vind ik leuk
    vrijdag 29 december 2017 om 11:16
    Zijn vele spelers die Nederland te vroeg verlaten.Wordt dan gezegd dat de competitie hier niks voorsteld maar zijn ook maar weinig spelers die gedurend een paar jaar basisspeler waren en goed genoeg zijn om te verkassen
    Vind ik leuk
    HansVites +4482
    vrijdag 29 december 2017 om 11:20
    Weer een gevalletje zelfoverschatting
    Vind ik leuk
    Stuiterbal +599
    vrijdag 29 december 2017 om 12:29
    Heeft niets te maken met onze Competitie. Het heeft er mee te maken, dat spelers te snel kiezen voor het grote geld.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Tannane kan spullen pakken in Spanje: 'Hij moet zoeken naar een oplossing'