Verbeek: 'Dat hoort El Hamdaoui niet te weten te komen via een interview met FOX'

Verbeek: 'Dat hoort El Hamdaoui niet te weten te komen via een interview met FOX'

vrijdag 12 januari 2018 om 16:47

Gertjan Verbeek weet nog niet of FC Twente in zee gaat met Mounir El Hamdaoui. De 33-jarige clubloze spits traint mee in Enschede en krijgt de kans om een contract af te dwingen.

"Wij zoeken versterking en dus probeer je creatief te zijn met de financiële mogelijkheden die wij hebben", zegt Verbeek tegen FOX Sports. "Dan moet je het dus hebben van spelers die geen verplichtingen hebben. Dat heeft El Hamdaoui niet, want hij staat nergens onder contract. Over huren heb ik al iets gezegd, dat zie ik niet zitten. Mounir wil zich graag bewijzen. Hij heeft nog bewijsdrang en is nog niet uitgevoetbald."

"Ondanks zijn leeftijd (33) en hij al heel wat meegemaakt heeft, beleeft hij er nog veel plezier aan", vervolgt Verbeek. "Als het erop lijkt dat hij voor ons een versterking zou kunnen zijn, moeten we kijken of we er financieel uitkomen. Of hij een versterking is? Dat hoort Mounir niet te weten te komen via een interviewtje met FOX."

Poll

Moet Twente met El Hamdaoui in zee gaan?

(2421 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 12 januari 2018 om 16:49
Is El Hamdoui nu weer is bij Twente boven komen drijven :P

Die gast is al lang uitgerangeerd joh....

Moeten ze toch niet meer willen
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:27
Denk dat ie niet heel veel minder is dan Boere...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:29
Misschien niet

Maar zo een figuur zorgt alleen maar voor disbalans in de selectie
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:36
Ben ik met je eens. Maar we moeten toch wat? De meeste leuke spelers hebben al een club of zijn te duur. Dan blijven de drollen zoals Mounir over.
Vind ik leuk
Rich +427
vrijdag 12 januari 2018 om 18:28
Voetballend zeer zeker niet maar qua mentaliteit zeer zeker wel.
Vind ik leuk
Kopsterk +2592
vrijdag 12 januari 2018 om 16:52
Niet doen Twente! Niet doen! Red flag! dat is niks, wordt niks en zal nooit meer iets worden. Geef dan een jeugdspeler de kans.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:30
Als je Twente het eerste seizoenshelft gezien heb, ontbreekt er aan creativitiet en ervaring voorin. El Hamdaoui kan met name het gat van ervaring invullen. Hij oogt fit en afgetraind en gretig en heeft de hele jaar doorgetraind. El Hamdaoui is een versterking voor dit Twente.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:32
Jij hebt dus blijkbaar geen wedstrijden van Twente bekeken want de enige plek waar nog enigzins wat kwaliteit loopt, is voorin. En ter Avest
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:36
Dacht het niet. Boere schiet ze ook zo vaak in het netje en Slagveer rennen als een kip zonder kop. Alleen Assaidi brengt voorin wat, van de rest op Ter Avest hoef je niet op te rekenen. Allemaal miskleunen gehaald door die kale.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:45
Ik zei ook een beetje.
Doelend op Assaidi en Jensen.
Slagveer is idd een drama en Boere valt me ook wel tegen.
Ter Avest is gewoon een prima speler.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:52
Ook Jensen is nog een grote twijfel geval. Op zijn positie had hij er meer moeten maken. Voorlopig heeft ook hij te weinig gebracht. Wie weet komt daar met de nodig versterking erbij, verandering in.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 17:53]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:54
Laten we het hopen.

Off. Is pinoydenhaag je broer of?? Toeval?
Vind ik leuk
Spiegel +1929
vrijdag 12 januari 2018 om 18:41
Pinoy is een aanduiding voor mensen van Filipijnse afkomst.
Dus misschien komen ze allebei van de Filipijnen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:43
Aaah duidelijk. Thanks
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:30
Ter Avest? Dan heb je zeker de laatste 5 a 6 wedstrijden niet gezien!!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:35
Ik zie alle wedstrijden.
Maar waar het om gaat is waar je op let.
Die jongen is 1 van onze betere spelers, dat hij een paar mindere wedstrijden speelt doet daar niks aan af.
Jij hebt ook wel eens een mindere dag toch;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:59
Jullie beste speler is de keeper. Als hij zo door gaat kan ie straks Onana vervangen als die zn transfer maakt. Wat een kei!
Vind ik leuk
raoul88 +514
vrijdag 12 januari 2018 om 16:58
Dan zijn ze echt hopeloos... als ze voor hamdaoui gaan....!

Dan zet je nog liever een verdediger in de spits!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 16:58]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 16:58
El hamdoi en van persie de nieuwe koningskoppel van Excelsior
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 16:58
Twente kan wel een spits gebruiken (weet niet of El Hamdaoui de juiste is)
maar kon altijd wel aardig voetballen
Vind ik leuk
Rich +427
vrijdag 12 januari 2018 om 18:32
Je haalt een hoop ellende binnen met die gozer.
Vind ik leuk
Spiegel +1929
vrijdag 12 januari 2018 om 18:44
Weet ik niet.
Als er iemand is die dat eruit kan krijgen is het Verbeek wel.
En Verbeek is zich bewust van de financiële situatie van Twente en zal hem dus alleen in zijn selectie willen als hij echt iets toevoegd, want iets anders krijgt hij er achteraf niet voor terug.
Vind ik leuk
Dorzon +2446
vrijdag 12 januari 2018 om 17:23
prima speler voor fc twente als ze zeker willen zijn dat ze degraderen
Vind ik leuk
WRFM +37
vrijdag 12 januari 2018 om 17:32
Geniaal in veel spelmomenten maar het blijft een trubbelmarokkaan
Helaas zijn ze dat bijna allemaal
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 21:47]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:00
Ga jij maar eens normaal Marokkaan leren schrijven sukkeltje.
Vind ik leuk
WRFM +37
vrijdag 12 januari 2018 om 21:48
Oja typefoutje jij bent zeker ook zo een sukkeltje
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:54
Ik schop je tanden uit je bek als je dat voor me neus zou zeggen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Verbeek: 'Dat hoort El Hamdaoui niet te weten te komen via een interview met FOX'