Kleedkamerstoeltje van Nouri nog steeds vrijgehouden: Ga ik niet veranderen

    Kleedkamerstoeltje van Nouri nog steeds vrijgehouden: "Ga ik niet veranderen"

    vrijdag 12 januari 2018 om 22:14

    Erik ten Hag heeft een goed gevoel overgehouden aan zijn eerste werkweek als trainer van Ajax. De van FC Utrecht overgekomen oefenmeester stelt tot zijn tevredenheid vast dat er voldoende energie in de Amsterdamse selectie zit.

    "Een goede spirit, iedereen motiveert elkaar en dus is er een goede drive", somt Ten Hag op in gesprek met Inside Ajax. De trainer ziet voldoende talent rondlopen in Amsterdam en weet van zichzelf wat voor rol hij kan spelen in de ontwikkeling van die talenten. "Soms hebben ze hulp nodig, soms moet je ze motiveren en soms hebben ze ook een schop onder hun kont nodig."

    Het was Ten Hag bovendien opgevallen dat de plek van Abdelhak Nouri in de kleedkamer nog steeds vrij wordt gehouden. "De selectie voelt zich daar prettig bij. Dat ga ik niet veranderen", laat hij weten aan het Algemeen Dagblad. De trainer merkt dat het drama rond Nouri nog steeds zijn uitwerking heeft op de spelersgroep. "Ik heb zelf niet het initiatief genomen om er een onderwerp van te maken. Maar als spelers erover willen praten, is daar alle ruimte voor. Het speelt ongetwijfeld nog in hun hoofden."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    FACT +2243
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:16
    Kopen, kopen, kopen..........
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18360
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:17
    Bizarre reactie
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20428
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:29
    Armoede armoede armoede
    Vind ik leuk
    stollie38 +18772
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:42
    Nicht, nicht, nicht..
    Vind ik leuk
    Ginovanni +18372
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:49
    Pissen, zeiken, plassen......

    Patriesje, toch...;-).
    Vind ik leuk
    Foebele +53637
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:53
    Van consumeren wordt je niet perse gelukkiger. Is maar een tip voor je, kijk maar wat je er mee doet...
    Vind ik leuk
    Forza u +1471
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:22
    Gaan we nu elke scheet van Ten Hag weer lezen?
    Vind ik leuk
    Jens1999 +21989
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:24
    Over Nouri....

    De vastgesteld 'false tendon' heeft niets te maken met het tragische ongeval van Ajax-middenvelder Abdelhak Nouri. Die conclusie trekken cardiologen onafhankelijk van elkaar, zo meldt Het Parool.

    De KNVB heeft jaren geleden een hartafwijking geconstateerd bij Nouri. Letselschadeadvocaat John Beer wil niet tegenspreken dat het gaat om een zogenaamde 'false tendon', een extra streng bindweefsel bij het hart, maar hij wil niet onthullen of er nog een andere afwijking is ontdekt.

    De familie suggereert dat Nouri beter geholpen had kunnen worden, maar de betrokken cardioloog noemde de afwijking onschuldig en drie andere cardiologen steunen dat verhaal. "Bij mij gaan geen alarmbellen rinkelen bij een false tendon. Als ik dat tegenkom in een dossier, neem ik het ter kennisgeving aan. Ik doe er niets mee", luidt één van de conclusies.

    "Er is geen bewijs voor een causaal verband tussen een false tendon en het incident met Nouri in Oostenrijk. Meer dan vijf procent van de Nederlanders heeft dat", zegt een andere cardioloog. De conclusie: "Bij een hartafwijking denk je aan gevaar, maar dat is onterecht."


    Vind ik leuk
    Foebele +53637
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:56
    Rustig afwachten wat er verder uit komt en er echt conclusies getrokken kunnen worden. Niet hard de ene kant op hollen zoals de kranten, maar ook niet na 1 bericht snel de andere kant op hollen, dan blijf je namelijk een discussie houden.

    Gewoon afwachten en daarna als alles uitgezocht is en de familie (en de club) er over naar buiten willen treden horen we het wel.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20009
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:55
    Als de clubsarts pas na 8 min gaat reanimeren gaan er bij mij wel alarmbellen rinkelen. Die clubarts zal tzt zich moeten verantwoorden bij een tuchtcollege en Ajax wordt aansprakelijk gesteld. Je hoeft niet gestudeerd te hebben om te weten dat de arts fout heeft gehandeld.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37896
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:25
    Dus jij weet 100% zeker dat Nouri in die 8 minuten geen pols had?
    En dat er 8 minuten niet gereanimeerd is terwijl de camera in die tijd al niet meer op Nouri stond?

    Lul niet zo slap Bizzy en stop met speculeren. Ik sluit je verhaal niet uit, maar zonder de feiten kunnen jij en ik er op geen enkele wijze over speculeren, laat staan oordelen.

    Vorige week gezeik over het hartprobleem wat verband zou houden met het ongeluk; allemaal de fout van Ajax. Nu lijkt (LIJKT!) het dat deze twee zaken niet met elkaar verband houden en ga je het snel over het te laat reanimeren hebben.

    Dan zoek je hier niets anders dan een stok om mee te slaan. En dat is diep en diep triest in een dergelijke situatie. Past je totaal niet.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12779
    zaterdag 13 januari 2018 om 01:02
    Misschien had Nouri nog gewoon een hartslag, lijkt mij het meest logische.
    Of denk jij dat zo’n arts hem eerst 8 min zonder hartslag laat liggen?
    Zo’n arts is toch niet achterlijk man, en er stonden er nog meerdere omheen.
    Denk je dat die allemaal dachten van, laten we hem eerst maar even 8 min zonder pols liggen en dan kijken we daarna wel verder?
    Sodemieter toch op man, idioot.
    Vind ik leuk
    flipper +1525
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:28
    Facr spring onder trein meikever.
    Vind ik leuk
    flipper +1525
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:28
    fact
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20428
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:28
    Al zou je willen....je bent en blijft passant.
    Vind ik leuk
    flipper +1525
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:29
    Misvormde ook.
    Vind ik leuk
    52N6E +1032
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:35
    Mooi gebaar. Zo zie je maar gelukkig speelt Messi niet bij Ajax...die zou er door zijn afgeleid.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:44
    VP ,
    Misschien is het een idee om kwetsende woorden als Kanker aan te duiden als '*****' i.v.m. een paar dorpsgekken die alleen een accountje aanmaken om de internetheld uit te hangen om ze vervolgens te straffen met een ban.


    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 22:46]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:48
    @Vp Ik heb hem gerapporteerd maar wordt niks tegen gedaan schijnbaar..:-(
    Vind ik leuk
    harryp +995
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:55
    ja ik ook, alle reacties..
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:58
    Ik ook de Mod heeft pauselijke denk ik.
    Vind ik leuk
    Foebele +53637
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:58
    Wellicht is er geen moderator aanwezig op dit moment. Gewoon blijven rapporteren en niet op in gaan.
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +14822
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:48
    Of als 'Bobba'.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:49
    Mijn achting voor de aimabele, sociaal-geëngageerde en afgeserveerde Marcel Keizer, die, het gedachtengoed van Abdelhak Nouri koesterend, geheel van de radar lijkt te zijn verdwenen, blijft stijgende.

    Dit in schrille tegenstelling tot de verachting voor falende moderators.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 22:50]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20428
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:51
    @VP Modjes liggen al te slapen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18772
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:56
    Kun je nagaan die aandacht trekkers zoals De Vries en Beer denken aan de media net zoals sommige die in de NRC geloven. Maar drie cardiologen spreken die verhalen tegen. Je kon gewoon voetballen met wat Nouri had. En iedereen maar meelopen met de kudde van de media en de feiten niet afwachten. Zie nu hier op AD.
    Vind ik leuk
    Foebele +53637
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:00
    Zou me niets verbazen dat de adviseurs van de familie er op aangedrongen hebben de media op te zoeken na de eerste publicatie van het NRC, ik heb bij die familie wel een goed gevoel, ik geloof niet dat ze uit zijn op aandacht of geld ofzo, ze willen gewoon weten wat er met hun kleine mannetje gebeurd is.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18772
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:03
    Tuurlijk die familie vallen we niet aan wel de media en De Vries die zogenaamde supporter die bij elke misdaad zijn porem in douwt. Zo van kijk mij nou Popi zijn.
    Vind ik leuk
    Foebele +53637
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:06
    Ja, zo dook ie ook gelijk op de zaak Paay, wellicht was hij de gene die in haar bek piste, zou zo maar kunnen.

    Ik vind die kerel behoorlijk irritant worden, hij pakt zijn kans om 'Ajax aan te pakken', kennelijk vergeet hij even dat hij de club in de toekomst ook nog nodig heeft met zijn zaakwaarnemers kantoortje.

    De Vries schroomt het niet om ergens op te duiken zonder de feiten te kennen, want bij Patricia Paay bleek het ook niet te kloppen dat die video gestolen was, Mevrouwtje Paay scheen er een app groepje op na te houden waar naakt content geregeld op gedeeld werd, ook van andere mensen.

    Nu zit hij er, zo het lijkt, dus ook weer naast... Een aandachtshoer is het!
    Vind ik leuk
    stollie38 +18772
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:08
    Precies hij moet lekker met zijn alibi op een eiland in de stille oceaan gaan zitten.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5148
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:21
    Hij heeft last van een veel voorkomende kwaal uit de hoofdstad.
    Vind ik leuk
    Harremans +1466
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:25
    Ik denk wel dat het goed is wat de NRC naar buiten heeft gebracht. Ze doen onderzoek en komen hier achter, dat is nieuws. Tegelijkertijd moet er dan rust zijn en gewoon worden overlegd. Het probleem is dat mensen direct het 100% geloven en zelfs complottheorien gaan zien, waar het onschuldiger wordt gebracht door de NRC.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8866
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:35
    Kan je dat shirtje niet aan labyrat geven ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:36
    Jouw pa heeft de condoom ook niet uitgevonden of wel, zal hij en menig ander flink van balen mislukte neus
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:29
    respect is dat zo moeilijk , lijkt me toch niet he?