Bayern München de deur gewezen: 'Niet voor 150 miljoen euro'

Bayern München de deur gewezen: 'Niet voor 150 miljoen euro'

dinsdag 13 februari 2018 om 13:17

Bayern München hoeft niet te hopen op de komst van Florian Thauvin. De voorzitter van Olympique Marseille, Jacques-Henri Eyraud, wil niet meewerken aan een transfer.

Thauvin werd de afgelopen periode gelinkt aan een transfer naar de Duitse topclub. Bayern München is op zoek naar verjonging op de vleugels nu het einde voor Franck Ribéry en Arjen Robben nadert. Een transfer van de 25-jarige Thauvin is echter onbespreekbaar.

"Hij is niet te koop. Niet voor honderd miljoen en ook niet voor honderdvijftig miljoen euro", zegt Eyraud in gesprek met het Franse Téléfoot. Thauvin speelde eerder bij Newcastle United in de Premier League en is de laatste twee seizoenen goed op dreef. Afgelopen jaar was hij goed voor vijftien goals in de Ligue 1. Nu staat de teller alweer op veertien.

Plaats een reactie

dinsdag 13 februari 2018 om 13:29
Had niet van hem verwacht dat hij zo sterk zou draaien.
Vind ik leuk
Aal +16447
dinsdag 13 februari 2018 om 13:32
Ik wel man...
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:45
Dat ben ik met je eens! Na zijn periode in Newcastle vond ik het niet zoveel maar hij heeft zich erg goed ontwikkeld
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:47
Hij heeft zich zeker goed ontwikkeld. Zou ook snappen als Bayern hem zou willen aantrekken.
Vind ik leuk
Lurton +2109
dinsdag 13 februari 2018 om 13:31
Ken de speler niet goed maar 29 goals (and still counting), over 2 seizoenen zijn indrukwekkende cijfers voor een buitenspeler.

Vooral als je dat afzet tegen de productie van Younes of JP.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:32
Hij heeft ook bij Newcastle gezeten geloof IK, daar raakte hij geen pepernoot
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:42
Is natuurlijk ook niet de bedoeling ..
Vind ik leuk
Quareck +4032
dinsdag 13 februari 2018 om 16:16
*peppernut
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:17
?
Vind ik leuk
Quareck +4032
dinsdag 13 februari 2018 om 16:24
In Engeland raak je geen peppernut, zoals je in Duitsland geen pfeffernuss zou raken, of in Frankrijk geen noisette poivre :)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:26
Haha oké maar ik ben gewoon in Nederland :p
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:31
Het zou me verbazen als Bayern zo diep in de buidel zou tasten voor deze alleen in Frankrijk presterende speler. In Engeland is hij al te ligt bevonden en toen speelde hij ook sterk in zijn eigen landje
Vind ik leuk
RtdDub +3241
dinsdag 13 februari 2018 om 13:34
"Hij is niet te koop. Niet voor honderd miljoen en ook niet voor honderdvijftig miljoen euro"

Neuh, stuk minder dan dat. 15 ofzo.
Vind ik leuk
Blindsy +3261
dinsdag 13 februari 2018 om 13:36
Mooie buhnepraat, want voor dergelijke bedragen vertrekt deze jongen natuurlijk bij Olympique. Wel een gouden greep om hem bij Newcastle op te pikken.
Vind ik leuk
Shenzen +222
dinsdag 13 februari 2018 om 14:12
Prima lkkr daar houden die gast!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:35
ik hoop voor hem dat een transfer er in zit
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:56
Ongelooflijk tegenwoordig als je al aardig kan ballen dan kost je al 120 tot 150 miljoen.
Vind ik leuk
Teo Smith +16448
dinsdag 13 februari 2018 om 16:18
Prima speler. Max 40 waard.
Vind ik leuk
Rodajc +4641
dinsdag 13 februari 2018 om 21:31
Bayern heeft toch wel wat beters nodig dan Thauvin.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Bayern München de deur gewezen: 'Niet voor 150 miljoen euro'