Kramer: 'Dan krijgt iedereen die bij Sparta werkt een broodje kroket van me'

Kramer: 'Dan krijgt iedereen die bij Sparta werkt een broodje kroket van me'

dinsdag 13 februari 2018 om 13:36

Michiel Kramer stond niet met een broodje kroket op het veld tijdens de rust van een wedstrijd van Feyenoord om een statement af te geven. Dat zegt de nieuwe Sparta-spits in gesprek met RTV Rijnmond.

"Ik kijk liever niet terug op die periode", aldus Kramer. "Er is genoeg over gezegd en geschreven." De spits wil wel kwijt dat hij het broodje niet at om een signaal af te geven. "Dat zegt iedereen, maar dat is het niet. Als ik iets bewust had gedaan, dan had ik wel iets anders gedaan dan een broodje eten."

"Jullie vinden het not done, maar voor mij is het gewoon een broodje. Niets meer en niets minder. Of ik het nu binnen opeet, of het laatste stukje buiten eet...", aldus Kramer. "Iedereen weet dat ik het de laatste anderhalf jaar best moeilijk heb gehad met mijn reserverol, maar ik wilde hiermee niet laten zien dat ik schijt aan iedereen heb."

In gesprek met Metro reageert Kramer met een knipoog. "Als we in de Eredivisie blijven, krijgt iedereen die bij Sparta werkt een broodje kroket van me", aldus de spits.

Plaats een reactie

dinsdag 13 februari 2018 om 13:38
precies! dat geroeptoeter elke keer
maak toch niet overal een probleem van
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:50
Dat is Nederlands, overal een probleem van maken.
Vind ik leuk
Spartan +4728
dinsdag 13 februari 2018 om 13:58
“Ik heb gisteren met Poetin een broodje kroket gegeten.” (Aldus Halbe Zijlstra)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:03
Wat een bluffer ;)
Vind ik leuk
Shenzen +314
dinsdag 13 februari 2018 om 14:15
NOORD! door dat speciaal gerolde dingetje van jou vanochtend heb ik ook trek in een broodje kroket! of misschien wel 2..
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:17
Lekker man, krijg er ook direct trek in :p
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:41
Ik heb gisteren met ناصر بن غانم الخليفي‎ een brootje kroket gegeten.
We vonden het allebei lekker.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:11
Ik zie die neus al groeien..en niet de enige
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:18
Ja ... laten we elke minister ontslaan die liegt. Dan is de hele tweede kamer leeg.
Vind ik leuk
fedor2501 +3286
dinsdag 13 februari 2018 om 18:39
Goed begin is het halve werk:-)
Vind ik leuk
dezink +850
dinsdag 13 februari 2018 om 17:22
Schwalbe Zijlstra ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:24
Klopt dat kan alleen in Nederland. Nu lees ik net dat een anti rook groepje hun zin heeft gekregen met het verbieden van rookruimtes in kroegen en restaurants. Dit gaat toch helemaal nergens over??
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:31
Nee dat gaat het zeker niet. Gewoon vertrekken joh!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:34
Lijkt mij ook de enige oplossing! Dit word hier alleen maar erger
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:35
Precies gozah....
Vind ik leuk
Degraaf +13988
dinsdag 13 februari 2018 om 15:17
Dan ben je een wegloper. Overigens rook ik niet, maar we slaan wel helemaal door hier.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 15:18]
Vind ik leuk
410hhw +1575
dinsdag 13 februari 2018 om 16:22
In andere landen gaan de burgers massaal de straten op bij dit soort belachelijke beslissingen.
Maar de Nederlanders blijven braaf alles accepteren.
Vind ik leuk
Degraaf +13988
dinsdag 13 februari 2018 om 16:29
Dat klopt, kijk naar Frankrijk en vooral Griekenland. Daar gaat het land helemaal plat Alhoewel het daar meestal gaat over pensioenen en salarissen.
Vind ik leuk
Rodajc +8078
dinsdag 13 februari 2018 om 21:16
In Griekenland staken ze elke week wel ergens, volgens mij vaak ook omdat ze gewoon geen zin hebben. Frankrijk heb ik geen idee van. Maar om elke scheet staken brengt een land of zijn bevolking ook niet verder.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:28
Snap wat je bedoelt Degraaf, maar dan maar een wegloper. Zijn zoveel zaken wat hier niet deugt. Denk aan het rechtssysteem, tradities die verdwijnen, politiek, veiligheid op straat en gaan zo maar door.
Vind ik leuk
Degraaf +13988
dinsdag 13 februari 2018 om 16:32
Ben het volledig met je eens, maar in ben nu eenmaal geen wegloper, nooit geweest en zal het nooit worden. Die dingen die jij noemt dat klopt allemaal, zeker die over de tradities.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:36
Snap ik ook goed! Al moet ik ook eerlijk toegeven dat het buitenland me al erg trekt sinds mijn zestiende. Nu toch wel de tijd om eens verder te kijken
Vind ik leuk
13 +9600
dinsdag 13 februari 2018 om 19:44
Al moet je niet verwachten dat het elders persé beter is, wel anders in elk geval.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:00
Zou dat niet overal een beetje zo zijn? Alle bevolkingen mengen zich een beetje op.
Nog ff en we hebben 1 grote planeet.
Vind ik leuk
FSCeara +7260
dinsdag 13 februari 2018 om 14:37
De horeca draait al goed dus door een stel droeftoeters gaan nu nog meer zaken de fles op ! Zielig gebeuren allemaal en ziekig volkje !
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:42
Klopt, en hoe langer je weg ben hoe rapper het blijkt te gaan.
Wat een poppenkast in NLD.
Vind ik leuk
Spiegel +7174
dinsdag 13 februari 2018 om 14:45
Ik snap het ook niet.

Heb liever dat rokers in een apart hok zitten ergens achter in een restaurant dan dat ze voor de deur staan te roken en ik er met mijn gezinnetje doorheen moet om naar binnen te kunnen.

Niet-rokers hebben niks te zoeken in een rookruimte, dus snap ook niet waarom ze daar ook over gaan zeiken.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:53
De toekomst van NLD ziet er niet rooskleurig uit.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:10
Die rookruimtes hebben echt geen nut. Dan gaat die deur open en halve kroeg staat blauw of je ruikt het. Gewoon afschaffen dat gore gerook. Ik heb niks tegen mensen die roken, maar waarom moet ik dat ruiken en inademen dat andere gaan roken. Ik snap niet dat roken nog legaal is in deze moderne wereld, zal wel om geld draaien
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:58
Waar zit jij dan El chapo?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:59
Balkan.
Vind ik leuk
Spiegel +7174
dinsdag 13 februari 2018 om 15:36
Ook niet rookkleurig helaas.

Ben nu een jaar gestopt met roken, maar hoeft een ander van mij niet de dupe te worden.
Sta bij de voetbal of in de kroeg gewoon lekker tussen de rokers, of dat nou binnen of buiten is.

Anders zit ik ook maar zo alleen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:47
Ik heb mijn vrijheid, en kom niks tekort. Het gaat natuurlijk niet alleen om het roken. Er is zoveel meer aan de hand.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:02
Ja waar precies
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:05
Aan de zwarte zee.
Vind ik leuk
RtdDub +7010
dinsdag 13 februari 2018 om 16:39
De terreur van een minimale, vaak zwaar gesubsidieerde minderheid.
Dus indirect betaal je gewoon zelf voor die ongein.

Ondanks dat ik zelf nog rookte destijds was ik helemaal voor het rookverbod in bepaalde ruimtes, zoals ziekenhuizen of restaurants. Hoe lekker die peuk na het eten ook is, het is gewoon goor voor iemand die een tafel verder net met zijn voorgerecht begint.
Maar kroegen een rookverbod opleggen terwijl het een eenmanszaak is waar de eigenaar zelf rookt...... The fuck?
Vind ik leuk
FSCeara +7260
dinsdag 13 februari 2018 om 16:41
Ik ben ook tijdje gestopt met roken maar ik wert dat als ik uit ga dat er gerookt word.ben ik absoluut tegen dan kijk ik waar ik kan gaan zonder dat ik erin moet staan maar vind dat alles een beetje over the top gehaald word in NL. Ben gelukkig ook al tijd weg en begrijg midden noord des te meer. Politiestaat nederland is niet meer voor mij ! Af en toe voor vakantie prima maar daar hoort het ook wel bij op
Vind ik leuk
RtdDub +7010
woensdag 14 februari 2018 om 08:47
Ik was al redelijk klaar met Nederland, vandaar dat ik elders ben gaan kijken.
Maar het was voor mij helemaal af toen ik door een paar Melkertbaners aan mijn mouw werd getrokken op Rotterdam CS (tijdens laatste verbouwing) omdat ik mijn peuk buiten de hal opstak omdat dat nog onder de, tijdelijke, overkapping was.
15 meter verderop stond er wat geïmporteerde vrolijkheid lekker te dealen maar mijn 5 meter te vroeg opgestoken peuk, dat was de misdaad.
Vind ik leuk
FSCeara +7260
woensdag 14 februari 2018 om 15:25
Die zijn het ergste.was laatst in NL en 5 minuten voor winkelsluiting zet ik mijn auto voor de winkel binnen buiten waren ze al aan het schrijven.krijgen een baan na 20 jaar van de staat te hebben geleefd en weten niet hoe ze daarmee moeten omgaan.stelltje ratten dat het zijn, nog erger dan de gewone wouten!
Vind ik leuk
RtdDub +7010
woensdag 14 februari 2018 om 15:33
Het liep ook niet echt lekker voor de boys. Ik weiger daar mee te communiceren.
Dus moest er echte politie komen die ik wel netjes te woord stond en maar wees op het feit dat er onder de neus van de Melkertbaners wel gedeald maar niet gerookt mag worden.
Ik kan echt niets met die lui.
Ze bestaan hier gelukkig ook niet.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:44
Ik rook zelf nog. En vind het ook smerig wanneer ik in een restaurant aan het eten ben, en er naast me word gerookt. Maar het is toch van de zotte wanneer mensen in een rookruimte in een restaurant willen roken dit niet kan? Wie heeft hier last van, is toch in een rookruimte?
Dat laatste is helemaal waar, gaat nergens over.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:06
Eindelijk. Man, dat roken is me toch smerig, en overal staan er altijd mensen met het uitgaan. Loop is 100meter verder weg zodat mensen die niks met roken hebben niet mwe hoeven te roken. Ben echt blij dat die gore rookruimtes verdwijnen. Als mensen willen roken laat ze dat lekker binnin in hun eigenhuis doen waar niemand die geurhoeft te ruiken
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:58
Agh een bijnaampje meer of minder maakt geen reet uit.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:04
Weet niet waarom, maar de laatste jaren is het wel heel erg doorgeslagen.. Zo erg als het nu is is het nooit geweest.
Misschien is social media een oorzaak, van dit geklaag, gejank van al deze tere zieltjes..
Vind ik leuk
Koeroe +8024
dinsdag 13 februari 2018 om 14:09
Dat is zeker de oorzaak. Langzaamaan beginnen de nadelen van de groeiende social media steeds beter zichtbaar te raken. Ik ben al op het punt dat ik Facebook niet meer gebruik bijvoorbeeld terwijl ik 2 jaar geleden nog geregeld iets postte
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:31
SJW's are everywhere
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 14:31]
Vind ik leuk
Aal +18379
dinsdag 13 februari 2018 om 13:38
Dat is het ook een broodje....... maar het is zo amateuristisch omdat zo op te gaan staan vreten!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:40
Als het maar gesmaakt heeft toch
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:41
Een broodje man man gaat toch helemaal nergens over zielig Gio bah.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:57
Cruijff deed dat ook wel eens. Volgens mij was dat best een goede voetballer.
Vind ik leuk
cj_fey +3251
dinsdag 13 februari 2018 om 14:02
maar dan wel weer in een andere tijd ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:06
Verschil moet er zijn, al zou Cruijff tijdens de wedstrijd een broodje kroket opeten, was er nog niemand die er iets van zou zeggen..
Cruijff maakte je kampioen, Kramer is gewoon een bankzitter..
Vind ik leuk
JustH +8894
dinsdag 13 februari 2018 om 15:45
Wat moet je er anders mee?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:40
Broodje aap verhaal
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:59
Is een broodje aap verhaal ook lekker? Anders moeten we kramer even bellen
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:37
In een lunchroom bij me in de buurt is dat een broodje beenham mrt satesaus. Heel goed binnen te houden!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:50
Dat klinkt best lekker
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:41
Als Jorgensen dat deed zou geen haan naar kraaien en zou Feyenoord er niet zo een probleem van maken Kramer bankzitter dus makkelijk doelwit.
Vind ik leuk
Aal +18379
dinsdag 13 februari 2018 om 13:42
Jorgensen of wie dan ook zou dit niet in z'n kop halen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:45
Heisa om helemaal niets.
Vind ik leuk
Bossie020 +3231
dinsdag 13 februari 2018 om 13:58
Zeer onprofessioneel. Als jij in iemand zijn brievenbus kotst mag je morgen weer plaatsnemen op je heftruck. Als een minister het doet moet ie vanmiddag nog aftreden.

Gevalletje wat is de setting.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:59
Scheve vergelijking.
Vind ik leuk
Gizmo +3759
dinsdag 13 februari 2018 om 18:37
Behalve als het per ongeluk de brievenbus van je baas is !!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:58
Of wie dan ook? Ken je ene Johan Cruijff?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:43
Toch vind ik hem ondanks alles wel een grappig ventje hoor :p schijt aan alles.Bij Andy in de auto ( interview ) was echt grappig :)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:53
Waarom is schijt aan alles leuk? Als je schijt aan alles hebt hou je toch alleen jezelf over?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:00
Ik heb ook schijt aan alles. En toch heb ik leuke vrienden.
Maar dat kan ook aan mijn werk liggen natuurlijk. :-)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:39
Als jij schijt hebt aan iedereen moet je op een eiland gaan leven, Dat is nou net het probleem van deze verrotte maatschappij, dat vele geen rekening met een ander wil houden. En alleen maar aan zichzelf denken..
Fijn hoor!! wees er maar trots op!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:07
Heb je ook schijt aan je leuke vrienden, Peper en Zout? Heb je schijt aan je ouders? Of is het maar een manier van zeggen, gewoon om cool over te komen op de sociale media, zonder dat het tot iets verplicht?
Vind ik leuk
RtdDub +7010
dinsdag 13 februari 2018 om 14:04
Schijt aan alles is ook niet waar.
Hij doet geen moeite om alles en iedereen naar de mond te praten en te vriend te houden.
Dat is heel wat anders maar wel erg te waarderen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:15
Het is maar een uitspraak( bij wijze van ) hij geeft om familie vrienden etc, hij heeft wel lak aan wat andere van hem vinden en zeggen.

Daar vind ik niks mis mee
Vind ik leuk
VLUUPIK +103
dinsdag 13 februari 2018 om 13:46
Tja het is zo, alleen niet zo handig dat te doen tijdens een wedstrijd ook al weet je dat je niet gaat spelen.

Er word ook gewoon mee bedoeld dat je een prof bent een en soort voorbeeldfunctie daar hoort een vette hap niet bij.

Volgende keer lekker thuis eten of onderweg bij een tankstation halen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:49
Nederlands grootste rookte een sigaar tijdens de match.. Wat maak het uit..
Vind ik leuk
soplul +1872
dinsdag 13 februari 2018 om 13:51
"De spits wil wel kwijt dat hij het broodje niet at om een signaal af te geven"

"Iedereen weet dat ik het de laatste anderhalf jaar best moeilijk heb gehad met mijn reserverol, maar ik wilde hiermee niet laten zien dat ik schijt aan iedereen heb."

Huh?
Vind ik leuk
RtdDub +7010
dinsdag 13 februari 2018 om 14:05
Welk gedeelte snap je niet?
Vind ik leuk
soplul +1872
dinsdag 13 februari 2018 om 14:12
Als je aan iedereen (dus ook incl Feyenoord) wil laten zien dat je schijt aan hun hebt, vind ik dat wel een duidelijk signaal.

Maar goed jij kennelijk niet.
Dat mag.
Vind ik leuk
RtdDub +7010
dinsdag 13 februari 2018 om 14:19
Ik denk dat Michiel Kramer prima in staat is om een veel duidelijker signaal af te geven als hij daarop uit was geweest.
Kramer is iemand die zich niet zo in de huidige vormpjes laat persen van hoe iemand zich volgens hen die het niet weten kunnen , behoord te gedragen.
En die had in de rust van een wedstrijd waar hij 1 ding zeker wist, "ik ga niet invallen" gewoon trek in een broodje.
Nou, dan gaat Michiel Kramer dus een broodje eten.
Vind ik leuk
soplul +1872
dinsdag 13 februari 2018 om 14:58
Waar Michiel Kramer toe in staat is daar gaat het mijns inziens helemaal niet over.

Feit is dat hij een signaal af gaf en ook wilde afgeven zoals hij zegt, maar naar eigen zeggen ook geen signaal wilde afgeven omdat hij het dan wel anders gedaan had.

Tsja minder complex kan ik het niet omschrijven.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:51
Eerst wil hij niet naar Sparta, maar als er niets komt opeens wel. Hoop voor Sparta dat het goed komt, maar ik vrees ervoor.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:41
Vanuit Sparta is dit gewoon heel slim geweest. Contract bij Feyenoord ontbonden. Kramer flinke duit geldmee en Sparta hoeft voor die laatste maanden niet de hoofdprijs te betalen aan salaris.
Anders moesten ze Feyenoord gaan betalen.
Vind ik leuk
Nvd88 +739
dinsdag 13 februari 2018 om 13:55
Ik als Ajacied kan eigenlijk altijd wel lachen om Kramer.
Helemaal geen slechte eredivisiespits ook.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:18
Noouuu....
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:02
Tuurlijk Kramer. Je moet je nog in Rotterdam vertonen anders had je wel degelijk gezegd dikke schijt te hebben gehad aan Feyenoord.
Vind ik leuk
RtdDub +7010
dinsdag 13 februari 2018 om 14:06
Kramer, in tegenstelling tot jijzelf, is wel een echte Rotterdammer en zal dus nooit schijt aan Feyenoord hebben
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 18:02
Nou yippie!! Kramer een echte Rotterdammer, jij weer helemaal blij. Neem er anders een broodje kroket bij?

Ik moet zeggen dat je behoorlijk naïef bent. Maar welke Feyenoorder is dat niet :-)

Vind ik leuk
fr1963 +1828
dinsdag 13 februari 2018 om 18:31
Echte Rotterdammers zullen zichzelf nooit zo'n naam geven zoals jij hebt gedaan. Of heb je deze naam verplicht aan moeten nemen na een verloren weddenschap? Ik kan mij absoluut geen andere geldige reden voorstellen...
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:13
Of je denkvermogen is beperkt dat je je niks anders meer kan voorstellen...

Grote knul jij
Vind ik leuk
Gid010 +680
dinsdag 13 februari 2018 om 14:39
Hij is iets guller dan Advocaat, die gaf mensen van de pers niet meer als een bitterbal. Met die kwaliteit van het elftal durft hij zo weddenschap wel te maken:)
Vind ik leuk
Gid010 +680
dinsdag 13 februari 2018 om 14:50
Als je zo net de situatie omgaat dat je het broodje koket ziet als een broodje, tekent ook wel iets van de werkhouding rondom hem. Een prof is ten alle tijden een voorbeeld, alles wat je doet wordt uitvergroot. Dat past niet bij Feyenoord of welke club dan ook die op het hoogste niveau speelt.
Hij heeft ook iets over zich heen hangen dat het lijkt alsof hij niet hard werken/trainen wil.
Vind ik leuk
tomawa +137
dinsdag 13 februari 2018 om 14:53
Mooie vent en goede versterking voor Sparta. Zo simpel is het eigenlijk. Niks mis mee met een broodje kroket ook niet als je voetballer bent.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:55
Hij wil de periode heel graag afsluiten maar kan het vervolgens niet laten om zelf nog even een kroketten-grap te maken..
..
Vind ik leuk
jtodam +561
dinsdag 13 februari 2018 om 15:14
Maar wat ik me eigenlijk nog steeds afvraag: wie heeft er in vredesnaam tijdens de wedstrijd een broodje kroket voor hem gemaakt?
Vind ik leuk
Gizmo +3759
dinsdag 13 februari 2018 om 18:42
Wel, er staan van die tentjes waar je een hotdog of broodje kroket kunt kopen ... en die kun je volladen met allerhande garnering.

Al zou ik bij het broodje kroket mosterd adviseren.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:17
Tis dat je mij ( Amsterdammer) en mijn club (Ajax) haat, anders kon ik ergens respect voor jou opbrengen..
Vind ik leuk
Sazzz +10933
dinsdag 13 februari 2018 om 15:18
Ooit gehoord van een voorbeeldsfunctie?
Vind ik leuk
Rodajc +8078
dinsdag 13 februari 2018 om 21:21
Is een kroket zo verschrikkelijk dan? Wat boeit het. Dat commentaar op alles en iedereen, gadverdamme krijg er echt de schijt van. Het was rust, hij had honger, hij at een kroket. So what? Alsof hij daar een slechtere voetballer van wordt, want dáár hoort het om te gaan.
Vind ik leuk
Sazzz +10933
woensdag 14 februari 2018 om 08:50
Allereerst dien je met de wedstrijd bezig te zijn, niet met eten. Ten tweede is een broodje kroket enorm ongezond. Je bent een topsporter en je dient daarnaar te leven. En dat is iets wat Kramer nooit gedaan heeft
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:31
En volgens Martijn Katan, hoogleraar voedingsleer aan de VU, is een broodje kroket gezonder dan een broodje kaas.

http://www.mkatan.nl/katan/krant/volkskr%2012%20mei_tcm19-33860.pdf
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:43
kramer maak je niet druk die lul van een van bronkorst zoch allang een stok om jou te slaan . flikker echt een slechte trainer bakt er helemaal niets van
Vind ik leuk
tikkietoe +4369
dinsdag 13 februari 2018 om 15:51
Nou, als Sparta het nu niet presteerd om in de eredivisie te blijven... lopen ze ook nog een broodje kroket mis.
Vind ik leuk
Teo Smith +19324
dinsdag 13 februari 2018 om 16:02
Ach joh lekker laten gaan.
Vind ik leuk
Guzzi +422
dinsdag 13 februari 2018 om 16:29
Dan hoop ik dat het je nog veel broodjes kroket gaat kosten.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:31
Nuchter gerelativeerd en barstensvol humor, dat laatste hebben ze bij Sparta hard nodig, euh, naast doelpunten
Vind ik leuk
Gid010 +680
dinsdag 13 februari 2018 om 16:50
Ik stem voor Michiel Kramer in reclame voor Mora, met jawel een kroket! :)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:01
Met dank aan Fox, die dit zo overdreven uitgebreidt in beeld bracht. Ik zeg het nogmaals, Fox brengt het Nederlandse voetbal veel te negatief.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:51
wat een lullo
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kramer: 'Dan krijgt iedereen die bij Sparta werkt een broodje kroket van me'