'Tottenham wil met geld smijten voor aanvaller: bod van 56 miljoen op komst'

    'Tottenham wil met geld smijten voor aanvaller: bod van 56 miljoen op komst'

    dinsdag 20 februari 2018 om 20:24

    Tottenham Hotspur wil komende zomer het chequeboekje openen voor Wilfried Zaha. De club van manager Mauricio Pochettino heeft er vertrouwen in dat het de 25-jarige aanvaller voor de neus van Chelsea kan wegkapen.

    Om dat te bewerkstelligen willen de Spurs een bod van liefst 56 miljoen euro neerleggen bij Crystal Palace. Dat meldt de Britse kwaliteitskrant The Times. Zaha is de grote ster van The Glaziers, waarvoor hij in twintig Premier League-duels vier keer scoorde en één assist gaf.

    De Ivoriaan lijkt in de zomer klaar voor een nieuwe kans in de Engelse top, nadat hij eerder bij Manchester United niet wist te slagen. Dat weerhoudt Tottenham er dus niet van om in de zomer een fors bod uit te brengen, terwijl naast Chelsea ook Manchester City hem in de gaten houdt.

    Zaha is momenteel uitgeschakeld met een knieblessure. Volgende maand hoopt hij weer aan te sluiten bij de selectie van Crystal Palace.

    Plaats een reactie

    Noudyo. +14787
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:25
    Zaha... wat een niveau...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:32
    Lijkt me niets voor Tottenham nee
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15670
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:39
    Zaha nog nooit zien spelen blijkbaar.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14787
    dinsdag 20 februari 2018 om 21:15
    Heb z'n statistieken opgezocht. 20 wedstrijden, 4 goals, 2 assists. Opnieuw, wat een niveau...
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15670
    dinsdag 20 februari 2018 om 21:56
    Ik herhaal. Zaha nog nooit zien spelen blijkbaar.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14787
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:10
    Nee. Is ie dan zo goed, ondanks zijn gebrek aan productiviteit, dat hij 56 miljoen waard is?
    Vind ik leuk
    Arbee +1639
    woensdag 21 februari 2018 om 00:01
    Ze een speler met goede techniek, veel dreiging en weinig rendement zoeken wil Overmars Younes ook vast wel op het vliegtuig zetten voor de helft van dat geld.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9387
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:26
    Altijd gevaarlijke speler, maar met zijn rendement is ie geen 56 miljoen waard natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1600
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:33
    Tel daarbij op dat-ie toch ook een man van glas is en je weet: die haalt het helaas niet in de top van Engeland. Vind ik hem persoonlijk toch ook net wat te wild voor. Hij mist raffinement en overzicht.
    Vind ik leuk
    Enden +2846
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:29
    Rendement van Zaha of van Kane. Verschilletje
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78273
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:30
    The Glaziers inruilen voor Spurs is niet eens gek. Crystal Palace zonder of met Zaha is een wereld van verschil.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:33
    En dat op de verjaardag van onze Willem van Hanegem hij wordt vandaag 74 proficiat gewenst en dat er nog vele gezonde jaren mogen volgen Willem , ook de familie van harte met jullie Opa ,
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78273
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:40
    Ik sluit mij aan bij jouw woorden.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:45
    Ze gaan dus voor een topper ipv Jorgenson.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21414
    dinsdag 20 februari 2018 om 21:04
    Prima speler voor Palace. Toen hij terugkwam in het elftal begon Palace punten te pakken. Helaas voor de Boer.. leuke speler maar wel veel geblesseerd. Mits fit een aardige stand-in voor Kane. Al is 56M wel erg veel van het goede
    Vind ik leuk
    John M. +4017
    dinsdag 20 februari 2018 om 21:53
    Toen ik de titel las dacht ik: die halen Janssen terug. haha
    Vind ik leuk
    kcim +2512
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:54
    Idd je zou denken dat ze van geval Janssen geleerd hebben
    Vind ik leuk
    Bizzy +15913
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:11
    What about Jansen ?
    Vind ik leuk
    orion73 +1081
    dinsdag 20 februari 2018 om 23:01
    20 wedstrijden 4 goals......
    Vind ik leuk
    MiloZandt +987