Van het veld af na ruzie met Dirk Kuyt: 'Hij zei: hey, ga eens een keer wat doen!'

Van het veld af na ruzie met Dirk Kuyt: 'Hij zei: hey, ga eens een keer wat doen!'

Gepubliceerd: zaterdag 17 maart 2018 om 18:59za 17-03-2018 om 18:59

Yordi Teijsse maakt een prima seizoen door bij amateurclub Quick Boys en is topscorer van de Derde Divisie Zaterdag, maar wil zo snel mogelijk vertrekken uit het vissersdorp. De tweelingbroer van profvoetballer Kenny Teijsse kwam onlangs in conflict met assistent-trainer Dirk Kuyt.

De spits liep tijdens een wedstrijd met ODIN'59 woedend van het veld. "Bij een ingooi van ODIN ’59 sta ik de twee centrale verdedigers af te schermen en ik hoor van Dirk Kuyt: Hey, ga eens een keer wat doen man!", doet Teijsse zijn verhaal tegenover Omroep West. De 22-jarige Amsterdammer ging vervolgens de discussie aan met Kuyt. "Ik zei tegen Dirk: wat is dit nou? Dit is geen positieve benadering waar je het altijd over hebt. Ik vind dit zo'n misplaatste opmerking, hier is meer aan de hand."

Teijsse voelt zich niet geaccepteerd bij Quick Boys. "Het lijkt wel of ze proberen mij in een kwaad daglicht te stellen door zo'n reactie uit te lokken. Ze wisten dat ik dan de eer aan mijzelf zou houden." De ongelukkige spits hoopt zo snel mogelijk te vertrekken, maar heeft een clausule van 40 duizend euro in zijn doorlopende contract staan. "Dat gaat geen club betalen Dat is een jaarsalaris voor spelers."

Plaats een reactie

D0mmeLFCT65 +21061
zaterdag 17 maart 2018 om 19:02
Netjes dat je als speler bij de amateurs 40 duizend mag bijschrijven. Lijkt me sterk maargoed.
Vind ik leuk
Koeroe +12381
zaterdag 17 maart 2018 om 19:06
Dat is 2500 netto per maand en je kan er vanuit gaan dat de geronnomeerde amateurclubs dat kunnen betalen hoor
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6157
zaterdag 17 maart 2018 om 19:20
Inderdaad, in de top van het amateurvoetbal wordt meer betaald dan in de JL
Vind ik leuk
davidben +6504
zaterdag 17 maart 2018 om 20:05
10 jaar geleden verdienden oud profs als 40 tot 80000 euro bij top hoofdklassers. Denk dat sommige zelfs meer dan een ton verdienen. Gaat veel geld om in de top van de amateurs. Dan krijgt zo'n topper een leuke baan aangeboden bij een vd sponsors. Werkt en voetbalt dan voor 80-120.000 euro.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 20:45
30000 is normaal bij ijselmeervogels,20000 bij quick boys kijk ik niet van op. Wordt goed betaald bij de top amateurs.
Vind ik leuk
Bossie020 +6117
zaterdag 17 maart 2018 om 22:03
Bij rijke clubs uit de Bollenstreek of Bunschoten-Spakenburg verdienen spelers meer dan bij menig eerstedivisieclub.
Vind ik leuk
Hammie +1154
zaterdag 17 maart 2018 om 22:31
Nou ik zou je zeggen het lijkt jou sterk, maar bij onze vereniging hebben ze ook tussen 25 en 40 duizend per jaar.

En ik denk bij sommige amateurs wel meer
Vind ik leuk
Patrickj3 +4157
zaterdag 17 maart 2018 om 19:03
Kuyt is fanatiek dat weet je van te voren
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 19:04
Weer eens een stuk vol fouten! Het is Quick Boys en geen Katwijk! Katwijk speelt tweede divisie
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 19:21
Hebben ze iets veranderd nu? Staat nog Katwijk, maar wel 3e divisie, nergens 2e divisie.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 19:47
Ik zei: Katwijk speelt 2e Divisie
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:45
Ja excuses, mijn fout, te snel gelezen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 19:04
Oooooookeeeeeeeee, wat moeten we met deze onzin?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 19:11
Ja dat dacht ik ook haha
Vind ik leuk
bennings +360
zaterdag 17 maart 2018 om 19:16
Koopt Dirk hem toch af als hij zo graag van hem af wilt ....
Vind ik leuk
debacle +551
zaterdag 17 maart 2018 om 19:17
Wat een drama voor VP, gewoon de verkeerde club noemen?
Vind ik leuk
Mo +12881
zaterdag 17 maart 2018 om 19:25
Verander drama maar gerust in gewoonte
Vind ik leuk
Blindsy +18821
zaterdag 17 maart 2018 om 20:43
Dus als Dirk een keer 'hey, ga eens wat doen, man!' roept, wil je meteen weg? Raar verhaal.
Vind ik leuk
Bud Spencer +2847
zaterdag 17 maart 2018 om 21:28
Huilebalk. Meteen duidelijk waarom dit zijn plafond is.
Vind ik leuk
fr1963 +4367
zaterdag 17 maart 2018 om 22:15
Ach gossie, echt VP materiaal.....
Next!
Vind ik leuk
Basik013 +719
zondag 18 maart 2018 om 02:53
Ik zou ook van het veld lopen naar zon waardeloze opmerking , verdiend hij niet is bezig aan een prima seizoen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws