Van het veld af na ruzie met Dirk Kuyt: 'Hij zei: hey, ga eens een keer wat doen!'

Van het veld af na ruzie met Dirk Kuyt: 'Hij zei: hey, ga eens een keer wat doen!'

zaterdag 17 maart 2018 om 18:59

Yordi Teijsse maakt een prima seizoen door bij amateurclub Quick Boys en is topscorer van de Derde Divisie Zaterdag, maar wil zo snel mogelijk vertrekken uit het vissersdorp. De tweelingbroer van profvoetballer Kenny Teijsse kwam onlangs in conflict met assistent-trainer Dirk Kuyt.

De spits liep tijdens een wedstrijd met ODIN'59 woedend van het veld. "Bij een ingooi van ODIN ’59 sta ik de twee centrale verdedigers af te schermen en ik hoor van Dirk Kuyt: Hey, ga eens een keer wat doen man!", doet Teijsse zijn verhaal tegenover Omroep West. De 22-jarige Amsterdammer ging vervolgens de discussie aan met Kuyt. "Ik zei tegen Dirk: wat is dit nou? Dit is geen positieve benadering waar je het altijd over hebt. Ik vind dit zo'n misplaatste opmerking, hier is meer aan de hand."

Teijsse voelt zich niet geaccepteerd bij Quick Boys. "Het lijkt wel of ze proberen mij in een kwaad daglicht te stellen door zo'n reactie uit te lokken. Ze wisten dat ik dan de eer aan mijzelf zou houden." De ongelukkige spits hoopt zo snel mogelijk te vertrekken, maar heeft een clausule van 40 duizend euro in zijn doorlopende contract staan. "Dat gaat geen club betalen Dat is een jaarsalaris voor spelers."

Plaats een reactie

zaterdag 17 maart 2018 om 19:02
Netjes dat je als speler bij de amateurs 40 duizend mag bijschrijven. Lijkt me sterk maargoed.
Vind ik leuk
Koeroe +7182
zaterdag 17 maart 2018 om 19:06
Dat is 2500 netto per maand en je kan er vanuit gaan dat de geronnomeerde amateurclubs dat kunnen betalen hoor
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 19:20
Inderdaad, in de top van het amateurvoetbal wordt meer betaald dan in de JL
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 20:20
2500 netto?? Dat geloof ik niet.

Een clausule is geen salaris. Ik denk 1000 a 800 per maand. Semiprofs.

Of ze moeten bij een sponsor werken. Maar dan is het weer anders. Want dat betaald de club dan niet.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 20:21]
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:48
Dan zit je goed mis. 25000 netto is of niet eens de top in de tweede divisie. Op contract bij de hoofdsponsor maar er niet voor hoeven werken daar.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:57
Dat is raar dan. Want dan komt er nog 40% aan premies bij. Dat is wel heel veel.
Wat een bedragen dan. Die zijn gek.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6201
zondag 18 maart 2018 om 01:20
Wie zijn gek ?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 07:08
Die sponsors van amateurclubs.

Een reclamebord bij Willem II, levert meer aandacht op en is vast goedkoper.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 07:08]
Vind ik leuk
rpaulp50 +6201
zondag 18 maart 2018 om 08:38
Als ze met 5 doelpunten verschil van PSV winnen wel....
Hoe kan een prof club nu 100 of 150 miljoen
( uitgeven )verdienen aan 1 speler......?
Het blijkt geld op te leveren....


Vind ik leuk
Jc 74 +142
zondag 18 maart 2018 om 11:42
Wat is gek als je passie en genoeg geld heb?waarom zou je een bord ophangen bij willem 2 als al je contacten (zakelijk) opdoet in de sponsorhomes bij de amateurs
Vind ik leuk
davidben +3001
zaterdag 17 maart 2018 om 20:05
10 jaar geleden verdienden oud profs als 40 tot 80000 euro bij top hoofdklassers. Denk dat sommige zelfs meer dan een ton verdienen. Gaat veel geld om in de top van de amateurs. Dan krijgt zo'n topper een leuke baan aangeboden bij een vd sponsors. Werkt en voetbalt dan voor 80-120.000 euro.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 20:22
Laat je niks wijs maken hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:29
Bij de amateurs is het erg goed verdienen. In de 2de divisie zitten een aantal spelers boven de ton per jaar. En ja staan vaak onder contract bij een sponsor maar ze krijgen het wel.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:41
Dat zijn dan wel jongens met een HBO diploma. Dat kan toch niet anders?
Ze gaan de schoonmaker toch geen ton geven? Ze zijn niet gek.
En een sponsor gaat heus niet zomaar voor 1 ton sponsoren bij de amateurs.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 15:27
Er gaat zoveel geld in de amateurs om dat wil jij niet weten. En een ton is niks. Een grote amateur heeft meer geld als de 15 tot 20 in de jl
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 20:45
30000 is normaal bij ijselmeervogels,20000 bij quick boys kijk ik niet van op. Wordt goed betaald bij de top amateurs.
Vind ik leuk
kaazelien +1416
zaterdag 17 maart 2018 om 21:29
Eens,maar wel de helft zwart.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:48
Echt niet,die tijd is geweest.
Vind ik leuk
Bossie020 +2763
zaterdag 17 maart 2018 om 22:03
Bij rijke clubs uit de Bollenstreek of Bunschoten-Spakenburg verdienen spelers meer dan bij menig eerstedivisieclub.
Vind ik leuk
Hammie +1023
zaterdag 17 maart 2018 om 22:31
Nou ik zou je zeggen het lijkt jou sterk, maar bij onze vereniging hebben ze ook tussen 25 en 40 duizend per jaar.

En ik denk bij sommige amateurs wel meer
Vind ik leuk
Patrickj3 +1753
zaterdag 17 maart 2018 om 19:03
Kuyt is fanatiek dat weet je van te voren
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 19:04
Weer eens een stuk vol fouten! Het is Quick Boys en geen Katwijk! Katwijk speelt tweede divisie
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 19:21
Hebben ze iets veranderd nu? Staat nog Katwijk, maar wel 3e divisie, nergens 2e divisie.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 19:47
Ik zei: Katwijk speelt 2e Divisie
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:45
Ja excuses, mijn fout, te snel gelezen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 19:04
Oooooookeeeeeeeee, wat moeten we met deze onzin?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 19:11
Ja dat dacht ik ook haha
Vind ik leuk
Guusman +5258
zaterdag 17 maart 2018 om 19:12
Slimme actie Yordi.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 19:16
Koopt Dirk hem toch af als hij zo graag van hem af wilt ....
Vind ik leuk
debacle +455
zaterdag 17 maart 2018 om 19:17
Wat een drama voor VP, gewoon de verkeerde club noemen?
Vind ik leuk
Mo +11117
zaterdag 17 maart 2018 om 19:25
Verander drama maar gerust in gewoonte
Vind ik leuk
Blindsy +5255
zaterdag 17 maart 2018 om 20:43
Dus als Dirk een keer 'hey, ga eens wat doen, man!' roept, wil je meteen weg? Raar verhaal.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:28
Huilebalk. Meteen duidelijk waarom dit zijn plafond is.
Vind ik leuk
fr1963 +1784
zaterdag 17 maart 2018 om 22:15
Ach gossie, echt VP materiaal.....
Next!
Vind ik leuk
Guusman +5258
zaterdag 17 maart 2018 om 23:27
Staat een filmpje op AD.
Aparte houding neemt hij aan tegen Kuijt, hij houdt hiermee helemaal niet de eer aan zichzelf.

https://www.ad.nl/offside/quick-boys-speler-teijsse-krijgt-ruzie-met-assistent-kuyt-en-loopt-weg~a3804c8f/
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 23:29]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 02:53
Ik zou ook van het veld lopen naar zon waardeloze opmerking , verdiend hij niet is bezig aan een prima seizoen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van het veld af na ruzie met Dirk Kuyt: 'Hij zei: hey, ga eens een keer wat doen!'