Zidane geeft Ronaldo, Bale en Modric vrijaf, maar pakt met Real wel drie punten

    Zidane geeft Ronaldo, Bale en Modric vrijaf, maar pakt met Real wel drie punten

    zondag 15 april 2018 om 22:47

    Real Madrid heeft optimaal geprofiteerd van de nederlaag van Valencia door zelf te winnen bij Malaga. Eenvoudig ging dat echter niet: het werd 1-2.

    Doordat FC Barcelona van Valencia won, wist Real wat er moest gebeuren. De Madrilenen klimmen door de winst op Malaga over Valencia heen en staan nu derde. Real-trainer Zinedine Zidane hoopte de wedstrijd tegen Malaga te winnen zonder Cristiano Ronaldo, die een wedstrijd over mocht slaan. Ook Luka Modric en Gareth Bale waren niet van de partij. Isco nam Real op sleeptouw en zorgde na bijna een half uur voor de 0-1 voor Real. Hij scoorde uit een vrije trap.

    Malaga was in de tweede helft een aantal keren gevaarlijk, maar moest een tweede Madrileense treffer verwerken. Deze keer maakte Casemiro de goal, op aangeven van Isco. In de blessuretijd maakte Malaga nog wel de 1-2, maar die treffer bleek enkel voor de statistieken.

    Real gaat door de winst over Valencia heen en heeft nu 67 punten. De achterstand op nummer twee Atlético Madrid is nog altijd vier punten. Woensdag neemt Real het thuis op tegen Athletic Bilbao.

    Plaats een reactie

    power +5517
    zondag 15 april 2018 om 22:54
    Logisch, Real moet CL spelen, L Liga is toch niet meer belangrijk
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 22:55]
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +375
    zondag 15 april 2018 om 22:58
    3 plek is wel minimaal anders moet je al in juli beginnen
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20515
    zondag 15 april 2018 om 23:02
    Tegenwoordig niet meer. Engeland, Duitsland, Spanje en Italië kennen vanaf volgend jaar (dus de stand van dit jaar) 4 directe CL plekken en geen voorrondeticket meer
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13525
    zondag 15 april 2018 om 23:12
    Klopt, het verrotte systeem van de UEFA !
    Waar de rijken, rijker worden, en de ...........
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20515
    zondag 15 april 2018 om 23:15
    Champions League.........

    3 van de top 5 zie ik liever dan 4 van de top 4. de overige 17 plekken vullen met 1 en 2 van plekken 6 en 7 (nog 13) kampioen 8-14 (nog 6) en daarna 3 kampioensvoorronden en 3 niet kampioensvoorronden (niet kampioenen 6-14 behalve 7)
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13525
    zondag 15 april 2018 om 23:23
    Onzin, de Champions League is voor kampioenen.
    Niet voor de nummer 2-3-4. Alleen de kampioenen dienen hier in te spelen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20515
    zondag 15 april 2018 om 23:27
    Dat hoeft niet van mij, aangezien ik ook wel kan genieten van meerdere clubs in europa. Ajax en PSV beiden cl bv
    Vind ik leuk
    power +5517
    zondag 15 april 2018 om 23:11
    Dat gaat hun lukken
    Vind ik leuk
    Rodajc +14137
    zondag 15 april 2018 om 23:35
    Na donderdag zal het wel gedaan zijn voor Malaga, zonde.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4039
    maandag 16 april 2018 om 11:33
    Waarom Bale vrijaf? Die speelt nooit.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Zidane geeft Ronaldo, Bale en Modric vrijaf, maar pakt met Real wel drie punten