VP-voetbalkantine: 'Feyenoord pakt toch een prijs en verslaat AZ in bekerfinale'

VP-voetbalkantine: 'Feyenoord pakt toch een prijs en verslaat AZ in bekerfinale'

Gepubliceerd: vrijdag 20 april 2018 om 17:00vr 20-04-2018 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Ziyech is Ajax ontgroeid en is toe aan stap hogerop'

Stelling 2: 'Wenger vertrekt een paar jaar te laat bij Arsenal'

Stelling 3: 'Feyenoord pakt toch een prijs en verslaat AZ in bekerfinale'

Plaats een reactie

Janzijnvader +16203
vrijdag 20 april 2018 om 11:01
Stelling 1: nu is het genoeg met Ziyech topics op VP. We hebben er al 25 gehad vanochtend geloof ik.
Vind ik leuk
Niels92 +31440
vrijdag 20 april 2018 om 11:03
Stelling 2: Jantje moet stoppen met zeuren over Ziyech topics en gaan genieten van het zonnetje i.p.v. klagen :)
Vind ik leuk
Janzijnvader +16203
vrijdag 20 april 2018 om 11:05
Ik begin over een uurtje met werken dus dan zijn jullie van mijn gezeik af ;)

Hierbij mijn excuses voor mijn gezeur.
Vind ik leuk
Niels92 +31440
vrijdag 20 april 2018 om 11:09
Jij mag van mij zeuren :)

Gewoon ziek melden en van het zonnetje genieten, het is al weer bijna voorbij de wamte :(
Vind ik leuk
pim4ever +1079
vrijdag 20 april 2018 om 11:01
Ik denk wel dat de topclubs op hem zitten te wachten met zijn veertig keer balverlies per wedstrijd..
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
vrijdag 20 april 2018 om 11:02
Stelling 1: eens, AS Roma had afgelopen zomer interesse in hem, dat zou een goede club voor hem zijn. Zou mooi zijn als ie daarna de Salah-route kan maken naar een club als Liverpool. Zijn beste jaren moeten nog komen.
Vind ik leuk
Zultkop +5977
vrijdag 20 april 2018 om 11:03
Stelling 1: Het boeit me niet of hij blijft of gaat.
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
vrijdag 20 april 2018 om 11:31
Je bent tenminste eerlijk :p
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4512
vrijdag 20 april 2018 om 11:07
Ziyech domineert niet eens in de NL competitie. Dan ben je niet toe aan een stap hogerop.
Vind ik leuk
Leeuw +6227
vrijdag 20 april 2018 om 11:07
Ziyech mag best naar PSV komen. Wij gaan toch wel anders om met onze spelers.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 11:16
Ziyech naar AS Roma hij is 25!
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 11:16
Ziyech zal zelf zeker wegwillen. De top is niet haalbaar voor hem. Middenmoot in Italie wel. Engeland gaat te snel voor hem.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 11:20
Nee
Vind ik leuk
John040 +2504
vrijdag 20 april 2018 om 11:21
Net als Klaassen gewoon tribune klant en ik zie hem geen 27 miljoen meer opbrengen nu eerder 16en dat is nog teveel gezien hoe de "fans" hem behandelde en de club het niet veroordelen.Wat een slappe hap dat bestuur.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 11:44
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 17:13]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 12:43
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 17:14]
Vind ik leuk
John040 +2504
zaterdag 21 april 2018 om 12:22
Tja beetje normaal reageren kunnen ze niet. Maar het is een feit dat de selectie van Ajax echt niet meer waard is dan 100 miljoen.
Vind ik leuk
pinkelman +4108
vrijdag 20 april 2018 om 11:24
Stelling 1: Als hij werkelijk zo goed was dan zouden alle supporters hem wel pruimen. Romario was een veel arroganter mannetje; kwam altijd te laat, vond zich de beste, sprak soms niet met de pers, deed waar hij zin in had maar maakte domweg het echte verschil zodat hij ondanks zijn gedrag het lievelingetje was.
Heb niet de indruk dat ajax valt of staat met een Ziyech.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 11:27]
Vind ik leuk
Xtacy +516
vrijdag 20 april 2018 om 12:17
Tijden zijn veranderd maat.
Vind ik leuk
De Belsj +912
vrijdag 20 april 2018 om 11:30
Stelling 1a: Ziyech is Ajax ontgroeid. Ja dat is natuurlijk al gauw het geval als er sprake is van middelmatigheid.

Stelling 1b: Ziyech is toe aan een stap hogerop. Hij zal nog héél diep vallen met zijn totaal verkeerde instelling en zelfingenomenheid.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 11:42
Zodra je 19 kaarsjes mag uitblazen ben je Ajax ontgroeid en gaat Barcelona iedere dag informeren naar je vraagprijs.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 11:43
Nee ziyech is ajax niet ontgroeid.
Vind ik leuk
stratumseind +187305
vrijdag 20 april 2018 om 11:43
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 17:15]
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 11:47
Wat een subtiele smakeloosheid weer.
Vind ik leuk
stratumseind +187305
vrijdag 20 april 2018 om 11:51
En geniaal bovendien
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 11:56
Dat hoef je er niet iedere keer bij te zeggen :-)
Vind ik leuk
stratumseind +187305
vrijdag 20 april 2018 om 12:08
ik weet het maar mijn missie hier is om steeds meer mensen ons lempke te tonen
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 20 april 2018 om 12:27
Dat lempe mag wel in mijn schuur die gister kapot gegaan en aangezien het Phillips is zou het wel niet lang duren voor het lempke weer donker wordt
Vind ik leuk
stratumseind +187305
vrijdag 20 april 2018 om 13:04
tjsa het is er inderdaad niet op vooruit gegaan sinds de verhuizing naar amsterdam....
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 11:46
Zoveel Ajacieden hier op VP die liever een mediagetraind werkpaard als Klaassen op de 10 hebben dan een humeurige balartiest als Ziyech... dat is ooit anders geweest.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 11:46
Zyech moet gewoon vertrekken uitgefloten door die arena tokkies,
De beste die ze in huis hebben en hem dan zo behandelen, erg triest volkje
Vind ik leuk
Florian87 +11698
vrijdag 20 april 2018 om 11:52
Zo heeft iedere club helaas de supporters die zich niet normaal kunnen gedragen, bij Ajax wordt Ziyech door een groepje uitgefloten, bij Feyenoord wordt dan weer de trainer , een speler en zijn kind bedreigd, al ben ik tegen fluiten heb ik liever dat ze fluiten dan wat Gino, Toornstra en het dreigen naar een onschuldig klein kind hebben meegemaakt.

Mondje dicht dus over triest volk, in Rotterdam Zuid zitten er namelijk ook genoeg!
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:36
Mondje dicht-lol
Vind ik leuk
Florian87 +11698
vrijdag 20 april 2018 om 19:01
Ben jij zelf een van de Feyenoord tokkies die het stoer vonden om een klein kind te bedreigen?
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 19:25
Nee Florian dat is beschamend ,of het nou in am of rotterdam gebeurd!.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 20:46
Florian Je bent een echt triest figuur, ga lekker met je plassertje spelen sukkeltje.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 20:47]
Vind ik leuk
Florian87 +11698
vrijdag 20 april 2018 om 23:27
Triest omdat ik vertel wat er bij Feyenoord gebeurt is? Wanneer je alleen kan uitdelen en niet kan ontvangen dan is er maar een iemand triest en dat ben jij :D
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 23:41
Nee ezel jij zegt dat ik zeker een van de bedreigers van de kinderen ben geweest , en daarom vindt ik je een sukkeltje ,
Vind ik leuk
Florian87 +11698
zaterdag 21 april 2018 om 00:15
Een vraag stellen is iets anders dan zeggen dat jij een van de daders bent geweest, of heb jij nooit geleerd wat het verschil is tussen een vraag stellen en beweren dat jij een van de daders bent?

Lekker je bedje in gaan knul dat is wat jij moet doen, en verder je klep dichthouden !
Vind ik leuk
rinirat +3016
vrijdag 20 april 2018 om 11:54
Ziyech is wel op zijn plek bij Ajax.
Vind ik leuk
Korm +38326
vrijdag 20 april 2018 om 12:01
Nee, dat is hij niet! Maar hij is bij ajax onder gewaardeerd enziet niks anders dan te vertrekken..
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 12:08
Ben het er zekere mee eens dat Ziyech Ajax en de Nederlandse competitie is ontgroeid, niets voor niets is hij genomineerd voor voetballer van het jaar.
Hij zou niet misstaan bij een subtopper in Spanje of Engeland.

Ben benieuwd hoe hij zich staande gaat houden op het WK.
Eén ding is zeker vertrekken bij Ajax zal Ziyech, hij had ook nooit naar Ajax moeten gaan want tussen Marokkanen en Ajax botert het niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 12:08]
Vind ik leuk
HupHolland +3244
vrijdag 20 april 2018 om 13:12
Ziyech gaat nooit de top halen. Van Ajax naar Everton of Valencia is geen stap hogerop. Het is hooguit financieel aantrekkelijker.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +5706
vrijdag 20 april 2018 om 19:23
Dat is zéker een stap vooruit
Vind ik leuk
Gerro +7967
vrijdag 20 april 2018 om 13:14
De stellingen van ontgroeing komen me keel uit,want wanneer is iemand nu werkelijk iets ontgroeid als ie iets beter en handiger is dan de rest in de competitie waarin ie speelt? Messi was 10 jaar terug de Spaanse competitie al ontgroeit helaas voor hem was er geen betere competitie.
Vind ik leuk
hassel +805
vrijdag 20 april 2018 om 13:51
Voetbaltecnisch zeker, maar geen mentaliteit natuurlijk. Zal de echte top nooit halen. Zwaar overschat.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 14:04
Ja 14 jaar te laat is Wenger de laan uitgestuurd.
Vind ik leuk
luccerd +3058
vrijdag 20 april 2018 om 14:10
Stelling 2: VP- voetbalkantine is landskampioen open deuren intrappen. Het WK komt steeds dichterbij.
Iedereen op de wereld ziet dat Wenger een aantal jaar te laat is gestopt bij Arsenal, behalve VP- voetbalkantine....
Vind ik leuk
Gid010 +669
vrijdag 20 april 2018 om 17:13
Stelling 1 Zyech verdient een club waar hij gewaardeerd wordt, en met respect behandeld wordt. Hij kan een stap maken, niet naar de top8 ckubs in Europa

Stelling 2 Oneens, dat ik makkelijk praten achteraf. Het is maar de vraag of een ander trainer het zoveel meer beter gedaan zou hebben als hij. Hij kon spelers nog prikkelen, stimuleren. Hij heeft veel betekend voor de club.

Stelling 3 Ik hoop dat Feyenoord gaat winnen. De stelling is eigelijk niet juist opgemaakt, ze hebben al de johan cruijfschaal gepakt. Az zal ook alles voor geven. Ik hoop op een mooie pot, spanning die bij een finale hoort met resultaat 2-0 voor Feyenoord. Het zal niet makkelijk worden.
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
vrijdag 20 april 2018 om 17:34
1 whatever
2 nee hoor
3 ja
Vind ik leuk
19AZ82 +1810
vrijdag 20 april 2018 om 20:49
Stelling 1: Ziyech wordt niet gewaardeerd in Nederland en speelt al het hele seizoen ongemotiveerd mede door deze reden. Volgend seizoen bij een andere club gaat ie vlammen en dan zal menig "supporter" zich voor z'n kop slaan.
Stelling 2: Zo'n 10 jaar te laat.
Stelling 3: Ik hoop het niet, maar gezien het gemiddelde behaalde resultaten tegen Feyenoord de afgelopen jaren. .............. we zullen zien.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 20:50]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws