Bizar gerucht uit Spanje: Ramos botst met bondsvoorzitter, Piqué moet ingrijpen

Bizar gerucht uit Spanje: Ramos botst met bondsvoorzitter, Piqué moet ingrijpen

Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2018 om 15:28do 14-06-2018 om 15:28

Een zéér opvallend gerucht uit Spanje, enkele uren voor de start van het WK in Rusland. Sergio Ramos zou in de clinch liggen met bondsvoorzitter Luis Rubiales.

Dat meldt het Spaanse El Chiringuito. Ramos zou witheet zijn over het bliksemontslag van Julen Lopetegui, die dinsdag bij Real Madrid tekende en een dag later op staande voet werd ontslagen. De aanvoerder van het Spaanse elftal protesteerde met een aantal andere internationals tegen een vertrek van Lopetegui, maar Rubiales was onvermurwbaar en wees de bondscoach de deur.

Donderdag zouden Ramos en Rubiales elkaar zijn tegengekomen - en dat liep bijna fout af. Ramos zou Rubiales de waarheid hebben verteld en alle frustraties over het ontslag van Lopetegui eruit hebben gegooid. De twee moesten volgens El Chiringuito uit elkaar worden gehaald door Gerard Piqué. Spanje begint het WK vrijdag met een groepswedstrijd tegen Portugal. Fernando Hierro zit als bondscoach op de bank.

Plaats een reactie

Rodajc +18835
donderdag 14 juni 2018 om 15:30
Wat een vredestichter die Piqué.
Vind ik leuk
Deck010 +9832
donderdag 14 juni 2018 om 16:02
Die Rubiales mag blij zijn dat Pique er was. Anders had hij nu thuis gezeten met een schouderblessure.
Ramos in echt goed in het uitschakelen van de belangrijkste man.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 15:31
Gaat goed bij die Spanjolen
Vind ik leuk
Roy_87_ +1572
donderdag 14 juni 2018 om 15:31
leuke sfeer binnen de selectie
Vind ik leuk
Paulus1962 +1303
donderdag 14 juni 2018 om 15:31
Denk dat Spanje snel klaar is.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 15:48
In jou dromen misschien
Vind ik leuk
COYG +8188
donderdag 14 juni 2018 om 15:51
In jouw nachtmerrie misschien...
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 15:53
👏
Vind ik leuk
Jan Guevara +10316
donderdag 14 juni 2018 om 16:39
Lijkt me onprettig om in iemand te dromen.
Vind ik leuk
Paulus1962 +1303
donderdag 14 juni 2018 om 16:45
Ik zeg niet dat ik anti Spanje ben, er zijn altijd al 2 kampen in de selectie, Barcelona versus Madrid, dit wordt nu nog erger.
Willen misschien wel snel naar huis, we zullen het morgen zien.
Vind ik leuk
Psssttttt +614
donderdag 14 juni 2018 om 15:31
Lekker bezig die Spanjaarden
Vind ik leuk
dhrwobo +44320
donderdag 14 juni 2018 om 15:33
De waarheid vertellen kan je wel aan Ramos over laten.. in ieder geval als het gaat om dit ontslag. Gokje dat hij de voorzitter een Barca-supporter heeft genoemd?
Vind ik leuk
CTK33 +35
donderdag 14 juni 2018 om 15:36
Dan was Pique er niet tussen gaan staan.
Vind ik leuk
dhrwobo +44320
donderdag 14 juni 2018 om 16:11
Nja.. Pique wil natuurlijk ook wel graag wereldkampioen worden, hem is er dus veel aan gelegen dat Sergio Ramos niet ook nog uit de selectie wordt gezet gok ik.
Vind ik leuk
Thilo +2738
donderdag 14 juni 2018 om 15:34
Hmm. Misschien moet ik mijn voorspelling voor Spanje als groepswinnaar even aanpassen..
Vind ik leuk
The Iceman +16589
donderdag 14 juni 2018 om 15:35
Rien ne va plus, het geld is niet meer van u.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 15:34
Ik zou ramos naar huis sturen, kan die ook geen andere spelers bewust blesseren!
Vind ik leuk
haarlemx +435
donderdag 14 juni 2018 om 15:37
Het schijnt dat Rubiales een hersenschudding heeft opgelopen na de botsing met Ramos en is zijn schouder uit de kom na een vermeende judo worp van diezelfde Ramos.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 15:38
Beiden met geel uit beeld😆
Vind ik leuk
G.Kopf +5068
donderdag 14 juni 2018 om 15:39
Ramos lekker thuis laten. Met of zonder, ze worden toch geen kampioen meer na dat gekke gedoe met die trainers.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
donderdag 14 juni 2018 om 15:39
Die hele voorbereiding wordt verstoord. Spelers moeten zich vol kunnen richten op de openingswedstrijd. Dit gaat ze opbreken.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1117
donderdag 14 juni 2018 om 15:39
Komt niet goed met Spanje dit WK. Teveel gezeik,lijkt wel op Oranje in 1996 op het EK in Engeland.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2203
donderdag 14 juni 2018 om 15:41
Mijn popcorn smaakt best lekker zo... :d
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1410
donderdag 14 juni 2018 om 16:46
Mijn zaad beter
Vind ik leuk
tremere +730
donderdag 14 juni 2018 om 15:42
Ramos had hem zeker in de houtgreep :P
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 15:44
Had hij Rubiales in de armklem?
Vind ik leuk
Foebele +53256
donderdag 14 juni 2018 om 15:44
Zoals ik al zei, Portugal en Marokko door, Spanje naar huis!
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 15:48
In je dromen
Vind ik leuk
Liwwadder +3947
donderdag 14 juni 2018 om 15:48
Dit wordt niks met Spanje zo dus..gerommel en gerotzooi.
Vind ik leuk
stratumseind +195552
donderdag 14 juni 2018 om 15:55
Deze onzin ga je dus krijgen , of het waar is of niet doet er al helemaal niet meer toe.
Wat een stelletje eikels die spaanse bond
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 16:11
Zo ramos heeft alvast een basisplaats volgend seizoen!
Vind ik leuk
markpark +1042
donderdag 14 juni 2018 om 16:52
Ramos, wat een vriendelijke, normale gast.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29826
donderdag 14 juni 2018 om 17:13
En Ramos is er weer bij als er gedonder is.. Niet verrassend. Pique eens in een sussende rol. Ook nieuws.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 17:21
.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 17:21]
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 17:41
Ramos denkt dat ie de koning is zo gedraagt ie zich ook keer goed aframmelen
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 17:51
Die luis mag wel op zijn hoede zijn want voor je het weet zit je in de armklem
Vind ik leuk
mason +2414
donderdag 14 juni 2018 om 18:03
Of heb je een elleboog te pakken. Want daar is ie zeer ervaren in. Waardeloze vent is het. Hij zou nooit meer op de velden mogen verschijnen is mijn mening.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13676
donderdag 14 juni 2018 om 20:03
Een ongelooflijke bestuurlijke blunder van Rubiales, gewoon ingegeven door persoonlijke emoties van het moment.
Dit gaat niet meer goed komen met het Spaanse elftal op dit WK en gaat Rubiales de kop kosten na het teleurstellende optreden van het Nationale Spaanse elftal.
Vind ik leuk
ritje +648
donderdag 14 juni 2018 om 20:36
hallo, Wat denkt Ramos wel wie hij is? Deze man hoort niet in het Spaanse elftal! Maar om een nog grotere ruzie te voorkomen hebben ze maar een oud speler van Real Madrid ( Hierro ) aan gestelt., anders was het leed niet te overzien geweest. Nu komen ze weer? in rustig vaarwater. Ben benieuwd naar de wedstrijd tegen Portugal? Deze wedstrijd gaat het WK van Spanje bepalen? Dat is mijn mening! mvg en veel voetbal plezier ritje
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 21:09
Ik denk dat hij Rubiales bij zijn arm greep.
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 00:06
En je moet uberhaupt niet de suggestie wekken dat er voorkeur is bij de bondscoach maar als je trainer gaat worden van real.. en nogmaals politiek speelt hier weldegelijk een rol in niet voor niets dat pique er klaar mee is..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws