Bizar gerucht uit Spanje: Ramos botst met bondsvoorzitter, Piqué moet ingrijpen

    Bizar gerucht uit Spanje: Ramos botst met bondsvoorzitter, Piqué moet ingrijpen

    donderdag 14 juni 2018 om 15:28

    Een zéér opvallend gerucht uit Spanje, enkele uren voor de start van het WK in Rusland. Sergio Ramos zou in de clinch liggen met bondsvoorzitter Luis Rubiales.

    Dat meldt het Spaanse El Chiringuito. Ramos zou witheet zijn over het bliksemontslag van Julen Lopetegui, die dinsdag bij Real Madrid tekende en een dag later op staande voet werd ontslagen. De aanvoerder van het Spaanse elftal protesteerde met een aantal andere internationals tegen een vertrek van Lopetegui, maar Rubiales was onvermurwbaar en wees de bondscoach de deur.

    Donderdag zouden Ramos en Rubiales elkaar zijn tegengekomen - en dat liep bijna fout af. Ramos zou Rubiales de waarheid hebben verteld en alle frustraties over het ontslag van Lopetegui eruit hebben gegooid. De twee moesten volgens El Chiringuito uit elkaar worden gehaald door Gerard Piqué. Spanje begint het WK vrijdag met een groepswedstrijd tegen Portugal. Fernando Hierro zit als bondscoach op de bank.

    Plaats een reactie

    Rodajc +9728
    donderdag 14 juni 2018 om 15:30
    Wat een vredestichter die Piqué.
    Vind ik leuk
    Panenka +5096
    donderdag 14 juni 2018 om 15:36
    En Ramos is er natuurlijk weer bij betrokken :p
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +616
    donderdag 14 juni 2018 om 15:40
    Ik begrijp dat wel. Zeker als aanvoerder van je groep. Het hele proces wordt zo verstoord en zo'n bolleboos vanuit z'n kantoortje is op z'n pik getrapt en grijpt zo rigoureus in. Schopt hij ook spelers uit de selectie die een transfer maken dan? Gaat gewoon nergens over
    Vind ik leuk
    The Iceman +4774
    donderdag 14 juni 2018 om 15:42
    Als aanvoerder zou het wel netjes zijn geweest om ook de rest van de selectie (buiten de Madrilenen) te informeren over de nieuwe baan van Lopetegui.
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +616
    donderdag 14 juni 2018 om 15:45
    Waarom? Wat heeft dit voor een meerwaarde? Moet iedereen elkaar op de hoogte brengen van de toekomstplannen? In mijn optiek ben je daar met spelers en staf om je land te vertegenwoordigen, de rest is bijzaak en niet eens relevant. Nu wordt er geschetst dat Lopetegui niet met zn hoofd bij de voorbereiding was. Pure speculatie. Spanje heeft een top voorbereiding gedraaid. Dit is gewoon egotripperij vanuit de bovenkamertjes van de spaanse bond.
    Vind ik leuk
    The Iceman +4774
    donderdag 14 juni 2018 om 15:49
    Punt is dat de spelers van Madrid wél waren geïnformeerd. Als het vervolgens toch uitkomt snap ik wel dat de andere spelers argwaan hebben.
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +616
    donderdag 14 juni 2018 om 15:52
    Haha nouja daarin verschillen wij duidelijk van mening. Geen probleem hoor. Maar al wilde hij na het WK een in balletpakje ijsjes gaan verkopen, en anderen waren hiervan op de hoogte en ik niet. Who cares.. Elke speler in de selectie zal vast meer over een andere speler weten dan de ander. Ik zie gewoon niet in hoe dit relevant zou moeten zijn dat iedereen dit perse moet weten.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:01
    Onder een steen gezeten de afgelopen 50 jaar? De balans tussen spelers van Barcelona en Madrid is al jaren erg wankel en als je dan een trainer hebt die de ego's van Madrid na het WK mag gaan ophemelen, dan zou het best eens kunnen dat daar wat onrust door ontstaat.
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +616
    donderdag 14 juni 2018 om 16:40
    Hoezo onder een steen gezeten? En wat weet jij nu van die balans af en hoe die spelers met elkaar omgaan deze gehele campagne? (En niet hoe het geschetst wordt in de media). En nogmaals..pure speculatie. Je zegt het zelf al: "het zou best eens kunnen..". En die bondsvoorzitter neemt hier totaal geen neutraal standpunt in. Met deze actie creeer je alleen maar onrust en wat levert het op...?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 17:48
    grappig dat je graag praat over dingen als onrust maar totaal weglaat dat de actie van de voormalig bondscoach voor de meeste onrust zorgt...
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +616
    vrijdag 15 juni 2018 om 09:13
    Nou nee, de aankondiging is wat iedereen leest tot stand gekomen vanuit de directie van Madrid waarop Lopetegui heeft gehandeld om het bekend te maken. Maar de media en de spaanse bond begin brand en moord te schreeuwen hierover. Op dat punt is de onrust gecreeerd. Griezman heeft nu toch ook bekend gemaakt dat hij niet naar Barca gaat maar bij Atletico blijft. Gaan zijn medespelers nu ook huilen en moet hij naar huis gestuurd worden? Het is puur een mededeling over de toekomstplannen, meer niet. Deze heisa slaat nergens op.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:30
    eeehm, dat jij er niet onrustig van wordt betekent niet dat de onrust niet ontstaat, er was direct bij de mededeling ophef over het feit dat hij naar Real zou gaan dus de onrust was al gecreeerd voordat ze hem ontsloegen, als jij dan beweert dat de onrust pas ontstond bij zijn ontslag dan heb je denk ik niet perse onder een steen geleefd zoals Engelenbestaanniet beweerde maar denk ik eerder dat je er eentje te hard op je hoofd hebt gekregen...

    in NL is er ook altijd ophef over als een nieuwe trainer in het verleden vooral aan een van de top 3 clubs verbonden is geweest, dat is wat Koeman nu zo ideaal maakt, en dan heb ik het alleen al over iemands verleden, dit gaat juist over iemands toekomst waarbij hij ophef creëert met een hele slechte timing.

    ik zeg niet dat dit de ideale oplossing was maar die bondscoach zorgde ook voor een hele slechte situatie met zijn timing van bekendmaking, als ie ook maar een beetje aan het nationale elftal had gedacht had ie het pas na het wk aangekondigd.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:07
    Is natuurlijk makkelijk gezegd en beetje domme vergelijking.. als jij ijsjes zou verkopen voor Heel NL maar de mensen uit amsterdam weten al dat jij alleen nog maar amsterdam gaat bedienen is argwaan niet zo gek vanuit rotterdam want waarom zou je nu alvast niet handelen waar je straks als je alleen nog maar ijsjes verkoopt in amsterdam meer profijt van hebt!?
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +616
    donderdag 14 juni 2018 om 16:47
    Dom? Lees je eigen reactie. En dit dit zegt genoeg over jou gezien het feit dat jij dit standpunt inneemt. Del Bosque bijvoorbeeld is jarenlang succesvol geweest met Spaans elftal en heeft tevens jarenlang bij Real Madrid gewerkt. Heeft hij de belangen van Barcelona geschaadt? Want volgens jou ben ik als verkoper in Amsterdam de mensen in Rotterdam aan het benadelen? Ga fietsen.. wat een gezever. Dit is de voetbalwereld, waar iedereen wel belang heeft bij iets en alle spelers tot aan bestuursleden en staf etc etc zwerven van de ene club naar de ander. Je kan niet alles afschermen om het "belang" te beschermen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:59
    Wijsneus, groot gelijk heb je man.
    Vind ik leuk
    Koeroe +9003
    donderdag 14 juni 2018 om 18:28
    Ik ben t ook met je eens
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 00:00
    Daar ging het mij niet om en ik zei domme vergelijking haha daarom kan je daarop doorgaan maar dat komt door je eigen domme vergelijking. Het gaat erom dat deze trainer bondscoach was van spanje naar real gaat spelers van real wisten het maar van barca niet.. ja dat belang moet je rekening mee houden zeker met de situatie in spanje.. kom je met del bosque is het bij hem ooit zo gegaan? Nee weer een domme vergelijking naar mijn mening
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 00:02
    Sowieso hebben jullie mensen die zo reageren ooit zelf gevoetbald.. het team is alles.. nu zoals je zag vanaaf is het gewoon los zand bedankt BC van spanje aka ik ben al trainer van real als je niet snapt dat dat gewoon niet kan op die manier snap je niet wat een elftal
    Maakt
    Vind ik leuk
    Hagenees +335
    donderdag 14 juni 2018 om 16:44
    Idd wijsneus01 zo is het precies echt een moedeloze actie
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 17:46
    het hele proces werd verstoord toen die bondscoach zei dat ie volgend seizoen Real traint, als je dat op de dag voor het WK bekend maakt is dat een hele slechte timing en dan is het terecht dat iemand weggestuurd wordt, dat overleg je met de bond, iedereen met een beetje mediatraining zou een ander moment gekozen hebben.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +3824
    donderdag 14 juni 2018 om 17:54
    niks op zijn pik getrapt, gewoon tegen de regels wat die coach heeft gedaan. moeten het zeker toestaan omdat het real madrid betreft. uitstekend gehandeld door de bond. en die ramos moeten ze van het veld schoppen, kan die eens echt huilen.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    donderdag 14 juni 2018 om 15:51
    Inderdaad! Kunnen wijsneuzen als jij weer hun vingers uitsteken.

    Ik sta acbter Ramos bij deze! Ongelooflijk dom besluit om in deze stadium je trainer te ontslaan!
    Vind ik leuk
    chicken +9288
    donderdag 14 juni 2018 om 16:42
    Real had fatsoen moeten tonen en de BC pas na het WK moeten benaderen.

    In een basiself met meerdendeels barca en real spelers weet je van te voren dat zoiets gevoelig ligt. Het zorgt voor tweespalt waar de BC zelf schuldig aan is.

    Schrijf spanje maar af als favoriet..
    Vind ik leuk
    Hagenees +335
    donderdag 14 juni 2018 om 16:46
    Chicken dat is nooit geweest waarom nu wel omdat er een wk os...lekker belangrijk...ik was als speler lekker opgestapt als je er tegdn in gaat met meerdere spelers en die vent geeft geen gehoor aan de aanvoerder
    Vind ik leuk
    chicken +9288
    donderdag 14 juni 2018 om 17:45
    Je wilt dat wk toch winnen?? En of dat belangrijk is..de gezichten dezelfde kant op houden en focussen op je wedstrijden.

    Het had allemaal wat slimmer gemogen..maar das mijn mening maar.
    Vind ik leuk
    Castromann +5253
    donderdag 14 juni 2018 om 16:26
    Yep en pique ook.
    Whats your point?
    Vind ik leuk
    Panenka +5096
    donderdag 14 juni 2018 om 16:27
    Pique sust de boel, Ramos veroorzaakt het...
    Vind ik leuk
    Castromann +5253
    donderdag 14 juni 2018 om 16:29
    De bond veroorzaakt het....ramos gaat terecht verhaal halen..... Pique ziet zijn kans schoon om de engel uit te hangen.....
    Tis maar hoe je het bekijkt... ;-)
    Vind ik leuk
    Panenka +5096
    donderdag 14 juni 2018 om 16:31
    Nou ja, als Pique er tussen moet komen dan zal het niet zo vriendelijk gegaan zijn en dat is typisch Ramos...
    Vind ik leuk
    Castromann +5253
    donderdag 14 juni 2018 om 16:35
    Hoe het ook zit..... het zit zowiezo niet goed in het spaans elftal...er zal altijd gezeik zijn ivm barca-real haat.
    Vind ik leuk
    Panenka +5096
    donderdag 14 juni 2018 om 16:37
    Dat ben ik dan wel met je eens :)
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +14054
    donderdag 14 juni 2018 om 15:45
    Ramos,op het vliegtuig naar huis sturen,grootste viezerik die er is.
    Vind ik leuk
    Deck010 +1633
    donderdag 14 juni 2018 om 16:02
    Die Rubiales mag blij zijn dat Pique er was. Anders had hij nu thuis gezeten met een schouderblessure.
    Ramos in echt goed in het uitschakelen van de belangrijkste man.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:31
    Gaat goed bij die Spanjolen
    Vind ik leuk
    kaazelien +2377
    donderdag 14 juni 2018 om 15:37
    Ze kunnen het beter Spanjes gaan noemen.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +456
    donderdag 14 juni 2018 om 15:31
    leuke sfeer binnen de selectie
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +845
    donderdag 14 juni 2018 om 15:31
    Denk dat Spanje snel klaar is.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:48
    In jou dromen misschien
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:51
    In jouw nachtmerrie misschien...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:53
    👏
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7680
    donderdag 14 juni 2018 om 16:39
    Lijkt me onprettig om in iemand te dromen.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +845
    donderdag 14 juni 2018 om 16:45
    Ik zeg niet dat ik anti Spanje ben, er zijn altijd al 2 kampen in de selectie, Barcelona versus Madrid, dit wordt nu nog erger.
    Willen misschien wel snel naar huis, we zullen het morgen zien.
    Vind ik leuk
    Psssttttt +149
    donderdag 14 juni 2018 om 15:31
    Lekker bezig die Spanjaarden
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1443
    donderdag 14 juni 2018 om 15:31
    En terecht van mij mocht hij voorzitter een paar goede tikken mogen geven, wat een achterlijk besluit was dat een coach ontslaan man man. Zijn zat coaches die aangaven voor het WK ermee te stoppen na het WK..
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:38
    Hij heeft enkele weken geleden verlengd. Real of de coach hadden de bond in ieder geval moeten inlichten over de gesprekken. Gewoon vertrouwensbreuk.
    Vind ik leuk
    kaazelien +2377
    donderdag 14 juni 2018 om 15:39
    Hij is ook voor het WK gestopt.Alleen niet vrijwillig.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4561
    donderdag 14 juni 2018 om 15:41
    Terecht dat ze die rare Madrileen ontslagen hebben
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +845
    donderdag 14 juni 2018 om 16:46
    Hij had een maand geleden met 2 jaar verlengd, maakt het verhaal toch anders.,
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18872
    donderdag 14 juni 2018 om 15:33
    De waarheid vertellen kan je wel aan Ramos over laten.. in ieder geval als het gaat om dit ontslag. Gokje dat hij de voorzitter een Barca-supporter heeft genoemd?
    Vind ik leuk
    CTK33 +16
    donderdag 14 juni 2018 om 15:36
    Dan was Pique er niet tussen gaan staan.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18872
    donderdag 14 juni 2018 om 16:11
    Nja.. Pique wil natuurlijk ook wel graag wereldkampioen worden, hem is er dus veel aan gelegen dat Sergio Ramos niet ook nog uit de selectie wordt gezet gok ik.
    Vind ik leuk
    Thilo +2839
    donderdag 14 juni 2018 om 15:34
    Hmm. Misschien moet ik mijn voorspelling voor Spanje als groepswinnaar even aanpassen..
    Vind ik leuk
    The Iceman +4774
    donderdag 14 juni 2018 om 15:35
    Rien ne va plus, het geld is niet meer van u.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:34
    Ik zou ramos naar huis sturen, kan die ook geen andere spelers bewust blesseren!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1443
    donderdag 14 juni 2018 om 15:36
    Salah houd Ramos eerst vast hoor. En vervolgens land die ongelukkig niks bewust aan.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:43
    Deze armklem werd mij bij judo vroeger geleerd was echt niet per ongeluk..
    En kijk zijn kaarten collectie maar na
    . het is een misschien een winnaar maar die van mensen trappen schoppen en breken zn specialiteit heeft gemaakt..
    Hoop dat hij ook een keer gebroken word!!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1443
    donderdag 14 juni 2018 om 15:46
    Haha haalt zelfde judo erbij wat een lachertje ben jij. Sterker nog het was een normaal duel Salah houd Ramos zelf ook vast dus wat lul jij nou.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:51
    Dat je voor real bent is prima maar wat jij lult is echt onzin..weet niet waar jij je verstand van voetbal vandaan hebt..als je niet kan zien dat dit bewust was om de beste van Liverpool eruit te werken ben je niet objectief en voor mij niet serieus te nemen..
    Dan hoef ik ook niet met jou hierover door te gaan want dan gaan we beide onze eigen ding blijven herhalen..
    Fijne dag nog

    Vind ik leuk
    Paulus1962 +845
    donderdag 14 juni 2018 om 16:50
    Volgens mij kijk je door een gekeurde bril.
    Vind ik leuk
    haarlemx +422
    donderdag 14 juni 2018 om 15:37
    Het schijnt dat Rubiales een hersenschudding heeft opgelopen na de botsing met Ramos en is zijn schouder uit de kom na een vermeende judo worp van diezelfde Ramos.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:38
    Beiden met geel uit beeld😆
    Vind ik leuk
    G.Kopf +256
    donderdag 14 juni 2018 om 15:39
    Ramos lekker thuis laten. Met of zonder, ze worden toch geen kampioen meer na dat gekke gedoe met die trainers.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78639
    donderdag 14 juni 2018 om 15:39
    Die hele voorbereiding wordt verstoord. Spelers moeten zich vol kunnen richten op de openingswedstrijd. Dit gaat ze opbreken.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +436
    donderdag 14 juni 2018 om 15:39
    Komt niet goed met Spanje dit WK. Teveel gezeik,lijkt wel op Oranje in 1996 op het EK in Engeland.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1553
    donderdag 14 juni 2018 om 15:41
    Mijn popcorn smaakt best lekker zo... :d
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +599
    donderdag 14 juni 2018 om 16:46
    Mijn zaad beter
    Vind ik leuk
    tremere +321
    donderdag 14 juni 2018 om 15:42
    Ramos had hem zeker in de houtgreep :P
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7656
    donderdag 14 juni 2018 om 15:43
    Ramos is gewoon een klootzak die zich overal en met alles bemoeit, hoop van ganser harte dat iemand die lul een keer een doodschop geeft zodat hij maanden uit roulatie is.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1443
    donderdag 14 juni 2018 om 15:47
    Dat is wel logisch dat hij ermee bemoeit met het ontslag het is tenslotte de aanvoerder en leider van Spanje. Stoer hoor iemand een blessure toewensen.
    Vind ik leuk
    Deck010 +1633
    donderdag 14 juni 2018 om 16:25
    Nou Vamos, ik geloof dat Ramos er zelf ook niet vies van is om iemand een blessure toe te wensen of te bezorgen.
    Vind ik leuk
    El Lobo +1564
    donderdag 14 juni 2018 om 15:44
    Had hij Rubiales in de armklem?
    Vind ik leuk
    Foebele +46988
    donderdag 14 juni 2018 om 15:44
    Zoals ik al zei, Portugal en Marokko door, Spanje naar huis!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:48
    In je dromen
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3977
    donderdag 14 juni 2018 om 15:48
    Dit wordt niks met Spanje zo dus..gerommel en gerotzooi.
    Vind ik leuk
    stratumseind +135772
    donderdag 14 juni 2018 om 15:55
    Deze onzin ga je dus krijgen , of het waar is of niet doet er al helemaal niet meer toe.
    Wat een stelletje eikels die spaanse bond
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:11
    Zo ramos heeft alvast een basisplaats volgend seizoen!
    Vind ik leuk
    markpark +968
    donderdag 14 juni 2018 om 16:52
    Ramos, wat een vriendelijke, normale gast.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21610
    donderdag 14 juni 2018 om 17:13
    En Ramos is er weer bij als er gedonder is.. Niet verrassend. Pique eens in een sussende rol. Ook nieuws.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7656
    donderdag 14 juni 2018 om 17:14
    Spaanse media melden dat Ramos de bondsvoorzitter op zijn snuit heeft geslagen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 17:21
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 17:41
    Ramos denkt dat ie de koning is zo gedraagt ie zich ook keer goed aframmelen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 17:51
    Die luis mag wel op zijn hoede zijn want voor je het weet zit je in de armklem
    Vind ik leuk
    mason +1563
    donderdag 14 juni 2018 om 18:03
    Of heb je een elleboog te pakken. Want daar is ie zeer ervaren in. Waardeloze vent is het. Hij zou nooit meer op de velden mogen verschijnen is mijn mening.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7215
    donderdag 14 juni 2018 om 20:03
    Een ongelooflijke bestuurlijke blunder van Rubiales, gewoon ingegeven door persoonlijke emoties van het moment.
    Dit gaat niet meer goed komen met het Spaanse elftal op dit WK en gaat Rubiales de kop kosten na het teleurstellende optreden van het Nationale Spaanse elftal.
    Vind ik leuk
    ritje +27
    donderdag 14 juni 2018 om 20:36
    hallo, Wat denkt Ramos wel wie hij is? Deze man hoort niet in het Spaanse elftal! Maar om een nog grotere ruzie te voorkomen hebben ze maar een oud speler van Real Madrid ( Hierro ) aan gestelt., anders was het leed niet te overzien geweest. Nu komen ze weer? in rustig vaarwater. Ben benieuwd naar de wedstrijd tegen Portugal? Deze wedstrijd gaat het WK van Spanje bepalen? Dat is mijn mening! mvg en veel voetbal plezier ritje
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:09
    Ik denk dat hij Rubiales bij zijn arm greep.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 00:06
    En je moet uberhaupt niet de suggestie wekken dat er voorkeur is bij de bondscoach maar als je trainer gaat worden van real.. en nogmaals politiek speelt hier weldegelijk een rol in niet voor niets dat pique er klaar mee is..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Bizar gerucht uit Spanje: Ramos botst met bondsvoorzitter, Piqué moet ingrijpen