Update: Arsenal heeft beet: Leno nieuwe keeper van The Gunners

    Update: Arsenal heeft beet: Leno nieuwe keeper van The Gunners

    dinsdag 19 juni 2018 om 20:47

    Bernd Leno wordt de nieuwe nummer één van Arsenal. Afgelopen week schreven BILD en Kicker al dat de goalie van Bayer Leverkusen onderweg is naar Londen en dat nieuws wordt nu door de BBC bevestigd. 

    De Britse omroep meldt dinsdag dat Arsenal en Leverkusen akkoord zijn over een transfersom voor Leno. Het gaat om een bedrag van ongeveer 22 miljoen euro. De 26-jarige Leno moet nog medisch gekeurd worden door The Gunners. 

    In 2011 maakte Leno de overstap van VfB Stuttgart naar Leverkusen. Daar groeide hij de afgelopen zeven jaar uit tot één van de beste doelmannen van de Bundesliga. Leno stond al meer dan 300 keer onder de lat bij Die Werkself. Zijn contract liep nog door tot medio 2020.

    De aanstaande komst van de zesvoudig international is slecht nieuws voor Petr Cech en David Ospina. Volgens de BBC wordt Leno sowieso de eerste keus van manager Unai Emery. Cech werd eerder deze week gelinkt aan een overstap naar SSC Napoli. 

    Update 20.47: Arsenal heeft Leno binnen. Bayer heeft de transfer van de doelman via de officiële kanalen bevestigd. Met de overgang is volgens Engelse berichten 22 miljoen euro gemoeid.  

    Poll

    Is Leno een goede aanwinst voor Arsenal?

    (828 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kevinm +1712
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:46
    Goede aankoop. 'Normaal' bedrag ook voor deze tijd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:07
    Juist niet normaal dus.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31378
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:51
    Koopje!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:11
    Ze hebben eindelijk is een beetje geld getrokken voor een goede keeper. Op de 1 of andere manier geeft bijna geen enkele club geld uit voor een goede keeper
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4683
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:47
    Mooi, kan Cillessen naar Liverpool!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31378
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:36
    Je bedoelt nadat ie klaar is in Rome....
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:12
    Liever naar Liverpool dan, die wedstrijden kun je tenminste nog volgen
    Vind ik leuk
    Luiehond +1955
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:50
    Of Cech!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31378
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:51
    Die gaat banken en grijze haren tellen....
    Vind ik leuk
    Dybala10 +74
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:47
    €22 Miljoen voor een van de beste keepers uit de Bundesliga? Lijkt op een koopje in deze op hol geslagen transfermarkt..
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2785
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:49
    Ik ben wel jaloers op deze aankoop. Gewoon één van de beste keepers in de Bundesliga en hij kost maar 22 miljoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:49
    Je snapt het niet he....


    Onze topper Zoet was voor de helft op te halen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22647
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:58
    Dus je gaat voor de benen van Zoet, of toch maar het hoofd, romp en armen?
    Vind ik leuk
    PRICE +31865
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:11
    Ja maar nul signalen rond Zoet
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3020
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:53
    Bayer Leverkusen heeft nu toch een keeper nodig...
    Vind ik leuk
    Mari +7566
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:51
    En Zoet dan?
    Vind ik leuk
    PRICE +31865
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:10
    Het is heel stil rond Zoet
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:14
    Niemand heeft interesse meer in die zoutzak. Ze hebben hem 1 x van dichtbij gezien en kwamen tot de conclusie dat ze die baby face niet nodig hebben
    Vind ik leuk
    Mari +7566
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:40
    Te dik denk ik
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1031
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:54
    Vrij goede keeper,stabiel in zijn prestaties.Scoort bijna altijd een voldoende,weinig ketsers. Gewoon een goede,degelijke aankoop van Arsenal.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29342
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:33
    Prima keeper.

    Liverpool loopt te slapen.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2818
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:55
    Goede aankoop van Arsenal! Het is te hopen dat ze, nu tijdperk Wenger is afgesloten, de weg naar boven weten te vinden.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31378
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:37
    Jij denkt serieus dat Wenger succes van Arsenal in de weg stond?!
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2818
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:40
    Dat zeg ik toch niet? Het is ze in ieder geval al heel lang niet gelukt om de top 3 binnen te dringen. Ik zeg alleen dat deze trainerswissel misschien positief kan uitpakken.
    Vind ik leuk
    City boy +387
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:55
    Liverpool zit te pitten zeg dit was een topkandidaat
    Vind ik leuk
    Streaker +3203
    dinsdag 19 juni 2018 om 16:12
    Prima (bijna) aankoop, vandaag is de medische keuring dus hopelijk is het snel rond. Dit is de beste deal van 2018.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1791
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:52
    22 miljoen voor leno of 60 miljoen voor cillessen keus niet zo moeilijk snap niet dat er straks een club komt die dat gaat betalen voor een bankzitter
    Vind ik leuk
    Het Brein +3842
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:57
    Nu kan Zoet naar Leverkusen ;)
    Vind ik leuk
    PRICE +31865
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:12
    Zou hij best willen die zoet,het Brein jij legt ha ha een geniaal idee neer bij Leverkusen,...stel dat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:01
    Ze hadden beter Monero van United kunnen nemen.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1648
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:38
    Monero? Hmm ja dat is volgens mij de talentvolle versie van Romero toch?
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1648
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:23
    Topaankoop voor relatief weinig geld.
    Was ideaal voor Liverpool geweest.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 21:23]
    Vind ik leuk
    wilheimus +1479