'Barcelona gaat voor terugkoop: Bayern laat vraagprijs van 75 miljoen euro weten'

    'Barcelona gaat voor terugkoop: Bayern laat vraagprijs van 75 miljoen euro weten'

    vrijdag 22 juni 2018 om 21:17

    De Spaanse krant Mundo Deportivo verwacht dat de transfer van Thiago Alcantara naar FC Barcelona rond gaat komen. Met de transfer is een miljoenenbedrag gemoeid.

    Bayern München is bereid om Alcantara aan Barcelona te verkopen, maar alleen tegen een forse afkoopsom. Mundo Deportivo schrijft dat Barcelona tussen de zeventig en 75 miljoen euro af moet tikken voor de middenvelder. De Catalanen zijn op zoek naar een vervanger voor Andrés Iniesta, die is vertrokken naar het Japanse Vissel Kobe. Een opvolger van de 33-jarige middenvelder loopt niet rond in de jeugdopleiding van Barça en dus moet de club die ergens wegkopen.

    Barcelona heeft bij Bayern geïnformeerd naar de status van Alcantara. Der Rekordmeister wil hem van de hand doen, maar alleen voor een bedrag dat rond de zeventig miljoen euro ligt. Alcantara werd door Barça in 2013 juist verkocht aan Bayern voor een veel lager bedrag dan dat de Duitsers nu moeten betalen.

    Miralem Pjanic blijft ook na de komst van Alcantara in beeld bij Barcelona. De 28-jarige middenvelder van Juventus wordt, net als de speler van Bayern, al een tijdje door de Spaanse topclub gevolgd. 

    Plaats een reactie

    Smithsonian +29432
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:33
    Doe er 20 bij en haal eriksen ;).
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:38
    Haha Eriksen voor 95 miljoen! Levy laat hem echt niet gaan voor minder dan 200 miljoen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29432
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:38
    Jammer...
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:47
    Voor Barca wel voor mij niet!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29432
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:49
    Het is geen straf om bij de spurs te ballen.

    Alleen ze moeten eens een keer een prijsje gaan pakken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:52
    Dat ben ik het met je eens, maar ik zie het wel gebeuren de komende jaren. Miss nog geen CL, maar de PL of FA Cup zou al heel mooi zijn! We hebben er de selectie voor!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29432
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:57
    Zekers. Spelen wel altijd mooi voetbal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:59
    Daarom ben ik ook supporter.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:13
    Tottenham heeft de selectie aankomend seizoen om met alle prijzen mee te doen!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 09:42
    Idd denk ik ook!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:11
    Ben ook blij als hij blijft!!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 08:12]
    Vind ik leuk
    Luiehond +1950
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:11
    Hou hem dan maar!
    Vind ik leuk
    Mari +7591
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:33
    Veel te duur
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1280
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:59
    Prima zakenmannen daar in Barcelona..
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:00
    Wat een hoog bedrag man. 75 miljoen euro. En dan maar Denis geen kansen geven en wat gaat gaan ze met Arthur doen die in Januari komt? Ze gaan hem vast en zeker ook verpesten
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25331
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:42
    Veel geld inderdaad. Denis heeft best kansen gehad in het begin maar speelde veelal ongelukkig. Komt net tekort. Of zie jij het wel goed komen als hij meer speeltijd krijgt? Ik denk toch dat hij meer een subtopper is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:14
    Het viel ook echt wel mee hoeveel kansen Denis heeft gehas. Gomes kreeg steeds veel meer speeltijd omdat hij voor meer geld was gehaald. Denis heeft veel goede invalbeurten gehad. Ik zeg niet perse dat die de beste gaat worden, maar zijn stijl spreekt me echt aan en zo iemand heb je ook nodig. Hij durft vooruit te spelen, zet zijn acties en geeft riskante passjes. Ik denk wel serieus dat het goed kan komen als Denis steeds meer en meer speelt. Hij en arthur zouden afwisselend kunnen spelen en pakken beide dsn een redelijk groot aantal
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25331
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:26
    Eens. Gomes heeft inderdaad meer kansen gehad. En dat zal te maken hebben met zijn transfersom. Hopelijk kunnen ze hem betrekken in de deal om Thiago terug te halen. Al hoop ik dat Eriksen alsnog komt. Maar als Denis invalt, gebeurt er altijd iets. Hij kan verrassen met een loopactie en duikt gevaarlijk op voor de goal. Barca moet hem er ook gewoon bijhouden. Desnoods om van de bank te komen. Daarbij is hij ook eigen jeugd en daarvan loopt er bij Barca weinig rond in het eerste.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:28
    Hahahah daaar zou ik wel weer mee akkoord gaan. Gomes geven aan Bayern en dan minder betalen voor Thiago. Eriksen is een droomaankoop, maar ik denk dat zijn prijs helaas echt minimaal 160 miljoen zou zijn

    Jaaaa precies, als denis invalt doet die bijna altijd iets goeds. In een van zijn laatste wedstrijden, ook een invalbeurt, had hij Barca laten winnen. Weet niet meer welke wedstrijd precies, maar Barca stond achter/gelijk en toen hij erin kwam was er meteen zoveel dreiging en hij speelde heel de tijd vooruit. Hij was zeker de basis van de winnende doelpunten
    Vind ik leuk
    power +5165
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:54
    Idd, een hoog bedrag,,, ik vind hem niet goed genoeg voor Barca, ik weet niet hoe jij over denk? maar ik zou zeker Dennis kans geven die kan Barca niveau aan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 22:57]
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:17
    Ik vind hem ook niet goed genoeg voor zo een bedrag. Zeker gezien dat die een best slecht jaar heb gehad. Ook helpt het niet mee dat wij hem al eerder bij Barca hebben zien spelen en dat die toen mislukte voor onze ogen. Misschien zorgt dit voor een onbewuste reactie en daarom dat we denken dat die weer niet gaat slagen. Maar sowieso blijft het te hoog

    Ik leef echt mee met Denis. Verdiend echt veel meer en hoeveel pijn het ook zou doen voor jou en mij, hij kan beter vertrekken naar een club waar die wel weer basisspeelt. Hij kan nog veel uit zijn carriere halen
    Vind ik leuk
    power +5165
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:40
    Ben mee eens met je, ik denk ook dat beter is voor Dennis om te vertrekken naar een andere club waar hij meer kans krijg, alleen ben ik bang voor dat barca hem weer gaan kopen dan voor hoog bedrag.

    Een vraag Visca ik zie een nieuwe account op jou naam Viscaelbarca 1 is dat je nieuwe account?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 23:45]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:30
    Hahahah dat is wel kenmerkend bij Barca

    Ooo neee, niet eens gemerkt. Is het een troll account of gewoon een serieuze?
    Vind ik leuk
    power +5165
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:18
    Dat vind ik erg troll account op jou naam. Ik zie laatste tijden meer van zo troll accounts op naam van anderen,
    Vind ik leuk
    LuckyLeeuw +112
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:14
    Goede voetballer maar ook vaak geblesseerd.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25331
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:39
    Pfff wat een geld. Digne erbij betrekken en, als Bayern erin trapt, Andre Gomes ook om de prijs te drukken!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7838
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:22
    Kom op mensen. Laat Alcantara, Eriksen en Pjanic lekker zitten. Ga maar voor Frenkie de Jong.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 02:37
    Eriksen is niet geschikt voor Barcelona
    Vind ik leuk
    Truth +2993
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:17
    Zou ik nooit betalen , te vaak gekwetst en dit bedrag is hij totaal niet waard
    Vind ik leuk
    pdavie +437
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:07

    Mooi! Thiago staat er gelijk en snapt het spelletje meer dan prima.
    Wel een hoog bedrag, maar blij dat hij terug is.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Barcelona gaat voor terugkoop: Bayern laat vraagprijs van 75 miljoen euro weten'