'Gedwongen uitverkoop PSG begonnen: Bilbao betaalt 20 miljoen euro'

'Gedwongen uitverkoop PSG begonnen: Bilbao betaalt 20 miljoen euro'

Gepubliceerd: zondag 24 juni 2018 om 11:50zo 24-06-2018 om 11:50

Paris Saint-Germain móet deze zomer voor circa 60 miljoen euro verkopen en dus kunnen diverse spelers van de Ligue 1-kampioen hun koffers pakken. Linksback Yuri Berchiche lijkt één van hen te zijn. PSG is met Athletic Bilbao in onderhandeling over een transfer. 

Franse en Spaanse media schrijven dat zondag. Het Baskische Bilbao zou deze week een bod van circa twintig miljoen euro hebben uitgebracht op Berchiche. Naar verwachting wordt de deal binnen een aantal dagen afgerond.

De 28-jarige Berchiche speelde eerder in Spanje voor onder meer Real Valladolid en Real Sociedad. In juli 2017 signeerde de vleugelverdediger een vierjarig contract in Parijs. Tijdens zijn eerste - en waarschijnlijk dus laatste - jaar in Parijs kwam Berchiche tot 31 officiële duels. 

Ook Javier Pastore lijkt binnen afzienbare tijd te vertrekken. De Argentijnse middenvelder is onderweg naar AS Roma, weten Italiaanse media. Aanvaller Gonçalo Guedes lijkt aan de slag te gaan Valencia. PSG moet spelers verkopen om te voldoen aan de Financial Fair Play-reglementen van de UEFA. 

Lees ook: PSG ontloopt straf na megatransfers; wel snel transfer van 60 miljoen noodzakelijk

Plaats een reactie

G.Kopf +5796
zondag 24 juni 2018 om 12:01
Beter dat geen enkele club spelers koopt van deze kutclub, laat ze maar lekker een dikke straf krijgen en geen europees voetbal.
Vind ik leuk
Juventus FC +4109
zondag 24 juni 2018 om 12:02
Is het wel een Bask?
Vind ik leuk
COYG +8525
zondag 24 juni 2018 om 12:27
Ja dat is hij. Heft eerder ook al in de jeugd gespeeld daar.
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 14:51
Jaaa, Yuri heeft al wedstrijd(en) voor het Baskische voetbalelftal gespeeld en speelde in de jeugd volgens mij ook nog voor Bilbao
Vind ik leuk
Johnny Cash +10951
zondag 24 juni 2018 om 12:12
Gewoon neymar verkopen voor 60 miljoen. Hou je geld over wat je bespaart aan zijn salaris. Probleem opgelost
Vind ik leuk
Verratti +2444
zondag 24 juni 2018 om 12:18
Ze zullen wel meer spelers verkopen, want er moeten nog wat versterkingen bijkomen.
Vind ik leuk
Roy_87_ +1558
zondag 24 juni 2018 om 12:21
misschien kunnen ze de prijs nog opvoeren met 10 Mil.
Dan hebben ze de helft al weggewerkt.
Vind ik leuk
City boy +377
zondag 24 juni 2018 om 12:23
Psg begint al te spartellen

kan het echt gebeuren dat ze nu een straf gaan krijgen?
Vind ik leuk
oke dan +4593
zondag 24 juni 2018 om 12:30
Mis Pastore wel op het middenveld van Argentinië dit WK. Weet iemand die PSG volgt of hij gewoon weinig gespeeld heeft of geblesseerd is geweest.
Vind ik leuk
Verratti +2444
zondag 24 juni 2018 om 12:43
Pastore (en ook Motta) zijn meer wisselspelers bij PSG. De Argentijn Lo Celso heeft de voorkeur gekregen in de loop van het seizoen. Die zit bij de Argentijnse selectie.
Vind ik leuk
JJD +295
zondag 24 juni 2018 om 13:23
Nou Barcelona en Real nog, over fair-play gesproken.
Vind ik leuk
jamesquinn +4229
zondag 24 juni 2018 om 20:01
Die krijgen genoeg binnen. Meer dan genoeg.
Vind ik leuk
Dorzon +4832
zondag 24 juni 2018 om 13:36
Is dit niets voor brands die zoekt toch nog een back
Vind ik leuk
VA1 +3122
zondag 24 juni 2018 om 14:11
Eerst geef je meer dan 200 miljoen uit aan een vrij matige speler en nou moeten ze opeens voor 60 miljoen zien te verkopen.
Vind ik leuk
jamesquinn +4229
zondag 24 juni 2018 om 20:00
En iedereen de afgelopen dagen maar roeptoeteren dat de UEFA alleen Milan pakt en psg laat lopen...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws