Cocu kondigt uitgaande transfer aan na valse start: Hebben een akkoord bereikt

    Cocu kondigt uitgaande transfer aan na valse start: "Hebben een akkoord bereikt"

    zondag 19 augustus 2018 om 09:27

    Phillip Cocu is bezig met het versterken van de Fenerbahçe-selectie. De van PSV overgekomen trainer bevestigde zaterdag na de wedstrijd tegen Yeni Malatyaspor dat de grootmacht uit Istanbul bezig is met zowel inkomende als uitgaande transfers.

    De 101-voudig Oranje-international beleeft geen gemakkelijke eerste weken bij Fenerbahçe. De club werd door Benfica uit de voorrondes van de Champions League geknikkerd en verloor zaterdag verrassend van Yeni Malatyaspor, vorig seizoen nog tiende in de Süper Lig. "Ik denk dat ik nog tijd nodig heb om mijn ideale team samen te stellen, want er zullen nog spelers komen en vertrekken. Ik kon het voor de wedstrijd nog niet bevestigen, maar Giuliano (Braziliaanse spelmaker, red.) gaat vertrekken. Wij hebben een akkoord bereikt met een andere club en hij is zelf ook rond", laat de trainer weten aan beIN Sports.

    Cocu is bovendien bezig met het halen van nieuwe spelers, maar moet werken met beperkte middelen. Fenerbahçe heeft UEFA-sancties gekregen vanwege het overtreden van de Financial Fair Play-regels. "Ik heb liever nu al een complete selectie, maar we moeten roeien met de riemen die we hebben. De spelers doen hun uiterste best voor hun club en we doen er alles aan om onszelf te verbeteren."

    Poll

    Gaat Cocu slagen in Turkije?

    (8650 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bertus +5791
    zondag 19 augustus 2018 om 09:30
    Zou hij Lukassen nu erbij halen?
    Vind ik leuk
    Maxidi +3734
    zondag 19 augustus 2018 om 09:31
    Die tijd ga je niet krijgen, Pinokkio !!
    Vind ik leuk
    Bertus +5791
    zondag 19 augustus 2018 om 09:32
    Waarom Pinokkio? Zit het nog zo diep bij je?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:37
    Cocu moet zo snel mogelijk weg uit dat Dictatorstaatje en lekker een clubje gaan trainen in de Duitse Bundesliga.
    Vind ik leuk
    davidben +5281
    zondag 19 augustus 2018 om 12:58
    Dictatoriale staat, dictatuur, dictator, maar 'Dictatorstaatje' bestaat niet. En WAAROM de hoofdletter 'D'?
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 12:56
    Ik hou van hoofdletters
    Vind ik leuk
    Mr bien +2753
    zondag 19 augustus 2018 om 09:40
    Als je beste speler verkocht word en je hebt beperkte middelen dan zie ik het somber in.
    Die zit voor de kerst weer thuis in Eindhoven
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    zondag 19 augustus 2018 om 09:44
    Cocu moet echt wat gaan veranderen. Dat vGinkel niet kwam door een blessure scheelt veel voor hem. Ik denk dat hij gaat proberen Luuk, Memphis en gini nog te halen in de laatste dagen! Ik zie het hem daar wel lukken. Cocu wordt enorm onderschat.
    Vind ik leuk
    Bertus +5791
    zondag 19 augustus 2018 om 09:52
    Die gaan daar geen van allen naar toe, wie wil er nou in die heksenketel voetballen? Principieel zou je er al niet naar toe moeten gaan. Land onder dictatuur en ook clubvoorzitters zijn idioten. Bovendien zijn spelers als Wijnaldum en Memphis veel te goed voor die competitie.
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1154
    zondag 19 augustus 2018 om 09:48
    Ik heb het al voorspeld aan het begin van het seizoen, Cocu gaat het niet redden en dat zeg ik als Ajax supporter die niets tegen PSV heeft. Nu gaat blijken dat hij net als Frank de Boer en Giovanni van Bronckhorst gewoon een hele beperkte trainer is wat de Eredivie jarenlang heeft kunnen maskeren. De Boer en Cocu zijn net als van Bronckhorst gewoon rechttoe rechtaan trainers, ze zijn tactisch gemankeerd en beschikken nauwelijks over enig charisma of natuurlijke autoriteit. Geweldige voetballers geweest, uitermate zwakke trainers. Ze maken spelers of een team als geheel volstrekt niet beter, maar ze zijn juist een garantie voor stagnatie. Ze zijn alle drie totaal ongeschikt voor het buitenland.

    Geen Champions League en nu al een nederlaag, Cocu gaat het zwaar krijgen daar. Voor PSV is de trainerswissel een geluk bij een ongeluk geweest denk ik, van Bommel beschikt over veel meer potentie als trainer dan Cocu na al die jaren. Cocu heeft zich als trainer nauwelijks ontwikkeld en is ongeschikt voor de Turkse heksenketel. Misschien samen met de Boer een klus doen zodra hij ontslagen is en zijn afkoopsom binnen heeft? Glasgow Rangers of zo ;)
    Vind ik leuk
    tannat +14016
    zondag 19 augustus 2018 om 09:58
    Als je het tot aanvoerder van Barca schopt heb je echt wel wat meer in je mars dan alleen goede voelbal kwaliteiten.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 09:58]
    Vind ik leuk
    barry m +350
    zondag 19 augustus 2018 om 20:30
    als je een super goeie speler bent geweest wil dat niet zeggen dat je ook een goeie trainer gaat worden.
    Vind ik leuk
    tannat +14016
    zondag 19 augustus 2018 om 21:32
    Wat in aanvoerder begrijp je niet?
    Vind ik leuk
    Kuip +7919
    zondag 19 augustus 2018 om 10:02
    Juist LargoWynch. Jij begrijpt het. Dit roep ik ook al tijden. Maar altijd krijg ik op m’n bordje hoe vaak ze kampioen van Nederland zijn geworden. Geen kunst aan roep ik dan. Of Ajax of PSV wordt kampioen. Al zet je m’n schoonmoeder er neer. Die wordt dan ongetwijfeld ook wel een keer kampioen.
    Eigenlijk geldt voor bijna alle Nederlandse trainers, ze hebben een didactisch en psychologisch onvermogen. De KNVB-trainerscursus werkt niet. Bovendien denken ex-topspelers dat ze even trainer kunnen worden. Dank je de Koekkoek. Trainer zijn is een vak. Daar heb je intelligente gestudeerde mensen voor nodig tegenwoordig. Vergelijkbaar met leraren. Lijkt makkelijk, maar is echt wel een vak om andere mensen iets aan te leren. Daarnaast komt er nog zoveel bij kijken om zo’n club te leiden. Je staat de hele dag in het nieuws. Zie daar maar eens mee om te gaan. Erik ten Hag is daar nu ook wel achter. En Cocu....die zit binnenkort weer thuis.
    Vind ik leuk
    Te ligt +279
    zondag 19 augustus 2018 om 15:23
    Wat een gelul zeg...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:56
    Wordt helemaal niks daar bij Fenerbahce.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:17
    Het ligt weer aan de spelers, lekker makkelijk Cocu.
    Vind ik leuk
    The Duke +317
    zondag 19 augustus 2018 om 10:22
    Zou Cocu nou wel een Amerikaanse speler mogen kopen?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11856
    zondag 19 augustus 2018 om 10:31
    Vraag me af of dit een slimme keuze was.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1037
    zondag 19 augustus 2018 om 11:34
    Wordt helemaal niks. Als hij zich zo manifesteert voor de groep is het snel afgelopen voor Cocu. Als je niet normaal je punten kan benoemen wat er mis gaat komt het niet goed ben ik bang
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 11:35]
    Vind ik leuk
    Retweet +508
    zondag 19 augustus 2018 om 11:43
    Zou zyech en de ligt halen. Ook goed voor PSV 😉
    Vind ik leuk
    barry m +350
    zondag 19 augustus 2018 om 20:11
    loopt wel lekker zo n intervieuw als je de taal niet spreek.
    bij elke vraag is hij het dubbelen aan tijd kwijt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws