Cocu kondigt uitgaande transfer aan na valse start: Hebben een akkoord bereikt

Cocu kondigt uitgaande transfer aan na valse start: "Hebben een akkoord bereikt"

Gepubliceerd: zondag 19 augustus 2018 om 09:27zo 19-08-2018 om 09:27

Phillip Cocu is bezig met het versterken van de Fenerbahçe-selectie. De van PSV overgekomen trainer bevestigde zaterdag na de wedstrijd tegen Yeni Malatyaspor dat de grootmacht uit Istanbul bezig is met zowel inkomende als uitgaande transfers.

De 101-voudig Oranje-international beleeft geen gemakkelijke eerste weken bij Fenerbahçe. De club werd door Benfica uit de voorrondes van de Champions League geknikkerd en verloor zaterdag verrassend van Yeni Malatyaspor, vorig seizoen nog tiende in de Süper Lig. "Ik denk dat ik nog tijd nodig heb om mijn ideale team samen te stellen, want er zullen nog spelers komen en vertrekken. Ik kon het voor de wedstrijd nog niet bevestigen, maar Giuliano (Braziliaanse spelmaker, red.) gaat vertrekken. Wij hebben een akkoord bereikt met een andere club en hij is zelf ook rond", laat de trainer weten aan beIN Sports.

Cocu is bovendien bezig met het halen van nieuwe spelers, maar moet werken met beperkte middelen. Fenerbahçe heeft UEFA-sancties gekregen vanwege het overtreden van de Financial Fair Play-regels. "Ik heb liever nu al een complete selectie, maar we moeten roeien met de riemen die we hebben. De spelers doen hun uiterste best voor hun club en we doen er alles aan om onszelf te verbeteren."

Poll

Gaat Cocu slagen in Turkije?

(8650 stemmen)

Plaats een reactie

Bertus +7199
zondag 19 augustus 2018 om 09:30
Zou hij Lukassen nu erbij halen?
Vind ik leuk
Maxidi +3812
zondag 19 augustus 2018 om 09:31
Die tijd ga je niet krijgen, Pinokkio !!
Vind ik leuk
Bertus +7199
zondag 19 augustus 2018 om 09:32
Waarom Pinokkio? Zit het nog zo diep bij je?
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:37
Cocu moet zo snel mogelijk weg uit dat Dictatorstaatje en lekker een clubje gaan trainen in de Duitse Bundesliga.
Vind ik leuk
davidben +6131
zondag 19 augustus 2018 om 12:58
Dictatoriale staat, dictatuur, dictator, maar 'Dictatorstaatje' bestaat niet. En WAAROM de hoofdletter 'D'?
Vind ik leuk
zondag 9 september 2018 om 12:56
Ik hou van hoofdletters
Vind ik leuk
Mr bien +5878
zondag 19 augustus 2018 om 09:40
Als je beste speler verkocht word en je hebt beperkte middelen dan zie ik het somber in.
Die zit voor de kerst weer thuis in Eindhoven
Vind ik leuk
Maan88 +6576
zondag 19 augustus 2018 om 09:44
Cocu moet echt wat gaan veranderen. Dat vGinkel niet kwam door een blessure scheelt veel voor hem. Ik denk dat hij gaat proberen Luuk, Memphis en gini nog te halen in de laatste dagen! Ik zie het hem daar wel lukken. Cocu wordt enorm onderschat.
Vind ik leuk
Bertus +7199
zondag 19 augustus 2018 om 09:52
Die gaan daar geen van allen naar toe, wie wil er nou in die heksenketel voetballen? Principieel zou je er al niet naar toe moeten gaan. Land onder dictatuur en ook clubvoorzitters zijn idioten. Bovendien zijn spelers als Wijnaldum en Memphis veel te goed voor die competitie.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 10:17
Het ligt weer aan de spelers, lekker makkelijk Cocu.
Vind ik leuk
The Duke +310
zondag 19 augustus 2018 om 10:22
Zou Cocu nou wel een Amerikaanse speler mogen kopen?
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 10:31
Vraag me af of dit een slimme keuze was.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1355
zondag 19 augustus 2018 om 11:34
Wordt helemaal niks. Als hij zich zo manifesteert voor de groep is het snel afgelopen voor Cocu. Als je niet normaal je punten kan benoemen wat er mis gaat komt het niet goed ben ik bang
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 11:35]
Vind ik leuk
Retweet +667
zondag 19 augustus 2018 om 11:43
Zou zyech en de ligt halen. Ook goed voor PSV 😉
Vind ik leuk
barry m +476
zondag 19 augustus 2018 om 20:11
loopt wel lekker zo n intervieuw als je de taal niet spreek.
bij elke vraag is hij het dubbelen aan tijd kwijt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws