'Barça ontvangt Borussia Dortmund voor onderhandelingen over overbodige spits'

'Barça ontvangt Borussia Dortmund voor onderhandelingen over overbodige spits'

Gepubliceerd: dinsdag 21 augustus 2018 om 17:57di 21-08-2018 om 17:57

De toekomst van Barcelona-spits Paco Alcacer ligt bij Borussia Dortmund, als het aan de clubleiding van de Catalanen ligt. Volgens RAC1 zijn de beleidsbepalers van BvB al naar Catalonië afgereisd om te onderhandelen met hun Barcelona-collega's.

Het medium meldt echter dat Alcacer liever vertrekt naar Betis Sevilla, dat ook al in onderhandeling met ploeggenoot Rafinha zou zijn. De 24-jarige spits lijkt meer te voelen voor een tijdelijk vertrek naar Andalusië dan voor een permanente transfer naar Duitsland. Barcelona lijkt echter definitief afstand te willen doen van Alcacer, die in Camp Nou nooit heeft kunnen overtuigen.

Borussia Dortmund is ook van plan om aan de vraagprijs van de Catalanen te voldoen. Betis daarentegen heeft volgens Mundo Deportivo niet de benodigde financiële middelen om de Barcelona-spelers te kopen en wil alleen maar huren. Rafinha en Alcacer liggen nog vast tot respectievelijk medio 2020 en 2021, maar mogen de club verlaten.

Plaats een reactie

MaxFR010 +1484
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:00
Komt net tekort.
Vind ik leuk
FCG1971 +5048
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:02
Maar zeker niet voor Dortmund. Lijkt mij een prima optie.
Vind ik leuk
MaxFR010 +1484
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:04
Weet. Ik bedoel ook voor Barca.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:05
Dortmund is een mooie club voor deze jongen waar die mooi kan ontwikkelen en daarna opgekocht wordt door bayern
Vind ik leuk
FCG1971 +5048
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:13
En ook al zou hij van hetzelfde kaliber zijn als de basis, hij krijgt simpelweg niet de kans. Er is geen trainer die deze grote namen ernaast gaat zetten. Dat kost de trainer zijn kop.
Vind ik leuk
Lampenpit +1364
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:06
Qua kwaliteiten wel, maar het lijkt erop dat hij niet staat te springen om Spanje te verlaten. Dan moet je als Dortmund ook uitkijken dat je niet met een half gemotiveerde spits komt te zitten. Bartra is ook terug gegaan naar Spanje en precies naar Betis.
Vind ik leuk
FCG1971 +5048
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:18
Dat is zeker zo. Maar als Betis geen centen heeft moet hij kiezen tussen banken bij Barca of spelen bij Dortmund. Er zijn niet veel spelers die het laatste als een straf zien.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:04
Net als Feyenoord dit jaar!
Vind ik leuk
slechtekont +4914
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:25
Prima spits, twee benig, lengte en redelijke snelheid. Past alleen niet in het spel van Barcelona.
Vind ik leuk
Dj Storm +491
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:03
Tja dan moeten we ons bij Dortmund eens goed achter de oren krabben , of dit de juiste keuze is ! Of je komt graag , en anders blijf je weg . Vroeger geweldige voetballers uit Brazilië gehad, BVB scouting in zuid Amerika lijkt wel gestorven verdomme
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 18:04]
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:07
Zijn gewoon te laat sirieus op de markt naar een spits gaan zoeken, nu komen ze met Origi en deze speler, wat niet het niveau is wat je bij Dortmund zou moeten nastreven.
Vind ik leuk
Juventus FC +4102
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:24
Deze alcacer is een stuk beter dan die bankzitter van Chelsea
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 21:35
Moet ik nog zien, Batshuayi deed het goed bij Dortmund.
Vind ik leuk
TheWatcher +176
woensdag 22 augustus 2018 om 03:37
Zo slecht is hij niet inderdaad. Erg jammer dat hij nu in Valencia zit ipv in Dortmund. Anthony Modeste blijf ik ook een mooie optie vinden, maar ik denk dat Paco ook zeker kan opbloeien
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 13:58
Maar als hij liever in Spanje blijft moet je hem denk ik niet halen, het is graag of niet.
Vind ik leuk
TheWatcher +176
woensdag 22 augustus 2018 om 22:40
Dat is zeker waar. De laatste 2 wedstrijden sowieso leek reus trouwens in de punt te spelen, afwisselend met Philipp. Daar ben ik op zich ook wel benieuwd naar, maar dan nog zal het me verbazen dat ze geen nieuwe spits hebben gehaald
Vind ik leuk
Kopstootje +9350
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:11
Als Bahebeck niet komt dan maar Alcacer.
Vind ik leuk
Truth +4298
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:45
Ze zijn serieus afgegleden dat ze geen geld hebben om te kopen ...waar zijn de tijden van denilson naartoe ?
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 06:56
Heeft toch zn beste tijd bij Valencia gehad, idd voor Dortmund een goede aanwinst, muy bien
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 08:58
Leuk voor Paco, ik vond hem zelf altijd al een beetje te lui voor Barça. Moet wel Duits gaan leren nu, dat zal niet meevallen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 08:59]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws