Matchwinner Mazraoui draagt goal op aan moeder: 'Ze komt eigenlijk nooit kijken'

Matchwinner Mazraoui draagt goal op aan moeder: 'Ze komt eigenlijk nooit kijken'

Gepubliceerd: dinsdag 23 oktober 2018 om 23:54di 23-10-2018 om 23:54

Noussair Mazraoui groeide dinsdagavond uit tot de held van Ajax. De rechtsback zorgde met een van richting veranderd schot in blessuretijd voor een niet meer verwachte Champions League-overwinning op Benfica.

De rechtsback droeg de treffer op aan zijn moeder, die pas voor de tweede keer in haar leven in de Johan Cruijff Arena aanwezig was. "Normaal kan ze er niet tegen als ik een schop krijg in de wedstrijd. Daarom komt ze ook eigenlijk nooit", wordt hij geciteerd door het Algemeen Dagblad. Toen Mazraoui tegen Bayern München scoorde, moest zijn moeder huilen. "Nu heeft ze het zeker ook niet droog gehouden."

De Marokkaans international zelf had iets minder moeite om zijn tranen binnen te houden. "Nou, ik ga niet huilen na een doelpunt." Mazraoui genoot echter meer van zijn treffer tegen Benfica dan die tegen Bayern. "Daar maakte ik gelijk. Dit was de winnende in een wedstrijd die in 0-0 leek te eindigen."

Lees meer over:Champions LeagueAjax

Poll

Gaat Ajax overwinteren in de Champions League?

(12420 stemmen)

Plaats een reactie

pico323 +7063
dinsdag 23 oktober 2018 om 23:56
Begon zwak mwaar herstellende zich prima. Knap gedaan.
Vind ik leuk
035 +6800
woensdag 24 oktober 2018 om 00:00
Was hij ziek dan dat hij herstellende was? :-)
Vind ik leuk
Snapje? +7909
woensdag 24 oktober 2018 om 00:07
Gewoon werken voor een goed resultaat! Klasse Ajax!
Vind ik leuk
14forever +8911
woensdag 24 oktober 2018 om 00:17
Komt met terug van.een kleine blessure. :)
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6780
woensdag 24 oktober 2018 om 02:58
Hij maakt een goal. Dat is wat anders ;)
Vind ik leuk
Iefmeister +7919
dinsdag 23 oktober 2018 om 23:58
Goeie goal. Zegt al veel dat hij daar opduikt als rechtsback in de 93ste minuut.
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 00:01
Zeker lekkere goal. Maar verdedigend maakte hij het wel spannend. Maar goed dat we de ligt en onana hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 23:59
Mooie huilebal dan die moeder van je, kleine held 😅
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 08:54
“Huilebal”?
Nooit van gehoord.
😂😉🤣
Vind ik leuk
Niels92 +31450
woensdag 24 oktober 2018 om 00:00
Het is toch erg lekker hoor om mee te maken, 4 jaar geen CL gespeeld, dan via 3 voorrondes toch doorstoten naar het hoofdtoernooi en na 3 wedstrijden samen met de Duitsers gedeeld eerste in de poule staan :) Een betere rentree in de CL konden we ons niet wensen, de jongens mogen trots zijn op zichzelf :)
Vind ik leuk
Koekie1970 +3217
woensdag 24 oktober 2018 om 00:06
Mazraoui zegt dat volgens de statistieken de overwinning verdiend is; Cruijff zei vroeger al dat hij een zak geld nooit zag scoren.

Vrij naar J. Cruijff ik zie statistieken nooit scoren.

Deze Ajacied zegt: "Het was g.v.d. lucky" maar lekker is het wel.

Nu morgen PSV nog en we hebben weer de nodige punten voor een rechtstreekse Champions League plek.
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 00:15
Wat een drama deze jongen verdedigend. Ten Hag laat hem 90 staan. Blinde !!!!!😎
Vind ik leuk
El Cazador +8114
woensdag 24 oktober 2018 om 00:16
En welke club moet voor NL weer de UEFA-coëfficiënten punten binnen halen; AJAX< AJAX
Vind ik leuk
Nashua +6857
woensdag 24 oktober 2018 om 00:19
En.....het geld blijft maar binnen stromen
Vind ik leuk
KvhZ +1636
woensdag 24 oktober 2018 om 06:39
Ja bedankt! Kan PSV hopelijk weer rechtstreeks de CL in, in de toekomst.

;-)
Vind ik leuk
HupHolland +3248
woensdag 24 oktober 2018 om 00:27
Slechtste speler op het veld scoort de enige goal. Raar maar Waar
Vind ik leuk
Sunil010 +292
woensdag 24 oktober 2018 om 00:57
Goed resultaat tegen een heel sterke team.
Gefeliciteerd Ajax, ik had het niet verwacht!!!

Uiteraard hoop ik dat jullie niet zullen winnen zondag...😁😁
Vind ik leuk
isaa +24
woensdag 24 oktober 2018 om 01:01
90+3 Almasraouii
Vind ik leuk
isaa +24
woensdag 24 oktober 2018 om 01:01
90+3 AlMasraoui
Vind ik leuk
KvhZ +1636
woensdag 24 oktober 2018 om 06:38
Je zoon speelt bij Ajax en je gaat bijna nooit kijken? Eigenlijk best vreemd, haha
Vind ik leuk
Leozao +6268
woensdag 24 oktober 2018 om 07:46
Fantastisch om te zien hoe hij zich ontwikkelt. Hij begon niet scherp, maar dat zal er snel uitgaan. Ik gun hem de winnende wel, alhoewel de spitsen ook moeten scoren.!
Vind ik leuk
derksen +8940
woensdag 24 oktober 2018 om 08:03
Hij was een partij slecht!
Vind ik leuk
Leozao +6268
woensdag 24 oktober 2018 om 12:04
Als je zijn naam aannneemt, hoef je zijn gedrag nog niet te kopieren!
Vind ik leuk
isaa +24
woensdag 24 oktober 2018 om 14:17
Hele voorhoede was slecht
Vind ik leuk
Realistfan +142
woensdag 24 oktober 2018 om 14:43
Jazeker ze gaan nog velen verrassen komen heel ver, dat zou ook wel heel mooi zijn.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws