Matchwinner Mazraoui draagt goal op aan moeder: 'Ze komt eigenlijk nooit kijken'

    Matchwinner Mazraoui draagt goal op aan moeder: 'Ze komt eigenlijk nooit kijken'

    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:54

    Noussair Mazraoui groeide dinsdagavond uit tot de held van Ajax. De rechtsback zorgde met een van richting veranderd schot in blessuretijd voor een niet meer verwachte Champions League-overwinning op Benfica.

    De rechtsback droeg de treffer op aan zijn moeder, die pas voor de tweede keer in haar leven in de Johan Cruijff Arena aanwezig was. "Normaal kan ze er niet tegen als ik een schop krijg in de wedstrijd. Daarom komt ze ook eigenlijk nooit", wordt hij geciteerd door het Algemeen Dagblad. Toen Mazraoui tegen Bayern München scoorde, moest zijn moeder huilen. "Nu heeft ze het zeker ook niet droog gehouden."

    De Marokkaans international zelf had iets minder moeite om zijn tranen binnen te houden. "Nou, ik ga niet huilen na een doelpunt." Mazraoui genoot echter meer van zijn treffer tegen Benfica dan die tegen Bayern. "Daar maakte ik gelijk. Dit was de winnende in een wedstrijd die in 0-0 leek te eindigen."

    Lees meer over:Champions LeagueAjax

    Poll

    Gaat Ajax overwinteren in de Champions League?

    (12415 stemmen)

    Plaats een reactie

    pico323 +6077
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:56
    Begon zwak mwaar herstellende zich prima. Knap gedaan.
    Vind ik leuk
    035 +5943
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:00
    Was hij ziek dan dat hij herstellende was? :-)
    Vind ik leuk
    Snapje? +7205
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:07
    Gewoon werken voor een goed resultaat! Klasse Ajax!
    Vind ik leuk
    14forever +8593
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:17
    Komt met terug van.een kleine blessure. :)
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6478
    woensdag 24 oktober 2018 om 02:58
    Hij maakt een goal. Dat is wat anders ;)
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7903
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:58
    Goeie goal. Zegt al veel dat hij daar opduikt als rechtsback in de 93ste minuut.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:01
    Zeker lekkere goal. Maar verdedigend maakte hij het wel spannend. Maar goed dat we de ligt en onana hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:59
    Mooie huilebal dan die moeder van je, kleine held 😅
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:54
    “Huilebal”?
    Nooit van gehoord.
    😂😉🤣
    Vind ik leuk
    Niels92 +27975
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:00
    Het is toch erg lekker hoor om mee te maken, 4 jaar geen CL gespeeld, dan via 3 voorrondes toch doorstoten naar het hoofdtoernooi en na 3 wedstrijden samen met de Duitsers gedeeld eerste in de poule staan :) Een betere rentree in de CL konden we ons niet wensen, de jongens mogen trots zijn op zichzelf :)
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:04
    Mazraoui draagt zijn fluke op aan alle Ajax-sympathisanten op VP die de geuzenterm 'schijtbakkenvoetbal' hebben omarmd om lucht te geven aan hun latente bewondering voor PSV in de metaforische 93ste minuut.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:06
    Nu even in Jip en Janneke taal aub
    Vind ik leuk
    Snapje? +7205
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:09
    Wat hij wil zeggen is dat PSV schijtbakken voetbal speelt geloof ik.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:10
    Die krijgen weer royaal klets morgen!
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:09
    Mand.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:08
    Een azijn bad genomen gozertttt?

    Hahahahaha 😂😂😂😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Nashua +6920
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:18
    All those young dudes
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 06:05
    'All the young dudes'
    Klassieker!
    Vind ik leuk
    Freddyst +286
    woensdag 24 oktober 2018 om 05:16
    Schijtbakkenvoetbal? Waarschijnlijk heb je een herhaling van PSV bekeken, wat ik heb gezien was een mooie wedstrijd met over en weer kansen. Dat Ajax scoort in de 93e minuut is alleen maar een beloning voor het spel wat ze hebben laten zien. Vechtlust, in combinatie met mooi voetbal, dat is iets wat er in alle 4 de kampioenschappen die op zeker genoemd gaan worden niet heb gezien.
    Vind ik leuk
    KvhZ +1134
    woensdag 24 oktober 2018 om 06:40
    Waarom betrekken op PSV? Die spelen ook erg leuk
    Vind ik leuk
    Freddyst +286
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:15
    Waarom PSV? Heel eenvoudig, die spelen schijtbakkenvoetbal.
    Vind ik leuk
    KvhZ +1134
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:30
    Oke goede reactie man. Ik zou een beetje haast maken, om half 9 moet je binnen zijn, anders wordt het een briefje halen bij de concierge.
    Vind ik leuk
    Freddyst +286
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:41
    Is al jaren geleden dat ik naar school ging, maar waarom zo een zwakke reactie op de man persoonlijk. Ik vind dat erg zielig voor je, maar als je niets kan bedenken komen er meestal zotte reacties. Geeft niet die tijd heb ik ook gehad.
    Vind ik leuk
    KvhZ +1134
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:01
    Veroordeel PSV dan ook niet met schijtbakkenvoetbal. Raakt kant noch wal. Ik vraag waarom? En jij komt met zo’n antwoord aanzetten. Dan vraag je erom
    Vind ik leuk
    Freddyst +286
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:15
    Als jij denkt dat PSV mooi voetbal speelt, zou ik een de dvd met hoogtepunten uit de laatste 4 kampioenschappen bekijken. Inclusief de maker en aftiteling duurt deze 3 minuten.
    Vind ik leuk
    KvhZ +1134
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:21
    De laatste 4 kampioenschappen? Dan zijn we het inderdaad snel eens. Maar daar gaat het toch niet over?!

    Het gaat over het voetbal nu, onder van Bommel. En dat is absoluut geen schijtbakkenvoetbal. Als je dat wel vindt dan is er iets aardig mis met je lijkt me.
    Vind ik leuk
    Freddyst +286
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:26
    Laten we een paar wedstrijden wachten en dan nog eens deze discussie aangaan. Voor nu wens ik je een prettige dag en gezien de punten voor Nederland een overwinning van PSV vanavond.
    Vind ik leuk
    KvhZ +1134
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:28
    Bedankt, jij ook. Wel de wedstrijden van PSV volgen he, geen samenvattingen ofzo ;) dan spreken we elkaar over een tijdje wel weer. Benieuwd of je mening dan veranderd is
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1277
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:06
    Mazraoui zegt dat volgens de statistieken de overwinning verdiend is; Cruijff zei vroeger al dat hij een zak geld nooit zag scoren.

    Vrij naar J. Cruijff ik zie statistieken nooit scoren.

    Deze Ajacied zegt: "Het was g.v.d. lucky" maar lekker is het wel.

    Nu morgen PSV nog en we hebben weer de nodige punten voor een rechtstreekse Champions League plek.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:15
    Wat een drama deze jongen verdedigend. Ten Hag laat hem 90 staan. Blinde !!!!!😎
    Vind ik leuk
    El Cazador +6882
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:16
    En welke club moet voor NL weer de UEFA-coëfficiënten punten binnen halen; AJAX< AJAX
    Vind ik leuk
    Nashua +6920
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:19
    En.....het geld blijft maar binnen stromen
    Vind ik leuk
    KvhZ +1134
    woensdag 24 oktober 2018 om 06:39
    Ja bedankt! Kan PSV hopelijk weer rechtstreeks de CL in, in de toekomst.

    ;-)
    Vind ik leuk
    HupHolland +2725
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:27
    Slechtste speler op het veld scoort de enige goal. Raar maar Waar
    Vind ik leuk
    Sunil010 +225
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:57
    Goed resultaat tegen een heel sterke team.
    Gefeliciteerd Ajax, ik had het niet verwacht!!!

    Uiteraard hoop ik dat jullie niet zullen winnen zondag...😁😁
    Vind ik leuk
    isaa +14
    woensdag 24 oktober 2018 om 01:01
    90+3 Almasraouii
    Vind ik leuk
    isaa +14
    woensdag 24 oktober 2018 om 01:01
    90+3 AlMasraoui
    Vind ik leuk
    KvhZ +1134
    woensdag 24 oktober 2018 om 06:38
    Je zoon speelt bij Ajax en je gaat bijna nooit kijken? Eigenlijk best vreemd, haha
    Vind ik leuk
    Leozao +4422
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:46
    Fantastisch om te zien hoe hij zich ontwikkelt. Hij begon niet scherp, maar dat zal er snel uitgaan. Ik gun hem de winnende wel, alhoewel de spitsen ook moeten scoren.!
    Vind ik leuk
    derksen +8882
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:03
    Hij was een partij slecht!
    Vind ik leuk
    Leozao +4422
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:04
    Als je zijn naam aannneemt, hoef je zijn gedrag nog niet te kopieren!
    Vind ik leuk
    isaa +14
    woensdag 24 oktober 2018 om 14:17
    Hele voorhoede was slecht
    Vind ik leuk
    Realistfan +117
    woensdag 24 oktober 2018 om 14:43
    Jazeker ze gaan nog velen verrassen komen heel ver, dat zou ook wel heel mooi zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws