Matchwinner Mazraoui draagt goal op aan moeder: 'Ze komt eigenlijk nooit kijken'

Matchwinner Mazraoui draagt goal op aan moeder: 'Ze komt eigenlijk nooit kijken'

Gepubliceerd: dinsdag 23 oktober 2018 om 23:54di 23-10-2018 om 23:54

Noussair Mazraoui groeide dinsdagavond uit tot de held van Ajax. De rechtsback zorgde met een van richting veranderd schot in blessuretijd voor een niet meer verwachte Champions League-overwinning op Benfica.

De rechtsback droeg de treffer op aan zijn moeder, die pas voor de tweede keer in haar leven in de Johan Cruijff Arena aanwezig was. "Normaal kan ze er niet tegen als ik een schop krijg in de wedstrijd. Daarom komt ze ook eigenlijk nooit", wordt hij geciteerd door het Algemeen Dagblad. Toen Mazraoui tegen Bayern München scoorde, moest zijn moeder huilen. "Nu heeft ze het zeker ook niet droog gehouden."

De Marokkaans international zelf had iets minder moeite om zijn tranen binnen te houden. "Nou, ik ga niet huilen na een doelpunt." Mazraoui genoot echter meer van zijn treffer tegen Benfica dan die tegen Bayern. "Daar maakte ik gelijk. Dit was de winnende in een wedstrijd die in 0-0 leek te eindigen."

Lees meer over:Champions LeagueAjax

Poll

Gaat Ajax overwinteren in de Champions League?

(12442 stemmen)

Plaats een reactie

pico323 +7872
dinsdag 23 oktober 2018 om 23:56
Begon zwak mwaar herstellende zich prima. Knap gedaan.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6971
woensdag 24 oktober 2018 om 02:58
Hij maakt een goal. Dat is wat anders ;)
Vind ik leuk
Iefmeister +7873
dinsdag 23 oktober 2018 om 23:58
Goeie goal. Zegt al veel dat hij daar opduikt als rechtsback in de 93ste minuut.
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 00:01
Zeker lekkere goal. Maar verdedigend maakte hij het wel spannend. Maar goed dat we de ligt en onana hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 23:59
Mooie huilebal dan die moeder van je, kleine held 😅
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 08:54
“Huilebal”?
Nooit van gehoord.
😂😉🤣
Vind ik leuk
Niels92 +39129
woensdag 24 oktober 2018 om 00:00
Het is toch erg lekker hoor om mee te maken, 4 jaar geen CL gespeeld, dan via 3 voorrondes toch doorstoten naar het hoofdtoernooi en na 3 wedstrijden samen met de Duitsers gedeeld eerste in de poule staan :) Een betere rentree in de CL konden we ons niet wensen, de jongens mogen trots zijn op zichzelf :)
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 00:15
Wat een drama deze jongen verdedigend. Ten Hag laat hem 90 staan. Blinde !!!!!😎
Vind ik leuk
El Cazador +9344
woensdag 24 oktober 2018 om 00:16
En welke club moet voor NL weer de UEFA-coëfficiënten punten binnen halen; AJAX< AJAX
Vind ik leuk
Nashua +7242
woensdag 24 oktober 2018 om 00:19
En.....het geld blijft maar binnen stromen
Vind ik leuk
KvhZ +2773
woensdag 24 oktober 2018 om 06:39
Ja bedankt! Kan PSV hopelijk weer rechtstreeks de CL in, in de toekomst.

;-)
Vind ik leuk
HupHolland +4462
woensdag 24 oktober 2018 om 00:27
Slechtste speler op het veld scoort de enige goal. Raar maar Waar
Vind ik leuk
Sunil010 +328
woensdag 24 oktober 2018 om 00:57
Goed resultaat tegen een heel sterke team.
Gefeliciteerd Ajax, ik had het niet verwacht!!!

Uiteraard hoop ik dat jullie niet zullen winnen zondag...😁😁
Vind ik leuk
isaa +32
woensdag 24 oktober 2018 om 01:01
90+3 Almasraouii
Vind ik leuk
isaa +32
woensdag 24 oktober 2018 om 01:01
90+3 AlMasraoui
Vind ik leuk
KvhZ +2773
woensdag 24 oktober 2018 om 06:38
Je zoon speelt bij Ajax en je gaat bijna nooit kijken? Eigenlijk best vreemd, haha
Vind ik leuk
derksen +8896
woensdag 24 oktober 2018 om 08:03
Hij was een partij slecht!
Vind ik leuk
isaa +32
woensdag 24 oktober 2018 om 14:17
Hele voorhoede was slecht
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws