'Doodongelukkige Sánchez klaagt over koude benen: koelkast naast kleedkamerstoel'

'Doodongelukkige Sánchez klaagt over koude benen: koelkast naast kleedkamerstoel'

Gepubliceerd: zaterdag 10 november 2018 om 14:34za 10-11-2018 om 14:34

Alexis Sánchez lijkt veel spijt te hebben van zijn beslissing om Arsenal in te ruilen voor Manchester United. De Chileen leek tijdens de winterstop van het vorige seizoen op weg naar Manchester City, maar koos uiteindelijk voor de aartsrivaal, waar hij meer kon verdienen.

Een gelukkig huwelijk is het echter absoluut niet geworden. Volgens The Times wil Sánchez alweer weg uit Manchester en staat hij open voor een transfer naar Paris Saint-Germain. De 29-jarige aanvaller heeft zijn woning in het centrum van Londen ingeruild voor een leven in het minder hectische Manchester en wil naar verluidt weer midden in een grote stad wonen.

Ook in de kleedkamer van The Mancunians lijkt Sánchez zich allesbehalve gelukkig te voelen. De Chileen trekt alleen op met David De Gea, Juan Mata en Romelu Lukaku. Sánchez zou zelfs bij de technische staf geklaagd hebben over de koelkast die naast zijn plekje in de kleedkamer is geplaatst, omdat hij hierdoor last van koude benen krijgt.

Lees ook: 'United-ster ongelukkig op Old Trafford: zaakwaarnemer zoekt contact met PSG'

Poll

Kan Sánchez beter vertrekken bij United?

(1989 stemmen)

Plaats een reactie

dijkie87 +1350
zaterdag 10 november 2018 om 14:38
voor da geld wil ik wel op zijn plaats zitten dan maar koude benen
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 16:28
Dan kan ik mijn kinder dream team alles bieden😊
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 14:38
Goed dat hij niet in Rusland voetbalt
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 14:43
Misschien kan hij in Moskou gaan wonen, aan aanzienlijk grotere stad dan Manchester.
Vind ik leuk
aphex twin +1535
zaterdag 10 november 2018 om 14:48
Veel mooiere stad ook trouwens :)
Vind ik leuk
Arvin +7433
zaterdag 10 november 2018 om 15:19
Wel koudere benen 😂
Vind ik leuk
Edenees80 +501
zaterdag 10 november 2018 om 16:33
En ook veel meer lekkere mokkels..
Vind ik leuk
Ryanaz +2820
zaterdag 10 november 2018 om 14:38
Wat een voorhoede zou dat geweest zijn.

Auba...ozil...alexis
.......lacazette....
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1731
zaterdag 10 november 2018 om 14:42
Wat dacht je van Sane Aguero Sanchez en dan nog Sterling en Mahrez op de bank
Vind ik leuk
Gu3rilla +16025
zaterdag 10 november 2018 om 14:45
Mahrez zou niet gehaald zijn als Sanchez gehaald werd.

Wat ben ik blij dat Sanchez voor United heeft gekozen dodged a bullet there
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1731
zaterdag 10 november 2018 om 14:46
Ligt niet aan Sanchez, ligt aan United, kijk maar naar jongens als Di Maria, bij United komen zulke spelers gwn niet uit de verf en elders wel
Vind ik leuk
Gu3rilla +16025
zaterdag 10 november 2018 om 15:08
Sanchez is 29 en heeft vorig seizoen voor het eerst in iets van 4 of 5 jaar een vrije zomer gehad. Sanchez is on the decline. Mahrez gaat nu zijn prime in
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5564
zaterdag 10 november 2018 om 14:39
Jankerd eerste klas. Gelukkig was ie wel happy toen ie voor meer salaris tekende bij United.
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 14:43
Zoud miss voor Bayern wel een goede aankoop zijn.
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1731
zaterdag 10 november 2018 om 15:11
Sanchez is tegen de 30, Bayern moet juist verjongen
Vind ik leuk
Streaker +3838
zaterdag 10 november 2018 om 14:45
Daar is meneer karma weer.
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 14:45
Alles voor de poen en dan gaan huilen!!!
Weer een voor FC Afvoerput!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 14:46]
Vind ik leuk
mcmodd +26907
zaterdag 10 november 2018 om 14:47
Dat moet suggestie zijn want om een koelkast is het eerder warmer in de ruimte dan kouder.
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 15:12
Zwaar overgewaardeerde speler.
Vind ik leuk
stratumseind +195100
zaterdag 10 november 2018 om 15:27
Ik snap niet wat ie loopt te zeiken , het bevalt mij prima
Vind ik leuk
Jordtt +1540
zaterdag 10 november 2018 om 15:28
Handig toch dicht bij t bier als je toch op de bank zit...
Vind ik leuk
Extightass +1598
zaterdag 10 november 2018 om 15:32
Zou het ook nieuws zijn als ik zeg dat de douches op de plaatselijke voetbalclub te koud zijn?
Vind ik leuk
power +7678
zaterdag 10 november 2018 om 15:45
Geen club die kan hem tevreden houden, wat een huilebalk die Sanches.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 16:13]
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 15:54
Ligt meer aan Mourinho heb ik het gevoel
Vind ik leuk
Guust +6391
zaterdag 10 november 2018 om 16:03
Goh die rot centen ook.
Vind ik leuk
G.Kopf +4973
zaterdag 10 november 2018 om 16:21
Pff koude benen en dan nog zo een flutsalaris erbij. Wat een armoe
Vind ik leuk
Twardt +585
zaterdag 10 november 2018 om 16:32
Van een koelkast komt warme lucht en geen koude lucht. Lul verhaal dus.
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 17:33
Wist hij dan écht niet dat Mourinho daar trainer is
Vind ik leuk
Kopstootje +9505
zaterdag 10 november 2018 om 17:44
Schaf een paar beenwarmers aan.
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 19:33
Zo spelen en dan klagen waar de koelkast staat... Koek koek
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws