'De Guzman verdiende twee miljoen euro, waarom heeft hij toen niets gezegd?'

    'De Guzman verdiende twee miljoen euro, waarom heeft hij toen niets gezegd?'

    Gepubliceerd: maandag 19 november 2018 om 17:28ma 19-11-2018 om 17:28

    Niet SSC Napoli, maar Jonathan de Guzman zélf is grotendeels verantwoordelijk voor zijn compleet mislukte huwelijk met de Italiaanse grootmacht. Dat zegt Raffaele Auriemma, Napoli-watcher namens Mediaset. 

    De Guzman - tegenwoordig in dienst van Eintracht Frankfurt - deed zaterdag een boekje open in de Volkskrant. De voormalig Oranje-international onthulde onder meer hoe hij geschoffeerd en bedreigd werd door technisch directeur Cristiano Giuntoli. Auriemma geeft nu tegengas. "Ik heb iets gelezen over de zaak en mijn vraag aan De Guzman is: je verdiende twee miljoen euro per jaar zonder veel te doen, je stond maar zo af en toe op het veld. Waarom heb je niet meteen wat gezegd?"

    "Destijds heeft hij het niet aangekaart. Nu, drie jaar later, geeft hij plots een interview. Waarom niet na drie maanden? Ik weet zeker dat de fout bij De Guzman ligt."

    De Guzman vertelde in de Volkskrant onder meer dat dat Napoli had geprobeerd om hem, tegen z'n zin in, te slijten aan Sunderland. Dat verhaal zit volgens Auriemma anders. "Hij had wel degelijk beloofd mee te werken aan een transfer. Sunderland zat te wachten op de bevestiging van Giuntoli. Hij wachtte op zijn beurt op een telefoontje van De Guzman, maar die belde maar niet."

    Plaats een reactie

    pietprecies +7831
    maandag 19 november 2018 om 17:35
    Deze Napoli-watcher moet natuurlijk zorgen dat hij geen paardenkop in zn bed gaat vinden de ochtend nadat hij iets gezegd heeft.

    De waarheid zal wel ergens rond het midden liggen maar die Napolitanen zijn ook niet te vertrouwen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 17:37
    Haha inderdaad. Iedereen zwijgt daar of je moet 't duur verkopen. Italië en voor Napels staan niet bekend om hun betrouwbaarheid.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 17:39
    Hey pietprecies! Jij doet je naam geen eer aan zeg, want het moet zijn dat die waarheid wel ergens IN het midden zal liggen.........Zo, jij mij verbeteren op 3 augustus 2018 ik jouw nu dus........
    Vind ik leuk
    Echt? +4150
    maandag 19 november 2018 om 17:45
    Ehhh, als ik de taalfouten die je in deze reactie maakt verbeter, ga je mij daar dan later ook mee om de oren slaan?
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 17:47
    Waaaaaaaw.........HaHa, ja echt wel.......
    Vind ik leuk
    Echt? +4150
    maandag 19 november 2018 om 17:49
    Het is namelijk jou, niet jouw🙈
    Vind ik leuk
    Andre As +3318
    maandag 19 november 2018 om 18:39
    En de waarheid i.p.v. die waarheid. En punten plaatsen helpt ook. ;-)
    Vind ik leuk
    Cookee +11288
    maandag 19 november 2018 om 19:45
    er is weggelaten het woord 'fout'

    daarop slaat het woord jouw.
    gunde je de ouden van dagen niet dit gelukje? :)
    Vind ik leuk
    Baijiu +1417
    maandag 19 november 2018 om 18:12
    Het zit je hoog zie ik. Sterkte joh ezeltje
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 17:35
    Maffia
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 17:35
    Iets met waarheid en midden..?
    Vind ik leuk
    Zico Ali +479
    maandag 19 november 2018 om 17:54
    Gezien de "argumenten" die deze watcher aandraagt hoeft dat niet te zijn. Alsof het pas laat geven van een interview een bewijs is dat het niet waar is. En een dergelijke interview geven terwijl je nog bij hen onder contract staat? Als je al in je gezicht wordt geslagen omdat je het ergens niet mee eens bent, lijkt het me niet vreemd dat Guzman zn mondje maar hield.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 17:36
    Best wel een lege bewering zo van deze journalist. De guzman heeft het verhaal al vaker verteld, want meerdere artikelen zijn erover verschenen. Daarnaast ging napoli met hem die overeenkomst aan en willen ze hem vervolgens dwingen om elders te tekenen onder bedreiging. In Italië werkt dat misschien zo....
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1138
    maandag 19 november 2018 om 17:43
    "Raffaele Auriemma"

    Wie kent hem niet?

    Is nu de mening val elke kneus die zich een watcher noemt al nieuws?
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 17:43]
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7249
    maandag 19 november 2018 om 17:44
    Ik denk dat hij niets gezegd heeft omdat hij die 2 miljoen kreeg, En wist dat hij dat ergens anders niet ging krijgen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +14082
    maandag 19 november 2018 om 18:21
    Altijd leuk, wanneer 2 partijen elkaar volledig tegenspreken. Dan zal de waarheid op zijn hoogst ergens in het midden liggen (?)
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 18:55
    Niet te veel zeggen , linke soep daar .
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2296
    maandag 19 november 2018 om 18:55
    Ja en wie gaan we nu geloven...
    Vind ik leuk
    Martinnat +1014
    maandag 19 november 2018 om 19:16
    De lamme en de blinde
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1190
    maandag 19 november 2018 om 19:39
    Had deze de Guzman Feijenoord niet ook in een soort wurggreep gehouden dmv zijn contract (weet het serieus niet)?
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:30
    Zal wel een beetje kloppend want younis wist ook niet hoe snel hij weer terug naar Amsterdam moest gaan.
    Misschien een speciale superleague voor de meest foute clubs van Europa
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws