Pochettino over social media-gebruik Arsenal-spelers: 'Ik vind het maar niets'

    Pochettino over social media-gebruik Arsenal-spelers: 'Ik vind het maar niets'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 12:33wo 05-12-2018 om 12:33

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 15:23wo 05-12-2018 om 15:23

    Tottenham Hotspur-manager Mauricio Pochettino vindt de euforie en extase bij de spelers van Arsenal na de overwinning op zijn ploeg (4-2) maar overdreven. In zijn ogen was de grote vreugde bij Arsenal zelfs een compliment richting zijn team.

    "Persoonlijk vind ik het maar niets", vertelde Pochettino op de persconferentie voor de wedstrijd tegen Southampton, geciteerd door The Mirror. "Als je een prijs wint, zoals ik als speler gedaan heb, dan is er pas echt een reden om feest te vieren. Dat is mijn mentaliteit." De spelers van Arsenal zochten na de wedstrijd tegen Tottenham de schijnwerpers op. Zo hing Mattéo Guendouzi juichend uit het raam van een auto en plaatsten meerdere Arsenal-spelers berichten op social media.

    "Ik houd ervan om bescheiden blij te zijn en het niet publiekelijk te maken. Ik accepteer het dat mensen dit tegenwoordig nodig hebben. Het is hoe mensen hun ego voeden in de nieuwe wereld. Maar ik ben van een andere generatie."

    Pochettino zag de extreme vreugde bij de Arsenal-spelers juist als een compliment voor Spurs. "Het is duidelijk dat we iets goed doen. Een van onze scouts was zondag op Anfield bij de derby tussen Liverpool en Everton en toen Arsenal scoorde, klonk er gejuich van alle Liverpool-supporters. Een beetje zoals Arsenal het na afloop vierde. Dat respect dat we nu krijgen: ik ben er gek op." 

    Plaats een reactie

    woensdag 5 december 2018 om 12:33
    Jonge laat ze gewoon blij zijn!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:45
    Idd, arsenal komt net uit een wat moelijkere periode en heeft de weg naar de top weer gevonden. Dat maakt de PL alleen maar nog spannender.
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1980
    woensdag 5 december 2018 om 13:23
    Hij is gewoon chagarijnig.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:35
    Aha, een slechte verliezer dus..
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    woensdag 5 december 2018 om 12:36
    Het kan ook gewoon zo zijn dat iedereen juicht omdat niemand Tottenham mag...
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:37
    Weet dus niet hoe het is om een echte derby te voetballen....
    Vind ik leuk
    soplul +3442
    woensdag 5 december 2018 om 12:37
    "Pochettino zag de extreme vreugde bij de Arsenal-spelers juist als een compliment voor Spurs."

    En daar zou je het ook gewoon bij kunnen laten Mauricio.

    Om nou te beginnen over jouw prijzen en bescheidenheid.....
    Vind ik leuk
    badeend. +1457
    woensdag 5 december 2018 om 13:25
    Begint een beetje op Mourinho te lijken wanneer hij verliest... Enige verschil is dat Mourinho als manager wel prijzen pakt en Poch niet...
    Vind ik leuk
    NvC +5192
    woensdag 5 december 2018 om 12:41
    Slechte verliezer. Laat ook zien dat hij niets weet van wat zo’n overwinning betekent in Noord Londen.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1513
    woensdag 5 december 2018 om 13:03
    Vind zijn verhaal anders behoorlijk logisch klinken.
    Vind ik leuk
    NvC +5192
    woensdag 5 december 2018 om 13:30
    Dat je het niet mag vieren als je van je rivaal heb gewonnen? Ik vindt het vrij logisch dat je dan blij ben en even uit je dak mag gaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:45
    De veel mindere ploeg, Tottenham.
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2922
    woensdag 5 december 2018 om 12:55
    Ik ben zelf heel erg bescheiden. Ik schep nooit op. Je zult maar weinig mensen tegen komen die zo bescheiden zijn.
    Vind ik leuk
    Mistered +389
    woensdag 5 december 2018 om 12:59
    Die dwaas in die auto was ook wel erg overdreven. Daar krijg je sowieso soms het gevoel van dat die totaal niet weet wat hij aan het doen is.
    Vind ik leuk
    Mari +10158
    woensdag 5 december 2018 om 13:01
    Ik ken een ploeg die verliest en vervolgens applaus krijgt van de fans en
    lof uitingen van de trainer
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:27
    Feyenoord??
    Vind ik leuk
    Mari +10158
    woensdag 5 december 2018 om 13:29
    haha, nee en dat weet je best.
    Die andere zijn zoooooooooooo goed, wij hebben het fantastisch gedaan. (ja verloren. 1 puntje)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:21
    😉 Ik noemde club ook alleen omdat ik de houding van de supporters tov hun cluppie behoorlijk respecteer.
    Ondanks die 18 jaar zou je denken dat ze nog elk jaar de CL hadden gewonnen. Ik zie ze zo een gebaar gewoon doen na een verloren wedstrijd, puur om de strijd een staande ovatie geven.
    Mooi vind ik dat.





    (maar ik zou er voor mijn club niet voor tekenen, winnen blijft leuker) 😜
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 14:23]
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1197
    woensdag 5 december 2018 om 15:24
    slap zeveren noemen ze dat Marie...
    Vind ik leuk
    Mari +10158
    woensdag 5 december 2018 om 17:01
    natuurlijk jongen, natiuurlijk. Jij was zeker een van de fans die als een dwaas gaan klappen voor niets.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6832
    woensdag 5 december 2018 om 13:03
    Al die Ajax spelers daar hebben de gezonde arrogantie overgegeven aan Pochettino. Hij heeft helemaal gelijk.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1875
    woensdag 5 december 2018 om 13:28
    Ondanks een hoop goede spelers vind ik Tottenham toch altijd een 'net-niet-club' blijven. Ik vind het ook altijd jammer dat spelers als Sanchez, Kane en Alderweireld naar Tottenham gaan (of daar blijven).
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:37
    Als je daarheen gaat moet je haast wel blijven. Die Lerby onderhandelt keihard en laat alleen spelers vertrekken voor de absolute hoofdprijs.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1875
    woensdag 5 december 2018 om 14:56
    Dat heb ik inderdaad ook vaak gelezen. Balen voor gasten als Alderweireld en Eriksen waar Barcelona en Manchester United interesse in hadden.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:24
    De enige serieuze toppers die ze hebben verkocht de laatste 7 of 8 jaar zijn Bale en Walker. Iets daarvoor verkochten ze Modric aan Real voor 30 miljoen euro maar achteraf gezien vond Lerby dat zó weinig dat hij voortaan hoger in de boom ging zitten.
    Vind ik leuk
    ay42 +944
    woensdag 5 december 2018 om 15:27
    Walker werd ook met veel moeite verkocht. En bale ook voor een wereld record toen
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:22
    Gewoon je contract uitzitten en dan in je laatste jaar weggaan. Moet je zien voor hoe weinig je weg kan gaan ;) ze willen toch wat geld krijgen.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2055
    woensdag 5 december 2018 om 15:09
    http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2009/11/yl8f33h.jpg


    Vind ik leuk
    Smithsonian +33931
    woensdag 5 december 2018 om 15:32
    Jouw spelers zouden hetzelfde doen henkie.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:00
    De euforie, na een verloren partij, bij de tegenstander is vaak maar moeilijk te verwerken.
    Hetzelfde als juichen voor een uitvak.

    De mens zit vol jaloezie en haat. En kan slecht tegen zijn verlies.

    En ja ... ik ook.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws