Uitblinker Heerenveen reageert op interesse Fenerbahçe: 'Een eer én een motivatie'

    Uitblinker Heerenveen reageert op interesse Fenerbahçe: 'Een eer én een motivatie'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 14:30wo 05-12-2018 om 14:30

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 15:55wo 05-12-2018 om 15:55

    Heerenveen-speler Arber Zeneli is gevleid door de vermeende interesse van Fenerbahçe. De Zweeds-Kosovaarse aanvaller was zaterdag de uitblinker bij de Friezen in de met 3-1 gewonnen wedstrijd tegen Fortuna Sittard en stelt graag een stap hogerop te willen.

    "Ik heb dat ook gehoord. Dat is een eer én het is een motivatie om het beste uit mezelf te halen", reageert Zeneli tegenover Voetbal International over de vermeende interesse uit Turkije. "Het is fijn om belangrijk te zijn voor de club, maar iedereen weet waar mijn ambities liggen. Ik wil uiteindelijk graag op een hoger niveau spelen."

    Volgens trainer Jan Olde Riekerink zou Zeneli de stap naar Turkije best aankunnen. "Arber kan een hogere weerstand aan", meent hij. Volgens VI is de kans groot dat Heerenveen in de winterstop van het drietal Zeneli, Morten Thorsby en Yuki Kobayashi minstens een speler zal proberen te verkopen. Het drietal beschikt over een aflopend contract, in het geval van Zeneli en Kobayashi heeft Heerenveen wel de optie een jaar te verlengen.

    Poll

    Is Zeneli toe aan een vertrek uit Heerenveen?

    (1661 stemmen)

    Plaats een reactie

    Smithsonian +33931
    woensdag 5 december 2018 om 14:34
    Zou er nooit naar toe gaan.

    Momenteel eerder een stap achteruit.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7863
    woensdag 5 december 2018 om 14:58
    Kijkend naar de foto was ik heeeeel even bang dat dit topic over clubclown Dave Bulthuis ging....
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:41
    Stap zou voor Dave te klein zijn. Die kan straks meteen wel naar Bayern.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:39
    Ik had toch even gewacht denk ik! Vechten voor degradatie is niet echt een stap vooruit denk ik.
    Vind ik leuk
    NvC +5191
    woensdag 5 december 2018 om 14:40
    Zeneli zou beter bij een AZ, Utrecht of vitesse passen. Wel jammer want vroeger stond Heerenveen ook in dit subtop rijtje.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1344
    woensdag 5 december 2018 om 15:02
    De Friezen hebben gewoon erg veel pech.
    Iets met sponsoren, die meer voor schaatsen kiezen, door die stijfkop die er bij Heerenveen liep.
    Daardoor geen tot weinig geld om wat te kopen (net als Groningen).
    En hun goede spelers worden gelijk weer weg gekocht. Kijk gewoon eens wat er voor talenten er daar weg zijn weg gekaapt.
    Vind ik leuk
    NvC +5191
    woensdag 5 december 2018 om 15:05
    Ja dat is jammer. Gewoon een teken van slecht beleid.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:43
    Ook wel wat kort door de bocht. Natuurlijk het is intern niet altijd uitmuntend maar het laat gewoon maar even zien dat alles in de voetballerij om geld draait.
    Wij hebben geen geldschieters achter de club staan.
    Bovendien staan de clubs die jij hierboven noemt allemaal maar een paar punten boven ons.
    Kan er 3 speelrondes verder wel heel anders uit zien.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +937
    woensdag 5 december 2018 om 16:01
    Vind het ook geen slechte voor feyenoord. Ramselaar, zeneli en sol vind ik 3 haalbare eredivisieversterkingen voor Feyenoord. Wellicht kunnen ze na verkopen van vilhena, jorgensen en vermeer nog een leuke speler halen.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9455
    woensdag 5 december 2018 om 14:40
    Leuk spelertje die een stap omhoog wel aankan.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22044
    woensdag 5 december 2018 om 15:18
    Het is maar waar je zin in hebt
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:22
    Ja is echt een eer om bij Fener in de belangstelling te staan. Vraag maar aan Kadioglu. Die was gelijk om.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7293
    woensdag 5 december 2018 om 15:56
    Ga nooit naar het oosten in de winterstop er komt zelden wijsheid vandaan!!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:23
    fijn gaan naar Turkije, geweldig land, vriendelijk, multicultureel, ze spreken namelijk ook Nederlands daar: k.tnederlander, kijke kijke mar niks kopehh.

    Veel succes en succes na de 1ste week als je dan door hebt dat je beter bij Heerenveen had kunnen blijven.


    Neem de polka speler ook mee, waarderen ze daar zeker...kan hij daarna mooi met het gevangeniselftal meeballen na zijn polka.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 16:25]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws